Régen még padon programoztam egy B16-ot amiben 500 000+ Ft motorikus tuning volt és 170 lóerő fölé ment éppen. Vadi új komplett rozsdamentes komplett kipufogórendszer volt rajta, ledobtuk a leömlő utáni részt és egy tesztcsővel közel 30 lóerőt erősödött újraprogramozással.
Szóval akármi lehet, próbáljátok ki egy végig 60-assal.
Full komplett, szívósor is full ITR még az injektorok is ITR ...
De most úgy látszik kezd összeállni a kép mi lehet a baj ... de majd kiderül ... TEHÁT:
Ugye az van hogy leömlő belső kilépő átmérő 60mm ---> cat.back belső átmérő 56,7mm ---> és a hátsó dob csövezése ("hattyúnyak") 50mm !!!! (ami bár nem lett lemérve mennyi lehet de tippre 47-46mm a belső átmérője)
szerintem itt kaphat egy óriási fojtást nagy terhelésen ... de ez a programozás alatt lehetett volna látni nem?
Thundernek progizás után az volt a véleménye, hogy furcsán megy mert szokatlanul jól megy közép tartományban de felül meg elfogy ... motor "öblítése" jobb lehetne (ez pontosan nem tudom mit jelent)
Szerinte a leömlő nem túl jo választás ... amit nem teljessen értek mert HondaTech forumon sok pozitív kommentet olvastam akinek ilyen van.
Amugy mivel ez 2 részes leömlő(egybecsúsznak a csővek 4ből-2be) elképzelhető hogy ott kifuj terhelesnél?)
Szerintetek egy 76mm-es CAI csövezés egy 76mm Blox szűrő + VelocityStack-el nem nagy egy ITR HF-es B16-ra?
Cameron user gépe kész lett Thunder progizta ... de nem megy valami jól és nem tudjuk hol lehet a hiba, Vtecben nem húz akkorát mint amit várna az ember. Leömlő 4-2-1 60mm kilépő ... catback belső átmerő 57mm...
95-ös évjáratig OBD1, 96-tól OBD2. Sok a különbség.
A P28 az OBD1, ahhoz kell egy átalakítókábel is hogy tud használni és abból is van OBD2A (96-98) vagy OBD2B (99-00).
Torque ezeknél nem működik. Ha úgyis programozva lesz akkor egy bluetooth adapter kell az ECU-ba és a TunerView alkalmazással tudod nézni.
Épülő ek4-emhez vettem egy p28 ecut, azt mondták az okosok, hogy az a legjobb mert írható olvasható stb.
Viszont nem értem pontosan a különbséget, illetve magukat a fogalmakat, valaki el tudná magyarázni légyszives?
Mi a különbség az OBD1 és OBD2 között?
A p28 az obd1 vagy 2?
Háznál van egy OBD2-es autó, amire rádugtunk egy hibakódolvasót, amit egy Torque nevű programmal kezelt, és tök szépen kiírt mindent az autóról gondolok itt: rpm, gázállás %ban, speed, avg. fogyasztás stb.
A p28 ha obd2 akkor gondolom ez megcsinálható vele, de ha obd1 akkor is?
Ha jól emlékszem a rozsdamentes lett volna 80e, de ahhoz ott kellet volna hagyni az autót, ez is kibír 6-7 évet aztán majd meglátom, hogy addig mi lesz vele. De ez az ár úgy 2éve volt, mondjuk nem hiszem hogy a duplájára emelkedtek volna azóta az árak
Magam miatt! Öreg vagyok Én már ehhez a lurdys/arénás ecsethajú páva kanjo fiúcskás stílushoz!
Első körben megpróbálkozok egy "nagyobb" testű végdobbal, aztán ha kevés rámegyek a középre is jobban.
Akkor? A szomszédok miatt? Csináltatni kell, hívj fel egy pár kipufogóst, biztos van értelmes áron is, meg ha nem olyan a hang, amit elképzeltél, akkor még mindig tudnak rajta változtatni. Az enyém kimondottan csendes 2000-3000-es fordulatig 8000 körül alagútban imádom Mélygarázsban már nem tartanak szimpatikusnak 4000-nél se, de a padló le van ragasztva hangszigetelő anyaggal, az utastér zajszintje, számomra kulturáltnak tűnik. Stp standardplast gold accent 6 ezzel van leragasztva a kárpit alatt, a padló.
Van egy 50-es saválló félkész végig nyitott középrészem.Az ívek megvannak,csak körbe kell hegeszteni (se időm,se kedvem) + kell rá a két végére csatlakozó + a tartó fülek.A 60-asat ami ugyanilyen állapotú volt azt elvitték,ingyen adom,csak érte kell menni,de nem tolongtak érte.ha kell elviheted,aztán majd össze hegeszted magadnak .
Jó én csak 50-est kértem, meg a leömlő adott volt, közép és hátsó keresztdob végig átmenőben 55e volt, ha rozsdamentesből kérem, akkor 2nap lett volna, így nem kellet ott hagyni az autót, kb 4 óra alatt meg volt az egész. Hasper, nekem ők csinálták.
Esetleg dobot csináltatnék itthon, de azt is inkább beay-ről! Rendszert nevetséges áron készítenek itthon a kipuffos cégek! Alubevonatos csőből ráadásul 60mm a max, felette már csak rozsdamentesből aminél aztán megint letérdelsz ha meghallod menyiért!
Akkor lehet, hogy tényleg az egyéni lenne a jó megoldás, Janó dobnál csinálták a barátomét, neki igaz csak dobot, de nagyon szépen szól és nem volt több 35 ezernél azthiszem..
Egy komplett rendszert olyan 100 körül csinálnak, és van választék, megbeszélheted velük a csőátmérőt, javaslatot is adnak stb.. Ajánlani tudom őket!
Ahh nem akarok en eredetit! Az kokain arban van! Csodalatos copyk vannak 80-100e kozott! Csak a mostanitol halkabbat szeretnek, mert kriminalis. Ezen a spoon n1-en kattogtam, vagy egy vibrant stilusu/meretu (5x9x15") "nagyobb" hatso dobon. Tipikus skunk es tarsai kalyha nem jon be, max 76-os veggel szeretnem, nem kell a pava, meg rontja a hatso osszkepet!
Itthon nemhiszem, hogy lesz eladó eredeti, elég ritka rendszerek ezek főleg Magyarországon, itt inkább a Skunk2 név dominál jobban szerintem
De szerintem az egyik legszebben szóló rendszer, a Spoon-t ismerve nem a leghangosabb rendszerre mentek rá, hanem a teljesítményre is.
A honlapjukon meg lehet amúgy rendelni, egy leömlő 365 ezer ft (4-2-1 stílusú) a komplett rendszer pedig ugyanennyi, 350 ezer ft.
Szerintem az egyik legjobb mínőségű termékek Hondákhoz, csak nagyon nagyon drágák, ezért is nem váltak annyira ismertté itthon szerintem.. Spoonsports oldal
Én végig olvastam az egész topikot, de ilyenről itt a fórumon még nem hallottam.
Sem arról, hogy kifeküdt volna motor a gyári leszabályzás metódusa miatt...
Kétlem,hogy 100%-ban egyeznek de még szerintem 80% sem,persze nem az utolsó 297. lóerő kihozásáról beszélek,amit már imádkozva hozol ki a motorodból,de ha már csak egy mm-el is kisebb az átmérője a hengerfejnek,mint a szívósornak,már annyival kisebb keresztmetszeten áramlik be levegő ami amúgy nagy veszteség is lehet... kipufogó oldalon meg 1000%,hogy nem egyezik. Szerintem is nagyon jó setup és kíváncsi vagyok az eredményre
2018. április 4. 00:21:56: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #50453
Katalizátor nélkül nem fogod szeretni, büdös is lesz,meg hangos is. Gyári 1,5 motorhoz Esi 4-2-1 leömlő kell(felesleges a kínai "tuning" 4-2-1) és akkor mehet tovább a gyári esi rendszer katalizátorral, ami 48 mm tán, bőven elég.
Figyelemmel követem a beszélgetést. Ami megfogott, gyárira hagyott motor mellett, az a 4-2-1 leömlő, az 50-es kipufogó, és az S20-ra váltó csere.
Ha leömlőt cserélek, és kiesik a katalizátor, akkor a műszaki vizsgával mi lesz, hogy megy át? Deákkal?