Random körbe van fújkálva, gyakorlatilag szinte minden elembe. Mérni sem kellett hozzá, szemmel látható, mivel igénytelen munka. Gondolom hibákat akartak vele eltakarni.
Sárvédőkön hólyagok a fényezés alatt, ajtók alja is rozsdás lehetett, mert abba is belefújkáltak belül. Motortérben az összes csavar rozsdás.
Kb 5 percet töltöttem az autó mellett, engem tovább nem is érdekelt.
Telefonban azt mondta, hogy 1-2 elemet fényeztek esztétikai hibák miatt, de szép nagyon szép az autó. Ha nem lettem volna egyébként is Bp-en, hanem ezért utazok 150 km-t, kurva mérges lettem volna.
Egyébként a belseje kulturált volt.
2018. augusztus 13. 20:34:37: megválaszolva grego + által,
→ #3640
fiúk, lányok
adott egy 2004-es, 1,4-es CVT Jazz
p0122 hibakód
kiolvastam: Fojtószelep/gázpedál helyzet érzékelő/kapcsoló, áramkör alacsony jelszintű bemenet
az autóval majd 500 km-ert mentem vásárlás után, mikor ez megjelent
előszőr kitöröltük, majd 60-70 km után előjött ismét
fojtószelepház kitisztítva, majd 50 km után hibakód ismét megjelent
mi lehet a gond, és a megoldás?
köszönöm
Sziasztok!
Kis húgomnak keresek 1.4-es klímás Jazzt. A keret sajnos behatárolt, így csak a régebbi példányok jöhetnek szóba. Ha valaki tudna használható eladó Jazzről, kérem ne tartsa magába. Köszi
Bocs. Azt hittem egy Jazz topikban arról van szó, ha nem írja oda pontosan mire érti.
Nekem ennyi. Igaz úgy vezetem mintha a CTR-ben ülnék.
De volt már fordítva is: 7.2-t írt ki a valóság meg 6.9-volt.
Különben tényleg hihetetlen, h lehet ennyit kihozni ebből az egérkamionból. Szerintem még a 7 litert sem értük el vele sosem........ Olyan 6 körül megy, az asszonynak még annyit sem eszik.
2018. augusztus 3. 22:11:15: megválaszolva grego + által,
→ #3624
Az a te kocsid. Az enyém ilyen. Nyáron 7 liter. Télen, rövid távon, be se melegszik (mikor nem megy a klíma ugye) 9 körül alakul. Persze 7.8-at ír ki aztán a kútnál kiszámolva a valóság más.
A négy év alatt míg nálam volt a VTI, egyetlen egyszer evett 7.4-et a kocsi. Az összes többi esetben 9 liter, tök mindegy hogyan mentem vele, lassan, gyorsan, város, autópálya, stb. tök nyolc volt neki, mindig 9 liter. Megváltás volt átülni az EP3-ba mert az is ennyit evett, de legalább ment is
2018. augusztus 2. 12:28:57: megválaszolva CTDpeti + által,
→ #3617 2018. augusztus 2. 10:01:57: megválaszolva Tonx + által,
→ #3615
Szerintem teljesen rendben van. Kisbusz forma, nem tesz jót neki a 110 fölötti sebesség. Mi Toscanában voltunk vele, 140 autópálya tempónál 8 fölött evett.
Én most anyám 1.2-es, 90 lovasával autóztam. Mindig meglepődök, ahhoz képest h kiskocsi, milyen jó pályán. 140-150 közt mentem óra szerint, s szinte semmi hangja, inkább csak szélzaj. Az 1.4 céges Corollám ilyenkor már üvöltött anno
voltam a Jazzel Horvátban. Baráti párral. Ők két gyerekkel, 1.2-es Jazz, én könnyebbre pakolva, 1 gyerekkel 1.4. Kicsit kijött a komoly 6 lóerő többlet emelkedőkön
Viszont a fogyasztás autópálya/araszolás, végig klíma, 6.9-7 liter. A VTim se fogyaszt ilyen tempnál többet..... Szelephézag jó, nem értem. minimum 1 bő literrel többet eszik mint amit lehet róla olvasni itt-ott.
1 hét alatt nem is láttam más jazzt csak a mieink
Probalkoztam eloszor bontottal es egy-egyet cserelgetni, de mindig csak 1-2 honap volt kb tunetmentes. Aztan beragtam es rendeltem 4 ngk-t nemeto-bol. Sajnos nem olcso a szett, de mar meguntam a kiserletezgetest.
hali, hatha masnak is hasznos lehet!
most mar ugy tunik eleget teszteltem, hogy biztosra mondjam a rangatas megszunt az uj hatso trafokkal.
koszi a tippet!
Sziasztok!
Valaki nem tudja véletlenül a 2004-es Jazz hátsó féknyereg tartó csavar menetemelkedését?
Az a két csavar ami az egészet oda fogja a lengőkarhoz!
Robbantott ábrák dobféket hoznak valamiért hozzá így nem tudom megnézni.
A Logo-ban volt egy korai cvt széria amit gariban cseréltek. 2002-2008-ig ugyanaz a megbízható szerkezet van benne, szoftveresen más. 2009-2010 végéig(kb.;szeptember) i-shiftet raktak, mert olcsóbb és könyebb szerkezet, majd ismét cvt.
Az "f1 váltó" annyiban más, hogy váltófül van a kormány mögött. Jobb fel, bal lefelé vált.
Az nfl-en a légzsák mellett van jobb és baloldalon kapcsoló és mindkettővel lehet fel/le váltani.
Én imádom ahogy siklik váltás nélkül. Ha valakinek pedig úgy tetszik, egy gombnyomásra váltogat, mint egy hagyományos autómata. Nagyon ritkán kapcsolom kézzel, max nagy emelkedőn/lejtőn vagy ha ki akarom kormolni. 282e km-nél jártam, amikor szerelési hiba miatt megdöglött a váltóm. Kapott egy fl-t, 140e km-el.
Kissebb fordulaton tartja a motort.