Én voltam az a "cerka fan".
Nekem legalábbis a Golfok, Audik Recaro style ülései és kompozíciói ugranak be róla, de ettől függetlenül ott is és itt is elismerem a profi munkát (Zsivány) és magát az ötletet is és biztos szép lesz az összkép.
Remélem töltesz is majd fel róla képet Energie.
Az az igazság,hogy nem facebook-ozom,így erről nem tudok nyilatkozni.
Viszont ami az ihletet adta,az is japán autó ülése volt.
Nekem tetszik,pont olyan lett mint elgondoltam ezúton is köszönet a Zsivány műveknek!
Facen már kivesézték, kiveséztük, linkeltem régebbi képeket és a régi hirdetést amikor 290e volt 1 hónapja...
Hátsó sárvédő szét lett gittelve (régi képen látszik a rohadás) stb.
Full matt volt már az egész kocsi tehát gondolom telibe fújták a hátsó udvaron kb.
Első lökösön is voltak sérülések azok miatt is lefújták ezek szerint.
Pár hete volt a fekete amit facen is linkeltem, az volt talán az idei évben a 2-3. jó vétel, el is vitték 2 nap alatt.
No tegnap arra jártam megnéztem.
Sajnos beindítani nem lehetett mert nem volt a "telepen" a főnök aki beszámolta.
Ami egyből látszott és nem is meglepő, hogy telifényt kapott. Néhol mint a fóliázott autóknál előbukkant az alsó réteg. Pozitív hogy az is piros.
Rétegvastagság mérő nem kellett hozzá mert ilyen vastag kerékjárati ívet nem igen fogtam még Tehát pozitív hogy nem látszott rajta elsőre rohadás valószínű legittelték
A tető is furi volt, nem rohadt de mókolva volt. Nem tennék rá nagyobb összeget, hogy nem csupán látszat megoldás volt.
Beszélgetés kulcsmondatai:
- Lehet tudni miért kapott telifényt?
- Nem volt fényezve csak polírozva.
- Akkor itt nem az előző réteget látom? (A oszlopra mutatok, tetőre....stb)
- Jó lehet hogy volt javítva itt ott, de szép a beltér és nincsenek kiszakadva az ülések.
- hmmmm azért érdekes megoldás a kalaptartó kivágására az autósszőnyeg feltűzése.....
- De milyen mutatósak rajta ezek a felnik
- S milyen bizalomgerjesztőek a 2004-es gyártású gumik rajta
A beltér kissé elhanyagolt.
Sajnos eme példány is kifele megy az életéből.
Igen szerettem volna egy pici csodát találni. Nem mondom hogy full gáz az autó, inkább sajnos egy átlagos, korának megfelelő állapotú példány. Ahol az átlagos felhasználó által használt darab. Nem egy fanatikus elhívatott márkatársa autója akinek az átlagos hozzáállása is több szinttel a magyar átlag felett helyezkedne el.......
Kiveszed a két kapcsolót az íven, majd az ív alján lesz 2db csavar. Utána lejön, mert még 2db patent tartja. Az óracsoportot felül tartja egy csavar egy kis fém pánton illetve oldalt még 2db.
A fűtéskonzolt egy csavar tartja lentről egy fém pánton, ki kell venni hozzá a középkonzolt, majd a magnót és úgy férni hozzá, ez után ki kell akasztani jobboldalt lent a bovdent és kijön gond nélkül. 2db égő lesz benne, azt lehet cserélni LED-re.
Hja, minden típusnak meg vannak a maga fanatikusai.
Amúgy elhiheted, ha tehettem volna, nem a crx helyett veszem az e36-ot, hanem mellé. De ez nékem pornépnek lehetetlen volt, így csak ez a megoldás maradt, mert mindenképp akartam vmi mást is. Pedig tisztában voltam vele, hogy nagy esély van rá, hogy soha többet nem lesz olyan brutális és élvezetes autóm, mint amilyen a kék rexem volt. Amúgy meg a nagymotoros coupe 36-ok is egész jól tartják az árukat.
Hiszed vagy sem, én sem vagyok az a típus aki dörzsöli a tenyerét ,hogy de jó lesz ha ez az autó milliókat ér majd,meg várok Ot-s rendszámra stb...Bömbit sem adtam volna el jóval 30 év felett,hanem megtartom.Ez a része baromira nem érdekel dolognak,mert szerintem nem autóval kell pénzt keresni, ill így nehéz.Arról van szó,hogy követem a dolgokat és nem több.Viszont bőven jó dolog ,hogy stagnálás után megy fel kicsit az ára és még fog is, még ha nem is több milliót érve.Jobb 1 ilyen autó birtokában lenni,mint egy olyannak ami ennyi idősen 150 ezret ér,pusztán erről van szó.Vagy esetleg 2 milliót aminek évente 100 ezreket megy le az ára és dönteni kell bele a pénzt mert megbízhatatlan.Azt is tudom ,hogy tetszik Neked a Crx,tudom milyen autód motorod volt stb,mert nagyjából követem. Szereted ,de nem eléggé és nem annyira mint itt 1-2 tulaj,különben nem adod el.Gondolom ebben egyetértünk,mivel írod eszed ágában sincs venni.Nyilván akik itt vannak és tulajok, valamilyen szinten elfogultak a Crx -el kapcsolatban ,de elhiheted hogy ez így van Bmw és Trabant fórumon is...
Tévedsz, mert imádtam a crx-emet, de úgy voltam vele, hogy ki akarok próbálni mást is, egy másfajta projectet. És mint írtam, megfordult ezt a feketét láttán még az is a fejemben, hogy az E46 helyett rohangálós autónak szívesen beletenném a seggem újra egy ilyenben, biztos nagyobb örömet okozna ezzel a közlekedés eleinte. Aztán persze ha pl egy ilyen fordulat bekövetkezne (bekövetkezett volna), már most előre tudom, hogy max 1-2 év, és újra rájönnék, hogy miért is alkalmatlan végül is egy ilyen autó a mindennapos használatra, és eladnám.
Az árakról kár vitázni, pontosabban azon, hogy mi lesz majd. Nyilván egy crx tulaj azt szeretné, ha több milliót érne a kocsija 5-10 éven belül. Sztem meg ez nem fog bekövetkezni, de érjen több milliót, nekem 8 igazából, nem akarok venni se most se a jövőben sem crx-et.
És nyilván, ami ritka és van benne valami különleges, az jól tartja az árát, vagy akár mint látjuk emelkedhet is, egy átlagautó ára meg előbb utóbb a nullához konvergál, ez ilyen egyszerű, kár összehasonlítgatni ezeket.
Hja, és előbb utóbb lehet az E46 M3-ak is drágulnak majd, ha elkezdenek elfogyni, ha már E46.
Igen tudom mire írtad az árakat ,de az a Te véleményed.Figyeled 300 ért adnak szakadtat 100 ért meg nem látsz sehol.Miért más autó egy Inti? Már lassan őskövületek azok is, 1.5 misi allatt meg se nézheted. 6-700 akkor ne legyen már sok egy szép Cerkáért. Az is valami hogy ennyi idősen ennyi pénzt adnak érte,mert hasonló korú átlagos autók érnek 150-200 ezret jó esetben. Az meg hogy egy ár stagnál évekig az nem véletlen, vagy hogy kúszik kicsit felfelé,ez megfordulni nem fog.Másik meg meg hogy Te hogy látod ,meg az e30 is tetszik vagy sem tényleg a Te dolgod. 320 főleg a 25 már simám lehet 1.5 misi. Mikor a Rexet vettem majdnem egy e30 325 lett a vége nagyon szép állapotú, 5-600 körül volt az ára ,most jóval 1 millió felett lenne. Az időben 635 Csi Bömbik nálunk 1 millió körül kifoghatóak voltak,ma már 5 öt is elkérnek értük és jóval felette.Ilyenkor miért nem hangzik el hogy 25 meg 30 éves autóért miért?Szóval mikor 5-600 ezerről beszélünk nem 1 hűha dolog,de amiről írtam az hasonlóan alakul.Az is biztos hogy az e46 Bömbik mikor a cerkát vettem duplájába meg többe kerültek mint most, Cerka legalább stagnál és már kúszik felfelé az áruk. Vicc mert már Zsigulikért is kérnek ennyi pénzeket meg jóval felette,szóval nem csodáról beszélünk.Persze Neked lehet más a véleményed ,máshogy is viszonyulsz az autóhoz hiszem BMW tulaj vagy.Nem is várja itt el senki hogy ódákat zengj róla ,hiszen annyira szeretnéd nem adtad volna el és most is Cerkád lenne.Persze jó ez így, semmi baj vele...
Szakadtra azt írtam 1-2-300ezer, attól függ mennyire ratyi. De mindegy is. Számomra nem reális ár egy 25 éves ilyen lényegében hobbiautónak való kis kocsikáér aminek lássuk be állandóan lesz valami nyűgje gondja baja a korából eredően, főleg ah esetleg napi használatban van, 8-900ezer Ft vagy több. Ha nagyon szép, felújított, lefényezett, műszakilag rendbetett, akkor látom reálisnak a 600, ha tényleg nagyon patent, akkor esetleg 700ezer körüli összeget. Egy "simán" szép, viszonylag egyben levő meg ez a 4-500ezres kat reálisan. SZTEM!
E30-ak? Vicc. A mai napig nem értem, miért adják olyan drágán, soha nem is tetszett és nem is kellene egy olyan dágvány.
Az árakról meg annyit, hogy igen, fel-fel ment kicsit az E30-ak, főleg a nagyobb motorúak ára (de mondhatnám az E36 M3-akat is), meg a crx-ek ára is picit talán fel-fel ment az elmúlt években, de nem fog az egekbe menni az áruk. Egyiknek se. Egy ideig lehet kúszik felfele, aztán elér egy pontot, hogy hiába patika meg minden, de ép ésszel ember nem fog annyi pénzt adni egy ilyen autóér.
Lassan is ,de többet kérne érte már minden évben.Nézed a hirdetéseket? Németeknél mondjuk? Ez van, abba a korba ért ,hogy egyre inkább megkérhetik az árát.Most 1-2 hétig volt olyan ,hogy 1 vagy 2 volt eladó,most is talán 3. Nem sok ilyen autót tudsz mondani tényleg egyre kevesebb van belőle.Szakadt 350-en akkor egy szép nem 450 reálisan ahogy írtad is.Kép csalós lehet ezért nem is a a lenti példányról beszélek,de egy szép simám 6-700 ezer ,patika meg jóval több.Ez a szitu... E30 is Böbiknek felment az áruk nem szégyen értük kérni 1 misit vagy jóval többet, nem egy full patikáért hanem 1 szépért. 6-700 ezer nem nagy pénz,de lesz ez több is, jól alakul.Nem csak a BMW az autó,mondom ezt úgy hogy 15 évig nekem is volt,párhuzamosan a Cerkával...
Miért, mi a reális ára szted? 8-900ezer? Hagyjuk már. CRX ide CRX oda, egy nagyon patika esetleg megér ennél valamennyivel többet, egy szép kb ennyit, a szutykok meg 1-2-300ezret.
De ahogy írtam is, "jó" áron volt, zárójelben a véleményemet megjegyeztem csupán.
Hát ez gyorsan ment. De hát szép is volt képek alapján, meg jó (reális) áron is volt, szóval várható volt, hogy gyorsan elmegy. Én is lehet azonnal ráugrottam volna, ha crx-re fájna a fogam, még így is átfutott az agyamon, hogy de jó lenne újra....
Értem. Szép a képeken. Kicsit megdobogtatja a szívemet. Az E46 szép, kényelmes, csöndes, biztonságos, családbarát, használhatóbb ill hasznosabb autó egy crx-nél, de az égvilágon semmilyen érzelmet nem vált ki belőlem, azaz pontosabban igen, folyamatos vágyakozást valami sportosabbra, mert ilyen egy unalmas autót nehéz másikat találni. Esküszöm simán visszaülnék egy szép, gyári tuningmentes crx-be mindennapos futkorászós autónak használva, és élvezném az autózást vele, nem úgy, mint most.
D16A8 ugye? Jól néz ki. Betéve az elektromos tükör meg az elektromos ablakok.. Szépen rendben tartva. Megér ennyit mindenképp. Az oldal index le lett falazva?
2016. november 24. 22:14:04: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #74824 2016. november 24. 22:12:03: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #74823
Meg történt, semmi változás. Nem az a gond. Már csak a vezérlésre tudok gondolni. Levettem a szelep fedelet és lazának találtam a szíjat. Amikor gázt adok akkor dadog de mikor egy bizonyos fordulaton tartom akkor szépen jár. Kérdésem hogy alul a tárcsán vannak jelzések a 3 egymás mellett a gyújtás beálításhoz kell, de van tőle kb 1cm-re 1 db gondolom ahhoz kell beállítani a vezérlő kerekeket, jól gondolom?
Az előzőekben már írtam csak félre ment, ha van kedved lakatolni és a sárvédőd alja van szétrohadva, akkor tudok adni ajándékba jobbos, balos díszléc alatti részt pirosat