Az a dugó is vmennyivel a blokk síkja alatt marad gyári karral, ha minimálisan is. Összeérni nem fog, csak a kompressziód még nagyobb lesz, de vehetsz vastagabb tömìtést is, pl 1,3as cometicet.
Ezt a blokkot síkolták is, egy hajszállal ígyis a síkja alatt maradt az npr pupos dugó.
Ennyi pénzért, úgy hogy ARP csavar van hozzá, nem lehet kihagyni. Az a 0.5mm, még ha gyári y8 tömítéssel is rakom össze, akkor is marad 0.3mm. Szóval jó lesz az, csak érjen ide.
ha kb csak ilyet kapni hozzá, akkor lehet nem rossz. Nekem ha kellene, ilyet vennék, összeraknám a blokkot és kiderülne, hogy kilóg picit vagy nem. Ha kilóg, még mindig lehet levenni a dugóból is, vagy a tömítéssel játszani.
Nem rossz a kompresszor. Ha valaha s2000 vagy gt86 lesz a tulajdonomban én biztos kompresszort raknék rá. Maradjon a szivohoz hasonló karakterisztika és a hangja.
A jrsc gyengeje, hogy nincs Cooler. Meleg időben az iat el tud mászni rendesen. Vidd ki majd a szűrőt a lökös mögé. Ja és ne 50es szivoszalat
Hogy a polcon van egy jrsc nem egyébként nem az, régebben egy 4gen I-vt szerettem volna, nagyon tetszenek a B-s motorok. Aztán nem találtam olyat, amit lehetett volna építeni, vagy nagyon lepukkant volt, vagy olyan amin már sokmindent nem kell csinálni mert kész van. Aztán elkezdtem faragni az 1,4 dualcarb automatát és valami egyedit akarok csinálni, nem versenyre kell, valami különlegeset. Aztán jött ez a beteg ötlet. Kompresszor, automata váltó, emeltkompresszió. Sokan le akarnak beszélni róla, hogy nem lesz jó, de azért pár ember megerősített, hogy járható dolog, amit kigondoltam. Tudom, hogy aturbóval többet ki lehet hozni, de nem az a lényeg.
Árban amit ajánlottak az importnál az 90e körül lenne, de annál a blokkból le kéne szedni 2mm, azt meg nem szeretném. A Skunk2 nem néztem árba, De ha igaz amit Higany ír, az ki is van lőve mert 137mm és az is hosszabb 2mm-rel.
Az a hajtókar már nem kapható és nem is lesz. Egy másik hajtókart ajánlottak, illetve a skunk2-nek van egy ami 137mm hosszú, ezért is kérdeztem rá a hosszúra.
importos H hkar amit az 1.5 höz árulnak a gyári hkarnál hosszab asszem 2.7mm-rel viszont a vitara dogónak a tető-csapszeg mérete 2.4mm-rel kevesebb mint a pm3-é
nekem 0.1mm lett leszedve blokkból és a vitara dugó síkra jár
ha az importos hajtókarral és p29-el rakod össze ki fog járni a síkbol a dugó
Valószínűleg nincs meg a 11:1 cr., mert csak javító jelleggel lett hozzányúlva nálam 2x, de inkább számolok többel, mint kevesebbel. A szíjtárcsa is 100mm nem kérek 4".
P29 emelkompos dugó, y8 hf tömítés, d16z7 hf és síkolva van. Szerintem bár nem lett kiszámolva, de inkább 11:1 körül van(lehet hülyeséget írok, majd kijavítanak). A lényeg az, hogy nem szeretném ha kikönyökőlne a hajtókar. Azért nem akarok kompresszió csökkenteni, nyomás növelni, mert az eaton m45 kicsi, ezért sokat kellene forogni, az meg nem egészséges neki. Turbó meg nem szeretnék.
Melyik H-hajtókarral? Mert pl. amit az importtuningnál lehet kapni az 2mm lejjebb jár. Csak azért lenne jó a pontos méretet, mert két dolgot nem akarok, a blokkhoz nagyon hozzányúlni és egy 90e-es alkatrészt nézegetni a polcon
Majd személyesen elmondom, ha megyek haza, aztán veszek egy grinics fát , de 4" tárcsa mellet nem fog többet tölteni a jrsc 0,4-nél, ezért a p29 és a H-hajtókar.
134, de úgy vegyél hajtókart, amit ehhez árulnak és jó lesz.
H hajtókar p29 dugó? Nem értem a kombót, mit építesz? Szívóhoz felesleges a H kar, turbóhoz nem annyira illik a p29 dugó.
Tudja valaki pontosan, hogy a d15B2 hajtókar milyen hosszú? 137mm? H-hajtókarra akarom cserélni, de nem akarok blokkot faragni, P29 dugattyú lenne hozzá.
Lehet rosszul fogalmaztam vagy Te értelmezted rosszul, volt már rossz leömlőm meg volt egy xs power amivel semmi negatív tapasztalatom nem volt, nekem az bevált attól függetlenül lehet hogy szar minőség és ha olyat nem találok akkor viszont kellene valami ami minőségibb és nem reped el 1 év alatt.
Hello. Abba szeretném a segítségetek kérni, hogy nem tudtok-e egy olyan embert aki váltó felújítással és sperr beépítéssel foglalkozik? (S4C) Ugyanitt eladó sperrt keresek.
B16A2-höz keresek valami jobb minőségű 4-1 leömlőt, új és használt is érdekel. (XS power előnyben) Köszi.
2018. december 13. 15:37:52: megválaszolva sacaekvti 0 által,
→ #50631 2018. december 13. 13:39:34: megválaszolva sh adam 0 által,
→ #50630 2018. december 13. 13:15:02: megválaszolva SlaveDealer + által,
→ #50629 2018. december 13. 12:10:34: megválaszolva Higany + által,
→ #50628 2018. december 13. 08:14:28: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #50627
Köszi Portolást szerintem semmiféle képpen se hagy ki kb. 100E ft felújítással együtt( vittem szelepszár szimeringeket és 16db új szelepvezetőt), tudok ajánlani profi helyet! Kíváncsi leszek mit fog tudni a kis B18, csak ne add fel a költségek miatt! Kitartást!
2018. december 13. 08:13:59: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #50626
Zsir jol nezki ez a gorbe szep teljesitmeny. En is ezert ajanlom mindenkinek a higanyt nekem is hasonlo a cel a b18on most szedem a cuccokat aztan megyek zaklatni kicsit higanyt hogy segitsen osszerakni kb ugyan ez lesz nekem is annyi hogy picit nekem nagyobb a tengely illetve van emeltkomlos dugom
Persze, mert mindenki a túrót nyomja, meg a nagyobb motorra cserét. Pedig ennek is meg van a maga feelingje, nem is kicsi!
És nem is olyan könnyű azért 200+-os (főleg ennyivel) B16-ot csinálni, sokak csalódtak már a jól kitalált konfigjuk elkészülte után, mert többet vártak.
Én olyat csináltattam -Csoki ajánlására-, ami szinte 4-1 szerű és nem ér le, mert a 4 cső egymás mellett fut el az olajteknő alatt.
Ennek illetve annak, hogy a klíma miatt fel lehessen rakni még a következménye, hogy nem teljesen egyformák a csőhosszak..ami még tetszik is, amikor néha 3000 köröl motorfékre ráengedve bubog kicsit...nem hajazva azért a subarus bubi hangra csak úgy finoman
Ez a szar fajta, ami leér ,majd ha le lesz ültetve a kocsi. 4-1et akarok majd csináltatni rozsdamentes anyagból vagy esetleg triY-t, csak olyat, hogy ne érjek le mindenhol Én is hasonlóban gondolkozok,mint te!
Köszönöm, sokan fikázzák a B16-ot,mert kevesebb benne a potenciál,mint egy B18 vagy B20hoz képest,de szerintem ezt az értéket a jó fokolás és a portolás segítségével tudtuk elérni Higannyal (persze a jó körítés mellett). Egyszerűen nagyon durva, hogy nem fogy el az erő és még mindig forogni akarna. 8800 körül jelez a shift light és eddig még nem forgattam el odáig utcán, pedig 9154-nél van a leszabályzás
Jövőre rámegyünk a 9500-ra blokk merevítés,nagyobb injektorok és HondaRulez COP után!
Köszi
Addig is egy kis csemege videók Dyno mérés