HONDA fórum
2024. június 2. vasárnap, 16:10,  Kármen, Anita Legújabb regisztráltunk: gyulko 0 



Téma neve:

Nyitotta: nbinszky + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 980 | 979 | 978 | 977 | 976 | 975 | 974 | 973 | 972 | 971 | 970 | 969 | 968 | 967 | 966 | 965 | 964 | vége >> 

Téma információk
Hasznos link:

Skunk2 cuccok Magyarországon


Motorswap, kompresszió számítás és egyéb okosságok angolul



Civic mini me swap



Skunk2 cuccok hamisítása
#50543 degumentes 0  2018. augusztus 13. 12:43:10 re: #50542 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Van hozzá progi, menet közben mindent meg lehet változtatni, amit csak akarsz, csak nekem fogalmam sincs, hogy milyen fordulathoz, mekkora előgyújtás értéket kell megadni, adott motorterhelésnél. A táblázatban tudod változtatni a fordulatszámot és a map értéket is, ha akarod. Hő korrekciót is lehet rajta állítani, vannak még egyéb funkciók is mint shift light meg olyan is amiről nem tudok [SMIL:/smile1.gif] . Van hozzá dokumentumom, vannak hozzá írt progik is, de Honda az nincs.

#50542 grego +  2018. augusztus 13. 12:26:17 re: #50541 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nincs valami alaptábla amit csak módosítani kell?
2018. augusztus 13. 20:37:10: megválaszolva degumentes 0  által, → #50544 
2018. augusztus 13. 12:43:10: megválaszolva degumentes 0  által, → #50543 

#50541 degumentes 0  2018. augusztus 13. 12:18:27 re: #50540 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Pedig ez benne van még a topik nevében is [SMIL:/szetvert.gif]
2018. augusztus 13. 12:26:18: megválaszolva grego +  által, → #50542 

#50540 LINSZTER +  2018. augusztus 13. 10:12:38 re: #50539 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nincs kedvem szívni vele köszi.
2018. augusztus 13. 12:18:27: megválaszolva degumentes 0  által, → #50541 

#50539 degumentes 0  2018. augusztus 13. 09:12:22 re: #50537 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Egyébként te felprogiznád, ha odavinném az autót?
2018. augusztus 13. 10:12:38: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50540 

#50538 degumentes 0  2018. augusztus 13. 08:29:54 re: #50537 (LINSZTER + )  ←  ‹›  0 | rejt
Azt szeretném, ha valaki rendesen felprogramozná a gyújtást, de senki nem akarja.

#50537 LINSZTER +  2018. augusztus 13. 08:22:51 re: #50536 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akarja a franc. De ha neked jó, hogy valaki csak úgy megírkálja neked a gyújtás táblát akkor sok sikert.
2018. augusztus 13. 09:12:22: megválaszolva degumentes 0  által, → #50539 
2018. augusztus 13. 08:29:54: megválaszolva degumentes 0  által, → #50538 

#50536 degumentes 0  2018. augusztus 13. 08:12:38 re: #50535 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Felőlem, ha van csavarhúzód és a karbikat is állítani akarod, akkor azt is rendelhetsz hozzá [SMIL:/smile2.gif] Ez csak egy gyújtás ecu.
2018. augusztus 13. 08:22:51: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50537 

#50535 LINSZTER +  2018. augusztus 13. 07:15:07 re: #50534 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez a kérdés komoly? :D
2018. augusztus 13. 08:12:39: megválaszolva degumentes 0  által, → #50536 

#50534 degumentes 0  2018. augusztus 12. 19:31:42    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Lenne e kedve valakinek egy gyújtás táblázatot kitölteni? Csak gyújtást kellene, üzemanyagot nem, map sensor van, tps nincs.
2018. augusztus 13. 07:15:08: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50535 

#50533 degumentes 0  2018. augusztus 12. 11:48:04 re: #50532 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ha furva is lesz, akkor tényleg érdemes azzal a 100cm3 megdobni, p29 dugókkal összerakni, ha marad szívó.

#50532 sacaekvti 0  2018. augusztus 12. 11:24:34 re: #50531 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szuper,köszönöm!

Igen fúrni kell a blokkot valószínű.
2018. augusztus 12. 11:48:04: megválaszolva degumentes 0  által, → #50533 

#50531 degumentes 0  2018. augusztus 12. 09:14:18 re: #50530 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
1.3; 1.4; 1.5 ugyanaz a blokk, nekem is 1.4-es blokkban van 1.5 főtengely, 1.5 hajtókarral, az 1.4 esi swaphoz képest, nyomatékosabb lett és hangosabb. De talán az 1.4 egy picit pörgősebb. Furva is lesz?
2018. augusztus 12. 11:24:34: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50532 

#50530 sacaekvti 0  2018. augusztus 11. 13:12:14 re: #50528 (fonta + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hoppáré,erre elf lejtettem reagálni :/ Erről nem volt szó,de én is a gergo féle vélemén,en vagyok.

[KÉRDÉS]

D14-be plugnplay a d15 fotengely es hajtokar? Esi swapolni szeretne ismerosom,de en 1.4-nek nem látom annyira értelmét...
Köszi :)
2018. augusztus 12. 09:14:19: megválaszolva degumentes 0  által, → #50531 

#50529 grego +  2018. június 6. 09:29:49 re: #50528 (fonta + )  ←  ‹›  +2 | rejt
Én már kifejtettem a véleményem ebben a témában. Az áramlástan egyértelműen fogalmaz, minél simább egy cső belső felülete annál kisebb az átamlási ellenállás benne. Ha valaki a golf labdát hozza fel példaként akkor az keveri a szezonzt a fazonnal. Az teljesen másról szól.
A hengerfej csatornák érdessé tétele nem az áramlási ellenállás javítására szolgál, hanem a jobb keverékképzést szolgálja (turbulensebb áramlás segít ebben) azaz létezik az a felállás, hogy az áramlási ellenállás növelésével kevesebb teljesítményt vesztesz mint az ebből fakadó a motor által beszívott homogénebb keverék jótékony hatásával nyersz.

#50528 fonta +  2018. június 5. 23:34:13 re: #50526 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sokszor volt mér téma a polírozás.
Volt erről szó konkrétan esetleg a tanulmányaidban?

Sok szívósor belseje érdes és nem azért mert nem tudták simára/simábbra önteni.
A rücskös felületen megtapadnak a levegő buborékok és utána a gyorsan áramló levegő ezeken jobban csúszik, mint ha a szívósor falát dörzsölné'.
Ha polírozva van, akkor nem tud megtapadni és dörzsölve áramlik.
Na most erre lennék kíváncsi, hogy ez tényleg hogy van a gyakorlatban.

Mert sokszor együtt említik a portolással, ami biztos hasznos, ha nem passzolnak teljesen az érintkező "átmérők", hogy nem legyen utána "lépcső".
2018. augusztus 11. 13:12:14: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50530 
2018. június 6. 09:29:49: megválaszolva grego +  által, → #50529 

#50527 sh adam 0  2018. május 30. 11:18:40 re: #50526 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ahogy Sprint irja, en sem nyulnek hozza. Szerintem rontani lehet inkabb rajta, javitani nem, de te tudod, ha kell a kaland hajra! Csak a vegen nehogy meglepetes legyen a nagy nasa port meg okossagok minuszt hozzanak! [SMIL:/smile5.gif]

#50526 sacaekvti 0  2018. május 30. 10:37:15 re: #50524 (Sprint-R + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Lesz hozzá erősebb szeleprugó is. Gaál motorsport fog nekem segíteni portolás,polírozás terén,de egyetemen tanultam Hő és áramlástechnikát szóval nem lesz azzal se gond.
2018. június 5. 23:34:13: megválaszolva fonta +  által, → #50528 
2018. május 30. 11:18:40: megválaszolva sh adam 0  által, → #50527 

#50525 KamikaZeFan +  2018. május 30. 09:53:05 re: #50523 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
A polírozáshoz kell szakértelem, a levegő áramlás is egy tudomány, szerintem ne álj neki ha nem értesz hozzá, mer simán romolhat is a teljesítmény

#50524 Sprint-R +  2018. május 30. 09:14:40 re: #50523 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az itt olvasott tapasztalatok alapjan nem fog kelleni a nagyobb pillango. De Skunk2 Stage2 tengelynel cserelni fogod a gyari rugokat is? Mert az ajanlott.
2018. május 30. 10:37:15: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50526 

#50523 sacaekvti 0  2018. május 29. 22:18:14 re: #50521 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Jajj elírtam bocsi.... Copy szívósor vagy ITR szívósor,mindkettő járatait fogom portolni meg polírozni,mert szerintem nem nagy kunszt és nem is nagyon erőbefektetést számomról,ha már egyszer ki van szedve akkor úgy akarom összerakni,hogy ezt is megcsináltam,meg ki szeretnék hozni minél több lóerőt abból a setupból ami lesz :) igazándiból nem tudom melyikkel járnék jobban,emrt ahogy néztem 65-70E meg mindkettő megállna ,csak melyikkel lenne erősebb.. (sk2 stg2 tengel,akkor ez a toda copy leömlő,ctr dugók,Hf portolás,matchport mindkét odlalról..,csak nem tudom szükség van-e 70es pillangóra vagy elég az ITR-é tiltás 9000-re lesz rakva és angyobb tengelyt nem akarok mert utcán sokat fogom használni :)
)
2018. május 30. 09:53:05: megválaszolva KamikaZeFan +  által, → #50525 
2018. május 30. 09:14:40: megválaszolva Sprint-R +  által, → #50524 

#50522 -Törölt felhasználó- 2018. május 29. 21:04:58 re: #50517 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  +1 | rejt
Ne ülj fel a .... rollerre.. :D

#50521 sh adam 0  2018. május 29. 18:54:12 re: #50520 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szivosort es a leomlot a talalkozasoknal erdemes megigazitani a tokeletesebb atmenet miatt. Ezen felul ha ugy gondolod a hengerfej csatornait lehet portolni ha va ra embered es kereted.
2018. május 29. 22:18:14: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50523 

#50520 sacaekvti 0  2018. május 29. 18:24:59 re: #50519 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A szívósor belsejének bővítése és a belső felület polírozása,meg match port a hengerfejjel :)
2018. május 29. 18:54:12: megválaszolva sh adam 0  által, → #50521 

#50519 sh adam 0  2018. május 29. 14:41:06 re: #50518 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szerintem:
Itr szivosor, pillango maradhat b16, vagy ha jar az itr szivosorhoz akkor azzal.
Toda copy leomlo.
"Copy leömlő portolva polírozva vagy ITR gyári?" ezt nem nagyon ertem.
2018. május 29. 18:24:59: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50520 

#50518 sacaekvti 0  2018. május 29. 14:07:57    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

B16A2-höz milyen szívósor+ pillangó kombót ajánlanátok (ctr dugó és stage2 tengelyhez,kipufogóleömlő toda copy vagy triY) ?

Copy leömlő portolva polírozva vagy ITR gyári? Pillangóból mekkorát lenne érdemes venni?

Előre is köszi a válaszokat!
2018. május 29. 14:41:06: megválaszolva sh adam 0  által, → #50519 


2018. május 29. 14:09: Szerkesztve sacaekvti 0  által, megtekintés

#50517 -Törölt felhasználó- 2018. május 21. 10:31:41    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!
Szerintetek van értelme 1.6 vti-re integra (b18c6) hengerfejet rakni?
Köszi!
Üdv.
2018. május 29. 21:04:58: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #50522 

#50516 degumentes 0  2018. május 8. 11:40:58 re: #50515 (LINSZTER + )  ←  ‹›  0 | rejt
Meg tudom kérdezni, egyszer már találkoztam a sráccal, aki ezt árulja és kinézem belőle, hogy úgy van összerakva, ahogy írja. [SMIL:/szetvert.gif]

#50515 LINSZTER +  2018. május 8. 09:31:54 re: #50513 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szerintem itt komplett motor van cserélve és nem csak hf. (1600cc, 131LE)

Kieg. Most olvasom csak a hírdetés szövegét. Anno próbáltuk de nem lehet normálisan megcsinálni.
2018. május 8. 11:40:58: megválaszolva degumentes 0  által, → #50516 


2018. május 8. 09:33: Szerkesztve LINSZTER +  által, megtekintés

#50514 Higany +  2018. május 8. 01:19:18 re: #50513 (degumentes 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Lehet, csak kókány módon. És az égésterek se esnek full a hengerek fölé tudtommal. Szóval sokmindent lehet csak akarni kell, de erre inkább mondanám h nem lehet vagy inkább azt h baromság mert se nem jó lesz se nem egyszerű megoldani.

#50513 degumentes 0  2018. május 7. 21:21:42    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Egyszer volt abból vita, hogy d15b-re nem lehet dohc hf rakni. Van most egy ilyen konfig eladó.
2018. május 8. 09:31:54: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50515 
2018. május 8. 01:19:18: megválaszolva Higany +  által, → #50514 

#50512 HorZsolt 0  2018. április 21. 14:28:40 re: #50506 (Higany + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nálam a 4 RDX tisztítás után bemérve, 479-482 ml/4bar értéket hozott. EP3-ban én sem gondolnám, hogy van teljesítmény hatása. Ugyan azon a MAHA padon mérve (kb. 50e km eltéréssel) BPi Velocity Stack, 74 mm-es pillangó, RDX injektorok és 98-ról 100-as benzinre váltás együttes hatása +10 le volt. Hacsak nem romlott durván a motor állapota, akkor nem sok pozitív hatása lehetett az RDX-nek.

#50511 bneon 0  2018. április 18. 12:03:57 re: #50509 (SlaveDealer + )  ←  ‹›  0 | rejt
Szia!

Skunkot vennék én is, csak sokan mondták, hogy gyári B16-ra túl nagy..
Az épített B20-on biztos bitang tényleg, de félek, hogy a B16-ra nagy lenne :/

#50510 SlaveDealer +  2018. április 18. 10:43:59 re: #50509 (SlaveDealer + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Kieg:

"sokan rádobnak egy importtuningos 4-1-et" (ami a legolcsóbb a piacon) a több százezeres motortuningjukra, aztán várják a csodát.

#50509 SlaveDealer +  2018. április 18. 10:36:26 re: #50507 (bneon 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Skunk2 Alpha baromi jó cucc, nekem az van ... csak irreálisan drága.
B20-on egy csináltatott SMSP "copy" 4-2-1-et cseréltem Skunk2-re és ég és föld lett az eredmény programozás után.
Toda copy-t javasolnám a SuperStreetPerformance-tól, németektől már lehet rendelni és nem is olyan drága a posta kts.

LINK!

De ha "LowBudget" a pénztárcád akkor az ITR leömlő is hozhat valamennyit.

Egy biztos, egy jó leömlő nagyon nagyon sokat dob egy szívó tuningon, sokan rádobnak egy importtuningos 4-1-et
2018. április 18. 12:03:57: megválaszolva bneon 0  által, → #50511 
2018. április 18. 10:43:59: megválaszolva SlaveDealer +  által, → #50510 


2018. április 18. 10:41: Szerkesztve SlaveDealer +  által, megtekintés

#50508 sh adam 0  2018. április 18. 10:21:37 re: #50507 (bneon 0 )  ←  ‹›  +2 | rejt
Ha low budget es nincsenek nagy terveid itr/1.8vti.
Ha telthaz vagy, es/vagy szamit minden lo, akkor Toda copyt vennek.
PLM, Tegiwa...stb.
Ek9 ritka, nehezebb is mint az 1.8vti/itr es nem hiszem, hogy tobbet hoz.

#50507 bneon 0  2018. április 18. 08:42:13    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

Sokat olvasok a témában és mindig elbizonytalanodok.
Az alany egy gyári B16A2, egy skunk2 megapower rendszerem van már hozzá, ha jól tudom annak a belső átmérője 57mm.
Egy leömlőt is szerettem volna cserélni, de sok helyen olvastam, hogy egy gyári b16-ot nem érdemes “túlszellőztetni” mert elveszik a nyomaték stb.
Tervben lesz még egy aem cai és egy p28 program.
Ti melyik leömlőt javasoljátok? 4-2-1-et jobban preferálnám:)
Szerintem ezek jöhetnek szóba, de ha van nás tipp, meghallgatom szívesen!:
-Gyári ek4 leömlő
-Ek9 leömlő
-Skunk2 alpha leömlő
-Itr leömlő

Köszi a válaszokat!
Bence
2018. április 18. 10:36:26: megválaszolva SlaveDealer +  által, → #50509 
2018. április 18. 10:21:38: megválaszolva sh adam 0  által, → #50508 

#50506 Higany +  2018. április 17. 13:54:24 re: #50504 (SlaveDealer + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Anno én is bepróbálkoztam ezzel, h22a motorban a gyári injektorok (előtte azok is bevizsgálva, kitakaritva lettek) helyére betettem az rdx-eket. 2 dolgot tapasztaltam, h az rdx injektor közel sem hozza a ráírt szállítási mennyiséget és hogy semmilyen érezhető teljesítmény javulást nem hozott. Ugyan ezeket most Zolinál is megtapasztaltuk, szóval eddig kettőből kétszer, ami alapján ki merem jelenteni, h teljesítményre vonatkozóan elenyesző hatása lehet csak, de legalább sokkal kisebb is, mint amit irnak rá. Hivatalosan 410cc/3bar, nekem 3.5baron volt kb 390cc, Zolinál ha átszámolom, akkor 360-370et tud kb., ha a gyári 240-et.
2018. április 21. 14:28:40: megválaszolva HorZsolt 0  által, → #50512 

#50505 zolynet +  2018. április 17. 12:59:44 re: #50504 (SlaveDealer + )  ←  ‹›  0 | rejt
Semmi...ugyanúgy harap/horzsol mint előtte. :)

#50504 SlaveDealer +  2018. április 17. 12:07:53 re: #50503 (zolynet + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Érezhető különbség lett?
2018. április 17. 13:54:24: megválaszolva Higany +  által, → #50506 
2018. április 17. 12:59:44: megválaszolva zolynet +  által, → #50505 

#50503 zolynet +  2018. április 17. 12:05:20 re: #50427 (fonta + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
410cc VS 240cc
Most már kevésbé dolgozik. Kösz Higany! [SMIL:/smile5.gif]

2018. április 17. 12:07:53: megválaszolva SlaveDealer +  által, → #50504 

#50502 sacaekvti 0  2018. április 17. 11:48:08 re: #50500 (fonta + )  ←  ‹›  0 | rejt
Belső égésű motort is kellett terveznem már,számítások tömkelege ,dugattyút,hajtókart kellett tervezni :) változó szelepvezérléseknek a működéséről volt már szó,de ezekre azt mondta a tanárunk úgy is utánanézünk ,ha érdekel (magyar oktatás ;) ) hengerfej tervezés rész nem volt,ezt sajnálom ,de motoraljt terveztünk!

#50501 sacaekvti 0  2018. április 17. 11:43:03 re: #50499 (bütyök + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nem.

#50500 fonta +  2018. április 17. 11:11:01 re: #50498 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
[SMIL:/smile10.gif] [SMIL:/smile5.gif]

Minden féléről van szó? Tényleg csak érdeklődésből kérdezem!
Honda (i)VTEC, Wankel, BMW Vanos, Toyota VVTi, stb?
2018. április 17. 11:48:08: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50502 

#50499 bütyök +  2018. április 17. 10:50:23 re: #50498 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A programozást nem tanítják?
2018. április 17. 11:43:03: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50501 

#50498 sacaekvti 0  2018. április 17. 10:31:53 re: #50497 (fonta + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ezzel a résszel szerintem nincs gondom,járműtechnikai szakirányon vagyok az egyetemen. DE!!! biztos van még mit tanulnom.
2018. április 17. 11:11:01: megválaszolva fonta +  által, → #50500 
2018. április 17. 10:50:23: megválaszolva bütyök +  által, → #50499 

#50497 fonta +  2018. április 17. 09:37:58 re: #50495 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Meg nem árt "oda-vissza" ismerni azt sem, hogy miként is működik (jól, erősen) a programozandó motor...
2018. április 17. 10:31:53: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50498 

#50496 LINSZTER +  2018. április 17. 09:16:40 re: #50495 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Szvsz semmivel sem felhasználóbarátabb mint bármely másik szoftver. Tanulást igényel mindegyik.

#50495 sacaekvti 0  2018. április 17. 08:56:30 re: #50493 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Videók alapján a crome felhasználóbarátabbnak tűnt,csak ennyi,de komolyan érdekel mindenkinek a véleménye aki programozik,bár tudom ez kényes téma ,hogy ki hol tanult meg iylesmit,mert senki sem akarja kiadni a tudását ,de ez természtes is...
2018. április 17. 09:37:59: megválaszolva fonta +  által, → #50497 
2018. április 17. 09:16:40: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50496 

#50494 sacaekvti 0  2018. április 17. 08:54:10 re: #50492 (fonta + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ez is benne van,de senki sem profin kezdte :) nyílván nem egy b16on lene jó kezdeni,bár pont az van kéznél...

 << eleje | 980 | 979 | 978 | 977 | 976 | 975 | 974 | 973 | 972 | 971 | 970 | 969 | 968 | 967 | 966 | 965 | 964 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.22, 0.31, 0.36
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.094 mp, 10 query