HONDA fórum
2024. június 7. péntek, 04:53,  Róbert, Roberta Legújabb regisztráltunk: gyulko 0 



Téma neve:

Nyitotta: mano + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 2315 | 2314 | 2313 | 2312 | 2311 | 2310 | 2309 | 2308 | 2307 | 2306 | 2305 | 2304 | 2303 | 2302 | 2301 | 2300 | 2299 | vége >> 

Téma információk
Hasznos oldalak:


Hasznos oldal 4.gen Accorddal kapcsolatban (A 'część techniczna' alatt elég érdekes/hasznos 'mókolások' találhatóak)


Honda Accord típushibák 92-2008
#119131 Dontwalk +  2015. április 11. 18:38:52    ‹›   →  ↑  +16 | rejt
Honda Accord Type-S (reflash) Vs Honda Civic Type-R 3:0 [SMIL:/mosoly.gif]


2015. április 11. 22:40:27: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #119191 
2015. április 11. 19:19:20: megválaszolva DózeR +  által, → #119141 
2015. április 11. 18:43:52: megválaszolva Rikk_ +  által, → #119134 
2015. április 11. 18:43:23: megválaszolva admin +  által, → #119133 
2015. április 11. 18:42:20: megválaszolva spooner 0  által, → #119132 

#119130 henrik +  2015. április 11. 18:27:07    ‹›   →  ↑  +6 | rejt

2015. április 11. 19:43:07: megválaszolva csorbadavid +  által, → #119146 

#119129 -Törölt felhasználó- 2015. április 11. 17:31:13    ‹›  0 | rejt
Sziasztok! Az accordomban (97es CE8) nincs meg a guminyomàs tàblàzat! Valaki tudna segìteni? Köszönöm

#119128 kavycs +  2015. április 11. 10:08:06 re: #119127 (Brasco + )  ←  ‹›  0 | rejt
Hali!

kerekcsapágy?
nekem volt hasonló jelenségem. 8 ev alatt 1 szer. eleg ritka.
Röviden: golyoskosár szetment. ettol volt olyan allapot hogy egyik pillanatban nem ereztel logast a kereken, a masikban meg 4-5 mm es "holtjateka volt".
nem tudom maskepp leirni. Probald ki: vedd le a kereket, es fordasd a fektarcsat, figyeld mennyit "log".
Nekem emiatt baromi nagy szivasom volt, mivel alig talaltam meg ezt az allapotot.

üdv

kavycs

#119127 Brasco +  2015. április 11. 09:12:29    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok 4.genes Cartársak!

Amíg a többiek (kopaszok :) ) elmentek leégni és versenyezni, lenne egy problémám.
Az egyik 4.genünkben előállt egy olyan hiba, hogy egyenletes menetben, egyenes úton hirtelen nagyon elkezd rázkódni a kormány, aztán hirtelen abbahagyja. A sebesség növekedésével ez egyre ijesztőbb. Van vmi ötletetek, hogy mi lehet a gond? Találkotatok már ilyennel?

Üdv!
2015. április 11. 10:08:06: megválaszolva kavycs +  által, → #119128 

#119126 henrik +  2015. április 11. 07:23:23 re: #119125 (Szabb + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Meg izompóló... :-D

#119125 Szabb +  2015. április 11. 07:18:10 re: #119124 (ZEMA + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Plusz baseball sapka, kapucnis pulcsi, napszemcsi. :)
2015. április 11. 07:23:23: megválaszolva henrik +  által, → #119126 

#119124 ZEMA +  2015. április 11. 07:03:26    ‹›   →  ↑  +4 | rejt
Kopaszok! Naptejet nem otthon felejteni !:) ) jóidő lesz. RED HEAD EFFECT ON :D
2015. április 11. 07:18:10: megválaszolva Szabb +  által, → #119125 

#119123 henrik +  2015. április 11. 06:02:11 re: #119120 (Szabb + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ezt a gasztro topicba kellett volna raknod! :-P

#119122 grego +  2015. április 10. 22:09:08 re: #119120 (Szabb + )  ←  ‹›  +3 | rejt
Az bátor!

#119121 janati +  2015. április 10. 22:07:34 re: #119120 (Szabb + )  ←  ‹›  +1 | rejt
[SMIL:/smile3.gif]

#119120 Szabb +  2015. április 10. 22:07:18 re: #119115 (DózeR + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nálam semmi hûtés nem volt a mérésnél...
2015. április 11. 06:02:11: megválaszolva henrik +  által, → #119123 
2015. április 10. 22:09:08: megválaszolva grego +  által, → #119122 
2015. április 10. 22:07:34: megválaszolva janati +  által, → #119121 

#119119 janati +  2015. április 10. 22:04:46 re: #119094 (-Eddy- + )  ←  ‹›  0 | rejt
korrekt. ;)

#119118 vasi Zoli +  2015. április 10. 21:34:04 re: #119094 (-Eddy- + )  ←  ‹›  +2 | rejt
Flashpro kell ide, nincs mese! [SMIL:/nevet/rocker.gif]

Örülök, hogy még létezel!:)
Rendesen elvoltál tűnve, hallod-e! [SMIL:/pislog/wink6.gif]

#119117 Patrik86 +  2015. április 10. 21:00:37    ‹›  +10 | rejt


#119116 Kázmér +  2015. április 10. 20:54:35 re: #119115 (DózeR + )  ←  ‹›  0 | rejt
Azért láttam már egy pár mérést, tudom hogyan megy.Kérdezd meg a tulajt akkor róla. [SMIL:/smile5.gif]
Ha hazudott nekem, akkor baszd hátba helyettem is. [SMIL:/smile2.gif]
Azért írtam, h "jó rendesen", mert többlet hűtésről beszélt.Nem arról, h előtte nem megy a venti. [SMIL:/smile5.gif]

#119115 DózeR +  2015. április 10. 20:48:44 re: #119114 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Mindig fújják levegővel.Olyan nincs hogy nem. Most gondolj bele, 5. tiltásig forgatja. Ha nem fújná rá a levegőt akkor nem lenne hűtés - az azért elég meleg lenne 8000+ rpm-en ilyen terhelésnél.
2015. április 10. 22:07:19: megválaszolva Szabb +  által, → #119120 
2015. április 10. 20:54:35: megválaszolva Kázmér +  által, → #119116 

#119114 Kázmér +  2015. április 10. 20:45:23 re: #119113 (DózeR + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azt mondta a srác, h akárhányszori méréssel is egymás után 1-2 tizeden belül mér a padja.
Ha megszellőzteti ventivel jó rendesen hideg levegővel, akkor hozhat 1-2 lovat.
2015. április 10. 20:48:44: megválaszolva DózeR +  által, → #119115 

#119113 DózeR +  2015. április 10. 20:43:00 re: #119112 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Semmi. De nincs 2 egyforma mérés. Ha ötször méri le, akkor szerintem 5 különböző eredmény lesz. Na nem 200-220-as szórással, de 0,5-1hp szerintem benne van simán.
2015. április 10. 20:45:23: megválaszolva Kázmér +  által, → #119114 

#119112 Kázmér +  2015. április 10. 20:28:29 re: #119108 (DózeR + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A két görbéd között mi volt a különbség?
Adott neki + hűtést a ventivel?
2015. április 10. 20:43:00: megválaszolva DózeR +  által, → #119113 

#119111 krisz10 +  2015. április 10. 20:25:09 re: #119090 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Szerintem inkább a nagyobb motornak köszönhető, hogy magasabb sebességnél még jobban húz. 1.6-1.8 között is megvan a különbség 180 felett, 2.0-2.4 között jobban is kijön. Nem néztem, de gondolom végsebességre jobb az accord, nem?

#119110 Szabb +  2015. április 10. 20:14:24 re: #119084 (DózeR + )  ←  ‹›  0 | rejt
Berlin mellett lakik. ;)

#119109 DózeR +  2015. április 10. 20:04:48 re: #119107 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Na jó, igazából csak felemeltem a kezem, mert nem voltam biztos a dolgomban.:D

#119108 DózeR +  2015. április 10. 20:03:54 re: #119094 (-Eddy- + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Fasza, örülök hogy megcsináltad! (én különösen, hogy nem az én pénzem bánta... :D )

Viszont akkor jöhetne egy olyan mérés amit a németek/ukránok/románok egy ugyanilyen setup-ról csináltak. Csak úgy érdekességképpen- hogy mennyi is pad és pad között a különbség. Meg hogy mennyi lehet akkor nálunk Marco gépe. :) (semmi ünneprontás - én is úgy határoztam megcsinálom, ha nem adom el az autót, csak hogy akkor ne dobálózzunk 200+hp-ról egy sima reflestől)



Úgy mindent összevetve nem volt a 216hp olyan rossz teljesítmény az ex FN2-mtől - ugyanezen a padon. Az majdnem +35hp. :) Mérés. - azok a nyomatékszegény K20-ak. :D
2015. április 10. 20:28:29: megválaszolva Kázmér +  által, → #119112 

#119107 grego +  2015. április 10. 19:38:47 re: #119106 (DózeR + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Jézus. Az te voltál? Én nem láttam, hogy integetsz csak azt, hogy egy feltűnő színű Accordban ül egy csávó és telefonál:D Mondjuk ideg voltam mert le volt zárva a Jászberényi út kifelé és kerülnöm kellett.
Akkor sorry:)
2015. április 10. 20:04:48: megválaszolva DózeR +  által, → #119109 

#119106 DózeR +  2015. április 10. 19:26:42 re: #119104 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Te meg egyem a lelked... ...hiába integet neked az ember fia az Éles előtt - se kép se hang... :D
2015. április 10. 19:38:47: megválaszolva grego +  által, → #119107 

#119105 Rikk_ +  2015. április 10. 19:17:31 re: #119094 (-Eddy- + )  ←  ‹›  +3 | rejt
Nagyon zsir leiràs,köszi màsok nevében is.26.àn flesheli nekem a sràc a 8.gen-t ,ha lesz idöm mikor legközelebb pesten leszek leméretem én is ugyanitt.

#119104 grego +  2015. április 10. 18:27:03 re: #119103 (Szabb + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Add oda Eddynek a kocsit majd ő leméreti:D
2015. április 10. 19:26:42: megválaszolva DózeR +  által, → #119106 

#119103 Szabb +  2015. április 10. 18:24:41 re: #119100 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ha szombaton mérnek akkor részemrôl ok.
Hétfôtôl péntekig kizárt sajna...
2015. április 10. 18:27:03: megválaszolva grego +  által, → #119104 

#119102 admin +  2015. április 10. 18:14:27 re: #119101 (henrik + )  ←  ‹›  +6 | rejt
Így már nem lesz nagy égés holnap? [SMIL:/nevet/patan.gif]

#119101 henrik +  2015. április 10. 18:12:06    ‹›   →  ↑  +6 | rejt
Nem értem asszony mire akar célozni??? [SMIL:/szetvert.gif]

CÉL

2015. április 10. 18:14:27: megválaszolva admin +  által, → #119102 

#119100 grego +  2015. április 10. 17:26:26 re: #119098 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Már régóta mondjuk neki de valahogy nem akarja:D
2015. április 10. 18:24:41: megválaszolva Szabb +  által, → #119103 

#119099 JohnyFirpo +  2015. április 10. 15:05:08    ‹›  0 | rejt


Kékség :)

#119098 Dontwalk +  2015. április 10. 14:41:52 re: #119094 (-Eddy- + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Szabbnak kellene leméretnie ugyanitt... [SMIL:/mosoly.gif]
2015. április 10. 17:26:26: megválaszolva grego +  által, → #119100 

#119097 Dontwalk +  2015. április 10. 14:41:00    ‹›  +4 | rejt


#119096 Dontwalk +  2015. április 10. 14:38:11 re: #119092 (hrv2003 + )  ←  ‹›  0 | rejt
Azt hívják üveghangnak [SMIL:/smile2.gif] Amúgy a légszűrő miatt van főleg

#119095 -Eddy- +  2015. április 10. 14:18:21    ‹›  +8 | rejt
A műszaki paramétereket elfelejtettem. A mérés előtt volt némi engine mods.
Comptech Ice Box Carbon, Euro-R CL7 toronymerevítő (+0LE [SMIL:/smile2.gif] ), Proex Catch back.


#119094 -Eddy- +  2015. április 10. 14:06:21    ‹›   →  ↑  +24 | rejt
Szóval...
Az igazat megvallva kicsit meglepődtem, bár hallottam már innen-onnan, hogy a Dyno-s mérési eredmények rendre kevesebbek, vagy kevesebbnek tűnnek, de mivel minden komolyabb tuner hozzájuk jár ezért elmentem, nem mellesleg itt vannak a telepünkön, úgyhogy nem ment el vele sok időm.
Először a reflashelt ECU-val mértünk, szép egyenes görbe, mint látszik is, utána pedig a gyárival.
Az első mérésnél nem tűnt nagy számnak a cucc (nekem legalábbis), de a második mérésnél eléggé kijött a különbség.
Látszik, hogy ahol a gyári ECU-nál kezd esni a LE pont ott vált a VTEC a reflasheltnél, és szép tiszta egyenes görbe lett belőle. Ezt többször is hangsúlyozták, nagyon dícsérték, aki a programot írta, mert egy jó VTEC-et nem olyan könnyű megírni (nem csak lentebb kell tenni és kész).
A max teljesítmény nem sokkal lett több, az is csak abból adódik, hogy tovább van engedve a fordulat, mert ott még növekszik valamennyit.
A fontosabb, amit már korábban töbször hangsúlyoztam (többen is), a görbe alatti terület, illetve a a két görbe alatti terület különbsége.
Jól éreztük, hogy azon kívül, hogy a VTEC lentebb vált, erősebb is az autó. Ez 6300rpm körüli fordulatnál nagyjából +20LE/+20Nm, ami nem kevés, kiegészítve azzal, hogy a kihúzott leszabályzás miatt nagyjából ebbe a tartományba esik vissza a fordulat, illetve lent is végig erősebb.
Összességében nagyon szép eredmény, látszik, hogy sokkal dinamikusabb lett az autó, bár valószínűleg sokaknak csalódást okozva a max teljesítmény nem lett több.
Persze ha más padon mérnénk lehet meglenne a 200LE is (Istvánkónál korábban nekem 193LE volt szűrő, Greddy ECU-val), bár akkor a gyárinak is lenne annyi.
Szóval nincs értelme összehasonlítani a különböző padokat, mindegyik csak viszonyítási alapnak jó, ha rendszeresen csak arra a padra jár az ember.

Ezúton is hatalmas köszönet Szabbnak, aki gondolom elég sok időt eltöltve ezzel utána járt és pénzt invesztált a dologva, továbbá hogy a sikeres tesztelés után önzetlenül segített sokunknak!!!!!!!!!! [SMIL:/meghajol/bowdown.gif] [SMIL:/meghajol/bowdown.gif] [SMIL:/meghajol/bowdown.gif] [SMIL:/meghajol/bowdown.gif] [SMIL:/meghajol/bowdown.gif]
2015. április 10. 22:04:46: megválaszolva janati +  által, → #119119 
2015. április 10. 21:34:04: megválaszolva vasi Zoli +  által, → #119118 
2015. április 10. 20:03:54: megválaszolva DózeR +  által, → #119108 
2015. április 10. 19:17:31: megválaszolva Rikk_ +  által, → #119105 
2015. április 10. 14:41:52: megválaszolva Dontwalk +  által, → #119098 

#119093 grego +  2015. április 10. 14:04:32 re: #119091 (Dontwalk + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Hát az a digitális sebességmérő full nem adja ki a kocsi dinamikáját. Akkora csillapítás van benne hogy megkockáztatom 0.5-1 másodpercel később mutatja ki a sebességet mint a valóság, azaz a kocsi valós sebessége előrébb van mint amit mutat. Ezért szeretem az analóg órát, igaz ott is van csillapítás de nagyságrendekkel kisebb. Sokkal érzékenyebb.

2015. április 10. 14:04: Szerkesztve grego +  által, megtekintés

#119092 hrv2003 +  2015. április 10. 13:58:39 re: #119086 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
de randa hangja van 7200 felett...
2015. április 10. 14:38:12: megválaszolva Dontwalk +  által, → #119096 

#119091 Dontwalk +  2015. április 10. 13:49:36 re: #119090 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Éééértemm. [SMIL:/smile10.gif] Amúgy 100-ig nincs szignifikáns különbség...sőt mintha az Accord gyorsabb lenne
2015. április 10. 14:04:32: megválaszolva grego +  által, → #119093 


2015. április 10. 13:50: Szerkesztve Dontwalk +  által, megtekintés

#119090 grego +  2015. április 10. 13:48:23 re: #119089 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Accordnak sokkal kisebb a légellenállása mint egy FN2-nek. Látszik is, hogy 160 felett a CTR már eléggé küzd az Accord meg nem annyira. Ugye ott már a légellenállás a domináns.
EP3-ról ne is beszéljünk. Mint egy busz:D :D
2015. április 10. 20:25:09: megválaszolva krisz10 +  által, → #119111 
2015. április 10. 13:49:36: megválaszolva Dontwalk +  által, → #119091 

#119089 Dontwalk +  2015. április 10. 13:45:05 re: #119088 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
[SMIL:/ketelkedik/Hein36.gif] [SMIL:/mosoly.gif]
2015. április 10. 13:48:23: megválaszolva grego +  által, → #119090 

#119088 grego +  2015. április 10. 13:43:59 re: #119086 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hát ja a légellenállás nagy úr:D
2015. április 10. 13:45:05: megválaszolva Dontwalk +  által, → #119089 

#119087 grego +  2015. április 10. 13:43:13 re: #119085 (-Eddy- + )  ←  ‹›  0 | rejt
Na és mi lett?:D :D :D

#119086 Dontwalk +  2015. április 10. 13:34:23    ‹›   →  ↑  +1 | rejt
0-200 összehasonlító videó. FN2 Type-R stock Vs Accord CL9 reflash



23 mp akárhogy nézem....


Csak, hogy fokozzam a hangulatot [SMIL:/nevet/patan.gif]
2015. április 10. 13:58:39: megválaszolva hrv2003 +  által, → #119092 
2015. április 10. 13:43:59: megválaszolva grego +  által, → #119088 

#119085 -Eddy- +  2015. április 10. 13:24:30    ‹›   →  ↑  +17 | rejt
Coming Soon...
2015. április 10. 13:43:13: megválaszolva grego +  által, → #119087 

#119084 DózeR +  2015. április 10. 12:45:42 re: #119083 (Szabb + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Drezda nincs messze... :) Amúgy a srác Drezdai? :)
2015. április 10. 20:14:24: megválaszolva Szabb +  által, → #119110 

#119083 Szabb +  2015. április 10. 12:26:32 re: #119077 (DózeR + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nincs ebben semmi ôrültség ez csupán a lehetôségek kihasználása. :)

Amit a német srác (Marco) csinál, na az már merészebb dolog 300+ ló szívóban. :)
Hívtam amúgy talira, azt mondta, hogy talán ôsszel, de legkésôbb jövô tavasszal eljön. Amúgy nekik is lesz vmi. meet drezdában. :)
2015. április 10. 12:45:42: megválaszolva DózeR +  által, → #119084 

#119082 spooner 0  2015. április 10. 09:15:57 re: #119076 (fonta + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Gyorsulni ketfelekepp lehet. Vagy igy Jana-Szabb modon baratilag hisz nem akar egyikuk sem rekordot donteni, masrol szol. Ha egy trabant-wartburg parharcuk lenne mi azt is baromira elveznenk de igy azert sokkal erdekesebb lesz mert mind varjuk a vegkifejlettet. Vagy verre menoen de akkor sok szaz vagy ezer loero kell babakocsi sulyhoz epitve.

 << eleje | 2315 | 2314 | 2313 | 2312 | 2311 | 2310 | 2309 | 2308 | 2307 | 2306 | 2305 | 2304 | 2303 | 2302 | 2301 | 2300 | 2299 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.31, 0.43, 0.45
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.129 mp, 11 query