Én még bízom benne, hogy egy másik csapatnál előnyére változhatna. Persze ha ott nem lenne eleve másodhegedűs.
Igen, tudom, hogy elvileg most sem az, csakhogy MAssa hoz annyi szponzor pénzt, hogy szerintem ott ez simán le van osztva a színfalak mögött.
Arra a Bottasra gondolsz aki 4 ponttal tudott többet szerezni 14 futam alatt az amúgy sem nagy szám és már erősen kiöregedő Massától? Tavaly azt gondoltam ügyes, ma az gondolom kb abból az anyagból van gyúrva, mint Barrichello, Webber, Rosberg és a hasonló másodhegedűsek. Massát úgy el kellene neki picsázni, hogy sírva vonuljon vissza, ehelyett jó ha épp megelőzi majd az év végén. Van benne pár futamgyőzelem, de, hogy vb-t nem nyer, arra mernék fogadni. Többre tartom Ricciardot, Verstappent, Kvjatot, Sanzot kb ebben a sorrendben. De még talán Gro-t is...
2015. szeptember 28. 21:09:29: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #34216 2015. szeptember 28. 17:43:04: megválaszolva rooby + által,
→ #34215
Ez a mostani hétvége nagyon jó volt! MotoGP-től WTCC - DTM - F1-en át egészen kamionEB-ig csomósokmindent nézhettem a dobozban. Szujóék beszélgetése a DTM alatt viszont megütötte a fülem. Wehrlein érkezhet a merci motoros Manorhoz akár már jövőre is. Azt hittem csak pletykálnak ... de nem.
Odáig még értem a dolgot, hogy adnak motort a Manornak. Jah, jön a Ferraris RedBull-TR-Haas trió, így nem árt ha kicsit ellensúlyoznak a középmezőnyben.
Nade, hogy ezt a Wehrlein gyerkőcöt akarják F1-be hozni. Istenem. Mekkora drámakirálynő már ez a kisfiú?! Értem én, hogy rendkívül jól látja a pályáról is a helyzetet maga körül, de az a hiszti amit hétvégén művelt számomra nagyon kiábrándító volt vele kapcsolatban.
Más: Év elején kezdtem kicsit jobban szorítani Bottasért. Szimpatikus és ha elkapja a fonalat akkor hozza is az eredményeket. Mostanra már úgy látom, hogy talán jobb is, ha nem megy a Ferrarihoz. Legalábbis amíg Vettel ott van. Ha azok a pletykák beérnek, hogy Rosbergnek az az esélye maradt csak, hogy el kell menjen a Mercitől, akkor ott bizony Bottasnak kellene helyet csinálni! Bár így is esélyes, hogy megmarad örök másodiknak ha ez a helyzet áll majd továbbra is.
Alonso egy ripacs. Mindegy hol versenyez. elnézést, évek óta olvasom a topikot. Van itt sok támogatója és ellenzője is, de Alonso akkor is egy igazi ripacs. ez a jó szó rá...
unalmas a vergődése, piszkosul.
na csak enynit akartam nem szeretnék ebből vitát, ez az egyéni véleményem és már le kellett írnom, röviden tömören és szalonképesen
Az összeesküvés elméletem szerint Monzában trükközött a Merci a gumikkal, amin megbuktak, ezért volt egy háttér megállapodás, hogy Szingapúrban letekert motorokkal mennek, hogy ,,visszaadják" az egy versenyt amit elcsaltak. Ezért menetek olyan gyengén 1 hete, most meg visszaállt a rend...
Minden tiszteletem a kivételes képességeié mint versenyzőé, de azért keres évi 40 milliót hogy a csapatot segítse, és kiálljon mellette, nem hogy így beégesse ráadásul a Honda hazai pályáján ország-világ előtt.
A hülye is tudta hogy egy nagy nulla lesz idén a honda (és nyakamat rá hogy jövőre is az marad, mert tán az alapoktól kezdik újra az építést, amiből már tényleg össze lehetett volna rakni egy normális hajtáslánccal és futóművel felvértezett civic type-r t).
Na mindegy, de ezzel a felszólalásával nagyon felhúzott, jól fenékbe kéne billenteni, azért ne higgye már hogy neki mindent szabad..
Hamiltonnak viszont örülök, szép volt srác, rózsinak ma sem volt esélye
2015. szeptember 28. 11:05:49: megválaszolva Peve + által,
→ #34211
A kérdést egy olasz lap munkatársa tette föl a három legjobbnak: „Sok versenyző aggódott a minap a guminyomás miatt. Azt mondták, túlságosan magas, és hogy ez problémát okozhat a verseny során. Volt ennek hatása a futamotokra?”
„Nem igazán, minden tökéletes volt. Semmi gond nem volt ezzel” – felelte Rosberg, mire az asztal túloldalán ülő Vettel közbeszólt: „Nálatok újra kisebb volt?” – utalt arra, hogy Monzában a rajt előtt a határérték alatt maradtak az FIA mérései szerint.
Remélem a motogp izgalmasabb lesz (bár óriási előnye van Marknak meg Lórinak úgy néz ki), mert ez az f1 futam ritka uncsi volt, nem érte meg hétvégén emiatt korán kelni.
Talán holnap végre látunk valami versenyt is,bár 1-1.5 másodperces hátrányból nehéz lesz támadni a Merciket. Max Rosi-Ham párharc lehet,de hát az meg olyan is Rosberg formáját\vezetői képességét ismerve.
hát azért a 2003-2005-ös időszakban volt vagy 4 különböző módszer, és mind szar volt. nem véletlenül vezették be a mostanit.
mindegy, jó megoldás nincs. ez a Q1-Q2-Q3-as pont arra jó, hogy a végén nyugisabban mehessenek, és ennek csak az a hátulütője, ha sárga vagy piros zászló van, és elő is fordul, hogy ezzel néha csalnak. ennek elkerülésére lenne megoldás, hogy legalább 3 körről indulna mindhárom szakasz ideje.
persze tudom, időlimit, más futamok, stb. de ez úgyis ritka, és nagy esőben ugyanez a szitu, hogy várunk.
volt már ilyen az F1-ben sose volt gond .Előző futam befejezési sorrendje szerint menték az 1. kört a másodikat meg fordítva 2003-2005 ben ilyen rendszer volt
2015. szeptember 26. 13:09:33: megválaszolva truuu 0 által,
→ #34197
Kicsit többet gondoltok ebbe a felgumizásba, mint a valóság sztem. Nem hiszem, hogy 1-2 autótól olyat javulna a pálya, hogy attól más sorrend szülessen. Azt mondták ma, hogy ha nem esett volna, akkor lehet 2-3 tizeddel gyorsabb a pálya az időmérőn az első két szabadedzés miatt, ahol sok 100 kört mentek volna összességében. Akkor az az 5-10 kör jó ha pár század mp-et számítana az utolsónak kvalifikáló pilótának.
Úgy kellene mint a WTCC-ben a végén. Az első két mérésen kipotyogna a férgese, utána a harmadikon meg mindenki kapna egy gyors kört, egymástól elválasztva indítva.Esetleg lehet annyi varia, h a leggyrsabb indulna először, és a kicsit lassabbak mennének utánuk, h nekik már jobban fel legyen gumizva a pálya, és legyen kicsit több esélyük.
az átlagos is izgalmas lenne, kiemelkedőbb teljesítmény kéne, de akkor meg mindenki a vége felé akarná a 2 gyors kört, és akit feltartanak, sokkal jobban megszívná, mint az, aki megy 2 jó kört.
itt csak akkor lennének valós körülmények, ha az autók szabályozott sorrendben és távolságban futnának egymás mögött 2-2 kört, és a jobbik számítana. mondjuk először emelkedő, utána pedig fordított előző körös sorrendben. akkor a felgumizás nagyjából ki lenne egyenlítve, bár itt meg az nyerne, aki a végén utolsónak megy, és abból lenne a gond.
és akkor az időjárásról még nem is beszéltünk. valószínűleg nincs jó vagy jobb módszer, mindegyikkel lehetnek gondok, ez a mostani nagyjából igazságos, csak ez a red flages para ne figyelne be, de arra meg írtam, hogy a minimum újraindítási idő mondjuk 3 felvezető környi, így mindenki odaérne, és nem lenne forgalom sem a végén.
koszegikar: hamilton eredménye nem ezen a pole-on fog múlni, főleg nem ezen a pályán. ettől függetlenül ez így tényleg nem túl szerencsés, és többedszer fordul elő ilyesmi. de ez sem sokban különbözik attól, mintha feltartanának a gyors körön.
Régi rendszerrel az volt a baj,ha jól emlékszem,hogy ott meg 60 perc volt az időmérő és az első 40 percben senki ki se jött pályára. Gyakorlatilag csak ültek a bokszban és várták,hogy valaki kezdje felgumizni a pályát (Minardik). Most meg tényleg csak annyi kéne,hogy ilyenkor mindenki mehessen még egy gyors kört,mert ez így kabaré. Nem szeretem Hamiltont,de úgy gondolom,hogy most megfosztották egy pole-tól.
Én azt szerettem legjobban mikor midnekinek volt 2 gyors köre és annak átlaga adta a pole-t .
de még az is jó lenne ami most van WTCC -ben Super pole ( ez ugyan az mint amit irtam csak nem mindenkinek hanem mondjuk a top 10-nek lenne tehát a Q3.. )
2015. szeptember 26. 10:50:06: megválaszolva truuu 0 által,
→ #34193
én már leszoktam róla. a Q3-ra keltem fel, nézem, mondom mercik elöl, minden a régi, aztán szépen lassan megébredtem.
koszegikar: régen, amikor nem volt 3 részre osztva, mindenki nyomhatta, ami a csövön kifért. ott csak az volt a gond, hogy rohadt unalmassá vált az egész, és néha elképesztően nagy volt a forgalom, azért nem lehetett menni.
az mondjuk tény, hogy megcsinálhatnák, hogy red flag esetén - bárhol állt az óra - 3 felvezető környi időről indítják újra. csak itt meg a gumiszett para figyelne be.
ilyen, amikor valami túl van korlátozva. valamin változtatnál, azonnal üti egy másik szabály.
2015. szeptember 26. 10:07:37: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #34192 2015. szeptember 26. 10:00:45: megválaszolva Tasi-r + által,
→ #34191
Vicc ez az F1 komolyan!Nem lehet egy normális időmérőt menni soha,valaki mindig balesetezik a végén!Nem igaz,hogy erre nem lehetett még kitalálni azt,hogy mindenki mehessen még egy kört a baleset után.
Bocs a 3.-4.-5. fokozat ment el az utolsó 7 körre, plusz ha jól emlékszem dobálta a maradékot is, csak ha tartotta a váltót akkor maradt sebességbe a kocsi.
Az az egyik brazil nagydíj volt, és azért készült ki annyira, mert a verseny utolsó, nem tudom mennyi, de sok, körében, végig fél kézzel vezetett, a másikkal meg a váltót tartotta, mert kidobálta egyébként a megmaradó azt hiszem 3. fokozatát. És úgy ment végig, hogy 1 fokozatban, fél kézzel vezetett, emiatt görcsöltek be a vállai a végére.
Lehet, hogy mindenkire nem volt igaz, de Senna életrajzában leírták, hogy kőkeményen edzett, már akkoriban saját személyi edzője volt, Nuno Cobra, aki a fizikális felkészítését irányította. Később Hakkinen, Barrichello és még másokat is ő edzett. Lehet, hogy a mai pilóták fittebbek, és a mai autókban a nagyobb tempó miatt nagyobb erők hatnak, de azt nem szabad elfelejteni, hogy akkoriban nem volt szervo pl, és sokszor félkézzel kellett vezetni, mert a másikkal váltani kellett. A fejre és nyakra akkoriban sokszor nagyobb erők hatottak mint ma, mert sokkal nehezebb volt a sisak, és Hans se tartotta. (Az erő meg ugye tömeg x gyorsulás. ) Semmilyen vezetés támogató rendszer nem volt a kocsikban, és akkoriban azért nem spóroltak annyira, mint ma, tolták ami a csövön kifér.
Volt egy összehasonlítás 3 éve fizikum szempontjából Annó és Most na ott az jött ki régen 10-ed ennyire se készültek fel a pilóták itták cigiztek orrba szájba, necces tudtak lefutni 10 km-et a maik naponta 6 órát edzenek ... Szóval könnyen lehet hogy MAX-nak nem fájna a keze
Max gyereket megnézném mit tud 17 évesen egy MP4-4 -ben.
Volt hogy Sennának úgy fájt a keze verseny után hogy nem bírta felemelni a serleget, úgy kapott alá a másik dobogón végzett nehogy kiessen a kezéből..
Biztos nem ismeri be hogy nehezebb vezetni, mert akkor puhapöcsnek jönne ki az egész mezőny azokhoz képest, csak kérdés hogy akkor minek változtattak ennyit, ha az is már olyan egyszerű volt?
Azért ez a belső kamerás félelmetes volt, háromszor is megnéztem egymás után
Biztosan tapasztaltabb ebben a témában mint mi,de azért azt kijelenteni, hogy egy MP4-4-et vezetni semmivel sem nehezebb mint a mai F1-es autókat talán túlzás. Nem akarom kétségbe vonni a mai versenyzők tudását,de megnéznék egy futamot a mai srácokkal miképp tudnának egy Suzukát teljesíteni.
visszaolvastam, igazad van, monati írt valamit, én rá a véleményem, aztán amikor személyeskedni kezdett, vissza-személyeskedtem. a többiek meg, akik beszóltak, visszaszóltam nekik.
az egyik csávóval meg privátban megbeszéltük.
monati, bocs hogy a személyeskedésedre személyeskedéssel válaszoltam!
kezdem már egy kicsit kínosan érezni magam azon, hogy lassan tényleg valamiféle gyerekes boszorkányüldözésbe kezdtek bele.
sumi sosem volt szimpi nekem, vettelt meg egy kis buzinak tartom.
ez a véleményem, és pont. minden más cask öklendezés azon, hogy ezt valaki nem tudja feldolgozni, és meg akar győzni róla, hogy hülye vagyok. az vagyok, de a véleményem ettől nem változik.
ahogy dagad a botrány örülhetnek ha életbe maradnak eddig csak USA-ba 19.000.000.000 usd ( bevételük több mint harmada) lesz a büntetés + többet dízelt ott nem kell eladniuk...
Nem fognak belevágni, ezt a dízel botrányt jó ha megússzák nagyobb veszteség (pl gyáregység bezárás) nélkül. Pedig nagyon kellene még 1-2 gyár a f1-nek.
Viszont a másik oldalon itt van ez a diesel botrány. Emiatt sokan valószínűsítik, hogy Winterkorn hamarosan távozni kényszerül. Esetleg szétdarabolják a céget, stb...
Persze jót tenne a cirkusznak ha minél több gyári csapat lenne, de én most kétlem, hogy belevágnak egy ilyen költséges projektbe. Vagy épp ezért kellene belépniük, hogy túléljék?
komolyan kislányok nem unjátok még?... mint a sértődött ovisok. privátba mondjátok, nem kell szétoffolni a topikot. ha meg úgy nem az igazi mert nincs közönség a síráshoz, akkor csak nyeljétek be.
figyelj, ne RÓLAM alkott véleményt, hanem az F1-ről, mert ez egy F1 topik, ahol arról folyik az eszmecsere, hogy kinek mi a véleménye. nem arról, hogy te mit gondolsz rólam.
fejezzétek be a trollkodást. ez nem veszekedős topik, ha mondandód van, írd meg privátban, közönség nélkül.
Nem szoktam ide írni, inkább csak olvasgatok, de ez a "vettel az f1 szégyene, ...egy kislány", "senna fasz", Schumit fikázás ööö... hogyis mondjam... ...furcsa.
Amúgy lehet utánuk csinálni- mert ugye azért biztos jobb, mint mondjuk egy "kislány". Szerintem egy F1 csapatban lenne a helyed. Megmondani mindenkinek, hogy fasz, meg hülye, és megmutatni, hogy ezt én jobban tudom mint ti. Annyira jó vagy, hogy négy vb címet három év alatt összeszednél, és egy ragyogó csillag lennél az F1 égboltján.
Én még drukkolnék is neked!
...és nekem meg ne hatódj, az első VB címnél! Kemény legyél mint dzsézonsztetem.