Kell hozzá pár dolog.
Kapásból egy hondata flashpro plusz egy fl. Tsx ecu és egy ember aki átköti a dolgokat hogy mûködjön a tempomat meg minden más plusz ugye még progizni is kell... továbbá kell tengely (itt több opció is van, a könnyebb verzió a fl Tsx. szívótengely, ehhez nem kell szeleprugókat cserélni, jó a gyári is viszont akkor max. ford nem lesz még 8 ezer sem) Sergeynek Brian Cower tengelyek vannak, ahhoz kellett cserélni szeleprugót és tányért is.
Kell még egy jó szívósor pl. RRC. ami 4-500 dodo, ehhez nagyobb pillangó, jófajta leömlô, cai, sportkat. kipuff rendszer, typer civic olajpumpa, vtc. ami 45 fokot nyit, kb. ennyi de!
Ez még magával ránt pár dolgot, a gyári kuplung felejtôs, ha már cserélve van akkor érdemes könnyített lendkereket feldobni, a gyári fék is kuka, egy normális fék kb. 300-nál kezdôdik... a féltengelyek fogják-e bírni az megint egy kérdés... az ukrán srácnak a váltó os ki van cserélve, euro-r vâltó (ep3 belsô)
Szal ahogy számolom ez qrva sok pénz...itt sajnos tételenként lazán röpködnek a 100-200 ezrek...
Ellenben lesz egy erôs szívó autó.
4gen gyári 14-es dísztárcsákat találtam otthon, megvan a közepe mindegyiknek.
Sajnos, a felülete viseltes, a gyári fény jön le róla darabokban, fel kell újítani.
Urak egy szakmai kerdes
7gen Accordok fekszervo dobja es fek munkahengere megegyezik-e ill. kompatibilis-e motortipusonkent illetve uzemanyagonkent?
tehat: NFL / FL | dizel/2.0i/2.4i kozott?
az EPC szerint majdnem evente valtozik a cikkszam, de kivulrol egyformanak tunnek
a "szerintem" kezdetu valaszokat most melloznem
UI: nekem a karjaim egtek meg, asszonynak a felsoteste ) legkozelebb o nem jon, en meg naptejjel
(itt egy lista, ebben benne vannak a jobbkormanyosok is:
fekszervo dob 03 01469-SEA-G11 01469-SEA-J01 01469-SEA-G51 01469-SEA-J51
fekszervo dob 04 01469-SEF-G50 01469-SEF-E50 01469-SEA-G11 01469-SEA-J01 01
469-SEA-G51 01469-SEA-J51
fekszervo dob 05 01469-SEF-G51 01469-SEF-E51 01469-SEA-G11 01469-SEA-J01 01
469-SEA-G52 01469-SEA-J52
fekszervo dob 06-08 01469-SEF-G61 01469-SEF-E61 01469-SDD-G10 01469-S
DD-A10 01469-SDD-G10 01469-SDD-E10
Félreérted Kázmért. Nem az autóddal van baj és ahova álltál, hanem kedves fórumtársunk Johny hagymás babot prezentált ebédre. A bab meg a rötyi, meg Johny neve közötti összefüggést firtatta Kázmér, csak elfelejtette odaírni, hogy egyébként meg szép ez a fehérke... Nyugi..
Adatbázisonként eltérő. Én a zeperfs-et nézem, ott a 2.0 16,2sec. A 2.4-hez képest meglepően jó (ugyanezen adatbázist nézve - az itt 15,9).
Egyébként az sem mindegy, hogy mit veszünk referenciának itthon? Azt, hogy 'tudott ennyit is XY autó', vagy egy 100% full gyári autót utcai körülmények szerinti állapotban.
Mert ugyanaz az ep3 ugyanazzal a sofőrrel más időt megy ragacsról, 1,6-1,7 bárra leengedett kopott R888-al meg utcai körülmények között sima aszfaltról, gyárilag előírt nyomáson utcai közlekedésre alkalmas gumival.
És lehet itt 'faszt méricskélni' a best 402m-es idővel ilyen meg olyan aprónak tűnő modokkal, de a forgalomban az számít hogy azzal a konfiggal mit megy ami utcai használatra alkalmas.
Dózer nem tagadja, hogy arra vár, hogy mennyi pénzt kap vissza a CIB-től a 72hónapos CHF hitel miatt....
Ha azt akarom hogy maradjon az autó, akkor ezek feltétlenül szükségesek: TEIN állítható futómű + másik kerék (+ piros embléma & pici lip hátra (Feris/Szabbos). Ez az összes esztétikai beavatkozás.
Aztán pedig a motor: ECU & CAI & leömlő & sport kat. kombó - ez a reális.
De ma 'beszéltünk' Szergejjel aki azt mondta, hogy FlashPro-val működik a tempomat és a VSA is - eddig arról volt szó, hogy azok nem. Nekem meg az kizáró ok.
'Sajnos' most egyéb nagyobb kiadások is várhatóak, mint pl. asszony autója (ma előlegezte le), május végén egy kisebb 'nyaralás', szeptember elején egy nagyobb, etc. és ezek azért fontosabbak mint az én hóbortjaim. De ha lesz pénz és végre megülök a seggemen egy autóval akkor az a minimum hogy a Szabb mostani szintjét összerakom.