HONDA fórum
2024. június 7. péntek, 10:59,  Róbert, Roberta Legújabb regisztráltunk: gyulko 0 



Téma neve:

Nyitotta: nbinszky + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 982 | 981 | 980 | 979 | 978 | 977 | 976 | 975 | 974 | 973 | 972 | 971 | 970 | 969 | 968 | 967 | 966 | vége >> 

Téma információk
Hasznos link:

Skunk2 cuccok Magyarországon


Motorswap, kompresszió számítás és egyéb okosságok angolul



Civic mini me swap



Skunk2 cuccok hamisítása
#50642 sh adam 0  2018. december 18. 12:49:38 re: #50640 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azt azért jó lenne tudni, mennyi lett síkolva.
D-series compression calculator
2018. december 18. 13:23:46: megválaszolva degumentes 0  által, → #50644 
2018. december 18. 13:13:30: megválaszolva Higany +  által, → #50643 

#50641 degumentes 0  2018. december 18. 12:45:59 re: #50639 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
És azért szívó topikban érdeklődök mert az alap konfig elképzelésem inkább szívó, mint turbó, már töltéstől eltekintve [SMIL:/szetvert.gif]

#50640 degumentes 0  2018. december 18. 12:13:37 re: #50639 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
P29 emelkompos dugó, y8 hf tömítés, d16z7 hf és síkolva van. Szerintem bár nem lett kiszámolva, de inkább 11:1 körül van(lehet hülyeséget írok, majd kijavítanak). A lényeg az, hogy nem szeretném ha kikönyökőlne a hajtókar. Azért nem akarok kompresszió csökkenteni, nyomás növelni, mert az eaton m45 kicsi, ezért sokat kellene forogni, az meg nem egészséges neki. Turbó meg nem szeretnék.
2018. december 18. 20:53:34: megválaszolva civic4d 0  által, → #50652 
2018. december 18. 12:49:38: megválaszolva sh adam 0  által, → #50642 

#50639 sh adam 0  2018. december 18. 11:36:55 re: #50635 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
0.4barhoz H kar? Mekkora lehet a kompresszioviszonyod? 9.5:1? Ehhez gyári karral is mehetne még több is főleg, hogy ez kompresszor. (Szerintem) [SMIL:/smile3.gif]
2018. december 18. 12:45:59: megválaszolva degumentes 0  által, → #50641 
2018. december 18. 12:13:37: megválaszolva degumentes 0  által, → #50640 


2018. december 18. 11:38: Szerkesztve sh adam 0  által, megtekintés

#50638 degumentes 0  2018. december 18. 08:47:13 re: #50637 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Melyik H-hajtókarral? Mert pl. amit az importtuningnál lehet kapni az 2mm lejjebb jár. Csak azért lenne jó a pontos méretet, mert két dolgot nem akarok, a blokkhoz nagyon hozzányúlni és egy 90e-es alkatrészt nézegetni a polcon [SMIL:/mosoly.gif]
2018. december 18. 15:14:27: megválaszolva civic4d 0  által, → #50646 

#50637 civic4d 0  2018. december 18. 08:23:55 re: #50633 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
P29 h hajtókarral ne lesz jó.a dugó kijár a blokkból
2018. december 18. 08:47:13: megválaszolva degumentes 0  által, → #50638 

#50636 degumentes 0  2018. december 18. 01:15:09 re: #50635 (degumentes 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ja és 100-as benya [SMIL:/mosoly.gif]

#50635 degumentes 0  2018. december 18. 01:08:22 re: #50634 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Majd személyesen elmondom, ha megyek haza, aztán veszek egy grinics fát [SMIL:/szetvert.gif] , de 4" tárcsa mellet nem fog többet tölteni a jrsc 0,4-nél, ezért a p29 és a H-hajtókar.
2018. december 18. 11:36:55: megválaszolva sh adam 0  által, → #50639 
2018. december 18. 01:15:09: megválaszolva degumentes 0  által, → #50636 

#50634 Higany +  2018. december 18. 00:45:33 re: #50633 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
134, de úgy vegyél hajtókart, amit ehhez árulnak és jó lesz.:)
H hajtókar p29 dugó? Nem értem a kombót, mit építesz? Szívóhoz felesleges a H kar, turbóhoz nem annyira illik a p29 dugó.
2018. december 18. 01:08:22: megválaszolva degumentes 0  által, → #50635 

#50633 degumentes 0  2018. december 18. 00:01:34    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tudja valaki pontosan, hogy a d15B2 hajtókar milyen hosszú? 137mm? H-hajtókarra akarom cserélni, de nem akarok blokkot faragni, P29 dugattyú lenne hozzá.
2018. december 18. 08:23:55: megválaszolva civic4d 0  által, → #50637 
2018. december 18. 00:45:33: megválaszolva Higany +  által, → #50634 


2018. december 18. 00:03: Szerkesztve degumentes 0  által, megtekintés

#50632 -Törölt felhasználó- 2018. december 13. 19:14:35 re: #50628 (Higany + )  ←  ‹›  0 | rejt
Lehet rosszul fogalmaztam vagy Te értelmezted rosszul, volt már rossz leömlőm meg volt egy xs power amivel semmi negatív tapasztalatom nem volt, nekem az bevált attól függetlenül lehet hogy szar minőség és ha olyat nem találok akkor viszont kellene valami ami minőségibb és nem reped el 1 év alatt.

#50631 sacaekvti 0  2018. december 13. 15:37:52 re: #50625 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Kínait ne vegyél, nekem az van,de van egy érzésem,hogy az rátesz egy lapáttal az autó hangjára... szerintem oylan 80-ért csinálnak neked egyet :)

#50630 sh adam 0  2018. december 13. 13:39:34 re: #50625 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
A héten beszéltem Slezakkal és Hamzaval.
Torsen 160-170e, lamellas csak Hamzanal van 230e.

#50629 SlaveDealer +  2018. december 13. 13:15:02 re: #50625 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
gearbox.hu

Slezák Miklós

#50628 Higany +  2018. december 13. 12:10:34 re: #50625 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  +4 | rejt
Minőségi leömlő, mint pl XS Power?:D :D Akkor minden kínai leömlő is minőséginek számít.:) :)
2018. december 13. 19:14:35: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #50632 

#50627 -Törölt felhasználó- 2018. december 13. 08:14:28 re: #50625 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Esetleg egy tri-y 4-2-1 nem erdekel?

#50626 -Törölt felhasználó- 2018. december 13. 08:13:59 re: #50624 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Rajta leszek. Hat kivancsi leszek milyen lesz. Kiakarom en is mereviteni majd a blokkot hogy tudjon forogni hat bizom benne hogy fasza lesz :)

#50625 -Törölt felhasználó- 2018. december 12. 20:40:10    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hello. Abba szeretném a segítségetek kérni, hogy nem tudtok-e egy olyan embert aki váltó felújítással és sperr beépítéssel foglalkozik? (S4C) Ugyanitt eladó sperrt keresek.

B16A2-höz keresek valami jobb minőségű 4-1 leömlőt, új és használt is érdekel. (XS power előnyben) Köszi.
2018. december 13. 15:37:52: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50631 
2018. december 13. 13:39:34: megválaszolva sh adam 0  által, → #50630 
2018. december 13. 13:15:02: megválaszolva SlaveDealer +  által, → #50629 
2018. december 13. 12:10:34: megválaszolva Higany +  által, → #50628 
2018. december 13. 08:14:28: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #50627 

#50624 sacaekvti 0  2018. december 10. 09:35:12 re: #50623 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Köszi :) Portolást szerintem semmiféle képpen se hagy ki kb. 100E ft felújítással együtt( vittem szelepszár szimeringeket és 16db új szelepvezetőt), tudok ajánlani profi helyet! Kíváncsi leszek mit fog tudni a kis B18, csak ne add fel a költségek miatt! Kitartást!
2018. december 13. 08:13:59: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #50626 

#50623 -Törölt felhasználó- 2018. december 10. 06:20:00    ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Zsir jol nezki ez a gorbe szep teljesitmeny. En is ezert ajanlom mindenkinek a higanyt :) nekem is hasonlo a cel a b18on most szedem a cuccokat aztan megyek zaklatni kicsit higanyt hogy segitsen osszerakni :) kb ugyan ez lesz nekem is annyi hogy picit nekem nagyobb a tengely illetve van emeltkomlos dugom :)
2018. december 10. 09:35:12: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50624 

#50622 Higany +  2018. december 9. 22:33:58 re: #50618 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Meg egy integra váltó még bele vti negyedikkel! ;)

#50621 Higany +  2018. december 9. 22:32:03 re: #50617 (fonta + )  ←  ‹›  +2 | rejt
Persze, mert mindenki a túrót nyomja, meg a nagyobb motorra cserét. Pedig ennek is meg van a maga feelingje, nem is kicsi!:)
És nem is olyan könnyű azért 200+-os (főleg ennyivel) B16-ot csinálni, sokak csalódtak már a jól kitalált konfigjuk elkészülte után, mert többet vártak.

#50620 fonta +  2018. december 9. 21:41:43 re: #50619 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Én olyat csináltattam -Csoki ajánlására-, ami szinte 4-1 szerű és nem ér le, mert a 4 cső egymás mellett fut el az olajteknő alatt.
Ennek illetve annak, hogy a klíma miatt fel lehessen rakni még a következménye, hogy nem teljesen egyformák a csőhosszak..ami még tetszik is, amikor néha 3000 köröl motorfékre ráengedve bubog kicsit...nem hajazva azért a subarus bubi hangra csak úgy finoman :) :)

#50619 sacaekvti 0  2018. december 9. 20:55:29 re: #50616 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez a szar fajta, ami leér ,majd ha le lesz ültetve a kocsi. 4-1et akarok majd csináltatni rozsdamentes anyagból vagy esetleg triY-t, csak olyat, hogy ne érjek le mindenhol :) Én is hasonlóban gondolkozok,mint te!
2018. december 9. 21:41:43: megválaszolva fonta +  által, → #50620 

#50618 sacaekvti 0  2018. december 9. 20:39:18 re: #50617 (fonta + )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
Köszönöm, sokan fikázzák a B16-ot,mert kevesebb benne a potenciál,mint egy B18 vagy B20hoz képest,de szerintem ezt az értéket a jó fokolás és a portolás segítségével tudtuk elérni Higannyal (persze a jó körítés mellett). Egyszerűen nagyon durva, hogy nem fogy el az erő és még mindig forogni akarna. 8800 körül jelez a shift light és eddig még nem forgattam el odáig utcán, pedig 9154-nél van a leszabályzás :)
Jövőre rámegyünk a 9500-ra blokk merevítés,nagyobb injektorok és HondaRulez COP után!
Köszi :)
Addig is egy kis csemege videók
Dyno mérés

Valahol mexikóban
2018. december 9. 22:33:58: megválaszolva Higany +  által, → #50622 

#50617 fonta +  2018. december 9. 20:08:12 re: #50607 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Rég épült -vagy ami ide is bekerült- szívó B16 200 ló felett! [SMIL:/meghajol/bowdown.gif]
2018. december 9. 22:32:03: megválaszolva Higany +  által, → #50621 
2018. december 9. 20:39:18: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50618 

#50616 sh adam 0  2018. december 9. 11:04:25 re: #50615 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Ja nem, ez a másik fajta, hasonló van nekem is. Ez 2.5". Amire én gondoltam az EZ.
Én valami toda copyra szavaznék pl. Plm, tegiwa...stb. ha lecserélnéd.
A rendszer az nekem is fejfájást okoz, tervben van valami csendesebb. 2.5"-os Twin loop égen földön nincs, ebay-en néha akad copy, de mire hazaér már kokain árban van. Obx-nek van szép, de az még attól is drágább mire az ajtó előtt van.
Vegső esetben jugoéktól egy ILYEN középdobbal és egy ILYEN véggel összetákolok valamit.
2018. december 9. 20:55:29: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50619 

#50615 sacaekvti 0  2018. december 9. 10:28:00 re: #50614 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez valami régebbi japcartól vásárolt 4-1, a kilépője 65-ös, jól be is szívtam vele,mert egy rakásnyi pénzt elkért a dinamit dob ,hogy összehangolja a skunk2 megapowerrel... DE jövőre be kell nevezzek valami minőségi cuccra, szintén 4-1re,mert berezonál ez a leömlő, amit a lábtérnél hallok, nagyon idegesítő. De szeretnék egy szolidabb kipufogórendszert is, jójó a skunk2, de így már nagyon hangos, átmenő kipufogót szeretnék, valami mugen twinloop copy-t meg egy jobban tompító középdobot magnaflow vagy valami hasonlót!



2018. december 9. 11:04:25: megválaszolva sh adam 0  által, → #50616 

#50614 sh adam 0  2018. december 9. 09:57:33 re: #50613 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az összeallitásodat nézve, feltűnt a japcar 4-1. Ha az a japcar 4-1 ami a jdm itr leömlő copy, annak emlékeim szerint nincs 2.5" a kilépője. Fel lett bővítve? Ha nem, még az is hozhat talán valamicskét. [SMIL:/smile3.gif]
2018. december 9. 10:28:00: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50615 

#50613 sacaekvti 0  2018. december 8. 23:14:28 re: #50608 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Köszönöm szépen :)
2018. december 9. 09:57:33: megválaszolva sh adam 0  által, → #50614 

#50612 sacaekvti 0  2018. december 8. 22:07:47 re: #50608 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Igen lebeszélt már pár dologról Higany, a rulez féle COP olyan +5 lovat is hozhat,de leginkább azért szeretném,mert nem szeretném sokszor a gyújtótrafót cserélgetni,mellesleg azzal némi fogyasztás csökkenést is elérhetek, ami nem utolsó szempont nálam,mert ez hétköznapi autó is egyben! Bele fogunk kóstolni a 9500-ba ,de ahhoz ahogy előbb is írta Higany kell az alsó merevítés illetve szeretnék erősebb csavarokat is rakni alulra, picit félek a 9000+ rpmtől,még úgy is,hogy ritkábban látja azt a tartományt!

RULEZ COP vs gyári gyújtás H2B swappnál :)

#50611 Higany +  2018. december 8. 22:05:05 re: #50610 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Én is így gondolom. Majd ha kap másik injektort meg a többi dolgot, ezekkel felesleges már kínozni.

#50610 sh adam 0  2018. december 8. 21:52:58 re: #50609 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Az biztos fordulattal még akad benne pár ló, lehet 9500ig érdemes lenne elengedni. B16-nak az még nem is a világ vége + nem muszáj azt állandóan szabályzásig kergetni. [SMIL:/mosoly.gif]
2018. december 8. 22:05:05: megválaszolva Higany +  által, → #50611 

#50609 Higany +  2018. december 8. 21:40:49 re: #50608 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Azokról már lebeszéltem.:)
A program alapján még a mérés előtt én 210Le körülre tippeltem a motort. Szóval meg akár jó is lehet ez az érték az alapján. Ha megkapja a nagyobb injektorokat, h ne ezek locsoljanak folyamatosan, azt a gyújtást (nem tudom, h az mit hoz), javasoltam neki egy alsó blokkmerevítőt, és ha merjük addig forgatni, amíg emelkedik a power, mert még nőtt volna, ha tovább van forgatva, akkor lehet belekóstolhatna a 220ba is a konfig majd. Talán jövőre kiderül, de nem rossz így sem már.
2018. december 8. 21:52:58: megválaszolva sh adam 0  által, → #50610 

#50608 sh adam 0  2018. december 8. 21:36:02 re: #50607 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Végre van egy kis mozgás a topicban! [SMIL:/smile1.gif]
Attól függetlenül szép, hogy most mennyire fedi vagy nem a valóságot az érték!
Kíváncsi leszek a cop mit hoz, van e létjogosultsága egy ilyen konfignal.
A másik üzemanyaghidat és fpr-t mi indokolja, miért gondolod, hogy kell? (Nem kötekedés, csak kíváncsiság! [SMIL:/meghajol/bowdown2.gif] )
2018. december 8. 23:14:28: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50613 
2018. december 8. 22:07:47: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50612 
2018. december 8. 21:40:49: megválaszolva Higany +  által, → #50609 

#50607 sacaekvti 0  2018. december 8. 21:02:43    ‹›   →  ↑  +10 | rejt
Sziasztok!
Végre elkészült a bringa,amihez nagyon sok információt kaptam tőletek, ezért nagyon hálás vagyok nektek!
A módosításokat nem részeltezném, a profilomba megtalálja mindenki.
ÓRIÁS köszönet HIGANY-nak (fórumos tagunknak),akit itt ismertem meg és bármikor ha kérdeztem szívesen segített, ezért is esett rá a választásom,hogy ő rakja össze a kis B16-ot és programozza fel.
Annak ellenére ,hogy magas fordulatra lett kihegyezve a gép alul sem vesztettünk a powerből,aminek nagoyn örülök.
Jönni fog még egy HondaRulez féle COP, nagyobb injektorok, mert a gyáriak már 7500-8000 körül elfogynak, másik üzemanyaghíd és FPR, blokk alsó merevítés erősebb csavarok és persze új progi Higanytól ;) de ez már csak jövőre :)

Bátran forduljon mindenki Higanyhoz , én csak ajánlani tudom a segítőkészsége és korrektsége miatt!!

A dyno mérés gyári állapotot és a tuning állapotot tükrözi, lehet a 210 LE SOK, de ezen rágódjon az akinek van ideje erre :)

2018. december 9. 20:08:12: megválaszolva fonta +  által, → #50617 
2018. december 8. 21:36:02: megválaszolva sh adam 0  által, → #50608 

#50598 fonta +  2018. december 1. 17:34:37 re: #50581 (CsekMG + )  ←  ‹›  +2 | rejt
Írták már a lényeget, de talán még egy megközelítés:
AZ EK9 tengely bütykei "kockásabbak" tehát sarkosabbak a bütykök, így amikor arra jár ott kell a nagyobb rugóerő, hogy ott tartsa a szelepet és ne tudjon eltávolodni majd jól odaverni a rugó...ami veregetés törést okozhat..nem csak emelt fordulat esetén, hanem ez mindig fent áll.

#50597 Kázmér +  2018. november 29. 23:37:24 re: #50595 (tschokker + )  ←  ‹›  0 | rejt
A mostanira is ez a sors vár???? [SMIL:/szetvert.gif]

#50596 sacaekvti 0  2018. november 28. 22:29:49 re: #50595 (tschokker + )  ←  ‹›  0 | rejt
Állat, van róla esetleg mérési eredmény? :)

#50595 tschokker +  2018. november 28. 22:17:59 re: #50591 (Max007 + )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
Én is nosztalgiáztam kicsit :)


2018. november 29. 23:37:24: megválaszolva Kázmér +  által, → #50597 
2018. november 28. 22:29:49: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50596 

#50594 sacaekvti 0  2018. november 28. 08:39:27    ‹›  0 | rejt
Mondjuk,ha ennyire félted a motorodat van egy eladó B16 hengerfejem,vegyél alá egy b20at és lesz 185LE-d :)

#50593 Yakumo +  2018. november 28. 08:05:45 re: #50592 (CsekMG + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ebben már részben voltam benne, úgyhogy az egyéni véleményem: Bármi, ami módosítja a (főleg) levegő/üzemanyag keverék arányát azért érdemes vagy javallott utána programozni vagy rá, ha úgy tetszik.

Mert program nélkül, lehet hogy éppen csak kisebb mértékben, de vagy keverékszegényen vagy éppen túldúsítva fog működni a motor. Hosszútávon nem szerencsés. [SMIL:/mosoly.gif]

Bár lehet van az a határ, amit a gyári ECU még tolerálni, kompenzálni tud, ha ezek amolyan plug@play dolgok, de én ebben azért nem nagyon hiszek.....

#50592 CsekMG +  2018. november 28. 07:24:00 re: #50591 (Max007 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mivel elég jó állapotban van a motorom és "kevés" km van benne.Valószínű inkább nem nyúlok hozzá komolyabban.
Integra typer komplett kipufogórendszer, supersprint hátsó dobbal, illetve szintén ITR légszűrőrendszerem már meg van.
Ehhez érdemes lenne programoztatni?
2018. november 28. 08:05:46: megválaszolva Yakumo +  által, → #50593 

#50591 Max007 +  2018. november 27. 23:33:10 re: #50581 (CsekMG + )  ←  ‹›   →  ↑  +4 | rejt
Látom már kaptál jónéhány jó választ de saját véleményem is hasonló. Alapjaiban döntsd el mit szeretnél!
1./ A tengely árából megfelelő körítéssel csinálsz egy elég jól autózható széria a2-t ahogy itt ádám is írta (igaz ennek nem érezhető hatása lesz szvsz),
2./ ha komolyabban belemégy akkor a tengelyhez rugó/tányér/(esetleg szelep) csere kötelező. Megfelelő szívósorral és leömlővel, széria ,jó állapotú B16 blokk, rendesen felprogramozva ~9000ig. A tapasztalatok azt mutatják, hogy ebből a képletből bármit kihagysz, alig lesz jobb eredményed mint az első esetben.
Én a másodikat választottam, és így 7000ig koppra egyet ment egy gyári vti-vel, fölül lett sokkal erősebb. (188le@8900, 14.0@155)
Hogy használt vagy új alkatrészekből rakod e össze, már bevállalósság kérdése, nekem mindenből használt volt, 40k km alatt semmi gondom nem volt, de volt aki hamar pórul járt.
bocs srácok, elfogott a nosztalgia: https://youtu.be/XFEYohmu1IU [SMIL:/egyeb/Vieux.gif] [SMIL:/nevet/bigsmilebounce.gif]
2018. november 28. 22:17:59: megválaszolva tschokker +  által, → #50595 
2018. november 28. 07:24:00: megválaszolva CsekMG +  által, → #50592 

#50590 zolynet +  2018. november 27. 15:15:30 re: #50586 (CsekMG + )  ←  ‹›  +2 | rejt
60ért pillangóval tokkalvonóval itr szívósor
Erre biztos lecsapnék ha ...

#50589 sacaekvti 0  2018. november 27. 13:28:38 re: #50586 (CsekMG + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Nekem amúgy egy Blox V3-mal rakja most össze Higany,ami tulajdonképpen egy ITR copy és a különbség,hogy valamelyest nagyobbak átmérőben a szívó járatok benne, a járatok hossza kb 4cm rövidebbek és a "puffer" része is nagyobb űrtartalmú. Ha nem az a célod,hogy kimaxold az elérhető teljesítményt azzal a tengellyel én kiportolnám a gyárit,valamit biztos számítana és költséghatékony. Szerintem!

#50588 sacaekvti 0  2018. november 27. 13:12:58 re: #50586 (CsekMG + )  ←  ‹›  0 | rejt


Egy kis matek a szívósorokról :)

#50587 sh adam 0  2018. november 27. 13:07:10 re: #50586 (CsekMG + )  ←  ‹›  0 | rejt
Érdemesnek érdemes, mert a dc2/ek9 szívósor + pillangó a dc2/ek9 tengelyekhez lett optimalizálva így valószínű, hogy az fogja kihozni a legjobb karakterisztikát. Ha pedig ennyire nem mennél bele, a tengely árából vegyél egy cai-t, leömlőt, rendszert + progi és a végeredmény elég kellemes lesz így is.

#50586 CsekMG +  2018. november 27. 11:58:33 re: #50583 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Köszönöm a választ mindenkinek:)
A magasabb fordulat miatt úgy olvastam, hogy már érdemes más szívósort is felrakni.A gyári VTi p30 szívósor már kevés azokhoz a tengelyekhez.
Ilyen mélységbe viszont már nem biztos, hogy belekezdenék.
Van valakinek gyári VTi szívosorral tapasztalata?
2018. november 27. 15:15:30: megválaszolva zolynet +  által, → #50590 
2018. november 27. 13:28:38: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50589 
2018. november 27. 13:12:58: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50588 
2018. november 27. 13:07:10: megválaszolva sh adam 0  által, → #50587 

#50585 sacaekvti 0  2018. november 27. 11:32:49 re: #50581 (CsekMG + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Ebből írom most a szakdolgozatomat és ezek olyan tengelyek,amik inkább a magas fordulatszámra vannak kitalálva,persze fokolással lehet valamennyit állítani,de nem lesz az igazi és nőhet a veszélye annak is ,hogy vagy a kipuf vagy a szívó szelep összeér a dugóval,persze itt nem 1-2° esetén beszélek
Nézz utána a Cam duration-nek, Lobe Separation Angle-nek ( LSA), szelepösszenyitásnak, cam advance /retardnek-nek.
http://asian_e.tripod.com/Honda_Engine_Specs.htm
B16B-nek nagyobb a durációja, ezért a max elérhető telj. feljebb lesz. Hamarabb nyitja és később zárja a szelepeket ergó magasabb fordulaton jobb lesz a töltetcsere,de alacsonyabb fordulaton lehet gyengébb lesz. 17° helyett 28° a szelepösszenyitás, ezért is magasabb fordulaton több keverék tud behúzni a hengerekbe,de alacsonyabb fordualton meg rosszabb lesz.
Tuning előtt azért érdemes utána járni iylen dolgoknak és nem csak úgy venni egy nagyobb tengelyt :)
A szeleprugó nem csak a fordulat miatt kell különben ,hanem a nagyobb szelepnyiítás miatt,mivel így nagyobb erővel terheled a rugókat (is) .

 << eleje | 982 | 981 | 980 | 979 | 978 | 977 | 976 | 975 | 974 | 973 | 972 | 971 | 970 | 969 | 968 | 967 | 966 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.59, 0.64, 0.56
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.046 mp, 10 query