Esztétikailag jobb lenne, de sajnos 18-ashoz nem passzol úthálózatunk minősége, úgyhogy kizárva (igaz 17-eshez is elég necces már :S). Ha elöl bőven elég az ET45 akkor szerintem maradok én is ennél hátul is. Jelentősége biztos van, hogy ET55-el jött ki gyárilag. Az eltérő ET valszeg rendesen hazavághatná a futómű geometriát.
Nem tudom mikor láthattál, akkor épp a vastagabb vagy vékonyabb korszakom éltem?
Mondjuk inkább a hosszanti adat marad meg mindenkinek
Jó 15éve 5gen civicbe is behajtogattam magam, szép idők voltak, az volt ám a fekvés
ha nagyon esztétikára akarsz rágyúrni akkor én azt mondom, hogy 18-as méretbe vedd. de ha maradnál a 17-nél akkor a hátsókat kéne ET40-nel venni, elsők pedig ET45. így faszán síkba kerülnek a kerekek. viszont az eltérő ET számú felnihasználat nem tudom mennyire tesz jót.. de ha pusztán esztétika akkor így állna igazán jól.
még nem patent. ha idén sikerül megvalósítani mind azt amit akarok akkor majd talán patent lesz amúgy köszi!
Vizuális típus vagyok aztán egyszer egy talin láttalak távolról és hát csak összekombináltam a látottakat
De persze ennek is (mármint a SUV-os életnek) meg a "földi" életnek is megvannak a szépségei...
Nem gondoltam,hogy ennyire jó lehet a 8gen types dízel accord de ugye nem mindegy miből ül át az ember, lehet a crv volt nagyon rossz
Anno E39 dízel BMW után váltottam types 7gen accordra,akkor nem varázsolt el, visszasírtam bömit, hamar tùl is adtam rajta.
Reggel hidegen mikor beindítom az autót (7g 2.0) pár percig olyan hangja van mint amikor a szervó kormány végállás fele közeledik, zugó, nyöszörgő "villanyautós" aztán elhallgat, de alapjáraton kormány mozgatás nélkül is hallani, viszont kormány mozgatásra és gázadásra is erősödik, lehet a mozgatásra csak azért, mert megemeli kicsit a fordulatot.
Nem volt valakinek hasonló jelenség? Elég nehéz lesz megállapítani a hibát így, hogy 1-2 perc alatt elhalkul és beáll minden a normál kerékvágásba.
Ismerve munkásságod mosolyogva jegyzem meg, előző autóm egy 2.0 crv volt, ami hiányozhat a könnyed ki-be szállás illetve pakolás, öregedő testemnek való üléspozíció, de nagyon elég volt belőle, inkább fekszem és repülök Ha valaki akkor te tudod miről van szó.
Egy fontos kérdésem lenne, mennyi km-ként cseréltél anno motorolajat?
Esetleg valami általános jótanács?
Köszi a képeket, hasznos volt, eddig bizonytalan voltam benne, hogy 17"-ban is jól néz ki, de ez nem kétség mostmár Ahogy látom hátul tényleg bőven van hely, elöl viszont már figyelni kell. Amúgy patent a géped nagyon!
Én is úgy kalkuláltam, hogy be kell férjen, 21mm-el lesz kintebb a gyári 16"-oshoz képest. Kíváncsi vagyok ET45-öl hogy áll (ez 16mm-el van kintebb), egy képet majd dobhatnál róla, ha kész lesz
7g Fl Ats nél az alábbi hibajelenség a hűtőventillátor szinte állandóan ki-be kapcsol állandó vízhőmérsékletnél vagy már reggel amikor még fel sem melegedett.
Fórumosaktól már megjött a termosztát és a hűtővíz.De valszeg nem is ez lesz a probléma.Esetleg hőfokjeladó?
Valakinek tapasztalat/ötlet?
Kíváncsi lennék egy KW-s, hogy milyen?
Az tudtommal monotube felépítésű, amit elvileg inkább pályára ajánlanak.
Barátom EP3-ba már majdnem megrendelte a KW-t, de aztán a Bilstein mellett döntött (az is monotube azt hiszem)
Én az (is) azért választottam a Teint, mert Csorba Dávidnál láttam, és mindenképpen elektronikusan állíthatósat szerettem volna..
Vas Zolinak igen KW van új korától kezdve, talán variant 2....de ugye ez se mindegy KW esetén, hogy melyik, ahogy Tein esetén sem.
Nekem anno Tein Super Street volt a VTi-ben. (ma Street Advance néven fut)
Háááát. Már az sem volt kicsit se komfortos. Fasza úton még annyira nem volt gond, de szar úton...
Annak 8/4 volt a rugó állandója.
A Tein Flex Z-nek pedig 12/7
Mondjuk az edfc sokat javít a helyzeten, főleg a legfullosabb verzió mint ami neked is van.
De beszéltem Cs. Dáviddal is és azt mondta, hogy napi használatra már a Street Advance is határeset...
(Többek között ezért is döntöttem a Bilstein mellett.)
nem tudom, hogy jól járok-e. most már ez lett. nekem a Tein tetszett, tervben van az EDFC is hozzá, előbb vagy utóbb meglesz az is. KW szép és jó, de durván egy 100-assal került volna többe. inkább ezt a pénz különbözetet akkor elköltöm az EDFC-re.
egyébként én nem akarom koppig ültetni, nem az a célom.
Ezzel nem fogsz jól járni,Én helyedben KW t vettem volna az bizonyított már dupla rugós tehát pont azért amiért ez üt majd ez az nem fog,de ugyanúgy mondhatnám akár még az ST t is szintén a KW gyártja.Nekem mindkettő volt 60 mm t letéve soha egy koppanás felütés nem volt.Azt hiszem talán Vasi Zolinak volt ilyen először bent szerintem Ő is csak ezt tudná megerősíteni.Maga a futómű amit vettél szép de ahogy a képen is látszik hiányzik onnét alulról még egy kicsi rugó.
Gondolom nem véletlen, h az én gyári magasságú és keménységű autóm futóművére eddig 6 EFt-ot kellett költeni 12 év alatt. Majd idén megint jön a műszaki, átnézetem. Valami elkezdett nálam is kopogni kicsit, kíváncsi leszek, h miket kell cserélni benne.
Különben a koni a vti-ben tényleg kemény, nekem is az (van) volt benne már vagy 10 éve.
De még most is azzal fut, csak elfelejtettem, h közben eladtuk.
Valaki nem tudja honnan lehet beszerezni 6.gen accordhoz magyar nyelvű kezelési kézikönyvet? A neten pont a 6.gen-hez nem találtam magyart. Az enyémhez német van és elég macerás az értelmezése.
Az az érdekes ebben a Tein FlexZ-ben, hogy kemény, de még sem üt.
Olyan gyomrosokat nem ad, mint akár az elsőre puhábbnak tűnő sárga Koni szett (Koni rugóval) a VTi-ben.
Valahogy jobban simít és töredezett úton is tartja a tapadást, ez a része nekem nagyon bejött.
Csak a jó magyar utak miatt, ha változtatni kellene/lehetne, akkor lágyabb rugók irányába mozdulnék, mert még úgy is elég tartást adna bőven és hepehupás uton lehetne lassabban is menni, mert most "kénytelen" az ember tolni, hogy eldolgozza rendesen az úthibákat
én is kiváncsi vagyok rá már nagyon, de szerintem brutál kemény lesz a gyári lengéscsillapító+eibach pro kithez viszonyítva.
de még fiatal vagyok, bírom az ütéseket!
EDFC tervben van igen, de az majd csak később lesz megvalósítva.
a dobozban csak 4db futómű van, 2 nem látszik, arra írtam hogy ott vannak azok, csak lapulnak
szerintem jövőhéten kerülnek be. majd írok tapasztalatokról!
ATS-en a xenon izzófej'-et takaró kupakot lecsavarva , levéve, "kitekert" kézzel hozzá lehet férni, még ha nem is túl könnyen és nem kell a doblemez felől nyomulni.
Én cseréltem már így
Totál amatőr és valószínűleg hülye kérdés lesz. Szeretnék helyzetjelző izzót cserélni egy (2008.04es (7gen) CDTi (ha ez számít)) Accordon. Néztem videókat, de persze általában mind USA modellek szóval valaki lebontotta a fél oldalát valaki pedig hozzáfért kézzel. Nincs esetleg valami útmutató? Mennyire lehet bonyolult ?
Egy kis segítség kellene. Van egy 7gen Accord kombim, melynek a hátsó ajtó nyitó elektronikája idönként szórakozik. Ilyenkor PTG error hibát ír egyébként. Akku saru levétel után helyre kerül minden és megint megy 1 hétig, de utána újra előjön. Olvastam, hogy típus hiba, de pontosan hogyan tudom eldönteni, hogy mit cseréljek? Bontsam le és nézzem át a kábeleket/csatlakozókat? Valaki tudja a megoldást?
Az idő is kevesebb, az autó fogalma az elmúlt néhány évben használati tárgy lett, most talán ezzel az autóval vettem magamnak egy kis szemléletváltást, simogathatom