ha a motorteto 'illesztesere' gondolsz, azzal semmi baj nincs... felnyitottam hogy tudjam a motort fenykepezni, szoval a kepeken nincs teljesen lecsukva.
Szia! Max. respect. Lehet, hogy nekem is lesz majd egyszer eladó CRX-em fél év múlva, de ennél drágábban, szóval szerintem ez ár/érték arányban jó áron van. Én nem akarok a többi rex mellé venni még egyet MOST, csak azért szóltam hozzá, mert megnézegettem a képeket és tetszik az autód (az illesztések a filléres kategóriába sorolandó, nem azon múlik a mutatvány). Lehet, hogy ha az életem úgy hozza egy turbós rexet fogok majd még venni, de most egyenlőre nem. Ha lenne rá energiám, akkor lehet, hogy megvenném, de most a sajátokkal vagyok elfoglalva. Ha nem megy el és még meglesz és a csillagok úgy hozzák rád fogok írni, de nem most. Az azért szemet szúrt, hogy Vt lökős indexek? Vagy csak káprázott a szemem.
Szia! Tegnap estig volt egy eladóm, amit szóban tegnap este lefoglaltak. Ha az adott személynek mégsem kell, akkor eladó lehet (felújított, de előlapos). Még átgondolom, mert lehet, hogy van még egy, amit még fel kell újítanom és előlapos lesz.
Múlthéten rendeltem, hétfőn meg is hozta az osztrák posta egyenesen Rigából jött a csomag Pedig valamilyen Kassai bejegyzésű cégtől rendeltem eredetileg, de a lényeg hogy már az autón van. Igaz depo, de már ennek is örülök
Annak örülök, mert ott a Ferenc József hirdetett DelSol alkatrészeket, de gondolom csak a tagok látják ezt: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1719419494844512&set=
gm.977403432438662&type=3&theater&ifg=1
Azt ugyan nem néztem,mert a probléma csak ebben a hőmérséklet tartományban jelentkezik.Hidegen amikor a szivató dolgozik,egyenletesen jár,és akkor is amikor már teljesen bemelegedett a motor.Emiatt nem bírok vele.Halvány gőzöm sincs mi baja lehet.Azért köszi
Jah,fontos lehet,a co2 is rossz.
2018. augusztus 8. 20:31: Szerkesztve -Törölt felhasználó- által, megtekintés
Üdv srácok!
Sajnos még mindig alapjárat problémával küzdök,csináltam egy videót róla.
Alapjárati motor kitakarítva,vettem bele egy új Bosch lambda szondát is.
Valakinek tipp esetleg? video
ha adhatok egy tanácsot - sokat fiatalít a kinézeten ha nem is teszed be! csak legyen szépen megcsinálva az aládolgozás és a festés körülötte. Az újabb autókon sincs gumikeret - pl-. 7 gen civic stb...
Eljött az ideje ,fényezés lesz de szükségem lenne egy kis segítségre.A két hátsó ablak gumikeretét honnan tudnám beszerezni?
Tetőablak kapcsolóm is tönkrement,szükségem lenne másikra.Előre is köszi a segítséget.
Szia! Ok, peace! A piros lesz az első, ami már a célegyenesben van. A fekete kb. szeptember végére fog elkészülni. Azért tényleg vannak szivatós részek a felújítás során.
Szia! Sokan jelezték, hogy ne írjak vissza ezen a fórumon, de mégis megteszem. Az első 2. gen. CRX-em két hét múlva elkészül majdnem gyári állapotúra. Egyébként a másik CRX-em fogja kapni érdekesség kedvéért (mivel kettő van, elnézést több, de itt nem kívánok vitát nyitni) a speciális gyári extra alkatrészeket (mint a Pole Assistot, kartámaszt, stb.). Hogy itt miért nem írok és csak "leselkedek", az az ilyen hozzászólások miatt van. Szerencsére tudtam menteni CRX-eket és jó gazdához kerültek (hozzám) és a jövőben még lehet, hogy többet is fogok menteni, ha tudok, de legalább én mentettem és vigyázok rájuk és nem fogom eladni őket. Szóval a segítségedet megköszönöm, de pont az ilyenek segítsége nem kell, mert vannak olyan CRX-esek (elég sokan, és nem tudom hogy neked van-e CRX-ed egyáltalán, hiszen ezen fórumba írtál be, de végül is mindegy), akik segítik a munkámat, segítenek mindenben és ezúton is köszönöm nekik. Lassan az emberek ilyenné válnak, mint a hozzászólásod és ez szomorú a számomra. Nyilván nem fogok a válaszodra majd reagálni, inkább "leselkedek" a jövőben is. Üdvözlettel, Laci
Hát a generátornak nem sok köze van a szikrához, najó az csinálja az áramot de ha szar attól még van szikra. Lehet ecu is, vagy nincs meg a 12V a trafóhoz.
Ha nem a főrelé - azaz van 12V, én először a gyújtás elektronikára vagy a tarfóra gyanakodnék. Mindkettő képes egyik pillanatról a másikra tönkre menni.
A rotoron és az elosztón jól/rosszul, de átvergődik a "delej" akkor is ha rossz állapotban van. Ott már nagyon nagy a feszültség, sőt - elméleti szinten - addig nő, míg át nem húz.
Ha egyáltalán nincs szikra, akkor az vagy nem is keletkezik, pl. a trafó vagy az elektronika hibájából, vagy rossz helyen húz ívet, elkerüli az elosztót, vagy a gyertyákat.
2018. július 2. 16:59:17: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #75182
Üdv Srácok!
Szeretném felújítani a hátsó futóművet,de sehol sem találok hátsó-alsó lengőkart.Csak felsőt.Van valakinek ötlete hol tudnám beszerezni?
Másik kérdés,felsőnek Febi Bilstein-t néztem,valakinek van tapasztalata a minőségével kapcsolatban?
Köszi!!!
Jah,Del Sol B16A2 a jószág.
2018. május 1. 19:06: Szerkesztve -Törölt felhasználó- által, megtekintés
Üdv Mindenkinek!
Tegnap friss műszakisok lettünk!
Köszi mindenkinek az infókért a futómű felújítás témában. Elég kevés minden maradt érintetlenül a feltehetően 91'-ben még a gyárban beletett dolgokból eddig bírta
Pár infó:
Valóban a lentebb linkelt hátsó nagy szilent megfelel a CRX-ének.
A KYB Ultra SR, mivel pontosan nem kaptam méretre választ, kértem mellé KYB Excel G-ket is és összehasonlítottam, összemértem őket. A különbség, 1,1,5 cm-rel rövidebb az SR szára. Amúgy egyformák, csináltam pár (telefonos) képet mérő szalaggal megspékelve akit érdekel megmutatom. Gyári rugókkal lett összerakva (irdatlan magas lett szegényem.... ) részben a műszaki, meg hátha most komfortosabb lesz kicsit. Hát nem. Gyári rugókkal is sztem elég kemény, bár nagyon nem teszteltem nem sokat mentem vele azóta.
Elég érdekes a Honda alkatrész árazása. A hátsó nagy szilent is ugyanannyiba került mint a hátsó stab rúd tartó kicsi szilentje (Ami amúgy meg is maradt mert a prés sem bírt vele) ha épp valakinek kéne szóljon )
Hoppa, most vettem eszre, hogy leirtam ketszer ugyanazt. Alkatresz csak akkor lesz baj, ha osszetorod. Egy lokharito-sarvedo kombot erdekesebb beszerezni, mint egy Civic eseteben. De azert bontokban szokott az is lenni, nem kell ettol tartani. nonfl es fl kozott olyan sok kulonbseg igazabol nem volt. Amit nem emlitettem meg meg, hogy 96'tol felfele az ESi is gyarilag tarcsas hatso futomuvet kapott illetve a D16Z6 helyett D16Y8-cal szereltek. Es talan meg a hatso stabilizatort is megkapta illetve ABS is alap felszereletseg volt. VTi-kben ez 92'tol alap volt.
Azt hiszem nagy vonalakban megválaszoltad azokat, amikre kíváncsi voltam. A lényeg, hogy szerkezetileg megegyezik a Civic-kel, így alkatrész szempontjából nem kell tartani tőle. Meg persze a nonfl-fl közötti különbség érdekelt, illetve, hogy mit javítottak ki az fl modellekben. Én is már azokkal szemezgetek, habár húdenagy kínálat nincs a hahun. ESi-ben gondolkozok, mert a VTi-t még drágállom, de majd látjuk. Előbb úgyis a Saxotól kell megválnom, aztán jöhet a költségkeret megállapítása.
A kasztnielemeken kivul minden megegyezik az 5. gen Civiccel. En a helyedben facelift utani modellt vennek, ahol mar az uj gumikedert alkalmaztak, amivel kb. nullara csokken a beazas lehetosege. Az 92-94 kozotti modellek erre hajlamosak. Bar ha nem hasznalod sokat esoben, akkor nem hiszem, hogy nagy baja lenne. Rozsdara ugyanugy az iveknel es a kuszoboknel kell odafigyelni, mint mas hasonlo evjaratu Hondanal. Rozsdara ugyanugy az iveknel es a kuszoboknel kell odafigyelni, mint mas hasonlo evjaratu Hondanal. 95tol az ESi-ben es a VTi-ben is volt gyarilag legalabb vezetooldali legzsak, ez peldaul nekem szempont volt, kinek mi. 96-tol a tukrok, kilincsek szinre lettek fujva, a belso elemeket teljesen feketek lettek. (elotte fekete es szurke volt). Mit szeretnel tudni? Kerdezz nyugodtan.