A topik témája a hazai gyorsulási és pályaversenyek élménybeszámolója. Képekkel, videókkal (esetleg belső felvételekkel), időeredményekkel. Kifejezetten hondásoknak.
Amennyiben tudtok ilyen rendezvényről, írjátok be a pontos dátumát, esetleg hivatalos weboldalát.
A topik nem szakmai jellegű, így elhanyagolható mértékű hosszú távú technikai - és szakmai információszolgáltatási készsége miatt csak az utolsó 2000 hozzászólást őrzi meg. Megértésetek köszönjük.
-=ADMIN TEAM=-
Ez a téma a beállítások szerint csak az utolsó 2000 hozzászólást őrzi meg.
Beszéltem Ádámmal.
15.2 volt a legjobbja utcai gumival.
14.8-at R888-as versenygumival érte el... a további jobb eredmények meg már alkatrész cserével jöttek.
Lacháza asszem 30centi rollout eleve, meg felraksz egy jó gumit és olyat 60 lábat húzol vele mint utcaival soha, trap speed sokkal beszédesebb ha erőt néz az ember. Petros 5th gen VTI-e is ment 6,7-et 100-ra műszerrel mérve gyári autóval csak jó gumi volt rajta persze ez réges rég volt egy messzi messzi galaxisban
Mi hárman: Én, Moser és Pátkai Zsolti (fehér CTR) próbálgattuk a szárnyainkat. Zsolti életében először volt így gyorsulni. Azt tudni kell, hogy Zsolti a dyno padon rendesen felprogramoztatta a kocsiját a Szívó topikban vissza lehet keresni miből mi lett. Nagyon erős lett és szép görbéje van.
Ami Zsolti gépében van: DC5 tengelyek, Injen CAI, Toda copy leömlő, Fujitsubo RM01A catback, Skunk2 Pro intake és 70-es Skunk2 pillangó. Gyári végáttétel és váltó, Yokohama AD08R 215/45R17, Kpro3, RDX injektorok, LSD. Versenyre 1.4-re leengedve a guminyomás.
Ami Moser gépében van: DC5 tengely, Injen CAI, Toda leömlő (nem copy), RBC szívósor (skunk2-vel egyenértékű) 60-as catback, gyári pillangó. ÉS: FN2 végáttétel ami 7%-al rövidebb. Toyo R1R 215/45R17 gumi, Kpro2, RDX injektorok. LSD. Versenyre 1.4-re leengedve a guminyomás.
Mivel a két gép konfig szinten elég egyforma (99%) ezért Zsolti programját rátöltöttük Moser gépére. Az eddigi programhoz képest sokkal jobb lett Moser gépe (hülledezett is napokig , mégiscsak jó ha padon csinálja az ember).
Moser kicsit kipakolva jött ki Lacházára. délután le is mérette a Hringen a kocsit: 1145 kg lett, hifi benne de hátsó ülés kiszedve.
Na most: Zsolti legjobb ideje 14.1 volt, de ugye más gumik és a végáttétel nem ugyanaz. Egy idő után jobb 60 lábakat produkált mint Moser de a végén mégis elment Karesz (végáttétel?).
Moser 13.9-el haza is ment, bár hívták a döntőbe délután de mi már a ringen hülyültünk Szóval lehet agyalni mit megy hova
Ami engem illet: egy 60-as catback rendszer, egy CAI szerű kitalálmány és egy gyári JDM PRC szívósor nem igazán hű de nagy mod Elsőre csináltam egy kerek 15.001-es időt. 154-es célvonalival, nem ragacsról. Majd ragacsról mentem: össze is jött egy 15.34, valami 148 célvonali . Guminyomás leengedve, nem ragacsról menve: 15.25! célvonali 143!!! Egyszerűen 120 felett gyenge volt a gép. Mondom itt valami nem kóser.
Ahogy mentünk az M0-án a ringre unalmamban nézegettem az adatokat menet közben és feltűnt, hogy 40 fokos levegőt szív be a motor és akármilyen sebességgel megyek 1-2 fokot csökken vagy nő csak. Ez így nagyon fura pláne úgy, hogy kint 22 fok volt. Gyári állapotban 12-14 fokkal szív be többet a motor (a fos szívórendszernek köszönhetően). Azzal a CAI szerű "csőrős" megoldással olyan 5-8 fokkal többet. Egy normális CAI-val ami a Kareszé 3-4 fokkal több. Nekem ott az M0-án 18-20 fokkal több volt! Mondom ez mi? Már kezdtem elkenődni hogy szar az egész eladom a picsába és veszek egy 9 gen CTR-t, de a ringen Bullett miatt fel kellett pattintani a motortetőmet és voila: a CAI szerű csőr ami bevezeti a hideg levegőt a légszűírő dobozva le volt esve a gumicsőről és ott fityegett a hűtő és a cső között. Hát nem csoda hogy nem ment a gép Lacházán és hogy az első futamom volt a legjobb. Feltételezem az első futam után leesett és utána szépen szívta be a hűtőből kiáramló forró levegőt ami akár 40-45 fok is lehetett.....hát nem voltam boldog.
Azt hozzá kell tennem, hogy fel sincs programozva a gép mert ugye mihez kéne? Jövő héten megjön a sportkat, megcsináljuk, hogy ne essen le a CAI csőr, PADON felprogizzuk, aztán ennyi a történet nekem
2015. április 12. 14:14:29: megválaszolva grego + által,
→ #8216 2015. április 12. 08:35:05: megválaszolva Szabb + által,
→ #8210
semmivel nem tartozol... de ment valaki rossz váltás miatt EK4-el 16 fölött is... de az irreleváns.. a legkisebb érték számít... ezért nem értem a 15.8-as eredményre rámondani, hogy ahány futam, annyi eredmény.
Ákoskát nem ismerem... de speciel Grego-t igen... és az övé sem gyári.
Hagyjuk már ezt a de hisz csak ezt-meg azt cserélt rajta, attól még gyári dumát...
Dózer listáját leplusszolod, ahol az EK4-re 15.8-at ír, az enyémbe meg belekötsz, hogy 15 alatt is megy EK4?
akinek accordja van, azt automatán pluszoljuk? gyerekek...
Az, hogy egy gyári EP3 be tud csúszni 15 alá... azt még csak-csak el tudom hinni... akár jó gumikkal, vagy guminyomással játszadozva... de mondd már meg légyszi, hogy kinek a gyári EK4-e ment 15 alatt?
GPS szenzorból is több féle van. A legtöbb telefonban általában 1Hz-es szenzor van ami nem a leggyorsabb. ITT látszik a különbség az iPhone belső és egy külső 5Hz-es szenzor között. Lehet a régebbi telefonokban jobb szenzort használtak mint most.
Foglalkoztat már régóta a kérdés, hogy mivel tudtak többet azok a régi ma már elvault ósdi symbianos telefonok hogy legrosszabb esetben 1-2 tized pontossággal, de egy programmal le lehetett mérni a gyorsulási tempókat (1/4, 0-200 etc..) amire a mai modern platformok egyike sem képes?
Nem csak GPS mért ott?
Ha jól tudom ami csak GPS-el már az egy másodpercenként küldi az adatok, tehát tized/század/ezred pontosság emiatt ki van lőve. De akkor hogy a rákba lehetett olyan pontosan mérni symbian platformon?
Na ja. Én szerencsére ki tudtam próbálni egy üzletben. Illetve a Bride low max-hez is volt szerencsém. Másnak nem merném ajánlani, csak ha tudom, hogy velem megegyező méretű nagyjából. (Én mondjuk törpe vagyok és könnyű, nincs nehéz dolgom )
Bride low max? Bár kicsit szűk, de van olyan is, ami szélesebb. A copy-k ilyen 70k/db áron mennek. 70/pár árban van az, ami itt sokaknak (nekem is) van. Fekete itr szerű copy ülés piros varrással, tépőzáras (de hogy minek?) deréktámasszal (ami egyébként nem kivehető). Nekem abszolút megfelelt ennyi pénzért. (anno valami 60 volt a pár) Minőségben nem nagy szám, nekem most a 4. évét tapossa, és kezd kicsit kopni a combtámasz. Kényelemmel sosem volt bajom, mentem vele 500 km-t is már. Azonban, ha túl magas vagy akkor lehet, hogy rövid lesz az ülőlapja.
Tud valaki jó szívvel ajánlani valami jó minőségű, lehetőség szerint nem csillagászati árú, könnyű sportülést, amibe 100kg-s vaddisznó emberek is beférnek?
Utcai/verseny autóba kéne, és néha nőt szállítok vele, szóval azért ne egy nyers kemény karbondarab legyen,
hanem valami ami még relatíve komfortos mondjuk egy Budapest-Szeged távolságon.
Ó én ha összehozok egy 2:30-as időt boldog leszek. Pedig nekem van mindenféle modd. az autóban amivel lehet(ne) csapatni. (én eddig 2,5 kört mentem egy VTi-vel, ez az összes tapasztalatom) Mondjuk a gumi nem túl acélos (Hankook Ventus V12 evo). Majd azt meghirdetem hátha elvinnék és akkor veszek valami tapadósabbat.