Én is így gondoltam, de amikor kerestem egy megfelelő GS-t annyira pörgött itthon is, hogy 1-2 hetente változott a felhozatal. Pl néztem még egyet élőben Bp-n kezdtem elfogadni, hogy talán az, de 1 héten belül elvitték, utána folyamatosan forgott a piac, mondjuk amit én keresetem aza Pre-Safe verzió. Aztán feltették azt, amit végül megvettem, le is kellett gyorsan csapnom rá.
Mondjuk megjegyezném, hogy nem 280 l-es a csomagtartó, hanem 310...ez már a ránfelvarrott. Egyébként sokan felismerik a kocsiban, hogy oké nagy (mindene, csomagtartón kívül), de kb Suzuki árban lehet fenntartani (és ez nem nagyot mondás...)
Persze nem is gondolkodom az elkövetkező 4-5 évben az eladásán (max, ha nyerek a lottón...igaz nem lottózom).
Párom azt mondta, neki egy 4x4-es automata, biztonságos autó kell, szóval marad neki a KB1 (persze, ha jól jönnek össze a dolgok, azaz pénzek, akkor elgondolkodom egy LS600h-n).
Nekem meg a 4-5 év múlva tervezett cserénél egy Tesla a cél...aztán lehet örülök neki, ha egy szakadt valamire jut majd, de kellenek a célok.
Gondolom a GS se lesz sokkal eladhatóbb, 280l csomagtartó, 3456cm3, 218 KW, amellett, hogy sz egy nagyon jó kocsi, de ezek az adatok vevőriasztóak ám rendesen! Feltehetően a Legend-el is ez lehet a gond!
Az autó hirdetésének szépségei. Én is "élveztem" sok esetben, remélem sok-sok ideig nem fogom alkalmazni, sőt célzatosan igyekszem jó ideje nélküle élni. (mármint az autó eladás nélkül )
Megint volt egy érdeklődő (KA9). Végre nem fogyasztással kezdte, sőt, nem is kérdezett rá. Viszont elkezdett látatlanban alkudozni rá. A vége nála 1.2 lett volna nagy kerekek nélkül, mondtam azzal elárulnám a kocsimat...erre mondta, ha nem, akkor hoz egyet Németországból 3.800 eur-ért...Kis fejszámolás, az 1.2...jön hozzá a behozatal költségei, egy nagy szervíz és már felette van az általam kért árnak...mindenesetre érdekes emberke volt.
Lesz kép, több infó, csak jelenleg nincs itthon a lányom, akié az autó, és nincs lehetőségem fényképezni. Ami biztos, fekete, követhetően karbantartott, Magyarországon üzembehelyezett, második tulajdonostól lesz eladó. Mindene működik, az akkori (full) extrákkal, jó gumikkal, téli garnitúra is, felni nélkül. Az autó garázsban tartott, a munkahelyen is. Sérülése nem volt.
Röviden ennyi, ha konkrét kérés felmerül a fotók kapcsán, írj, küldeni fogom.
Ja: majd a tulajjal kell alkudni!
Rendben van, van szerelő ismerős csak sajnos időhiányban szenved, rengeteg munkája van, de hátha be tud szorítani!
Majd jelzem ha van valami változás!
Köszönöm!!
Szia
1: kérdés, hogy merre laksz és a kocsi merre van
2: abból, hogy kipróbáljuk és nem emeljük fel, abból még nem következik semmi, ha meg sikerül felemelni, akkor meg szerelő is lesz ott, aki meg tudja nézni, ugyanolyan szerelés szempontjából, mint a többi autó.
3: itt mindenki tegez mindenkit, sőt, nem gondolom, hogy olyan öreg lennék.
Rossz esetben nézze meg egy szerelő, utána beszéljünk róla
Tudom hogy hülye kérdés, de van esetleg lehetőség arra, hogy eljönne velem megnézni az autót?
Mint tapasztalt játékos legalább tudna valamit mondani!
Meghálálnám!!
Igen, sajna most sem tökéletes. Az ára ennek megfelelő :-) Én elkezdtem újítgatni, dehát az élet megajándékozott egy újabb csodával..hehe Szóval nincs időm ès energiám rá.
Ha minden igaz, csak az első gömbfejek egy része préselhető csak ki, ha a hátsó nem, akkor csak lengőkarral együtt, abból csak gyári van...ne legyen igazam.
Üdv
A váltón amit észre vettem, hogy visszaváltáskor le akarja fullasztani a motort, kevés volt benne egy kicsit az olaj, de nem volt megégve vagy ilyesmi!
Hátsó futóműben a nyikorgásnál én gömbfejre tippelek, kicsit fémes a hangja, de koppanás nincs!
Jövőhét szerdán megyek megnézni megint a gépet, csak úgymond laikusként nem hiszem hogy jó döntést tudnék hozni, most ugye Volvo-m van, rendben van tartva tényleg, volt pár Honda alattam, visszahúz a szívem de nem szeretném úgy kezdeni hogy komplett felújítás!
Egy párszor volta alkalmam látni, sőt Superbeat vitt is vele annak idején. Akkor nem volt a legtökéletesebb autó (az inkább [Legend] kollégáé volt 2. gen-ek közt), de látszott, hogy törődnek vele. Igaz ennek is már közel 5-6 éve...
2016. augusztus 3. 07:27:56: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #13530
Jellemzően nem egy olajcsere fogja megoldani a váltó baját, ha van neki. Kérdés, hogy egyáltalán mit jelent az, hogy rosszalkodott a váltója?
A hátsó futóműben lehet szilent, lehet lengéscsillapító, esetleg gömbfej is ami nyikorogni tud. Megint csak kérdés, hogy mi adja, mekkora a baj vele, mennyibe fáj megcsináltatni.
Ha egy autó gázos, én már vonakodnék, hiszen ki rakat gázt egy Legendbe? Aki spórolni akar...az üzemanyagon...akkor kérdés, hogy mennyit spórolt ezen-azon a kocsival kapcsolatban? Lehet ez miatt gázos a váltó, ezért ad hangokat a hátsó futómű?
Ilyenkor szoktam elgondolkodni, hogy aki vesz egy ilyen autót, elkezdi rendbe rakni, megcsinálja az ilyenkor szükséges szerviz köröket, akkor megközelíti a másfél milliós határt, sőt...ekkor lesz neki egy kétes előéletű, de elvileg elfogadható állapotú Legendje...amikor meg engem hív bárki a KA9-cel kapcsolatban, majd az árra tér, hogy "dehátvanmárilyenegymillióértis", akkor már nem is akarom elmagyarázni, hogy az enyémnél nincs zsákbamacska, az elkövetkező időszakban nincs kötelező szerviz, a kocsi tip-top, kap 3 garnitúra kereket is, alig használt gumikkal, szervizkönyvvel, netes naplóval, összes gyári kulccsal, minden eredeti kiegészítővel...de akkor is az drága...hát akkor megtartom inkább
Félre ne értsen bárki, nem reklámozni akarom itt az eladó kocsimat, mert mindenki ismer, hogy mit csinálok, hogyan tartom az autóimat...egyszerűen nagy Legend szívűként zavar, hogy milyen sorsuk lesz a többieknek.
Gondoltam először megkérdem csoporton belül..sajnos meg kell válnom a 2.genemtől. Sedan. Van rajta teendő, ennek megfelelően az ára is baráti. Esetleg ha érdekel valakit, jelentekezzen, megbeszélünk mindent. Napi használatban van most is. A számom: 70/631/8080.
Köszi.
Üdv mindenki!
Egy olyan kérdésem volna, hogy szeretnék egy legend-et venni, illetve cserélném a mostani autómat (volvo s80 2.5tdi) egy legendre!
Már beszéltem az illetővel többször is de eddig nem vagyok meggyőzve, az automata váltója rosszalkodott, ez elvileg orvosolva lett egy 2x-es olajcserével, a hátsó futóműben valami irgalmatlanúl nyikorog, kopogás nincs, hivatalos gázszett van benne, ezt mennyire tolerálja a motor?(elvileg az olajos rendszer)?
Valaki ismeri esetleg a gépet?
Előre is köszi!! Ő lenne az!!
Urak! Van valakinek valami ötlete KA7-re mifélefajta tetőcsomi megy be rendesen a vályúba????? Hol lehet beszerezni egyet... mert lassan kelleni fog... és még nincs!
Ugyanitt az a probléma is felmerült, hogy már lassan sehol sincs légszűrő sem?! Ez létezik?
Igen igen... én még nem érzem magamat oly' öregnek, hogy az ótómatik dolgozzon helyettem! Kényelmes az, de így akkor és oda rakosgatom... és olyan gyorsan, vagy lassan, ahogy én akarom!
Celepcálcimering... eeeelvileg! Vagyis nagyon remélem, hogy csak az és nem kell indulóban darabokra szedni az egészet, mert akkor ha már kint van a motor, illik minden szart kicserélni, megjavítani... ééés ugyebár azt tudjuk, hogy az neeem 20Ft lenne. Bár, a gyári szelepsz.szim. is 3500Ft/db és abból is jó sok van!
Mivel már "helyenként" lebuktam, megosztanám a dolgot a megfelelő helyen is...
"Kicsit" bővült a 'kiccalád! Lesz bőven mit csinálnom rajta, de... jújj... mosoly a pofámon, akár hányszor ránézek!
Egy régi-régi álmunk vált valóra. Sokat vívódtam magamban, de végül a "betegségem" győzött. Legendás lettem...
Há' őszintén... a két szivik mellett kicsit kúúúvára más fíling!
...és hogy ne csak én beszéljek, tegyék ezt most a képek is: (a hazaérkezés pillanata)
Ennyi.
u.i.: ugyanitt rögtön egy kérdés: valakinek valami ötlete, hogy milyen tetőcsomagtartót lehet felhelyezni erre a járműre??? Valami tipp, hogy mit és honnan? Ami nekem van a civic-en, olyan kétfelé körmös lúfasz, az nem a legtutibb, mert van egy kis perem ennek a vályújában, amitől nem megy bele rendesen...
Köszönném a bármit is!
Uff!
2016. július 31. 08:02:57: megválaszolva magger 0 által,
→ #13522 2016. július 21. 14:33:36: megválaszolva Yakumo + által,
→ #13516 2016. július 21. 02:19:13: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #13513
Nem nagyon van szerintem ilyen irányú tapasztalat:
Acurazine-en több dolgot is írnak, és nem ez az egyetlen topik. Van közte sima akksiprobléma, meg maga a radarfej hibája is.
Én megkeresném a hibakód számát és abból indulnék ki. Tóth Iminek van hibakódolvasója, első körben oda mennék, makd feltúrnám az acura-s oldalakat. Ha az nem vezet semmihez, amit eddigi tapasztalataim alapján nehezen hiszek, akkor márkaszervíz.
KB1 tulajoktól kérdezném vagyis akinek van benne tapasztalata. a CMBS rendszerem néha hibakódra vágja magát. Hibakód törlés után működik ( fékez, követ, gyorsít ha nincs akadály előtte stb.) Viszont van amikor csak úgy megyek és jelez, hogy fékezzek esetleg rá is fékez vagy rántja az övet aztán hibakód. Már 2. alkalommal jártok így.
Kérdésem:
Nem az lenne a normális, hogy figyelmeztet vagy fékez stb de aztán vissza áll az eredeti állapotra?
Olvastam, hogy ha nagyon meg van pakolva vagy lapos a kerék stb cmbs problémát okozhat.
Na de egyből hibakódra?