4genbe 55Ah vagy 70Ah-s akkut javasoltok? Kinek mi van? A service manual 55öt ír, de emlékeim szerint 70es volt benne (már nincs meg jó ideje), és némely akkus oldal is 70re hozza az adatok alapján.
Örülnék azért, ha elég lenne az 55, de nem akarok rizikózni, hogy kevés
Köszi
2015. március 31. 10:38:47: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #20980
keresek 3 genhez jobb hátsó féknyerget de nincs már a Kabai úton. Ötlet hogy hol keressek? Vagy esetleg bont valaki 3gent mostanában? Előre is köszönettel,
szerintem, mielőtt tps-el vacakolsz azért húzd le a lambda szondát és menj vele úgy ( bocs, ha nem olvastam figyelmesen és túl vagy ezen ) mert az is produkál ilyet, hogy magas fordulaton, nem rángat, alatta meg mint az állat.
a TPS-t pedig kis kalapáccsal feszítsd elő. FONTOS, hogy megjelöld az eredeti helyet, hogy visza tudd állítani!!!!!!!!!!
tehát szépen kis kalapáccsal előfeszíted óvatosan. mert egy U alakú lemez fogja közre a műanyag pöcköt és ki tud nyílni, ez által "lötyög" benne a rugós rész. röviden így tudom leírni.
amúgy leszerelhetó, csak le kell flexelni a csavar fejét, mert olyan mintha szegecselve lenne a pillangóra, de igazából ki lehet cserélni csavarra is.
Sziasztok! Köszi mindenkinek a segítséget! Annyit próbáltam tegnap a szerelőm javaslatára, hogy 2-es fokozatba 2-3 ezres fordulaton meg felette is egy kicsit óvatosan, tartva a fordulatot úgy néz ki, hogy magasabb fordulaton nem rángat. Ha a TPS lesz (ezek szerint erre van a legnagyobb esély), akkor az cserélhető? Vagy azt a pillangóval együtt lehet csak?
Olaj és olajszűrő 2000 km-el ezelőtt, az elosztófedelet és a rotort a napokban cseréltük ki, vákumot átnéztük, nem e falsot szív, de egyébként nem volt piszkálva, általában mol vagy omv kúton tankolok.
Benzinszűrőt, pillangót nem tudom mikor volt javítva,szerelve,pucolva
Helyileg Kalocsán vagyok
2015. március 26. 08:15:55: megválaszolva Peve + által,
→ #20974
Nekem pl hibakódot nem írt ki!Egyszer rátették a műszert szervízben,az kiírta akkor,hogy túltöltés van.
A vibrálás nálam alíg észrevehetően kezdte,azt is csak este lakott területen kívül lehetett látni.(Haverok azt mondták, a szemem vibrál)
Nekem komolyabb jelei lettek később,mint pl az SRS visszajelző bizonyos fordulaton villogott a túltöltés miatt(civic 6gen)
Keress egy olyan villamossági szerelőt,aki ért is hozzá,és van műszere is amivel minden apró hibát kimutat.
Náluk a városban pl 1 ilyen ember van!
Köszi szépen! A jelenség hogy rángat az autó, pl 50km/h sebességet próbálom tartani, akkor érezhetően "darabosan" megy. Kigyorsításnál viszont nem érezhető. Gyertya okés, elosztó fedelet cseréltem tegnap, és változatlan a dolog.
Motor-váltó tartó bakokat is átnéztük, nem e az szivat, de azok rendben vannak.
Hello.Középbox eleje belül a gázpedál mellett kék csatlakozó abból ki tudod olvasni a hibakódot.De ha elmondod a jelenség okát sztem itt is sokan tudnak segíteni
Sziasztok, szerviz topikban próbálkoztam, de hátha itt hamarabb kapok választ! 93-as Preludban hol találok szerviz csatlakozót, vagy hogy tudok hibát kiolvasni, esetleg villogtatni, ha egyáltalán jegyez valamit,mert az engine lámpa nem világít, de az autó rángat. F20A4, köszi előre is a segítséget! Nagyon szeretnék hondatalira Lacházára menni vele, de jelen állapotban nem szívesen megyek hosszabb távot.
Sokáig egy középkorú illetőé volt itt a faluba egyszer csak eltűnt innen pár hónapja, ez lehet az oka.
Megkeresett az ember, hogy fékek lámpák kellenének rá műszaki vizsgára. Láttam az autót élőben úgy kb. 1 éve full alap felszereltség semmi extra se klíma se semmi, F20a4 semmi több. Szerintem sok pénzt kellene bele rakni. Annyiból már van jobb vétel is a piacon.
Márpedig az a 2kiló is sok ezért. Talán 100eft, de igazából annyiért se lenne értelme megvenni, mert sok a nyűgje (eleve az , hogy nincs törzskönyv, a többit meg nem is említeném), aztán többe lenne a leves, mint a hús. A NAVos végrehajtásról, meg becslésről annyit, hogy elég gusztustalannak tartom, hogy amikor kiment ezt foglalni, akkor jó ha 60eft-ra felértékelte, majd amikor árverés van, akkor már 450eft-ra becsüli az értékét.
Tegyük fel, hogy igazad van és semmi baja a borzalmas és részletes leírás ellenére se.
De akkor miért írják rá, hogy üzemképtelen, stb.-stb.-stb.? (gondolom te is olvastad az "egyéb:" alatti leírást)
(vagy honnan van az infód, hogy nincsen semmi baja? Komolyan kérdezem, mert ha valóban így lenne, akkor többeknek érdekes lehetne szerintem, de egy szimpla beírás alapján nem biztos, hogy el is hiszik )
jah énis épp ezt akartam írni, 225 a minimál ár, ezért szerintem az is sok :O a képek is :O
"Felszereltségek-motor meglétéről,működőképességéről nincs információ mivel a gépjármű jelenleg üzemképtelen; Jobb első kerék defektes,lapos; Karosszéria körben karcos,sérült,korrodált; Hátsó lökhárító sérült; Hátsó sárvédők erősen korrodáltak,horpadtak; Bal első sárvédő horpadt; Bal első fényszóró törött; Szélvédő kavicsfelverődéses; Kormányszervó gumicső hiányzik; Hűtővíz nincs a gépjárműben; Beltér,csomagtér szennyezett; Beltéri műanyagok karcosak,sérültek; Akkumulátor lemerült; A járműből az olaj folyik."
van rajta vajon valami, ami jó?
ráadásul első forgalomba helyezés 1998 :O azmeghogy :O
Igen, mi néztük, se olaj, se víz nincs benne, de a kereskedő szerint 'jóvanazúgy' beindítás után a motortér füstölt, valószínűleg valami kábel lehetett az oka, amúgy belül ki se volt takarítva, mindenhol cigi csikkek, de a belseje amúgy is ocsmány, hátulja erősen rohad. hirtelen ennyire emlékszem.