Neked is azt tudom írni, hogy azt válaszd amelyik jó állapotban van. Ne a motor legyen az első szempont, hanem az állapot.
Ha 2.3-asból van jó vétel, akkor azt is nyugodtan megveheted csak bele kell kalkulálni egy esetleges motorcserét is. ( tulajdonképpen ez bekövetkezhet egy F20 vagy H22 motor esetén is) De akkor mehet a helyére egy F20 és mehetnek rá a 2.3 sallangjai, aztán már csak P28 ECU-t kell szerezni, programozni és azzal is meglesz a 155-160paci.
Sőt tudtommal a 2.3-asok jobb felszereltségűek voltak, tehát még előnyben is részesítem a 2.0-hoz képest, ráadásul ebben az esetben nem kell majd leömlőt, szívósort vadászni, mert ez már ugye adott lesz.
A H22 meg megint egy külön kategória, annak is megvannak az előnyei és a hátrányai is. Erősebb, de drágább is. Van akinek megéri, van akinek nem.
Összegezve, ha 2.0-t veszel, akkor majd úgyis venni akarsz hozzá sok sok cuccot, hogy kicsit erősebb, jobban felszerelt legyen, ha 2.3-ast akkor nagy valószínűséggel egy másik motort, ha H22-t, akkor meg... ki tudja mit hoz a jövő.
Tehát a lényeg, azt vedd, amelyik a lehető legjobb állapotban van azok közt, ami belefér a keretbe.
Keresek megvételre 92-es 4 gen prelude-t. Van-e esetleg valakinek aki olcsón szabadulna tőle? Nincsenek illúzióim a futott km. illetve az állapotát illetően. Tudom, hogy kell rá költeni ismerem a típushibákat. 3-400 a keret az autóra. szeretném, ha 2000 motor lenne benne (nem akarok a 2.3-astól rettegni) illetve most ezt az autót néztem ki a hahu-n:
Sziasztok!
Kormánycsere zajlik,de problémába ütköztem.
A beszerzett jó kormány légzsákos,az autó nem amibe megy.
A duda kivezetés az eddigi civic kormányon sima gyûrû volt.
Ezen a kormányon meg az átvezetõ szerkezeten megy át...
Van valakinek ilyen átvezetõ eszköze?Akár hibás is megfelelne,ha még 1 szál jó benne az nekem már bõven elég,hisz csak a duda kapcsolt jelet vinné át...4 g prelude
Átnézve a kocsit, a vezetőoldali ajtónál levő, a képen is látható rész van legjobban elrohadva, akár újjal is benyomhatnám a lemezt... Durva. O.o Remélem azért tudják majd szépen javítani, mert a hátsó javítóív nem ér be az ajtó mögé... Valaki javította vagy javíttatta már ezt a részt?
Na, srácok, belevágtam a karosszéria felújításba. Pontosabban megtettem az első lépéseket. Ma megjött a jobb hátsó ív a fékmestertől. 2 hét múlva érkezik a bal oldali is, és akkor mehet lakatolásra.
Sziasztok!
Hátsó kerékjárati íveket szeretném rendbe hozni (végig szokásos rozsda). Tudtok ajánlani olyat aki nagyonnagyonszép munkát végez, reális áron? 5gen ludról lenne szó.
Köszönöm!
2015. május 9. 11:40:16: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #21060
Üdv.
F20 Már egész olcsón kapható sacc 750 től felfele állapot persze kérdéses... ami jó inkább közelit az 1M-hez
H22 dob az áron mert ritkább (általában jobban felszerelt) nemrég 1,3M közeliek voltak meghirdetve....
Turbó szerintem a piaci értéken inkább csökkent mert félnek tőle az emberek illetve kérdőjel az állapota....
Hali.
Érdeklödnék hogy jó állapotú 5gen lúd milyen áron megy a piacon és mennyire keresik/kelendő?
Esetleg H22 motor vagy turbó mennyit dob az értékén?
Köszi
Sosem láttam még ilyet eddig de nagyon kíváncsi lennék mennyire hasonlít az eredeti méretekhez. Tuti jobb mint egy kézzel hajlított vagy más típusról való ív.
A DOT3-DOT4 kérdést félreértetted.
Mndenképp cserélném,amiatt kérdeztem az összeférhetőséget,hogy ha elkezdem kiengedni a régit,ami esetleg DOT-3,és töltöm be a DOT-4-et,maradhat a rendszerben némi DOT-3,ami keveredni fog az újjal.
A féltengely támcsapágyába mindegy milyen zsírt teszel, csapágyzsír legyen.
DOT3-ra önthetsz DOT4-et de semmibe nem telik cserélni DOT4-re és nem is árt néha
Egy literrel át tudod mosni az egész rendszert ami pár ezer Ft.
Ha ABS is van a 4genedben akkor abban is cserélni kell, ami nem egyszerű művelet de tudok segíteni. ITT (8119) leírtam, ha emléxel