Szia.
Nekem 17'' van fent,de szerintem 16'' elég főleg ha gyári futómű van alatta.
Nagyon oda kell figyelni milyen úton hogy közlekedek.
Nekem csak hobbi autó,ha minden nap használnom kellene akkor 15 nél nagyobbat nem tennék..
De a 17'' mutatós az biztos..
Szia!
Nekem a 2 genen 195/50-15 van fent. Szervó hiányában nehezebb a kormányzás, a nyomvályúk is jobban elviszik az autót, és full fapad...Befér a 16 colos is alá,17 colost még nem láttam alatta. De egyszer felraktam rá a gyári13 colos vasfelnit, úgy ment vele a kocsi mint a golyó!
Derűs napot! 14"-es felnit szeretnék nagyobbra cserélni 89-es 2. generációs rexen. Milyen méretet javasolnátok? 15-16-17 méretek is vannak használatban. de emellett a szélesség is érdekelne. A gyári mérettel, bár egy BBS felni, de a stabilitás azért nem az igazi... köszönöm a javaslatokat.
2017. március 27. 07:01:45: megválaszolva Energie + által,
→ #74986 2017. március 26. 21:56:09: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #74985
1987 Crx K24/K20 supercharger, 350hp, 940kg
For sale a heavily modified Honda CRX first generation
Unique project, car was completely rebuilt from scratch (painted NH0) and then installed the following modifications:
Engine: 2400cc
- Block K24a3, head K20z4 RSP
- Oil Pump K20
- Brian Crower stg 2 CAMSHAFTS
- Skunk2 Valve Springs and Retainers
- Custom Mounts for engine
- Custom tick radiator + spal fan
+
Full set of oryginal TTS perormance supercharger kit:
- Supercharger Rotrex C30-94
- RC injectors 750 cc
- Custom piping
- Custom intercooler
- Misting system for intercooler
- K-tuned header + 2.5 '' Exhaust
Transmission:
- Competition clutch
- Ep3 gear set + final drive FD 4.3 + six gear 0.647
- Custom made driveshafts
Suspension:
- Torsion bars 28 mm
- Custom tracion bar
- Shock absorbers: rear Bilstein B8 + volgland - 30 mm, Front- oem
- Energy suspension master kit,
- Adjustable Panhard rod
- change to 4x114.3
- Wheels- Sprint Hart CP-Dunlop Formula 15 f / 6.5 et. 42
- Yokohama Advan AD08 195/50/15 dot. 2012 (They should be changed)
brakes:
- Pump 15/16,
- Swap for 242mm discs at the front,
- Back oem
body:
- Full rebuild body, no rust
- Full oem interior
- Honda accord shifter for oem interior
- rollcage
- Sabelt harness
- Electric sunroof
- Electric windows
electronics:
- Hondata K-pro
- UTCOMP- PRO -Universal Trip Computer for engine monitoring
add on:
- original crx Wolf front end bra
- Some spare parts
350hp on very low BOOST (0.4-0.5 bar), easly to achiw over 400hp
I have this car for about 3 years. Many modification was done. Now I’m starting new project. I have many Picture from build. Low milage. Due to the age (30 years), some minor scraches on car
Car is very very fast - 12,64sec 1/4mili time on street tires
Car is full street legal
I can sell without a engine and supercharger
If you have any question, feel free to ask
Az ilyen dolgok altalaban egysegesek szoktak lenni. Az ulesfutes is be van kabelezve, pedig aztan kb 100bol 1ben, ha volt Amugy vettel motoros elso fenyszorokat?
Sziasztok!
Delsolban a kábelköteg egységes volt? Fényszóró magasságállítot akarok bekotni, de baloldalon nem talalom a csatijat, jobb oldalon megvan be is van kotve, de bal oldalon nincs meg se a vezetek se a csatija. Bellul meg nem kerestem semmit ami hozza lenne.
Űdv Mindenkinek! Nem tudtok véletlen valakit, akinek lenne egy ismerősének valakilye aki ismer olyan valakit akinek az ismerőse tudna nekem eladásra kínálni egy crx jobb oldali ajtót ami még ráadásul jó álapotban is van? Egy év felújítás végéhez érek lassan,már csak ez hiányzik és mehetnék fényezőhöz! Köszi! Ja ed9 2gen
Nem értettem az első mondatot mire írtad...Ott tartok ,hogy most tettem gyáriasabbá az autót ,hátul is az lesz, a toldat meg nem számít mert bármikor leszedem. Nem másnak csinálom ,eladni sem akarom.Többen érdeklődtek CRX-esek a toldat után is ,persze nem itt hanem olyan oldalon ahol jóval többen vannak és van pörgés,mert itt már szinte semmi nincs sajnos.Meg is dicsérték többen az autót.Rakás vasra amiből OT-t szeretnének szerintem már 3 szor annyit költöttek ,mint én 9 év alatt az enyémre,el se hinnék itt sokan.Meg még kell is költeniük ha OT-t szeretnének.Nincs lefalazva az autóm sehol,vagy körbehegesztve esetleg szélesítve stb. Motortér teljesen gyári a legszebbek között van,belül is csak a kormány tér el a gyáritól,szóval pár csavar választ el az "üdvösségtől".Én mikor jöttem ebbe a csoportba sok éve ,akkor egy fiatalos autót szerettem volna és meg is valósult a tervem. Lehet lesz veteránom megint ,de amolyan igazi komoly vas amit OT találkozókon is komolyan vesznek és karburátoros.Rex sose lesz az, mert sose veszik komolyan ahogy egy C-RZ -t sem fognak 20 év múlva.Rexet majd használom és élvezem. Azért köszi a hozzászólást...
mondjuk szerintem pár éve volt létjogosultságuk ezeknek a rexeknek. mostmár OT felé közeledve inkább levonnak, mint hozzáadnak az árhoz ezek a tuningok (főleg a body kitek, amit még nehezebb visszaalakítani)
Hali! Azért csak csak elkészültünk...Gyári lámpasor ,lökhárító a toldattal a helyére került,felraktam.Kicsit még állítgatunk finomítgatunk majd,Agárdra már így mehettünk.Köszönöm a segítséget 1-2 embernek akik alkatrészben ebben abban segítettek,vagy itt privátban, esetleg facebookon tanácsot adtak.Üdv!
Köszönöm a választ!!
Elméletileg nem volt törve,sokadik kocsi,csak nyáron használták,rozsda semmi.
165 k km-el.Remlélem nem lesz gond vele.
Köszi még egyszer!!
Mivel '96-os ezért fl, nála már ki van küszöbölve a beázás probléma. Ettől függetlenül a kédereket át kell nézni. D-s, b-s motor mind ugyanaz, szóval azokat gondolom már ismered.Igazából a tető a gyenge pontja a dolognak, de ha nem volt szarrá törve, vagy egyben vannak a kéderek, akkor nagy baj nem lehet. Amúgy meg szokásos honda, szóval hátsó sárvédőíveket szereti a rozsda
2017. március 17. 20:51:05: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #74967
Üdv mindenkinek!
Tanácsot szeretnék kérni tőletek.Kinéztem egy 1996-os crx del sol-t,de mivel még nincs tapasztalatom a típussal,örülnék néhány tippnek,mire kell figyelnem,mik a típushibái.Nyilván alapdolgokkal tisztában vagyok-nem az első autóm lesz- de pl a targa tetőnek vannak-e konstrukciós betegségei,stb....
Hálás vagyok minden tippért,köszi mindenkinek aki időt fordít rá.
Szép napot!
2017. március 17. 19:27:00: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #74966
Sziasztok! Szeretném kérdezni a lököshöz tartozó kerékjáratnál lévő két tartókonzol ami van oldalanként,valamennyire állítható e? Gondolok arra ,hogy mondjuk fel le,vagy mindenképp a lököst kell hozzáigazítani?
Igen, sajnos van egy kis hullámosodás, de az sajnos nem a lámpa alatti kialakított rés miatt van. Az a helyzet, hogy egyszer kinn a szombathelyi piacon egy Audis ürge előttem parkolót keresett és mikor majdnem elhaladt egy üres hely mellett, akkor satu féket csinált és hirtelen nekiállt tolatni. Csak dudálni tudtam, mert mögöttem is voltak. Vasárnapi zsibi volt. Ilyenkor megy a tülekedés. Kocsik egymás mögött 3 méterre, vagy kevesebbre. Simán visszatolatott rám a pasas. Kiszálltam, megkérdeztem tőle mi a szart művel? Azt kérdezte, miért nem tolattam én is hátra? Megmondom őszintén, elég türelmes ember vagyok, de akkor kicsit kinyílt a bicska a zsebemben.
Egy darabig tervezgettem hogy kinyomom a lökhárítót, de végül nem tettem meg, mert sajnos nem olyan egyszerű. Ki kellett volna szerelni a lökhárítóból a merevítő lemezt és valamit csinálni vele. Mondjuk kicserélni egy olyanra aminek jó az íve. Kiegyengetni nem igazán lehet, mert ez egy alakra préselt lemez. Hátra egyszer rendeltem újat a Hondában. 18000 forint volt az ára és nem tudtam felhasználni, mert olyan szintem rosszul állt, hogy visszatettem a régit.
Az hogy visszatedd-e mielőbb a helyére a lökhárítót? Tudom hogy nem engem kérdeztél, de most ráérek válaszolni. Igen! Minden deformáció nyújt egy kicsit az anyagon! Egyszer fölé mentem egy járdaszegélynek itthon a parkolóban. Hallottam hogy hozzáért a motorvédő műanyag lemez a szegélyhez. Lassan visszaengedtem a kocsit, hogy ne legyen ott. Sajnos nem eléggé, mert a burkolat széle beleért a járdába. Visszahajtotta a műanyagot ahogy hátra gurult a kocsi. Bezártam a kocsit, ott hagytam egy hétre. Mikor legközelebb megláttam, a már késő volt. Az a burkolat ahogy meghajolt, úgy is maradt. Le kellett szednem és hőlégfúvóval melegítgetni hogy vissza tudjam alakítani tökéletesre. Egy lökös ha eldeformálódik, akkor az majdnem soha nem lesz ugyanolyan mint régen. Nagyon nehéz illeszteni úgy hogy az tökéletes legyen. Főleg hogy tartósan is az legyen. Az én kocsimnál centik voltak a sarkokon mikor vettem anno. Kellett pár trükk mire olyan lett minden mint a képen. A tuning lámpáról nem írok, mert az egy külön történet. Szia!
Viszont lenne egy kérdésem is rögtön...130 exéről jutott az eszembe ,ahogy néztem a képet.Mostani gyári lökösömön amit majd felrakok,a lámpák előtt a tartóvason van ugye 1 kis "sín" amibe a lökös pereme belecsúszik.Fényezőtől ,hogy visszahoztam ,láttam az egyik oldalon nem csúsztatta a sínbe, hanem alátette.Nem nagy dolog majd én belerakom, szinte észrevehetetlen, jó hogy megláttam.Jó dolog ez a sín mert feszesen tartja talán a lököst,nem is tudtam erről a megoldásról.Itt ott viszont látom ,hogy a lámpa előtt hullámosodik 1-2 autónál.Kicsit lehet szívás lesz visszarakni...szóval a kérdés az lenne ,hogy maradhatna esetleg alatta ,vagy tegyem vissza mindenképp,mert pont attól lesz hullámos idővel hogy nem teszem meg...130 exénél lehet nem ez a jelenség áll fent,de több Rexnél láttam már.
Én már régen nem haragszom.Tudom azt is mikor egyszer írtál az autómról valahogy az úgy jött össze,voltak előzményei is ,de már lezárt ügy. Utána ugye élőben meg is dicsérted az autót mikor láttad felnyitott motorháztetővel.Akkor én csak sejtettem ,hogy Te vagy aztán később kiderült,hogy tényleg.Már ezt is lebeszéltük...Annyira én akkor sem haragudtam rád,mert valamennyire a dolgok mögé láttam,sőt hibátlannak sem gondoltam az autóm,de kié az.Harag tényleg nincs,igazából arról van szó,hogy még emlékszem a dologra,de nem több.Üdv!
Jaj Istenem! A szívem.. sosem tudtam ilyen szuper képet csinálni erről a kocsiról. Egy kincset adtam el.
Sziasztok! Látom nem felejtettetek el abszolút. Jó fejek vagytok.
Mindenkit üdvözlök! CAN! Sosem akartam veled veszekedni. Egyszer rossz hangulatom volt és nem pozitív gondolatot mondtam a kocsidra és végleg megharagudtál. Nem tudtam helyrehozni. Ennyi.
Igen, töröltetni akartam magam, de nem tette meg senki. Ezt most itt köszönöm!
Figyuszkáim! Nem kell valakinek CRX-hez manuális tükör? Megmaradt. Ha valaki kifizeti a postát, biz isten feladom neki.szívem nincs kidobni.
Tényleg ...Honda130. Nem nagyon láttam hozzászólásokat tőle,ezért gondoltam már ,hogy nincs itt.Meg ugye töröltetni akarta magát már régen,azt gondoltam megtették.
Tervezte,hogy eladja az autót és azt is ,hogy törölteti magát magát a fórumról. Úgy néz ki megtette.Én is megesküdtem volna rá ,hogy az alsó rész ezüst ill szürkés.
"Ő" lesz az akkor csak nem ugrik be a neve pedig tuti több 100 képem van róla, mert anno rengeteget töltött fel az oldalára azt hiszem a felújításról, de azt hiszem ahogy készen lett el is adta talán, na majd kiderül.
Nekem elég erős a gyanúm ,hogy ez az a Cerka.Felni is ilyen volt ha jól emlékszem...Szín stimmel,de alul valóban ezüst volt.Meg is fújhatták ,de nekem a fotó is megy kicsit át sárgásba lehet azért ilyen.Rendszám is krómozott kerettel volt,túl sok a hasonlóság.
Köszönöm a segítséget. Motoron megtanultam mi az a rendes gumi. Igazából egy jó szettel néha nagyobb élmény a fékezés mint mint a gyorsulás. A bódé állapotát tekintve meg nem volt zsákbamacska mivel teljesen ki van belezve az autó (de meg van minden hozzá). A Mikoda tárcsákról mi a vélemény? Elég jó áron vannak viszont nem egy olyan ismerősen csengő név mint a Brembo.
Szia. Szerintem is fölösleges nagyobb fèk erre a pici autóra. Èn azèrt szoktam nyomogatni neki ès soha nem fogyott mèg el. Igaz újak a tárcsák ès a betètek is.Nem gondolom hogy egy 8-900 kilós autónak nagyobb fèkek kellenènek. Csináld meg a gyárakat fajinul aztán annyi. Nekem a 17" kerékkel is tökèletes a fèk mèg 200 róla is. Pályára meg nem járok vele. De egyèbkènt arra èn is kíváncsi volnèk hogy, hogyan lehet feltenni egy 262 es fèket rá.Egyszer talán jóljöhet nekem is ez az infó.
Hát igen. Nem családi autó a Crx, de amire terveztèk anno arra első tökèletes. Szèp ès megbízható autók. Sok örömet tud okozni főleg olyanoknak akik mindig is ilyet akartak. Nekem sem sokat megy, bár volna több időm használni, de majd ha nyugdìjas leszek...
Vigyázz magadra ès az autóra is!
Ha önmagában kicseréled az első nyergeket 262-re, lehet érzésre jobbnak fog tűnni a fékhatás, nyilván nagyobbat is fog bólintani, de a hátsó akkor relatíve "gyenge" lesz hozzá, nagy fékezésnél elkönnyül nagyon a hátulja. Éles helyzetben veszélyes is lehet.
Nekem Civic 4g3d van, az 1,6i-n csavarra ugyanez a fék van, nekem a-z-ig fel van újítva (homokszórás, horganyzás, új dugattyúk, összes gumi cucc gyári új, új utángyári tárcsa, és új utángyári betét), tökéletes a fékhatás. Kis pedálerő, finoman adagolható. Mindez 185/60R14-es Conti Premium Contact 5-tel megfejelve, nagy fékezésnél kiesik a szemem, olyat fog.
Szóval szerintem, ha hamar meg akarsz állni, akkor jó állapotú gyári fékhez veszel RENDES gumit. Hidd el, ezzel lehet a legnagyobb fékhatást elérni.
Max ha így is sokallod a pedálerőt, akkor kicseréled a devandert nagyobbra.
Nekem a gyári méretű fék is jó volt eddig,Goodridge fém fékcsővel,Ferrodo DS2500 betét,a premier tárcsával.
fontos,hogy jók legyenek a féknyergek,és a főfékhenger.
Köszi!
Sok km -t majd meglátom,alapvetően hobbi autónak szánnám,de nem dísztárgynak,ma is ezzel mentem dolgozni,afféle tesztüzem gyanánt,majd kiforrja magát mit kell még foglalkozni vele,igazából ugye 2008-ban mozgott utoljára.
Élmény vele minden km,igyekszem is minél többet majd elővenni.
2017. március 2. 21:05:19: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #74944
Igazából azért írtam azt amit,mert tudom ki árulta és mit írt róla.Nehéz megítélni egy autóról így képről mi jó rajta mi nem. Futómű és full felújítás után is ott lehet rajta az az index,pont ilyen kép készülhetne róla mint most.
Én ezzel a szándékkal vettem meg az 5 gen civicet, és rá kellett jönnöm 1 év után hogy nem éri meg kilakatolni érdemesebb venni egy másikat. Nehogy te ennek a gödörnek az alján találd magad. Nekem is azt mondta az előző tulaj hogy megcsináltatta a kasztnit, persze de trógerekkel és ez látszódott is a ha lebontottad a műanyagokat.
Ezt csak azért írtam le mert látom a képen a hézagokat vonalvezetést és nem túl biztató.
A trollkodás nem itt kezdődik. Valóban foglalkozós darab amit nem bánok mert így sikerülhet megmenteni egyet. Rozsda viszont nincs, papírjai rendben vannak. Ezek voltak a főbb szempontok. Előző tulaj kilakatolta meg cserélte az első íveket, tetőablakot. Köszi a segítséget!