Köszönöm a segítséget! Jobban megnézve az egész sárvédőm jó,egyedül az a féltenyérnyi rész van papírvékonyra rohadva,ami a küszöbtakaró műanyag alatt van. Ezt a részt levágom róla és egy lemezdarabból pótolom.
Most viszont akadt egy másik problémám! Az egyik henger nem kap üzemanyagot, hozzá kell tennem hogy kb 3 hónapja fel van bakolva és előtte semmi gond nem volt vele. A kérdésem az hogy kilehet valahogy deríteni hogy az injektor ragadt, tapadt le vagy az elektromos részével van gond?
Köszönöm! Csak azért kérdeztem mert amit kivettem belőle az nem volt egyforma, pár mm különbség volt magasságilag, és kb 5ezer km bírt ki csak. Bocsi a késői reagálásért de azóta fel van bakolva és nyáron volt más dolgom mintsem hogy ezzel foglalkozzak.
Helló. Kéne egy kis segítség, mert sehol nem kapok válasz amivel mennék is valamire. Vettem 15'-os gyári ubiszeletelős felnit. Mint kiderül utólag, kupak nincs hozzá. Valaki tud valami helyet ahol lehet venni.
Vagy valaki mérje már le nekem a kupak méreteit eszerint a táblázat szerint. Köszönöm. http://pdt-services.com/hu/alufelni-kozep-56-mm
Még egy saját odaátról, sz** minőség mert siettem, de utcán látni egy patyolat állapotú CRX-et Mugen MR5-ös felnikkel, finoman szólva is k. ritka dolog.
Ezt még kint fotóztam. 1.5-ös motor, AT váltó és a JDM-only full üvegtető. Kifogástalan belsővel, 91,000 km-rel az órában és 560,000 jenért árulták. Ahogy néztem a fényszórókat meg az első lökhárítót már cserélték, de ennyi.
Azért egy álmatlan éjszakát okozott, jóllehet sosem voltam nagy CRX-fan, nézzétek el nekem. De egy ilyet megszerezni.... :-)
Az enyém volt régebben. Sajnos egy szerencsétlen ráfutásos balesetben kicsit összetörtem az elejét, és eme állapotban adtam el a mostani tulajnak. Ahogy látom,szépen megcsinálta. Amúgy jó autó, szerettem.
Sziasztok!
Esetleg fórumos az autó tulaja? link
Nagyon tetszik a gép. Érdekelne ez hogy lett összehozva rámegy a crxre a 2 sárvédő mocitető lökös lámpák és kész? vagy ez komoly munka?
Sziasztok, esetleg ha valakinek van akkor az ajtóra keresek függőleges műanyag takaró csíkot jobbost és balost ami nem törött és a 3-3 csavarhely ép. Köszi, szép napot nektek.
Sziasztok! Van valakinek 50 mm-es rendszerhez hattyúnyak "flajsnival", 89-es crx 2. gen alá keresek.
Keresek még hátsó lámpasort komplett, hibátlan, sérülésmentest egyforma elemekkel, nem a sima érdekel hanem a keretes - pontosan nem tudom melyik fajtán van olyan - usdm is lehet (abból jó a sima keret nélküli is)
Ha bármelyik van valakinek jelezze!
Köszönettel
Találtam egy ritkaságot :
Zadar - kikötő
Mellette egy tucatautóval : kép2 kép3
Kívülről kifejezetten szép volt, belseje se rossz, de azért akad szegényen hiba, szakadt sofőr ülés... mindenesetre sok jó, szép, fiatal autó van a parkolóban, no meg a yachtok, mégis ez a kis gyöngyszem váltotta ki a legtöbb érzelmet belőlem, muszáj volt lefotózni (másról nem is csináltam képet) .
Sprint-R
köszönöm az infókat. igyekszem észben tartani alkalomadtán
1995 utánit gondoltam én is nézni, valahol mintha olvastam volna ezzel kapcsolatban. a gyártási évét honnan tudom meg, ha a forgalomba helyezése mondjuk ’95, de valójában ’94-es gyártás?
Mire kellene odafigyelni a vásárlásukkor? Típushiba, bármi amire oda kell figyelni? Kuszobok, sarvedoivek milyen allapotban vannak csakugy, mint barmely masik hasonlo evjaratu Hondanal.
Teto illeszkedese. Milyen konnyen illeszkedik/mennyire lotyog/hogy mozog a zarmechanika. Ha ott valami nem passzol, akkor lehet, hogy mar torve volt elotte es elmozdultak az oszlopok...
Csomagtartoba nezz bele, ahol a potkerek van, szintugy nem jo omen, ha ott all a viz.
Nezzd meg, hogy a belso kilincsek megvannak e, sok helyen latom, hogy a tulajok eltorik, hogy hogyan arra meg nem jottem ra, pedig egy ideje megvan mar az auto...valoszinu csak balfekek
Az ajtonal amire rakattan a zar (magyarul nem tudom, angolul asszem door latch striker) jo helyen van e.
Mas nagyon nem jut eszembe igy hirtelen, ami tipusspecifikus.
Ajánlott verzió/évjárat? 1995 utan mar az ESi-ben es a VTi-ben is volt legzsak es megkaptak a faceliftes tetokedert, ami orvosolta a korabbi idegesito beazasokat. Viszont 95ben az ESi-n meg hatul dobfek volt, 96tol lett rajta csak tarcsa. 96tol a belso teljesen fekete lett es a kormany kialakitasa is egy kicsit megvaltozott.
Az automata tetőmozgatós verziót rendbe lehet tenni? (mechanika meghibásodása, esetleg cseréje) Persze, rendbe lehet, csak nem nagyon van hozza itthon szaki es amugy is nagy szopas hozza az alkatreszbeszerzes. Nah meg vagy 50kg az egesz rendszer, ha nem tobb, es eleg nagy helyet vesz el, az amugy szerintem viszonylag nagy csomagtartobol.
Van esetleg olyan elvetemült, aki gázasította az autóját? Remelem nincs
Szerviz tapasztalatok - ennyi idős autóra mennyire kell sokat költeni? Az enyemre a folyadekok cserejen kivul nem kellett volna kolteni, ha en nem akartam volna valamit modositani
2016. augusztus 11. 08:18:54: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #74764
Érdeklődni szeretnék tőletek CRX témában. Remélem tudtok segíteni.
Régi álmom az autó, és mióta eladtam a motort, komolyan gondolkodnék egy tuning mentes Del Sol vásárlásán. Akár 125 lovas is, bár jobb lenne egy 160-as valljuk be (amiből nem sok van eladó..).
Sok oldalt elolvasgattam, nem minden egyértelmű számomra ezek alapján.
Mire kellene odafigyelni a vásárlásukkor? Típushiba, bármi amire oda kell figyelni?
Ajánlott verzió/évjárat?
Az automata tetőmozgatós verziót rendbe lehet tenni? (mechanika meghibásodása, esetleg cseréje)
Van esetleg olyan elvetemült, aki gázasította az autóját?
Szerviz tapasztalatok - ennyi idős autóra mennyire kell sokat költeni?
Sziasztok, crx 2 gen. hátsó lámpasort keresek. Hibátlan sor érdekelne egyforma színű elemekkel. Nem a sima, hanem a keretes érdekelne és usdm is lehet. Köszi. Norbi