askme4parts (nem küldte a terméket, 18.000,- forintot bebuktam s még neki állt feljebb) trudy500 (hazudozik az árakat illetően s fenyegetőzik). tomtop_digital (Nem küldte újra a hozzá visszakerült árut)
Vásároltam a vállalkozásomnak (kft) net-ről egy cuccost, amit kis is fizettem forintos számláról euróban. A 27%-os Áfát is felszámolták, ahogy annak lennie kell. Az eladó Norvég, oslói címmel, a számlát neki fizettem ki. A termék viszont Hong-Kong-ból érkezik DHL-el és a DHL most kínlódik a vámkezeléssel. Ugye jól gondolom, hogy erre nekem nem kell vámot fizetnem? Elküldtem már nekik a dokumentumot, amit az eladótól kaptam, illetve a folyószámláról az utalás tényét.
Válaszoltak, hogy írjam meg a tranzakciós ID-t és akkor utána néz...
De B+ (ez persze nem neked szól ) minden egyes után írjak, kérdezzek? Ez abnormális...ha segíteni akar, akkor szóljon a fejlesztő részlegnek, hogy sürgősen dolgozzanak...
Igen, azt én is mindig átállítom, hogy a bank konvertálja..na azt is pár havonta változtatják, hátha le tudják szoktatni róla a usert..mocskos egy banda.
Meg is írtam nekik most, hogy idóta, abnormális, hogy nem látom, hány EUT-t indított el az ember...csak a forintot, ami megjött. Ez nem a b+, hanem már a f@ck you b+ kategória...
2018. szeptember 26. 17:19:39: megválaszolva grego + által,
→ #6507
Én úgy tudom, hogy a PayPal mindig abba a devizába számolja át a pénzeket ahol laksz. Ha magyar címed adsz meg akkor az alapértelmezés a forint. Persze mikor az EUR alapú kártyámról vásárolok akkor is forintban akarja levonni az összeget de mivel van egy olyan (nem túl nagyon reklámozott opció) hogy a deviza konvertálást a bank csinálja és ne a PayPal ezért én ezt választva tudok direktben EUR-ban fizetni EUR kártyáról és tényleg annyi EUR-t vonnak le amennyibe a motyó kerül. Nincs konvertálás, oda vissza. Az szopó.
2018. szeptember 26. 17:17:26: megválaszolva fonta + által,
→ #6506
Igen valószínű ez történt, ha szolgáltatást vagy dolgot veszel, akkor az eladó állja a tarnsfert, ha a barátaidnak küldesz, akkor kapják meg a teljes összeget...pedig direkt elmondtam, neki, "hogy van a kenguru farkán"
Ez egy dolog, de, hogy nem forintot küldött az is biztos, de nem látom, hogy hány EUR-t küldött, ha 2-vel kevesebbet (példa), akkor az se derül ki,..csak, hogy szarul váltja. Nem is értem, hogyan lett belőle forint? Mert egy forint számla van mögötte..de persze oda nem transzferálta át. Aztán majd ha dollárért vásárolok a forintot megint váltja?
Idióta egy felület, ( bizonyos részek az ebayen is), de minden alkalommal másképpen néz ki ha be kell lépni de egyik szarabb, mint a másik. 3at lépnek előre egyet hátra.
ebay is megkérdezi értékeléskor, hogy előbb érkezett meg, mint egy két hét múlva esedékes időpont!? Maaargiit nóóórmális, de hogy küldenének egy figyelmeztető email-t, hogy nem lett értékelve és kifutsz az időből..az megszűnt?
2018. szeptember 26. 17:10:55: megválaszolva grego + által,
→ #6505
A vevot kellene megkerdezni, hogy hogyan fizetett. Kuldjon screenshotot vagy valami. Ha azt az osszeget fizette, amit megbeszeltetek, de "goods & services" opciot valasztotta akkor bizony toled vontak le. Szerintem itt is ez tortent, mert ugy hangzik mintha gyer atvaltassal szamolva is kevesebbet kaptal, mint amit vartal. Regen ki lehetett valasztani, hogy ilyen esetben mennyit kapjon az elado es a vevotol vonjak le a dijat, de most mar nem lehet tudtommal. Meg PayPal supportnak is irtam ezzel kapcsolatban.
2018. szeptember 26. 16:53:10: megválaszolva fonta + által,
→ #6504
Kaptam pénzt PayPalon. EUR volt megbeszélve...de az értesítő emailben és a PayPal felületén is csak forintra váltottan látom. És ebből nem tudom kideríteni, hogy akkor kitől vonták le a tranzakciós díjat
Vagy ha látok ott egy levonást, akkor azt végül is tőlem vonták le...egyszerűen nem értem.
De árfolyamot számolva nagyon alacsony lenne az adott EUR forintban.
Az összes motorhoz tartozó tömítés benne volt illetve az olajok,és annyi volt,végül Máté Marcitól fogom megrendelni,neki voltak a legkorrektebb árai H-tunenak is elég jó kedvezményei vannak és olcsóbb ott a cucc ,mint mondjuk itthon a zsemitőn.
Mi volt benne a szettbe, mik kellenek, kiket kerdeztel? Nem akarom elhinni, hogy 150k legyen. Hengerfejtomites, szelepfedeltomites, olajdekni tomites, esetleg uj VTEC szelep tomites szerintem meg 50k sincs. Szelepszarszimeringek sem eppen a draga kategoriaba tartoznak. en Amugy H-tune-n szoktam nezelodni, neha van egy ket jo akciojuk. Amugy kotve hiszem, hogy Angliaban vagy mashol ugyanaz a termek jovval olcsobb lenne
Attól még a Import vámkezelési megbízást ki kell töltened, és elküldeni a postának, mellékelve a levelet, ha határösszeg alatt vagy, akkor a vámárunyilatkozaton lesz majd egy szép vámmentes pecsét, illetve egy 2017. évi CLII. TV 162§(5) pecsét.
Arra a levélre válaszként meg is küldték az "Import vámkezelési megbízás" papírokat. De nem értem, eddig sosem volt ilyen. Sokszor rendeltem már a holland postával. Kínai rendelés volt, az igaz, de az áru már itt volt Hollandiában, ott adták fel, onnan indult, Úgy tudom nem is kéne semmivel zaklatni ekkora összegnél (39.13USD) a vásárlót!
Elég lesz a levél, ez alapján mentességet kapsz, és kiviszik majd a csomagot, de úgy számold, hogy a határösszegbe (ami havonta változhat) a szállítási díj is beletartozik, erre figyelj.
Srácok, 37.91$-os Kínából rendelt, de Holland NL postával érkező áruról kaptam felszólító sms-t a postától vámkezelés megkezdésére. –integra_type_r 6439 -hsz-nál a 43$-os vámhatári levél elküldése elég lenne? Illetve mi lesz ez, áfa fizetés?
2018. szeptember 2. 22:02:42: megválaszolva CiReX + által,
→ #6493 2018. szeptember 2. 21:25:24: megválaszolva szabóL + által,
→ #6492
Sziasztok!
B16A2-höz szeretnék rendelni gyári tömítéseket, szelepszárszieringeket ebayről vagy külföldről!
Tud valaki olyan céget aki "minimális" összegért lebonyolítja a szállítást és beszerzést,bármilyen opciót meghallgatnék,hogy spórolni tudjak egy kis összeget,mert itthon kiszámoltam és kb 150E ft-ból jönne ki...
Az ebay vagy Aliexpress egy nagy online piactér, ahol számtalan egyéni eladó tudja feltenni a szarjait...mint a Vatera.
A GB és tsai pedig egy bazi sok terméket forgalmazó webshop.
Sztem a GB és hasonlóan működő tsai megkapják a dodót a PP-től amint tranzakciót indítasz és átkönyvelik, míg az Alin kell a visszaigazolásod, hogy az eladó megkapja az ellenértéket.
Nem tudom mit takar az, hogy "Gearbest jellegű webshop". Nem is tudom már hogy leltem rá, szerintem a facebook dobta ki a hirdetést.
Megrendeltem, paypal-lal fizettem, megjött. Én úgy tudtam, hogy a paypal akkor fizet az eladónak, ha visszaigazolom, hogy megkaptam a terméket. Ezért szerettem volna elküldeni a visszaigazolást.
korrekt módon intézték az ügyet, én is hasonlóan szeretnék eljárni.
Nem ismerem a Tomtop-ot. Javíts ki ha tévedek, de a Tomtop nem egy Gearbest jellegű webshop? Mert akkor ne foglalkozzál az értékeléssel, már rég el is költötték a befizetésed.
A www.tomtop.com-ról rendeltem egy retro konzolt. Megjött, működik rendesen. Szerettem volna leadni az értékelésemet, de mindig egy "Tip" ablak jön ki ezzel az üzenettel: "add comment success". Mi lehet a baj, nem tudjátok véletlenül?
Paypal-lal vettem, gondolom addig nem kapja meg a pénzét az eladó, míg nem igazolom vissza. Nem szeretnék kiszúrni vele, de az értékelést nem tudom leadni.
Járatlanságom miatt elnézést kérek, fizettem paypalon keresztül egy termékért, azonban azt a terméket időközben megszüntette az eladó, tehát nem jutok hozzá, Kérdésem, hogy a számlámról levett és a paypalra átutalt összeghez hogy férek hozzá?
A #6464 számú hozzászólásomban leírt termék megint ugyan úgy sokkal olcsóbban van az ebay-en, ugyan annál az eladónál.
Merjem újra rendelni? Az előző eset után negatívan értékeltem.
Engem mert azért bax szét az ideg, mert sok pár dolláros elektronikával kapcsolatos alkatrészt rendelgetek.
Várok heteket és nem olyat küld, mint amiről szó volt
És mehet a levelezgetés, hogy akkor most elnézte vagy nincs is neki csak szar a leírás...és ha állítása szerint újr aküldi lehet kifutok az időből és már reklamálni sem lehet.
Próbáltam párszor rendezni az eladóval...de most már lehet mindig egyből ügyet kellene nyitni aztán szívjon ő is?
Aminek nyitását átírták egy fos az egész, írja, hogy mi forg történni, erre a következő oldalon kurvára nem refundot ír, hanem returnt meg össze vissza, sokszor elég dilettáns "fejlesztések" történnek...
nem, ez nagyon régi szabály..
ha nagy forgalom van pl te eladsz németországba cuccost, pár darabnál magyar áfa ok, ha rendszeres nagy mennyiségben akkor német áfakörbe kell bejelentkezni. nem kell német cég magyar cég német áfakörben.
logikusan kisebb cégtől rendeltem gyerekülést tavaly, semmi gond se volt, jött német áfával, feltehetőleg nem adnak el tizmilliós tételben magyar vevőknek.
Nem. Számlázhat magyar áfával is, sőt ha rendszeresen elad árut MO-ra akkor már kötelező neki magyar áfával számlázni. (természetesen ez csak magánszemély vevők felé igaz)
Selling to consumers
If you sell goods and send them to consumers in another EU country, you need to register there and charge VAT at the rate applicable in that country - unless the total value of your sales to that country in the year falls below the limit set by the country (EUR 35 000 or EUR 100 000).
Fogalmam nincs, szerintem sem kóser. Viszont tény, hogy német webshopról is szoktam rendelni, és amint beírom a magyarországi szállítási címet, ott is azonnal rárakja a magyar áfát .
Azt meg hogy? Úé. hogy-hogy magyar ÁFA-val terheli?
Elvileg EU-n belüli rendelés esetén a feladó ország VAT mértékével terhelik a vételárat. Nem is értem...
Újabb kérdés: olasz webshop-ból rendelnék. Az alapár elég jó, a nyamvadt magyar áfát viszont ráteszi, így már annyira nem buli. Meg lehet ezt valahogy kerülni?
Úgy tudom 2 hónapig lehet reklamálni, viszont nem lehet a szállítási idő 2 hónap még kínából sem, 1 hónap szokott lenni max, vagy még pár nap rá, de kettő semmiképp. Oda kell figyelni, ha lejár a szállítási idő, még hagyhatsz rá 1-2 napot és írni kell egyből. Külföldi vásárlásnál ha nem jön meg akkor vissza kell kérni a pénzt, ne küldje újra, majd megveszed megint vagy tőle, vagy mástól, nehogy lejárjon a határidő.
Hát ez így elég tré. Eléggé beleéltem már magam pedig, és főleg az tiporja a lelkem, hogy nem kacatot akartam venni, hanem bringás bukósisakot.
Köszi a segítséget.
vagy eppen mas..
az ebayon egy ideje megvaltozott a felulet es nehezebb disputet inditani. pl ha 2 nap mulva fake trackingot ad meg, és beallit 2 honapot 2 honap utan kis idő intervallumban lehet csak reklamálni.
megveszed az árut, ő fake trackinget ad.. 2 dolog lehet..
1. nem veszed észre, letelik a határidő nem tudsz reklamálni övé a pénz..
2. letelik aqz idő reklamálsz.. megírja hogy ujra küldi, te nem reklamálsz, ő nem küldi eletette a pénzt reklamációs idő lejárt.
3. letelik az idő, reklamálsz.. visszakapod a pénzt, sokszor ír is nekedhogy ő most visszautalja. te megörülsz de rendes csávó, pozitiv értékelést adsz
Ebayen buy now-val vásároltam egy terméket. Paypallal fizettem a terméket és a postát is. Pár nap múlva jött az üzenet, hogy a termék feladva, megkaptam a tracking numbert is. A legkésőbbi érkezési dátummal bezárólag semmi infó nem volt a csomagomról, csak annyi, hogy a csomagszám hozzáadva a rendszerhez. Lejárt a "határidő", így indítottam egy requestet - vagy mit -, hogy a csomag nem érkezett meg. Azt az opciót választottam, hogy továbbra a terméket szeretném, mi lehet a probléma. Erre azonnal vissza lett utalva az összes pénz.
Az elméletem a következő: a terméket alulárazták (a második legolcsóbb helyen is bő 40%-kal drágább volt), rögtön a vásárlásom után megdrágult jelentősen. Kaptam valami kamu tracking numbert, és arra játszottak, hogy indítsam a requestet, hogy utalhassák a pénzt, mert rájöttek, hogy ez így nem buli nekik.
A kérdésem az volna, hogy a terméket az eredeti áron már esélytelen kiharcolnom? A minimum, hogy az eladót ezek után lehúzom értékeléssel, de hát ez az szempontomból szarnak a pofon.
Paypal visszafizeti a visszaküldés árát.
el kell indítani a visszaküldési ügyet ebay-en, visszaküldeni postán a csomagot (előtte fotózni a csomagot, hogy a címzett is látszódjon), majd az adott paypal tranzakciónál kiválasztani, hogy visszaigényled a küldés árát, lefotózod a blokkot/ajánlott papírt és a csomag fotójával együtt feltöltöd, pár nap múlva visszakapod az árát
Kérdezd meg, hogy tudja javítani vagy mit fog vele tenni?
Én voltam már úgy, hogy a sérült/hibás nem a leírásnak megfelelő portékát "megsemmisítettem" bizonyításul, hogy nem fogom még is valahogy használni -hasznot húzni belőle- miután visszafizette az árát..
Ellenkező esetben egy kedves értékelést tudsz írni.
Mondjuk ott először fizetett aztán én küldtem a képeket a tényről.