HONDA fórum
2024. június 3. hétfő, 00:40,  Klotild Legújabb regisztráltunk: gyulko 0 



Téma neve:

Nyitotta: nbinszky + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 979 | 978 | 977 | 976 | 975 | 974 | 973 | 972 | 971 | 970 | 969 | 968 | 967 | 966 | 965 | 964 | 963 | vége >> 

Téma információk
Hasznos link:

Skunk2 cuccok Magyarországon


Motorswap, kompresszió számítás és egyéb okosságok angolul



Civic mini me swap



Skunk2 cuccok hamisítása
#50487 tschokker +  2018. április 13. 17:32:23 re: #50486 (SlaveDealer + )  ←  ‹›  +3 | rejt
Régen még padon programoztam egy B16-ot amiben 500 000+ Ft motorikus tuning volt és 170 lóerő fölé ment éppen. Vadi új komplett rozsdamentes komplett kipufogórendszer volt rajta, ledobtuk a leömlő utáni részt és egy tesztcsővel közel 30 lóerőt erősödött újraprogramozással.
Szóval akármi lehet, próbáljátok ki egy végig 60-assal.

#50486 SlaveDealer +  2018. április 13. 17:23:50 re: #50485 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Full komplett, szívósor is full ITR még az injektorok is ITR ...

De most úgy látszik kezd összeállni a kép mi lehet a baj ... de majd kiderül ... TEHÁT:

Ugye az van hogy leömlő belső kilépő átmérő 60mm ---> cat.back belső átmérő 56,7mm ---> és a hátsó dob csövezése ("hattyúnyak") 50mm !!!! (ami bár nem lett lemérve mennyi lehet de tippre 47-46mm a belső átmérője)

szerintem itt kaphat egy óriási fojtást nagy terhelésen ... de ez a programozás alatt lehetett volna látni nem?
2018. április 13. 20:14:57: megválaszolva zolynet +  által, → #50488 
2018. április 13. 17:32:23: megválaszolva tschokker +  által, → #50487 

#50485 tschokker +  2018. április 13. 16:57:18 re: #50483 (SlaveDealer + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ITR HF az komplett? Tehát tengelyek is? Szívósor?
2018. április 13. 17:23:50: megválaszolva SlaveDealer +  által, → #50486 


2018. április 13. 16:58: Szerkesztve tschokker +  által, megtekintés

#50484 sh adam 0  2018. április 13. 16:45:36 re: #50483 (SlaveDealer + )  ←  ‹›  0 | rejt
Pontos konfig? Pl. Pillango? Szivosor? Tengely? Cat back mit tartalmaz?

#50483 SlaveDealer +  2018. április 13. 15:27:03 re: #50482 (SlaveDealer + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Thundernek progizás után az volt a véleménye, hogy furcsán megy mert szokatlanul jól megy közép tartományban de felül meg elfogy ... motor "öblítése" jobb lehetne (ez pontosan nem tudom mit jelent)
Szerinte a leömlő nem túl jo választás ... amit nem teljessen értek mert HondaTech forumon sok pozitív kommentet olvastam akinek ilyen van.

Amugy mivel ez 2 részes leömlő(egybecsúsznak a csővek 4ből-2be) elképzelhető hogy ott kifuj terhelesnél?)
2018. április 13. 16:57:18: megválaszolva tschokker +  által, → #50485 
2018. április 13. 16:45:36: megválaszolva sh adam 0  által, → #50484 

#50482 SlaveDealer +  2018. április 13. 15:20:51 re: #50480 (Szabb + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt

2018. április 13. 15:27:03: megválaszolva SlaveDealer +  által, → #50483 

#50481 zolynet +  2018. április 13. 14:37:30 re: #50480 (Szabb + )  ←  ‹›  0 | rejt
Toda copy

#50480 Szabb +  2018. április 13. 13:12:49 re: #50477 (SlaveDealer + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Milyen típusú leömlő van rajta?
2018. április 13. 15:20:51: megválaszolva SlaveDealer +  által, → #50482 
2018. április 13. 14:37:30: megválaszolva zolynet +  által, → #50481 

#50479 Szabb +  2018. április 13. 13:12:11 re: #50478 (KamikaZeFan + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Egy jó 4-2-1 leömlő alul-felül hoz szépen. ;)

#50478 KamikaZeFan +  2018. április 13. 07:33:53 re: #50477 (SlaveDealer + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A kérdésre a válasz az hogy nem nagy.

4-2-1 leömlők nagy része nem felső tartományra készült hanem alsóra.
2018. április 13. 13:12:11: megválaszolva Szabb +  által, → #50479 

#50477 SlaveDealer +  2018. április 12. 20:30:32    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szerintetek egy 76mm-es CAI csövezés egy 76mm Blox szűrő + VelocityStack-el nem nagy egy ITR HF-es B16-ra?

Cameron user gépe kész lett Thunder progizta ... de nem megy valami jól és nem tudjuk hol lehet a hiba, Vtecben nem húz akkorát mint amit várna az ember. Leömlő 4-2-1 60mm kilépő ... catback belső átmerő 57mm...
2018. április 13. 13:12:49: megválaszolva Szabb +  által, → #50480 
2018. április 13. 07:33:53: megválaszolva KamikaZeFan +  által, → #50478 

#50476 LINSZTER +  2018. április 11. 19:37:40 re: #50475 (bneon 0 )  ←  ‹›  +4 | rejt
95-ös évjáratig OBD1, 96-tól OBD2. Sok a különbség.
A P28 az OBD1, ahhoz kell egy átalakítókábel is hogy tud használni és abból is van OBD2A (96-98) vagy OBD2B (99-00).
Torque ezeknél nem működik. Ha úgyis programozva lesz akkor egy bluetooth adapter kell az ECU-ba és a TunerView alkalmazással tudod nézni.

#50475 bneon 0  2018. április 11. 18:00:48    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

Épülő ek4-emhez vettem egy p28 ecut, azt mondták az okosok, hogy az a legjobb mert írható olvasható stb.
Viszont nem értem pontosan a különbséget, illetve magukat a fogalmakat, valaki el tudná magyarázni légyszives?:)
Mi a különbség az OBD1 és OBD2 között?
A p28 az obd1 vagy 2?
Háznál van egy OBD2-es autó, amire rádugtunk egy hibakódolvasót, amit egy Torque nevű programmal kezelt, és tök szépen kiírt mindent az autóról gondolok itt: rpm, gázállás %ban, speed, avg. fogyasztás stb.
A p28 ha obd2 akkor gondolom ez megcsinálható vele, de ha obd1 akkor is?

köszi a válaszokat előre is!
2018. április 11. 19:37:40: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50476 


2018. április 11. 18:01: Szerkesztve bneon 0  által, megtekintés

#50474 Jugo +  2018. április 10. 09:38:17 re: #50468 (admin + )  ←  ‹›  +1 | rejt
nem kell annyira messzire menni, Vecsésen is van készleten pár:
Red Sun Shop

#50473 degumentes 0  2018. április 9. 12:20:39 re: #50472 (Sprint-R + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ha jól emlékszem a rozsdamentes lett volna 80e, de ahhoz ott kellet volna hagyni az autót, ez is kibír 6-7 évet aztán majd meglátom, hogy addig mi lesz vele. De ez az ár úgy 2éve volt, mondjuk nem hiszem hogy a duplájára emelkedtek volna azóta az árak:)

#50472 Sprint-R +  2018. április 9. 11:29:27 re: #50466 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez jol hangzik, nekem csak a kozepresz kene kozepdobbal, ha 4 ora alatt kesz es 2 deakbol kijon akkor az baratsagosan hangzik. :)
2018. április 9. 12:20:39: megválaszolva degumentes 0  által, → #50473 

#50471 sh adam 0  2018. április 9. 10:31:56 re: #50470 (degumentes 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Magam miatt! Öreg vagyok Én már ehhez a lurdys/arénás ecsethajú páva kanjo fiúcskás stílushoz! :D
Első körben megpróbálkozok egy "nagyobb" testű végdobbal, aztán ha kevés rámegyek a középre is jobban. [SMIL:/mosoly.gif]

#50470 degumentes 0  2018. április 8. 18:03:27 re: #50469 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akkor? A szomszédok miatt? [SMIL:/szetvert.gif] Csináltatni kell, hívj fel egy pár kipufogóst, biztos van értelmes áron is, meg ha nem olyan a hang, amit elképzeltél, akkor még mindig tudnak rajta változtatni. Az enyém kimondottan csendes 2000-3000-es fordulatig 8000 körül alagútban imádom [SMIL:/smile2.gif] Mélygarázsban már nem tartanak szimpatikusnak 4000-nél se, de a padló le van ragasztva hangszigetelő anyaggal, az utastér zajszintje, számomra kulturáltnak tűnik. Stp standardplast gold accent 6 ezzel van leragasztva a kárpit alatt, a padló.
2018. április 9. 10:31:56: megválaszolva sh adam 0  által, → #50471 


2018. április 8. 18:06: Szerkesztve degumentes 0  által, megtekintés

#50469 sh adam 0  2018. április 8. 17:31:35 re: #50468 (admin + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem a rendőrök miatt remegek, azok megujjalnak másért ha annyira akarnak!
2018. április 8. 18:03:27: megválaszolva degumentes 0  által, → #50470 

#50468 admin +  2018. április 8. 17:17:36 re: #50465 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Magnaflow dobot kell venni, E jeles, abba nem tudnak majd belekötni. Csak nem USA-ból kell rendelni. Szerintem TypeV tud neked intézni [SMIL:/smile5.gif]
2018. április 10. 09:38:17: megválaszolva Jugo +  által, → #50474 
2018. április 8. 17:31:35: megválaszolva sh adam 0  által, → #50469 

#50467 ólomlábú +  2018. április 8. 17:08:31 re: #50466 (degumentes 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Van egy 50-es saválló félkész végig nyitott középrészem.Az ívek megvannak,csak körbe kell hegeszteni (se időm,se kedvem) + kell rá a két végére csatlakozó + a tartó fülek.A 60-asat ami ugyanilyen állapotú volt azt elvitték,ingyen adom,csak érte kell menni,de nem tolongtak érte.ha kell elviheted,aztán majd össze hegeszted magadnak ;) .

#50466 degumentes 0  2018. április 8. 16:58:16 re: #50465 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Jó én csak 50-est kértem, meg a leömlő adott volt, közép és hátsó keresztdob végig átmenőben 55e volt, ha rozsdamentesből kérem, akkor 2nap lett volna, így nem kellet ott hagyni az autót, kb 4 óra alatt meg volt az egész. Hasper, nekem ők csinálták.
2018. április 9. 11:29:27: megválaszolva Sprint-R +  által, → #50472 
2018. április 8. 17:08:31: megválaszolva ólomlábú +  által, → #50467 

#50465 sh adam 0  2018. április 8. 16:51:35 re: #50461 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Esetleg dobot csináltatnék itthon, de azt is inkább beay-ről! Rendszert nevetséges áron készítenek itthon a kipuffos cégek! [SMIL:/smile9.gif] Alubevonatos csőből ráadásul 60mm a max, felette már csak rozsdamentesből aminél aztán megint letérdelsz ha meghallod menyiért! [SMIL:/smile2.gif]
2018. április 8. 17:17:36: megválaszolva admin +  által, → #50468 
2018. április 8. 16:58:16: megválaszolva degumentes 0  által, → #50466 

#50464 bneon 0  2018. április 8. 14:01:05 re: #50460 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Akkor lehet, hogy tényleg az egyéni lenne a jó megoldás, Janó dobnál csinálták a barátomét, neki igaz csak dobot, de nagyon szépen szól és nem volt több 35 ezernél azthiszem..
Egy komplett rendszert olyan 100 körül csinálnak, és van választék, megbeszélheted velük a csőátmérőt, javaslatot is adnak stb.. Ajánlani tudom őket!

#50463 bneon 0  2018. április 8. 13:58:57 re: #50462 (Sprint-R + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nem mondtam, hogy halk, de szerintem a Skunk hangosabb nála:D
De sajnos még nekem sem volt szerencsém hozzá.

#50462 Sprint-R +  2018. április 8. 13:28:35 re: #50459 (bneon 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Spoon N1 nem hangos?! Nekem nem volt, de a dobmeretbol adodoan nem hiszem, hogy olyan kurvahalk lenne :D
2018. április 8. 13:58:57: megválaszolva bneon 0  által, → #50463 

#50461 degumentes 0  2018. április 8. 12:23:27 re: #50460 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Miért nem csináltatsz? Gondolom a forgalmiba úgysem akarod beíratni.
2018. április 8. 16:51:35: megválaszolva sh adam 0  által, → #50465 

#50460 sh adam 0  2018. április 8. 10:15:35 re: #50459 (bneon 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ahh nem akarok en eredetit! Az kokain arban van! Csodalatos copyk vannak 80-100e kozott! Csak a mostanitol halkabbat szeretnek, mert kriminalis. Ezen a spoon n1-en kattogtam, vagy egy vibrant stilusu/meretu (5x9x15") "nagyobb" hatso dobon. Tipikus skunk es tarsai kalyha nem jon be, max 76-os veggel szeretnem, nem kell a pava, meg rontja a hatso osszkepet! [SMIL:/smile1.gif]
2018. április 8. 14:01:05: megválaszolva bneon 0  által, → #50464 
2018. április 8. 12:23:27: megválaszolva degumentes 0  által, → #50461 

#50459 bneon 0  2018. április 8. 09:25:58 re: #50458 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Itthon nemhiszem, hogy lesz eladó eredeti, elég ritka rendszerek ezek főleg Magyarországon, itt inkább a Skunk2 név dominál jobban szerintem :)
De szerintem az egyik legszebben szóló rendszer, a Spoon-t ismerve nem a leghangosabb rendszerre mentek rá, hanem a teljesítményre is.
A honlapjukon meg lehet amúgy rendelni, egy leömlő 365 ezer ft (4-2-1 stílusú) a komplett rendszer pedig ugyanennyi, 350 ezer ft.

Szerintem az egyik legjobb mínőségű termékek Hondákhoz, csak nagyon nagyon drágák, ezért is nem váltak annyira ismertté itthon szerintem..
Spoonsports oldal
2018. április 8. 13:28:35: megválaszolva Sprint-R +  által, → #50462 
2018. április 8. 10:15:35: megválaszolva sh adam 0  által, → #50460 

#50458 sh adam 0  2018. április 7. 13:44:39    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Van valakinek esetleg SPOON N1 vagy copy rendszere?
Mennyire élhető?
Esetleg Vibrant dobról tapasztalat?
2018. április 8. 09:25:58: megválaszolva bneon 0  által, → #50459 

#50457 degumentes 0  2018. április 7. 12:43:20    ‹›  0 | rejt
Ezen a szívósoron, hová kössem be a Map szenzort, vagy hol lenne jó megfúrni, hogy biztosan jó értéket mérjen.



#50456 -Törölt felhasználó- 2018. április 7. 09:49:50    ‹›  0 | rejt
Sziasztok
Van itt közöttünk olyan aki k20-at rakott 6gen-be és esetleg le tudná írni pontosan miket kell hozzá átalakítani?

Hálás köszönet előre is!

#50455 fonta +  2018. április 7. 08:27:28 re: #50454 (bneon 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Én végig olvastam az egész topikot, de ilyenről itt a fórumon még nem hallottam.
Sem arról, hogy kifeküdt volna motor a gyári leszabályzás metódusa miatt...

#50454 bneon 0  2018. április 5. 08:22:08    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

A Bee-R Rev limiterről mi a véleményetek?
Van akitől azt hallottam, hogy nem tesz jót a gyújtásnak, de egyáltalán mire jó,mire lehet használni?
2018. április 7. 08:27:28: megválaszolva fonta +  által, → #50455 

#50453 -Törölt felhasználó- 2018. április 4. 00:21:56 re: #50452 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Koszonom. Hat meg en.. De itt most itt ez a projekt befulladt anyagilag. Maj kesobb reszelgetjuk, finomitgatjuk tovabb!

#50452 sacaekvti 0  2018. április 4. 00:17:41 re: #50451 (mise` + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Kétlem,hogy 100%-ban egyeznek de még szerintem 80% sem,persze nem az utolsó 297. lóerő kihozásáról beszélek,amit már imádkozva hozol ki a motorodból,de ha már csak egy mm-el is kisebb az átmérője a hengerfejnek,mint a szívósornak,már annyival kisebb keresztmetszeten áramlik be levegő ami amúgy nagy veszteség is lehet... kipufogó oldalon meg 1000%,hogy nem egyezik. Szerintem is nagyon jó setup és kíváncsi vagyok az eredményre :)
2018. április 4. 00:21:56: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #50453 

#50451 mise` +  2018. április 3. 23:59:46 re: #50450 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
gyári itr fej - gyári itr szívósor között mit kell matchelni? [SMIL:/nevet/hehehmm.gif]
sztem kájó setup ahogy van.
2018. április 4. 00:17:41: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50452 

#50450 sacaekvti 0  2018. április 3. 23:44:34 re: #50449 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én a helyedben egy match portot csinálntam volna mind a szívó mint a kipu oldalon ,nem nagy kunszt és talán kicsikarsz még pár lóerőt is a motorból :)
2018. április 3. 23:59:46: megválaszolva mise` +  által, → #50451 

#50449 -Törölt felhasználó- 2018. április 3. 22:49:07    ‹›   →  ↑  +4 | rejt
Sziasztok!

Leadtam ma a kis szerelmemet egy kis butykolesre. Nagyon varom az eredmenyt, ami remelem hatarozottan erezheto lesz. Az alap egy b16a2 stock

Amit kapni fog:
Block

B18C6 Head (camshaft, valves, valve springs retainers)


ITR Intake Manifold

ITR Throttle Body (62mm)


SPFab ToDA Replica Header 4-2-1 (2.5')

2.5' Cat.Back Exhaust System

MagnaFlow muffler

3’
CAI with BloX DryFlow filter and Velocity Stack


B16A2 Genuine OEM Complete Clutch Kit (+kevlar coated disc)


ToDA B-Series Lightweight Flywheel (8.8lbs)


P28 ECU
ITR shift linkage

ITR short shifter

ITR shift knob

Nagyon leszerettem volna meretni elotte utana, de sajnos elegge nyelte a zsetont a projekt, szoval majd egy utanit valamikor megejtunk..

Utolag is koszonetet szeretnek mondani a forumtarsaknak, akik kozremukodtek es segitseget nyujtottak!

Varjuk a penteket!

Szep estet!
2018. április 3. 23:44:34: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50450 


2018. április 3. 22:50: Szerkesztve -Törölt felhasználó- által, megtekintés

#50448 RobiEsi +  2018. április 3. 17:41:28 re: #50446 (Latza + )  ←  ‹›  +1 | rejt
A gyári d15 nagyon vékonyka, 40 körüli. Inkább itt a fórumon keresnék Esi rendszert, mint bontóban.

#50447 KamikaZeFan +  2018. április 3. 15:27:40 re: #50446 (Latza + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Találsz itt fórumon is bőven, és olcsóbban mint a bontóba

#50446 Latza +  2018. április 3. 15:00:19 re: #50445 (RobiEsi + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Köszi a tanácsot! A gyári D15z6 kipuf rendszer milyen tág? Komplett ESI rendszer, tehát...bontóból pl?
2018. április 3. 17:41:28: megválaszolva RobiEsi +  által, → #50448 
2018. április 3. 15:27:40: megválaszolva KamikaZeFan +  által, → #50447 

#50445 RobiEsi +  2018. április 3. 13:13:28 re: #50443 (Latza + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Katalizátor nélkül nem fogod szeretni, büdös is lesz,meg hangos is. Gyári 1,5 motorhoz Esi 4-2-1 leömlő kell(felesleges a kínai "tuning" 4-2-1) és akkor mehet tovább a gyári esi rendszer katalizátorral, ami 48 mm tán, bőven elég.
2018. április 3. 15:00:19: megválaszolva Latza +  által, → #50446 

#50444 KamikaZeFan +  2018. április 3. 11:38:38 re: #50443 (Latza + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Kb igen, de Deák helyett már van ahol Széchenyi is megteszi, tapasztalat :D

#50443 Latza +  2018. április 3. 11:23:31 re: #50435 (nbinszky + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziaszok!

Figyelemmel követem a beszélgetést. Ami megfogott, gyárira hagyott motor mellett, az a 4-2-1 leömlő, az 50-es kipufogó, és az S20-ra váltó csere.
Ha leömlőt cserélek, és kiesik a katalizátor, akkor a műszaki vizsgával mi lesz, hogy megy át? Deákkal? :)

Köszi!
2018. április 3. 13:13:29: megválaszolva RobiEsi +  által, → #50445 
2018. április 3. 11:38:38: megválaszolva KamikaZeFan +  által, → #50444 

#50442 White +  2018. április 3. 11:12:19 re: #50441 (bneon 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Vízzel?
Én simán kiporszívóztam anno, de azt is a lehető leggyengébb teljesítményen.

#50441 bneon 0  2018. április 3. 09:44:49 re: #50440 (PelyV(T)i + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Van szerinted különbség a kettő között?
Az Aem-nek a végén dryflow szűrő van, amit elég vízzel tisztítani ugye?
2018. április 3. 11:12:20: megválaszolva White +  által, → #50442 

#50440 PelyV(T)i +  2018. április 3. 09:27:30 re: #50439 (bneon 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
tudok. Mindkettőt.
2018. április 3. 09:44:49: megválaszolva bneon 0  által, → #50441 

#50439 bneon 0  2018. április 3. 08:29:46    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ki milyen cai-t ajánl ek4-re?
Injen-t vagy Aem-t valaki tud szerezni esetleg, és ha igen, mennyiért?:D
2018. április 3. 09:27:30: megválaszolva PelyV(T)i +  által, → #50440 

#50438 sh adam 0  2018. április 1. 19:00:30    ‹›  0 | rejt
Nincs valakinek b20 alap progija? [SMIL:/smile3.gif]

 << eleje | 979 | 978 | 977 | 976 | 975 | 974 | 973 | 972 | 971 | 970 | 969 | 968 | 967 | 966 | 965 | 964 | 963 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.45, 0.33, 0.33
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.068 mp, 10 query