HONDA fórum
2024. június 10. hétfő, 03:17,  Margit, Gréta Legújabb regisztráltunk: gyulko 0 



Téma neve:

Nyitotta: SAnda 0 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 38 | 37 | 36 | 35 | 34 | 33 | 32 | 31 | 30 | 29 | 28 | 27 | 26 | 25 | 24 | 23 | 22 | vége >> 

Téma információk
A topik témája a hazai gyorsulási és pályaversenyek élménybeszámolója. Képekkel, videókkal (esetleg belső felvételekkel), időeredményekkel. Kifejezetten hondásoknak.


Amennyiben tudtok ilyen rendezvényről, írjátok be a pontos dátumát, esetleg hivatalos weboldalát.



A topik nem szakmai jellegű, így elhanyagolható mértékű hosszú távú technikai - és szakmai információszolgáltatási készsége miatt csak az utolsó 2000 hozzászólást őrzi meg. Megértésetek köszönjük.


-=ADMIN TEAM=-
Ez a téma a beállítások szerint csak az utolsó 2000 hozzászólást őrzi meg.
#8212 krisz10 +  2015. április 12. 12:33:49 re: #119219 (Szabb + )  ←  ‹›  0 | rejt
Beszéltem Ádámmal.
15.2 volt a legjobbja utcai gumival.
14.8-at R888-as versenygumival érte el... a további jobb eredmények meg már alkatrész cserével jöttek.

#8211 tRebroN +  2015. április 12. 09:48:39 re: #119215 (Szabb + )  ←  ‹›  0 | rejt
Lacháza asszem 30centi rollout eleve, meg felraksz egy jó gumit és olyat 60 lábat húzol vele mint utcaival soha, trap speed sokkal beszédesebb ha erőt néz az ember. Petros 5th gen VTI-e is ment 6,7-et 100-ra műszerrel mérve gyári autóval csak jó gumi volt rajta persze ez réges rég volt egy messzi messzi galaxisban [SMIL:/smile6.gif]

#8210 Szabb +  2015. április 12. 08:35:05 re: #8209 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Jó kis összegzés, köszönjük a részletes technikai infót is! ;)

Viszont a skunk2 szívósor jobb mint az RBC. itt konkrét számok is vannak

Viszont ettôl függetlenül benevezhetsz egy 9 gen. ctr-re. :) ;)
2015. április 12. 14:18:13: megválaszolva grego +  által, → #8217 

#8209 grego +  2015. április 12. 07:52:07 re: #119237 (Szabb + )  ←  ‹›   →  ↑  +9 | rejt
Ja:D

Némi információ az egybegyűlteknek:

Mi hárman: Én, Moser és Pátkai Zsolti (fehér CTR) próbálgattuk a szárnyainkat. Zsolti életében először volt így gyorsulni. Azt tudni kell, hogy Zsolti a dyno padon rendesen felprogramoztatta a kocsiját a Szívó topikban vissza lehet keresni miből mi lett. Nagyon erős lett és szép görbéje van.

Ami Zsolti gépében van: DC5 tengelyek, Injen CAI, Toda copy leömlő, Fujitsubo RM01A catback, Skunk2 Pro intake és 70-es Skunk2 pillangó. Gyári végáttétel és váltó, Yokohama AD08R 215/45R17, Kpro3, RDX injektorok, LSD. Versenyre 1.4-re leengedve a guminyomás.

Ami Moser gépében van: DC5 tengely, Injen CAI, Toda leömlő (nem copy), RBC szívósor (skunk2-vel egyenértékű) 60-as catback, gyári pillangó. ÉS: FN2 végáttétel ami 7%-al rövidebb. Toyo R1R 215/45R17 gumi, Kpro2, RDX injektorok. LSD. Versenyre 1.4-re leengedve a guminyomás.

Mivel a két gép konfig szinten elég egyforma (99%) ezért Zsolti programját rátöltöttük Moser gépére. Az eddigi programhoz képest sokkal jobb lett Moser gépe (hülledezett is napokig:) , mégiscsak jó ha padon csinálja az ember).

Moser kicsit kipakolva jött ki Lacházára. délután le is mérette a Hringen a kocsit: 1145 kg lett, hifi benne de hátsó ülés kiszedve.

Na most: Zsolti legjobb ideje 14.1 volt, de ugye más gumik és a végáttétel nem ugyanaz. Egy idő után jobb 60 lábakat produkált mint Moser de a végén mégis elment Karesz (végáttétel?).

Moser 13.9-el haza is ment, bár hívták a döntőbe délután de mi már a ringen hülyültünk:) Szóval lehet agyalni mit megy hova:D

Ami engem illet: egy 60-as catback rendszer, egy CAI szerű kitalálmány és egy gyári JDM PRC szívósor nem igazán hű de nagy mod:) Elsőre csináltam egy kerek 15.001-es időt. 154-es célvonalival, nem ragacsról. Majd ragacsról mentem: össze is jött egy 15.34, valami 148 célvonali:D . Guminyomás leengedve, nem ragacsról menve: 15.25! célvonali 143!!! Egyszerűen 120 felett gyenge volt a gép. Mondom itt valami nem kóser.

Ahogy mentünk az M0-án a ringre unalmamban nézegettem az adatokat menet közben és feltűnt, hogy 40 fokos levegőt szív be a motor és akármilyen sebességgel megyek 1-2 fokot csökken vagy nő csak. Ez így nagyon fura pláne úgy, hogy kint 22 fok volt. Gyári állapotban 12-14 fokkal szív be többet a motor (a fos szívórendszernek köszönhetően). Azzal a CAI szerű "csőrős" megoldással olyan 5-8 fokkal többet. Egy normális CAI-val ami a Kareszé 3-4 fokkal több. Nekem ott az M0-án 18-20 fokkal több volt! Mondom ez mi? Már kezdtem elkenődni hogy szar az egész eladom a picsába és veszek egy 9 gen CTR-t, de a ringen Bullett miatt fel kellett pattintani a motortetőmet és voila: a CAI szerű csőr ami bevezeti a hideg levegőt a légszűírő dobozva le volt esve a gumicsőről és ott fityegett a hűtő és a cső között. Hát nem csoda hogy nem ment a gép Lacházán és hogy az első futamom volt a legjobb. Feltételezem az első futam után leesett és utána szépen szívta be a hűtőből kiáramló forró levegőt ami akár 40-45 fok is lehetett.....hát nem voltam boldog.

Azt hozzá kell tennem, hogy fel sincs programozva a gép mert ugye mihez kéne? Jövő héten megjön a sportkat, megcsináljuk, hogy ne essen le a CAI csőr, PADON felprogizzuk, aztán ennyi a történet nekem:D
2015. április 12. 14:14:29: megválaszolva grego +  által, → #8216 
2015. április 12. 08:35:05: megválaszolva Szabb +  által, → #8210 


2015. április 12. 07:53: Szerkesztve grego +  által, megtekintés

#119237 Szabb +  2015. április 11. 23:49:32 re: #119228 (DózeR + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Moser gépe erôsen módosított... Gregoé nem annyira (1-2 dolog van neki cserélve)
Amúgy ma Grego se tudott bemenni 15 alá. Nem volt tapadása.
2015. április 12. 07:52:07: megválaszolva grego +  által, → #8209 

#119234 krisz10 +  2015. április 11. 23:45:59 re: #119229 (Szabb + )  ←  ‹›  0 | rejt
semmivel nem tartozol... de ment valaki rossz váltás miatt EK4-el 16 fölött is... de az irreleváns.. a legkisebb érték számít... ezért nem értem a 15.8-as eredményre rámondani, hogy ahány futam, annyi eredmény.

#119233 Kázmér +  2015. április 11. 23:44:46 re: #119227 (janati + )  ←  ‹›  0 | rejt
De az már nem gyári. [SMIL:/smile5.gif]



Viszont ahogy egy kollégám szokta mondani, nekem nincs mitől félni, én vezetek, féljenek az utasok! [SMIL:/szetvert.gif]

Különben az accordban 210-220-nál nem nagyon veszed észre a különbséget a 170--180-hoz képest.

#119232 DózeR +  2015. április 11. 23:44:27 re: #119230 (janati + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Na meg az az autó nincs belustulva.... [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/szetvert.gif]

#119230 janati +  2015. április 11. 23:43:00 re: #119228 (DózeR + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
de Ákos meg Eddy alkatú...:)
2015. április 11. 23:44:27: megválaszolva DózeR +  által, → #119232 

#119229 Szabb +  2015. április 11. 23:42:36 re: #119221 (krisz10 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Arra ment a plusz, hogy ahány mérés annyi eredmény.
De nem gondolom, hogy magyarázattal tartozom neked...
2015. április 11. 23:45:59: megválaszolva krisz10 +  által, → #119234 

#119228 DózeR +  2015. április 11. 23:42:24 re: #119223 (Rikk_ + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azért Moser ep3-a igen messze van a gyáritól. Meg a grego-é is. Mondjuk az Ákosé 'kakukktojás', neki csak a kipuff aftermarket.
2015. április 11. 23:49:32: megválaszolva Szabb +  által, → #119237 
2015. április 11. 23:43:00: megválaszolva janati +  által, → #119230 

#119227 janati +  2015. április 11. 23:40:20 re: #119222 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ákoskáé...:) komolyan! egy SS rendszer van alatta...ennyi.

hazafelé Németbe is szúrtuk....210-220..... én itt már féltem a 3 utasommal.... Ákos 250-ig verte neki.... [SMIL:/smile2.gif]
2015. április 11. 23:44:46: megválaszolva Kázmér +  által, → #119233 


2015. április 11. 23:41: Szerkesztve janati +  által, megtekintés

#119225 Kázmér +  2015. április 11. 23:39:26 re: #119223 (Rikk_ + )  ←  ‹›  +3 | rejt
Azon meg már csak a kilincsek EP3-ak. [SMIL:/szetvert.gif]

#119224 krisz10 +  2015. április 11. 23:39:17 re: #119220 (janati + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ákoskát nem ismerem... de speciel Grego-t igen... és az övé sem gyári.
Hagyjuk már ezt a de hisz csak ezt-meg azt cserélt rajta, attól még gyári dumát...

#119223 Rikk_ +  2015. április 11. 23:38:08 re: #119220 (janati + )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
Meg Moser 13,9 ,az màr nem rossz :D
2015. április 11. 23:42:24: megválaszolva DózeR +  által, → #119228 
2015. április 11. 23:39:26: megválaszolva Kázmér +  által, → #119225 

#119222 Kázmér +  2015. április 11. 23:38:03 re: #119220 (janati + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Melyik a gyári? [SMIL:/mosoly.gif] [SMIL:/smile5.gif]
2015. április 11. 23:40:20: megválaszolva janati +  által, → #119227 

#119221 krisz10 +  2015. április 11. 23:37:50 re: #119215 (Szabb + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Dózer listáját leplusszolod, ahol az EK4-re 15.8-at ír, az enyémbe meg belekötsz, hogy 15 alatt is megy EK4?
akinek accordja van, azt automatán pluszoljuk? gyerekek...
2015. április 11. 23:42:36: megválaszolva Szabb +  által, → #119229 

#119220 janati +  2015. április 11. 23:36:48    ‹›   →  ↑  0 | rejt
2db EP3 eredmény máról:

grego: 15,0

Ákoska (Nyíregy): 14,7
2015. április 11. 23:39:17: megválaszolva krisz10 +  által, → #119224 
2015. április 11. 23:38:08: megválaszolva Rikk_ +  által, → #119223 
2015. április 11. 23:38:03: megválaszolva Kázmér +  által, → #119222 

#119219 Szabb +  2015. április 11. 23:36:28 re: #119217 (krisz10 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ok. pl. Szecsei Adámé.
2015. április 12. 12:33:49: megválaszolva krisz10 +  által, → #8212 

#119218 Szabb +  2015. április 11. 23:34:51 re: #119216 (DózeR + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ajjaj... és még hányféle van... [SMIL:/smile2.gif]

#119217 krisz10 +  2015. április 11. 23:34:04 re: #119215 (Szabb + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az, hogy egy gyári EP3 be tud csúszni 15 alá... azt még csak-csak el tudom hinni... akár jó gumikkal, vagy guminyomással játszadozva... de mondd már meg légyszi, hogy kinek a gyári EK4-e ment 15 alatt?
2015. április 11. 23:36:28: megválaszolva Szabb +  által, → #119219 

#119216 DózeR +  2015. április 11. 23:32:18 re: #119211 (krisz10 + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
0-400m
DC2: 14.9
EP3: 15.1
FN2: 15.2
EG6: 15.6
EK4: 15.8
TypeS: 15.9

(ez egy másik adatbázis) ;)
2015. április 11. 23:34:51: megválaszolva Szabb +  által, → #119218 

#119215 Szabb +  2015. április 11. 23:29:35 re: #119214 (krisz10 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
De ez itt lacházán most?!

Gyári ek4 ment már 14-es idôt, akárcsak az Ep3 is. ;)
2015. április 12. 22:07:46: megválaszolva Chris0604 +  által, → #8232 
2015. április 12. 09:48:39: megválaszolva tRebroN +  által, → #8211 
2015. április 11. 23:37:50: megválaszolva krisz10 +  által, → #119221 
2015. április 11. 23:34:04: megválaszolva krisz10 +  által, → #119217 

#119214 krisz10 +  2015. április 11. 23:26:34 re: #119213 (Szabb + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
mért eredmények. gyári állapot.
2015. április 11. 23:29:35: megválaszolva Szabb +  által, → #119215 

#119213 Szabb +  2015. április 11. 23:25:13 re: #119211 (krisz10 + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Ez mi, gyári adat?
2015. április 11. 23:26:34: megválaszolva krisz10 +  által, → #119214 

#119211 krisz10 +  2015. április 11. 23:21:09 re: #119202 (Szabb + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
0-400m
EP3: 15.1 mp
FN2: 15.3 mp
EK4: 15.5 mp
MB6: 15.5 mp
2015. április 11. 23:32:18: megválaszolva DózeR +  által, → #119216 
2015. április 11. 23:25:13: megválaszolva Szabb +  által, → #119213 

#8208 sliteyed +  2015. április 11. 21:02:25 re: #8205 (Mose-R + )  ←  ‹›  0 | rejt
pontosan ugyan ilyen célvőnalival,pont ezt az időt mentem! csak nem találom a papirt :)

#8207 grego +  2015. április 11. 19:39:56 re: #8205 (Mose-R + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nincs itt semmi látnivaló:D

#8206 DeathAdder +  2015. április 11. 14:36:51 re: #8205 (Mose-R + )  ←  ‹›  0 | rejt
Aztarohattt!!!!! :)

#8205 Mose-R +  2015. április 11. 12:10:44    ‹›   →  ↑  +11 | rejt
Mai masodik futamom:EP3
2015. április 11. 21:02:25: megválaszolva sliteyed +  által, → #8208 
2015. április 11. 19:39:56: megválaszolva grego +  által, → #8207 
2015. április 11. 14:36:51: megválaszolva DeathAdder +  által, → #8206 


2015. április 11. 12:12: Szerkesztve Mose-R +  által, megtekintés

#8204 simplex +  2015. február 15. 10:56:34 re: #8203 (LINSZTER + )  ←  ‹›  0 | rejt
A telefon nem autós navigációra van, pláne nem versenypályára, rájöttek, elég egy fika 1Hz-es vevő is,
mert így olcsóbb, meg egyszerűbb.

Kocsiba én 5-10Hz-est vagy akár jobbat tennék, amatőr repcsikbe/komoly versenyautókba már van 50Hz-es is.

#8203 LINSZTER +  2015. január 14. 13:52:20 re: #8202 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
GPS szenzorból is több féle van. A legtöbb telefonban általában 1Hz-es szenzor van ami nem a leggyorsabb. ITT látszik a különbség az iPhone belső és egy külső 5Hz-es szenzor között. Lehet a régebbi telefonokban jobb szenzort használtak mint most.
2015. február 15. 10:56:35: megválaszolva simplex +  által, → #8204 

#8202 DeathAdder +  2015. január 14. 13:29:55    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Foglalkoztat már régóta a kérdés, hogy mivel tudtak többet azok a régi ma már elvault ósdi symbianos telefonok hogy legrosszabb esetben 1-2 tized pontossággal, de egy programmal le lehetett mérni a gyorsulási tempókat (1/4, 0-200 etc..) amire a mai modern platformok egyike sem képes?

Nem csak GPS mért ott?
Ha jól tudom ami csak GPS-el már az egy másodpercenként küldi az adatok, tehát tized/század/ezred pontosság emiatt ki van lőve. De akkor hogy a rákba lehetett olyan pontosan mérni symbian platformon?
2015. január 14. 13:52:20: megválaszolva LINSZTER +  által, → #8203 

#8201 Jugo +  2015. január 6. 20:46:08 re: #8200 (simplex + )  ←  ‹›  0 | rejt
Polcon nincs, de a versenyautómba be tudsz ülni próbálni

#8200 simplex +  2015. január 6. 20:24:31 re: #8199 (Jugo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tetszetős :)
Van nálatok polcon is esetleg? :)
2015. január 6. 20:46:08: megválaszolva Jugo +  által, → #8201 

#8199 Jugo +  2015. január 6. 19:16:46 re: #8192 (simplex + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Bimarco Futura. Homolog, nem dönthető. Én is a "jó alakom" miatt vettem :)
2015. január 6. 20:24:31: megválaszolva simplex +  által, → #8200 

#8198 simplex +  2015. január 6. 15:36:01 re: #8197 (lutherking92 + )  ←  ‹›  0 | rejt
Kár :(

Inkább eredetit vennék, a copykkal elég rossz tapasztalataim vannak, nehéz vagyok, törtem már el pár ülést :)

#8197 lutherking92 +  2015. január 6. 14:27:15 re: #8196 (simplex + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Pécsett. Lehet, hogy megszűnt már egyébként, mert ez pár éve volt. Tunercity volt a neve. (de árultak ilyet fórumon is)
2015. január 6. 15:36:01: megválaszolva simplex +  által, → #8198 

#8196 simplex +  2015. január 6. 13:58:37 re: #8195 (lutherking92 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Van ilyen üzlet? :) Hol-merre? :)
2015. január 6. 14:27:15: megválaszolva lutherking92 +  által, → #8197 

#8195 lutherking92 +  2015. január 6. 13:25:36 re: #8194 (simplex + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Na ja. Én szerencsére ki tudtam próbálni egy üzletben. Illetve a Bride low max-hez is volt szerencsém. Másnak nem merném ajánlani, csak ha tudom, hogy velem megegyező méretű nagyjából. (Én mondjuk törpe vagyok és könnyű, nincs nehéz dolgom :D )
2015. január 6. 13:58:37: megválaszolva simplex +  által, → #8196 

#8194 simplex +  2015. január 6. 13:23:57 re: #8193 (lutherking92 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Kicsi vagyok, rövid a lábam, csak a szélességemmel vannak problémák,
egy MX5-be vagy S2000be pl nem is férek be :)

Rohadtul utálom, hogy csak rendelni lehet ülést, sehol nem lehet kipróbálni.
2015. január 6. 13:25:36: megválaszolva lutherking92 +  által, → #8195 

#8193 lutherking92 +  2015. január 6. 13:03:43 re: #8192 (simplex + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Bride low max? Bár kicsit szűk, de van olyan is, ami szélesebb. A copy-k ilyen 70k/db áron mennek. 70/pár árban van az, ami itt sokaknak (nekem is) van. Fekete itr szerű copy ülés piros varrással, tépőzáras (de hogy minek?) deréktámasszal (ami egyébként nem kivehető). Nekem abszolút megfelelt ennyi pénzért. (anno valami 60 volt a pár) Minőségben nem nagy szám, nekem most a 4. évét tapossa, és kezd kicsit kopni a combtámasz. Kényelemmel sosem volt bajom, mentem vele 500 km-t is már. Azonban, ha túl magas vagy akkor lehet, hogy rövid lesz az ülőlapja.
2015. január 6. 13:23:57: megválaszolva simplex +  által, → #8194 

#8192 simplex +  2015. január 6. 12:19:58    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tud valaki jó szívvel ajánlani valami jó minőségű, lehetőség szerint nem csillagászati árú, könnyű sportülést, amibe 100kg-s vaddisznó emberek is beférnek? :)

Utcai/verseny autóba kéne, és néha nőt szállítok vele, szóval azért ne egy nyers kemény karbondarab legyen,
hanem valami ami még relatíve komfortos mondjuk egy Budapest-Szeged távolságon.

A dönthetőség nem szempont, delsolról van szó.
2015. január 6. 19:16:46: megválaszolva Jugo +  által, → #8199 
2015. január 6. 13:03:44: megválaszolva lutherking92 +  által, → #8193 

#8191 zolynet +  2015. január 6. 10:32:15 re: #38323 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
2:20 alá be kell menni azzal a konfiggal, majd besegítjük egymást ;)

#8190 DózeR +  2015. január 4. 22:41:22 re: #38323 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Ó én ha összehozok egy 2:30-as időt boldog leszek.:) Pedig nekem van mindenféle modd. az autóban amivel lehet(ne) csapatni. (én eddig 2,5 kört mentem egy VTi-vel, ez az összes tapasztalatom) Mondjuk a gumi nem túl acélos (Hankook Ventus V12 evo). Majd azt meghirdetem hátha elvinnék és akkor veszek valami tapadósabbat.

#8189 zolynet +  2014. december 23. 11:35:09 re: #8188 (Johnyboy + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Áhh ne is mondd tűkön ülök, hogy március-április környéke legyen. [SMIL:/nevet/nod3.gif]
Gyere csak, megautóztatjuk egymást. ;)

#8188 Johnyboy +  2014. december 22. 18:20:24 re: #8168 (zolynet + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Ajjj de jó kis mulatság lehetett ez! Jó a csapat, jó az idő, jó a pálya, jók a kocsik :) Jövőre megyek veletek én is!
2014. december 23. 11:35:09: megválaszolva zolynet +  által, → #8189 

#8187 -Törölt felhasználó- 2014. december 22. 16:14:42 re: #8186 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ha olyan lesz,mint az évadzáró akkor nem nagy baj.

#8186 grego +  2014. december 17. 20:58:51 re: #8185 (Gyuszkó + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Szerintem meg elmarad:D
2014. december 22. 16:14:42: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #8187 

#8185 Gyuszkó +  2014. december 17. 20:57:32 re: #8184 (vtecivic + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
szarrá fogunk fagyni az évadnyitón [SMIL:/smile2.gif]
nagyon késik a tél
2014. december 17. 20:58:51: megválaszolva grego +  által, → #8186 

 << eleje | 38 | 37 | 36 | 35 | 34 | 33 | 32 | 31 | 30 | 29 | 28 | 27 | 26 | 25 | 24 | 23 | 22 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.16, 0.29, 0.4
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.047 mp, 10 query