HONDA fórum
2024. június 14. péntek, 10:57,  Vazul Legújabb regisztráltunk: MDRBcivic 0 



Téma neve:

Nyitotta: nbinszky + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 977 | 976 | 975 | 974 | 973 | 972 | 971 | 970 | 969 | 968 | 967 | 966 | 965 | 964 | 963 | 962 | 961 | vége >> 

Téma információk
Hasznos link:

Skunk2 cuccok Magyarországon


Motorswap, kompresszió számítás és egyéb okosságok angolul



Civic mini me swap



Skunk2 cuccok hamisítása
#50383 Latza +  2018. március 6. 20:02:30 re: #50380 (PelyV(T)i + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez engem is érdekelne, de a keresője ki sem dobja a gyári helyére rakható szűrőt. Ebben esetleg tudsz segiteni? EK3 Szivik, Köszi!
2018. március 6. 20:22:10: megválaszolva PelyV(T)i +  által, → #50384 

#50382 SlaveDealer +  2018. március 6. 12:11:11 re: #50381 (bneon 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Külső átmérőt le tudom neked mérni... [SMIL:/smile5.gif]
2018. március 6. 22:18:12: megválaszolva bneon 0  által, → #50385 

#50381 bneon 0  2018. március 5. 22:19:27    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

Tudja valaki, hogy a Skunk2 Alpha (B-re) leömlőnek milyen vastag ott a csövezése, ahol “kilép” a hengerekből?
Tehát a 4 különálló cső az elején.
2018. március 6. 12:11:11: megválaszolva SlaveDealer +  által, → #50382 

#50380 PelyV(T)i +  2018. március 5. 20:14:29 re: #50379 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
AEM Dryflow

Keresd ki a megfelelőt és keress meg a cikkszámmal ;)
2018. március 6. 20:02:30: megválaszolva Latza +  által, → #50383 

#50379 -Törölt felhasználó- 2018. március 5. 19:56:49    ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Sziasztok!
Tanacsot szeretnek kerni, milyen markaju szaraz direk szurot lenne erdemes beszerezni?
Hanyagoljuk kerlek a legocskabbakat, de ne is szaladjunk bele egy 100.000-es kategoriaba.
Mondjuk olyan 30.000 korul mar kaphato valami minosegibb?
Koszi
2018. március 5. 20:14:29: megválaszolva PelyV(T)i +  által, → #50380 

#50378 sacaekvti 0  2018. március 4. 21:03:04 re: #50369 (bütyök + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Felújítás lesz meg egy két okosság is :)

2018. március 4. 21:03: Szerkesztve sacaekvti 0  által, megtekintés

#50377 grego +  2018. március 4. 17:55:05 re: #50376 (LINSZTER + )  ←  ‹›  0 | rejt
Na meg még az se mindegy milyen fokozatban mérik.

Példa:

"Paul West 240-250HP at TDi North with those mods if mapped well.
Runs on dyno in 5th as closer to 1:1

Dyno Dynamics normally run in 4th as roller speed limited so can't run 5th and about 10-15HP lower.

Seems about normal but see how it drives."

#50376 LINSZTER +  2018. március 4. 15:56:34 re: #50374 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt


2018. március 4. 17:55:05: megválaszolva grego +  által, → #50377 

#50375 -Törölt felhasználó- 2018. március 4. 12:01:40 re: #50368 (SlaveDealer + )  ←  ‹›  0 | rejt
Tényleg.. Azt el is felejtettem... Fater már majdnem befogta a kipufogó rendszert a pinyóban.. FIAM Kellenek még azok a csövek neked? Kis darab kéne az egyikből.. Persze fater nyugodtan csapj belőle amennyit szeretnél... :D

#50374 grego +  2018. március 4. 10:01:48 re: #50373 (bütyök + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Simán.

Egy érdekes példa!

Ugyanaz a kocsi, ugyanazon a napon, ugyanazzal az üzemanyaggal és voila: majdnem 50 ló a különbség.

Vagy egy egészen friss példa tegnapról: egy magyar FK2 tulaj posztolt egy mérést a FULL GYÁRI kocsijáról, mindössze egy K&N szűrő van benne. Lemértek neki 460 Nm-t és 354 LE-t. Gyári adatok 400 Nm és 310LE. Szóval az a K&N szűrő a világ legjobb ár/érték arányú tuningja :D
2018. március 4. 15:56:34: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50376 


2018. március 4. 10:08: Szerkesztve grego +  által, megtekintés

#50373 bütyök +  2018. március 4. 09:52:30 re: #50372 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tehát akkor egy másik padon akár 172 lovat is mérhetnek egy gyári B16-on?
2018. március 4. 10:01:48: megválaszolva grego +  által, → #50374 

#50372 grego +  2018. március 3. 18:14:06 re: #50371 (bütyök + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hát pedig akár 15% különbség is lehet a padok között, szóval az hogy most 150 LE-t látunk egy ábrán pont nem jelent semmit és nem lehet levonni belőle semmilyen következtetést a motor állapotáról.
2018. március 4. 09:52:30: megválaszolva bütyök +  által, → #50373 

#50371 bütyök +  2018. március 3. 17:59:56 re: #50370 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Én nem fogom a padra. Nekem a D15 hónolás+gyűrűzés után sokkal nyomatékosabb lett és persze nem füstölt. Ja a hengerfej is fel lett ujítva. Szóval szerintem a tuning helyett először egy felujítas kéne.
2018. március 3. 18:14:06: megválaszolva grego +  által, → #50372 

#50370 grego +  2018. március 3. 17:35:19 re: #50369 (bütyök + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Vagy elég másik padra vinni és akkor vagy megjön a 10 LE vagy elveszik másik 10 :D
2018. március 3. 17:59:57: megválaszolva bütyök +  által, → #50371 

#50369 bütyök +  2018. március 3. 16:57:52 re: #50364 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem ártana felujítani és mindjárt vissza jönne 10 ló [SMIL:/smile5.gif]
2018. március 4. 21:03:04: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50378 
2018. március 3. 17:35:20: megválaszolva grego +  által, → #50370 

#50368 SlaveDealer +  2018. március 3. 16:15:03 re: #50363 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A TODA "copy" leömlőt lefelejtetted a listádról ... [SMIL:/smile5.gif]
2018. március 4. 12:01:40: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #50375 

#50367 edlaci +  2018. március 3. 15:47:48 re: #50363 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Ha elkezdenéd gyűjtögetni a motyókat van ITR szívósorom.

#50366 -Törölt felhasználó- 2018. március 3. 12:52:15 re: #50365 (Higany + )  ←  ‹›  0 | rejt
Az lesz amúgy...
Kíváncsian várom mi pluszt hoz a rendszer egy b20 hoz képest, amin csak gyári vti hf van. Azért van 400 ccm difi..

#50365 Higany +  2018. március 3. 11:50:46 re: #50363 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem én írtam. Én tuti itr szívósort tennék rá.
2018. március 3. 12:52:15: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #50366 

#50364 sacaekvti 0  2018. március 3. 11:41:19 re: #50363 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez teljesen naturál motor,ami ráadásul eléggé szereti az olajat csipegetni :)
2018. március 3. 16:57:52: megválaszolva bütyök +  által, → #50369 

#50363 -Törölt felhasználó- 2018. március 3. 09:13:35 re: #50362 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Programba bele van nyúlva?
Nekem is lesz egy kis csere az autóka fog kapni:
komplett ITR hengerfejet
ITR szívósort. Bár olvastam talán Higany írta hogy vti szivósorral Ő erősebbnek érezte itt dilemmában vagyok.
60 as rendszert végig katkonverterrel
hideglevegős rendszer
és egy könnyített lendkereket.

Nagyon kéne egy előtte-utána mérés, de most annyira elszaladtak az anyagiak és még be sincs rakva, szóval lehet csak egy utáni lesz.
Nagyon kíváncsi leszek mekkora változást fog hozni. Eddig csak b20 ben ültem, amin gyari vti hf van.
Remélem érezhető differencia lesz a projekt vége és nem csak beletalicskáztam a dellát :)
2018. március 3. 16:15:03: megválaszolva SlaveDealer +  által, → #50368 
2018. március 3. 15:47:48: megválaszolva edlaci +  által, → #50367 
2018. március 3. 11:50:46: megválaszolva Higany +  által, → #50365 
2018. március 3. 11:41:19: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50364 


2018. március 3. 09:14: Szerkesztve -Törölt felhasználó- által, megtekintés

#50362 sacaekvti 0  2018. március 3. 00:13:04    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez a dyno chart a saját gyári B16a2mé, katalizátor után 40es rendszer,előző tulaj nem talált rá valószínűleg gyári rendszert és rákókányolták...

Most integra leömlővel, katkonverterrel ,középdob,átmenő végdob, 50es rendszerrel vtec után jóval erősebbenk érzem. :)





2018. március 3. 09:13:35: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #50363 

#50361 sh adam 0  2018. március 2. 14:48:58 re: #50360 (bneon 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Olvasgass itt vissza, kb. 2008 körül tschokker 4 különböző átmérővel megmérte az autóját, talán a 60as (mértek közül a legnagyobb) rendszerrel lett a legtöbb. [SMIL:/mosoly.gif]

#50360 bneon 0  2018. március 2. 13:19:40    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

A kipufogórendszert szeretném fejleszteni, egy B16-os motoron.
Van egy skunk2 megapower kipufogó rendszerem, ehhez szeretnék egy szintén skunk2 alpha leömlőt.
Olvastam egy régi (2011) hondás topicban, hogy már a 60as rendszer is nagy egy gyári B16ra és, hogy nyomatékot is veszítettek egy skunk2 rendszerrel. Gyári katival és leömlővel jobb volt nekik elvileg...
Én bízom benne, hogy egy ilyen úgymond nagyobb márkával negatív teljesítményt nem érhetek el, van azonban bárkinek tippje, tapasztalata ezzel kapcsolatban?
Én egy olyan rendszerre gondoltam, hogy: Skunk2 alpha 4-2-1 leömlő, skunk2 megapower 60as kipufogórendszer, és esetleg egy tegiwa légszűrő. Ezután illene neki egy program gondolom..

Köszi a válaszokat!
Bence
2018. március 2. 14:48:58: megválaszolva sh adam 0  által, → #50361 

#50359 sacaekvti 0  2018. február 22. 13:50:01    ‹›  0 | rejt
*p30 dugattyúkat ,sorry :)

#50358 sacaekvti 0  2018. február 22. 13:41:59    ‹›  0 | rejt
Hali! B16a2-be érdemes p30 dugaggyúkat rakni (nipponracing) ? Ez elmegy még 95-ös benzinnel (100as benzint fogok használni,ez csak mellékesen érdekel) Ha a kalkulátorok jól számolnak 10.6-10.8-as kompresszióm lesz vagy akkor már inkább pct dugók legyenek? P30-al gondolom cska minimálisan lesz erősebb ,jól gondolom? Köszi az értelmes válaszokat!

#50357 degumentes 0  2018. február 15. 17:43:22    ‹›  0 | rejt
Sziasztok! Szíjtárcsa gyártásban van valakinek gyártói kapcsolata?

#50354 sh adam 0  2018. február 14. 08:22:13    ‹›  0 | rejt
Nem tudja valaki, mennyi az AEM v2 belső átmérője lent és fent?

#50353 nbinszky +  2018. február 9. 13:48:52 re: #50331 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Nekem volt automataváltós 5gen civic-em, d15b7 motorral. Magam csippeltem, hangoltam be. lehet ki pluszt nyerni vele.
ha cserélsz leömlőt, kipufogót, szűrőt, stb. érdemes behangolni, hiszen akkor lesz a legjobb a teljesítmény amit a változtatásokkal ki lehet hozni.
5gennél nekem jobb lett. ugyanugy tettem bele rajtprogramot is, bár sok értelme nem volt automatánál. Azt meg sztem nem tolerálta nagyon a váltó, hogy rajtprogramról húztam be D-be.

Amugy összehasonlítva egy másik ugyanilyen kézi váltóssal, sztem az automata nem gyorsult egyáltalán rosszul... sőt lehet még jobban is talán.

Amugy a d16y7-ben kizárt hogy csipp van, kivéve ha átlakították obd1-re és olyan ecu van benne..

#50345 sh adam 0  2018. február 7. 12:35:41 re: #50344 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Sajnálatos módon nem úgy nèz ki, hogy előre haladtunk, hanem inkább vissza! Pár ève olyan eredmènyekkel istenítettek itt embereket, ami 10ève is szègyen volt. Ezek fènyèben azt mondom inkább règebbi hozzászólásokat olvasgass! [SMIL:/smile5.gif]

#50344 sacaekvti 0  2018. február 7. 11:18:33 re: #50340 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mindenképp vissza fogok,csak azóta mégtapasztaltabb emberek vannak,mint például te aki már végigolvasta azokat :)
2018. február 7. 12:35:41: megválaszolva sh adam 0  által, → #50345 

#50342 akos4456 0  2018. február 7. 10:30:10 re: #50335 (G-Szabb + )  ←  ‹›  0 | rejt
biztos van

2018. február 7. 10:33: Szerkesztve akos4456 0  által, megtekintés

#50340 sh adam 0  2018. február 7. 09:17:29 re: #50339 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akkor èrdemes visszakeresned ebben a topicban, mert sokan már nem aktívak akiknek esetleg jobb konfigjuk volt ès èrdemes pèldát venni ròluk. [SMIL:/smile5.gif]
Ahogy csoky mondja voltak itt meglepő számok, negatív ès pozitív èrtelemben is! [SMIL:/szetvert.gif]
2018. február 7. 11:18:33: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50344 

#50339 sacaekvti 0  2018. február 7. 08:43:19 re: #50336 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Elhiszem,de én tényleg azért kérdezgetek,meg olvasok fórumokat,hogy ne öljek több száz ezret fölöslegesen lóerőkbe (persze ez ellentmondás az előző kommentjeimmel szemben) :)

GSR és VTI tengelyt valami féle variációban érdemes berakni ? Hallottam ilyesmiről,hogy egyiknek a szívó másiknak a kipufogó oldalit használva jobb lehet ,vélemények?
2018. február 7. 09:17:29: megválaszolva sh adam 0  által, → #50340 

#50336 tschokker +  2018. február 6. 21:05:43 re: #50329 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +6 | rejt
Elég sok B16 motoros Civic-et mértem padon, 180 lóerő feletti GSR tengelyes is előfordult, de volt olyan is amiben 500eFt alkatrész bepakolása után csak170 lóerő lett. Fontos az összhang, nem mindig mindenből a nagyobb a jobb.

2018. február 7. 08:43:19: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50339 

#50335 G-Szabb +  2018. február 6. 16:14:18    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Üdv emberek :)

Érdeklődnék, van-e tudomásotok szerint az országban 4gen civic k20 swappal?
2018. február 7. 10:30:10: megválaszolva akos4456 0  által, → #50342 

#50334 degumentes 0  2018. február 6. 02:14:31 re: #50331 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Szerintem 4-2-1 leömlő jobb lenne, a további átalakításnál meg az a kérdés, hogy mennyi pénzt vagy hajlandó belelocsolni [SMIL:/smile2.gif] szívó, turbó, kompresszor? Az amit mindenki megcsinál egy sohc non vtec motorral, hogy a hengerfejet vtec-re cseréli, rakhatsz bele p29 dugókat, meg valakit aki felprogizza. A szűrőt azt hagynám a gyárit, hacsak nem akarsz nagyobb vezérműtengelyt, de lehet, hogy akkor se muszáj, ezt majd megmondják a nálam okosabbak. Milyen automata van alatta, fokozatmentes cvt?

#50333 edlaci +  2018. február 5. 22:25:05 re: #50329 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ha jól tudom a gsr tengely nem sokkal több mint egy vti kb 60ezerért 4-5 ló szerintem sok ha meg később nagyobb tengelyt akarsz akkor minek. Portolással kapcsolatban keress+

#50332 Higany +  2018. február 5. 22:12:55 re: #50331 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
1. Sztem kamu, hogy van rajta chip.
2. Én biztos nem buzerálnék egy ilyen automata váltósat, sose fogja azt az érzést adni, mint egy kézis. Túl gyenge a motor és túl buta a váltó, ahhoz, hogy ez így jó legyen. Sztem.

#50331 -Törölt felhasználó- 2018. február 5. 20:12:08    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!
Adott egy D16Y7 automata.
Jelenleg gyari 105 loero, van rajta egy chip, amit keg az elozo tulaj rakatott be (nem tudok rola sajnos semmit).
Szeretnek egy par plusz loerot kihozni. Szuro csere lesz, 4-1 leomo es egy szolid kipuff rendszert szeretnek ala. Ez egy par plusz loero. Mivel tudnek meg? Esetleg egy jo program?Vagy az nagyon nem menne az automata valtoval? Es ami meg nagy kerdes, hogy automatara erdemes-e ( vagy lehetseges-e) rajtprogramot irni? Barminemu segitseget tanacsot megfogadok.Most kezdtem hondazmi es szeretnek is ebbe a csapatba tartozni.
2018. február 9. 13:48:52: megválaszolva nbinszky +  által, → #50353 
2018. február 6. 02:14:31: megválaszolva degumentes 0  által, → #50334 
2018. február 5. 22:12:55: megválaszolva Higany +  által, → #50332 

#50330 sh adam 0  2018. február 5. 11:32:36 re: #50329 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›  +3 | rejt
Ha úgy is nagyobb tengelyt szeretnél, akkor fölösleges beleölni egy gsr-be. Rakd el a pénzt, vagy költsd a körítésre, ha még nincs. [SMIL:/smile5.gif]

#50329 sacaekvti 0  2018. február 5. 00:36:29    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tényleg nem értek amúgy a portoláshoz,egy kezemen megtudnám számolni hány portolt fejet láttam,de amit elmondott Gaál bá' az tényleg nem volt butaság... Az lenne a kérdésem,hogy érdemes lenne egy GSR tengelyt berakni portolás mellé,hol lenne erősebb/ gyengébb? (tervben van idővel egy ctr-hez hasonló tengely,egyelőre olcsóbb megoldáson gondolkozom)
Ha esetleg úgy döntök,hgoy nem én akarom portolni a hengerfejemet akkor kihez érdemes menni/ki vállalja reális áron?
Köszi a válaszokat :)

( pelyvi csak nehogy elektronikusan adjunk race chippel többletlevegőt az üzemanyaghoz x) \^^/ )
2018. február 6. 21:05:44: megválaszolva tschokker +  által, → #50336 
2018. február 5. 22:25:05: megválaszolva edlaci +  által, → #50333 
2018. február 5. 11:32:36: megválaszolva sh adam 0  által, → #50330 

#50328 bütyök +  2018. február 3. 17:50:05 re: #50323 (PelyV(T)i + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Elnézést kívánok! Úgy értettem hogy a portolással volt 230 ló.
Nyem bezsél jó mazsar [SMIL:/szetvert.gif]

#50327 Higany +  2018. február 3. 15:28:17 re: #50326 (PelyV(T)i + )  ←  ‹›  +2 | rejt
Nemtom, én értettem elsőre.:D

#50326 PelyV(T)i +  2018. február 3. 15:20:23    ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Eddig úgy tudtam, hogy a magyar nyelvet beszélem, de úgy látszik mégsem. Mit nem lehet azon a két mondaton érteni?
2018. február 3. 15:28:17: megválaszolva Higany +  által, → #50327 

#50325 Higany +  2018. február 3. 14:07:50 re: #50324 (Márton87 + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nyilván nem kopp gyári cuccokból van összerakva.

#50324 Márton87 +  2018. február 3. 13:39:47 re: #50322 (bütyök + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
azt akarta mondani...gondolom én...hogy 230le volt a B20. Később lett portolva a HF, amihez kap egy progit és utána megy ismét padra.


Ha nem ezt akarta mondani, akkor nem értem végképp.

Amúgy egy b20 állt. 200le, ezért szintén nem értem. De mindegy is.
2018. február 3. 14:07:50: megválaszolva Higany +  által, → #50325 

#50323 PelyV(T)i +  2018. február 3. 08:25:30 re: #50322 (bütyök + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
????
230LE
Ez egy Dyno padon vagy egy bármelyik pesti padon 240+
2018. február 3. 17:50:05: megválaszolva bütyök +  által, → #50328 

#50322 bütyök +  2018. február 2. 18:48:07 re: #50321 (PelyV(T)i + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mennyi volt portolás előtt?
2018. február 3. 13:39:47: megválaszolva Márton87 +  által, → #50324 
2018. február 3. 08:25:30: megválaszolva PelyV(T)i +  által, → #50323 

#50321 PelyV(T)i +  2018. február 2. 18:00:27 re: #50314 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
"mert senki nem csinál olyat h csak ezt módosítja a motoron."

De. B20 vtec 230LE volt tavaly a máriapócsi padon. Csak hf portolás készült, egy végső programozás van hátra ha jobb lesz az idő és megint megy padra.
2018. február 2. 18:48:07: megválaszolva bütyök +  által, → #50322 

 << eleje | 977 | 976 | 975 | 974 | 973 | 972 | 971 | 970 | 969 | 968 | 967 | 966 | 965 | 964 | 963 | 962 | 961 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.35, 0.35, 0.37
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.09 mp, 10 query