Tegyük fel, hogy igazad van és semmi baja a borzalmas és részletes leírás ellenére se.
De akkor miért írják rá, hogy üzemképtelen, stb.-stb.-stb.? (gondolom te is olvastad az "egyéb:" alatti leírást)
(vagy honnan van az infód, hogy nincsen semmi baja? Komolyan kérdezem, mert ha valóban így lenne, akkor többeknek érdekes lehetne szerintem, de egy szimpla beírás alapján nem biztos, hogy el is hiszik )
jah énis épp ezt akartam írni, 225 a minimál ár, ezért szerintem az is sok :O a képek is :O
"Felszereltségek-motor meglétéről,működőképességéről nincs információ mivel a gépjármű jelenleg üzemképtelen; Jobb első kerék defektes,lapos; Karosszéria körben karcos,sérült,korrodált; Hátsó lökhárító sérült; Hátsó sárvédők erősen korrodáltak,horpadtak; Bal első sárvédő horpadt; Bal első fényszóró törött; Szélvédő kavicsfelverődéses; Kormányszervó gumicső hiányzik; Hűtővíz nincs a gépjárműben; Beltér,csomagtér szennyezett; Beltéri műanyagok karcosak,sérültek; Akkumulátor lemerült; A járműből az olaj folyik."
van rajta vajon valami, ami jó?
ráadásul első forgalomba helyezés 1998 :O azmeghogy :O
Igen, mi néztük, se olaj, se víz nincs benne, de a kereskedő szerint 'jóvanazúgy' beindítás után a motortér füstölt, valószínűleg valami kábel lehetett az oka, amúgy belül ki se volt takarítva, mindenhol cigi csikkek, de a belseje amúgy is ocsmány, hátulja erősen rohad. hirtelen ennyire emlékszem.
Igaz ez non facelift és automata, kicsit foglalkozni is kell a kasznival, de legalább olcsóbb egy kicsit. Ráadásul ez hengerenkénti injectoros, erősebb is és 4WS. Gyanítom USA modell, ha jól tudom csak azoknak és a Japó belpiacosoknak volt hátsó ablaktörlő.
Igen én is láttam hogy rég óta eladó sorba van.
Én arra tippeltem hogy elég réteg autó és kevés embert mozgat meg a magyarországi forgalomba helyezéssel a teljes vételár.
Jah, olvasom a Wikin, h Type-S volt a jele.. De azt írják, h ugyanúgy benne volt az aktív diffi, mint az ATR-ben, így - gondolom - ugyanaz a technika..
Anno gondolkodtam Eclipse-n is.Chrysler motor asszem,150 Le 1998 ccm talán?Vezettem egyet,nem rossz egyáltalán.Prelude F20A4-nél így régről emlékezve,talán az Eclipse nyomatékosabb volt.De árban...sokkal drágábban lett volna...Sokkal-sokkal...
A H22A8 motor az 200 lovas, utolsó szériát (99-2000) ezzel kínálták. Illetve japóknál volt Type-R is, a nálunk Accordból ismert 212 lovas (H22A7) motorral. Nekem ez ugyanúgy középkategóriás sportkupé, mint akár a Celica, akár az Eclipse, vagy a kategóriatársaik.
Ezeknek a youngtimereket beárazni most nagyon nehéz, mert pont most vannak abban a korban, amikor még találsz sokkal olcsóbbat is és van drágább is, de 10 15 20 év múlva már nem hiszem, hogy 5 10 db-tól több lesz, az országban ilyen kevés km-es pedig a fene se tudja! Ha valaki így az az hosszútávon gondolkodik nem hiszem hogy sok lenne érte!
Ha pedig valaki rövidtávon és minden napi használatban gondolkodik, az vegyen olcsóbbat, mert ez a példány szerintem nem neki való.
Nekem biztos megérné, de nincs már csak 1 kiadó hely a garázsban! ( és inkább az eggyel ezelőtti generáció ami nekem jobban be jön!)
Számomra már kultuszautó, azért van meg az enyém 10 éve
Nem vagyok tévedésben, sosem gondoltam sportautónak, nem is írtam soha, nem is az.
4.genből nem hinném, hogy van az országban ilyen keveset futott példány, mondjuk eddig erről sem tudtunk.
szerintem, hiába is akarjuk, a prelude nem lesz soha egy kultusz autó. szeretnénk, hogy az legyen, de nem az.
ez az én véleményem. és tévedésben vagy, a prelude nem sport autó, legfeljebb sportosan kinéző és mondjuk a 4gen-ig bezárólag. és ha már valaminek akarjuk nevezni, akkor GT kategória, csak mondjuk gyenge motorral mert hiába a H22, az sem tud többet papíron 185-nél.
de előbb adnék ennyit egy ilyen állapotú 4genért, mint 5genért. és szerintem ezzel sokan vannak így, ha már dönteni kéne
Elfogadom a véleményed, meg Kawáét is, de többet ér szerintem. Mondjuk én nem akarom megvenni, úgyhogy nekem mind1 mennyi az ára Van autó, amivel egy év alatt ennyit mennek, mint ezzel 17 év alatt.
Tavaly Lacházán láttam az Accordodat, szép autó, biztos jó is, de a Prelude ritkább típus, és a sportosabb (vagy annak kinéző) autók mindig jobban tartják az árukat.
Kicsit más: van a tulajdonomban egy '94-es C Merci, sajnos tavaly meghalt apám, tőle örököltem. Az autóban garantált 100e km van, sérülésmentes. A család egyik közeli ismerőse aki ismeri az autót kínált érte 1,2 milliót, és nem adtam oda, pedig annyiért már az újabb tipusú 10 évvel fiatalabbat is kaphatnék. Én is mindig rendben tartottam az autóimat, de ez kivételesen jó állapotú, az országban szerintem a legszebb. Olyan, mint ez a Prelude, amiről beszélünk. Ezekből már nem lesz több...
Lesz az annyi is majdnem szerintem. Legalábbis egyéni megítélésem szerint 1.2-ig le fogja későbbiekben engedni, mint legutolsó határ, de utána, ha nem kel el, remélem inkább megtartja, mert a későbbiekben viszont majd többet fog érni, mint eszmei érték főleg.
én mondjuk ehhez hasonlítanám (1. tulaj és a jobb eleje is rendben van, ellenben a kék MO-val)...ok, hogy német, be kell hozni, papírozni de alkuval már egy 1000 ojróval beljebb vagyunk... Lude 2.0
Tudjuk, ez a színtiszta kereskedői vélemény. És amúgy persze igaz is!
Gyűjtői értékről viszont kár filozofálgatni, mert lesz akinek érni fog ennyit ez a majdhogynem még bejáratós verda és NEM azért, mert most ez lenne a piaci értéke, hanem, mert ő tudja majd ennyire értékelni és ugyanúgy elteszi, mint a mostani tulaja is
(ja és nem ismerem az embert, aki árulja, szóval nem reklámozok vagy hasonló )
Én, ha Prelude buzi lennék ÉS lenne rá ennyi felesleges pénzem, megvenném. De ha még csak a második lenne meg, akkor is erősen gondolkoznék rajta. Ha ezt még megtartja valaki becsben 10 évig mondjuk (vagy akár több) akkor azokban az időkben senkinek nem lesz már ilyen keveset futott, szinte új verdája a múltból. Ennek ez az értéke, nem pedig a biztonságosság, fogyasztás meg bla-bla dolgok.