kerekcsapágy?
nekem volt hasonló jelenségem. 8 ev alatt 1 szer. eleg ritka.
Röviden: golyoskosár szetment. ettol volt olyan allapot hogy egyik pillanatban nem ereztel logast a kereken, a masikban meg 4-5 mm es "holtjateka volt".
nem tudom maskepp leirni. Probald ki: vedd le a kereket, es fordasd a fektarcsat, figyeld mennyit "log".
Nekem emiatt baromi nagy szivasom volt, mivel alig talaltam meg ezt az allapotot.
Amíg a többiek (kopaszok ) elmentek leégni és versenyezni, lenne egy problémám.
Az egyik 4.genünkben előállt egy olyan hiba, hogy egyenletes menetben, egyenes úton hirtelen nagyon elkezd rázkódni a kormány, aztán hirtelen abbahagyja. A sebesség növekedésével ez egyre ijesztőbb. Van vmi ötletetek, hogy mi lehet a gond? Találkotatok már ilyennel?
Azért láttam már egy pár mérést, tudom hogyan megy.Kérdezd meg a tulajt akkor róla.
Ha hazudott nekem, akkor baszd hátba helyettem is.
Azért írtam, h "jó rendesen", mert többlet hűtésről beszélt.Nem arról, h előtte nem megy a venti.
Mindig fújják levegővel.Olyan nincs hogy nem. Most gondolj bele, 5. tiltásig forgatja. Ha nem fújná rá a levegőt akkor nem lenne hűtés - az azért elég meleg lenne 8000+ rpm-en ilyen terhelésnél.
Azt mondta a srác, h akárhányszori méréssel is egymás után 1-2 tizeden belül mér a padja.
Ha megszellőzteti ventivel jó rendesen hideg levegővel, akkor hozhat 1-2 lovat.
Semmi. De nincs 2 egyforma mérés. Ha ötször méri le, akkor szerintem 5 különböző eredmény lesz. Na nem 200-220-as szórással, de 0,5-1hp szerintem benne van simán.
Szerintem inkább a nagyobb motornak köszönhető, hogy magasabb sebességnél még jobban húz. 1.6-1.8 között is megvan a különbség 180 felett, 2.0-2.4 között jobban is kijön. Nem néztem, de gondolom végsebességre jobb az accord, nem?
Fasza, örülök hogy megcsináltad! (én különösen, hogy nem az én pénzem bánta... )
Viszont akkor jöhetne egy olyan mérés amit a németek/ukránok/románok egy ugyanilyen setup-ról csináltak. Csak úgy érdekességképpen- hogy mennyi is pad és pad között a különbség. Meg hogy mennyi lehet akkor nálunk Marco gépe. (semmi ünneprontás - én is úgy határoztam megcsinálom, ha nem adom el az autót, csak hogy akkor ne dobálózzunk 200+hp-ról egy sima reflestől)
Úgy mindent összevetve nem volt a 216hp olyan rossz teljesítmény az ex FN2-mtől - ugyanezen a padon. Az majdnem +35hp. Mérés. - azok a nyomatékszegény K20-ak.
Jézus. Az te voltál? Én nem láttam, hogy integetsz csak azt, hogy egy feltűnő színű Accordban ül egy csávó és telefonál Mondjuk ideg voltam mert le volt zárva a Jászberényi út kifelé és kerülnöm kellett.
Akkor sorry
Nagyon zsir leiràs,köszi màsok nevében is.26.àn flesheli nekem a sràc a 8.gen-t ,ha lesz idöm mikor legközelebb pesten leszek leméretem én is ugyanitt.
A műszaki paramétereket elfelejtettem. A mérés előtt volt némi engine mods.
Comptech Ice Box Carbon, Euro-R CL7 toronymerevítő (+0LE ), Proex Catch back.
Szóval...
Az igazat megvallva kicsit meglepődtem, bár hallottam már innen-onnan, hogy a Dyno-s mérési eredmények rendre kevesebbek, vagy kevesebbnek tűnnek, de mivel minden komolyabb tuner hozzájuk jár ezért elmentem, nem mellesleg itt vannak a telepünkön, úgyhogy nem ment el vele sok időm.
Először a reflashelt ECU-val mértünk, szép egyenes görbe, mint látszik is, utána pedig a gyárival.
Az első mérésnél nem tűnt nagy számnak a cucc (nekem legalábbis), de a második mérésnél eléggé kijött a különbség.
Látszik, hogy ahol a gyári ECU-nál kezd esni a LE pont ott vált a VTEC a reflasheltnél, és szép tiszta egyenes görbe lett belőle. Ezt többször is hangsúlyozták, nagyon dícsérték, aki a programot írta, mert egy jó VTEC-et nem olyan könnyű megírni (nem csak lentebb kell tenni és kész).
A max teljesítmény nem sokkal lett több, az is csak abból adódik, hogy tovább van engedve a fordulat, mert ott még növekszik valamennyit.
A fontosabb, amit már korábban töbször hangsúlyoztam (többen is), a görbe alatti terület, illetve a a két görbe alatti terület különbsége.
Jól éreztük, hogy azon kívül, hogy a VTEC lentebb vált, erősebb is az autó. Ez 6300rpm körüli fordulatnál nagyjából +20LE/+20Nm, ami nem kevés, kiegészítve azzal, hogy a kihúzott leszabályzás miatt nagyjából ebbe a tartományba esik vissza a fordulat, illetve lent is végig erősebb.
Összességében nagyon szép eredmény, látszik, hogy sokkal dinamikusabb lett az autó, bár valószínűleg sokaknak csalódást okozva a max teljesítmény nem lett több.
Persze ha más padon mérnénk lehet meglenne a 200LE is (Istvánkónál korábban nekem 193LE volt szűrő, Greddy ECU-val), bár akkor a gyárinak is lenne annyi.
Szóval nincs értelme összehasonlítani a különböző padokat, mindegyik csak viszonyítási alapnak jó, ha rendszeresen csak arra a padra jár az ember.
Ezúton is hatalmas köszönet Szabbnak, aki gondolom elég sok időt eltöltve ezzel utána járt és pénzt invesztált a dologva, továbbá hogy a sikeres tesztelés után önzetlenül segített sokunknak!!!!!!!!!!
Hát az a digitális sebességmérő full nem adja ki a kocsi dinamikáját. Akkora csillapítás van benne hogy megkockáztatom 0.5-1 másodpercel később mutatja ki a sebességet mint a valóság, azaz a kocsi valós sebessége előrébb van mint amit mutat. Ezért szeretem az analóg órát, igaz ott is van csillapítás de nagyságrendekkel kisebb. Sokkal érzékenyebb.
Accordnak sokkal kisebb a légellenállása mint egy FN2-nek. Látszik is, hogy 160 felett a CTR már eléggé küzd az Accord meg nem annyira. Ugye ott már a légellenállás a domináns.
EP3-ról ne is beszéljünk. Mint egy busz
Nincs ebben semmi ôrültség ez csupán a lehetôségek kihasználása.
Amit a német srác (Marco) csinál, na az már merészebb dolog 300+ ló szívóban.
Hívtam amúgy talira, azt mondta, hogy talán ôsszel, de legkésôbb jövô tavasszal eljön. Amúgy nekik is lesz vmi. meet drezdában.
Gyorsulni ketfelekepp lehet. Vagy igy Jana-Szabb modon baratilag hisz nem akar egyikuk sem rekordot donteni, masrol szol. Ha egy trabant-wartburg parharcuk lenne mi azt is baromira elveznenk de igy azert sokkal erdekesebb lesz mert mind varjuk a vegkifejlettet. Vagy verre menoen de akkor sok szaz vagy ezer loero kell babakocsi sulyhoz epitve.