A topik témája a hazai gyorsulási és pályaversenyek élménybeszámolója. Képekkel, videókkal (esetleg belső felvételekkel), időeredményekkel. Kifejezetten hondásoknak.
Amennyiben tudtok ilyen rendezvényről, írjátok be a pontos dátumát, esetleg hivatalos weboldalát.
A topik nem szakmai jellegű, így elhanyagolható mértékű hosszú távú technikai - és szakmai információszolgáltatási készsége miatt csak az utolsó 2000 hozzászólást őrzi meg. Megértésetek köszönjük.
-=ADMIN TEAM=-
Ez a téma a beállítások szerint csak az utolsó 2000 hozzászólást őrzi meg.
Ákoskát nem ismerem... de speciel Grego-t igen... és az övé sem gyári.
Hagyjuk már ezt a de hisz csak ezt-meg azt cserélt rajta, attól még gyári dumát...
Dózer listáját leplusszolod, ahol az EK4-re 15.8-at ír, az enyémbe meg belekötsz, hogy 15 alatt is megy EK4?
akinek accordja van, azt automatán pluszoljuk? gyerekek...
Az, hogy egy gyári EP3 be tud csúszni 15 alá... azt még csak-csak el tudom hinni... akár jó gumikkal, vagy guminyomással játszadozva... de mondd már meg légyszi, hogy kinek a gyári EK4-e ment 15 alatt?
GPS szenzorból is több féle van. A legtöbb telefonban általában 1Hz-es szenzor van ami nem a leggyorsabb. ITT látszik a különbség az iPhone belső és egy külső 5Hz-es szenzor között. Lehet a régebbi telefonokban jobb szenzort használtak mint most.
Foglalkoztat már régóta a kérdés, hogy mivel tudtak többet azok a régi ma már elvault ósdi symbianos telefonok hogy legrosszabb esetben 1-2 tized pontossággal, de egy programmal le lehetett mérni a gyorsulási tempókat (1/4, 0-200 etc..) amire a mai modern platformok egyike sem képes?
Nem csak GPS mért ott?
Ha jól tudom ami csak GPS-el már az egy másodpercenként küldi az adatok, tehát tized/század/ezred pontosság emiatt ki van lőve. De akkor hogy a rákba lehetett olyan pontosan mérni symbian platformon?
Na ja. Én szerencsére ki tudtam próbálni egy üzletben. Illetve a Bride low max-hez is volt szerencsém. Másnak nem merném ajánlani, csak ha tudom, hogy velem megegyező méretű nagyjából. (Én mondjuk törpe vagyok és könnyű, nincs nehéz dolgom )
Bride low max? Bár kicsit szűk, de van olyan is, ami szélesebb. A copy-k ilyen 70k/db áron mennek. 70/pár árban van az, ami itt sokaknak (nekem is) van. Fekete itr szerű copy ülés piros varrással, tépőzáras (de hogy minek?) deréktámasszal (ami egyébként nem kivehető). Nekem abszolút megfelelt ennyi pénzért. (anno valami 60 volt a pár) Minőségben nem nagy szám, nekem most a 4. évét tapossa, és kezd kicsit kopni a combtámasz. Kényelemmel sosem volt bajom, mentem vele 500 km-t is már. Azonban, ha túl magas vagy akkor lehet, hogy rövid lesz az ülőlapja.
Tud valaki jó szívvel ajánlani valami jó minőségű, lehetőség szerint nem csillagászati árú, könnyű sportülést, amibe 100kg-s vaddisznó emberek is beférnek?
Utcai/verseny autóba kéne, és néha nőt szállítok vele, szóval azért ne egy nyers kemény karbondarab legyen,
hanem valami ami még relatíve komfortos mondjuk egy Budapest-Szeged távolságon.
Ó én ha összehozok egy 2:30-as időt boldog leszek. Pedig nekem van mindenféle modd. az autóban amivel lehet(ne) csapatni. (én eddig 2,5 kört mentem egy VTi-vel, ez az összes tapasztalatom) Mondjuk a gumi nem túl acélos (Hankook Ventus V12 evo). Majd azt meghirdetem hátha elvinnék és akkor veszek valami tapadósabbat.
Hozzám ha beül egy 50kg-s ember akkor stabilan 2-3 tizeddel roszabb ha egy 85kg-s akkor 3-4 tizeddel ugyanazon a napon ugyanazon a pályán (évadnyitó hondatalin) mentem vagy 5 futamot mindkét emberrel és utána üresen és ezek az eredmények jöttek.Mondjuk egy könyebb autónál gondolom többet számít hiszen százalékosan is 800kg-hoz 80 kg az már 10% egy 1200 kilóshoz sokkal kevesebb talán ez lehet a megoldás.
Azt meg tudná nekem mondani valaki,hogy adott egy Civic megy 1/4-eden 13.75-öt,160-nal.Majd könnyebb lesz kb.20 kg-mal és megy 13.66-öt 158-cal?60 lábak rendre 1.9-esek.