HONDA fórum
2024. június 2. vasárnap, 01:37,  Kármen, Anita Legújabb regisztráltunk: gyulko 0 



Téma neve:

Nyitotta: SAnda 0 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | 8 | 7 | 6 | 5 | 4 | 3 | 2 | 1 | vége >> 

Téma információk
A topik témája a hazai gyorsulási és pályaversenyek élménybeszámolója. Képekkel, videókkal (esetleg belső felvételekkel), időeredményekkel. Kifejezetten hondásoknak.


Amennyiben tudtok ilyen rendezvényről, írjátok be a pontos dátumát, esetleg hivatalos weboldalát.



A topik nem szakmai jellegű, így elhanyagolható mértékű hosszú távú technikai - és szakmai információszolgáltatási készsége miatt csak az utolsó 2000 hozzászólást őrzi meg. Megértésetek köszönjük.


-=ADMIN TEAM=-
Ez a téma a beállítások szerint csak az utolsó 2000 hozzászólást őrzi meg.
#6889 ozoli +  2011. december 9. 19:24:07 re: #6831 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  +1 | rejt
"szerinted csak és kizárólag gyári vasak menjenek."
én hol írtam ilyet??

én ezt irtam
"és szerintem igen is a street kategóriákat a forgalomban lévő gyári autókra kell ki írní(nem a szélvédőregrego)
és azon belül ki mennyit áldozhat rá,hogy gyorsabb legyen,azt mindenki maga tudja"

nem értelek

amugy ,meg amelyik autó a gyárinál 10%-al erösebb az már nem street legal:D

#6888 baer +  2011. december 9. 10:20:47    ‹›  +1 | rejt
Nem akarok beleszolni de:

van egy kérdésem:

nem onnan indult ki az egész variálás hogy legyen a 1.6 vti-knek kategória? mondjuk lehet én értettem rosszul...... már kezdem elveszteni a fonalat................

nem azért kérdezem mert vti-m van (nincs is) :D

#6887 PelyV(T)i +  2011. december 9. 09:32:40 re: #6877 (oioio-1 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Jól néz ki, talán az 1.4-ig felesleges.

#6886 Higany +  2011. december 9. 07:21:49 re: #6885 (gpetee + )  ←  ‹›  +1 | rejt
turbo megy külön turbo katba, remélhetőleg.

#6885 gpetee +  2011. december 8. 22:12:08 re: #6877 (oioio-1 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
szerintem is az as1-et össze lehetne hozni az as2vel.
És most is a Turbo 1katot emel?
Mert az igen érdekes lesz ha punto gt (1.4 turbo) az 1.4-1.6os szívókkal fog versenyezni.....
2011. december 9. 19:42:58: megválaszolva ozoli +  által, → #6890 
2011. december 9. 07:21:49: megválaszolva Higany +  által, → #6886 

#6884 dani1121 +  2011. december 8. 21:38:38 re: #6883 (juhilaci + )  ←  ‹›  0 | rejt
Egyébként igen.
1590-ig lehetne egy kategória az egész, idén a kis 68 lovas swiftemmel versenyeztem kétszer is.
Hát ha kijön egy 1.6-os astra tökmindegy hogy 8 vagy 16 szelepes. Mindenképp partiba van a swift is vele.
A 8szelepest megfogom még ha rontott futamot megyek akkor is. A 16v már megizzaszt de az is megfogható. A kis súly nagy előnyt jelentett. meg utcai 155-ös gumival mentem 1 bar nyomáson 2,5x-s 60 lábat. Jó volt minden. Úgyhogy a kis autók amiben van 70-100 lóerő azok elég jókat tudnának menni.
Tudomásul kell venni tényleg hogy az eredményhez teljesítmény kell, ahhoz meg pénz.
A helyezésért meg kell dolgozni elég keményen...

#6883 juhilaci +  2011. december 8. 21:31:14 re: #6881 (dani1121 + )  ←  ‹›   →  ↑  +5 | rejt
akinek két tengelyes, és mégsem megy az autója, az vessen magára, minek vett olyat ;) :)

Azért minden autónak ne legyen már külön kategória csinálva. Aki meg sport-szerűen akar versenyezni, az áldozzon arra, hogy a kategóriájában olyan géppel induljon aminek van értelme.
Aki meg csak hobby versenyző, az ne akarjon kategóriát. Szerintem.

(szerintem a bicaj versenyeken sincs külön kategória a magnézium vázasaknak, meg külön kat. a csepel bicajos hobbisoknak)
2011. december 8. 21:38:38: megválaszolva dani1121 +  által, → #6884 


2011. december 8. 21:32: Szerkesztve juhilaci +  által, megtekintés

#6882 juhilaci +  2011. december 8. 21:28:52 re: #6877 (oioio-1 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
szerintem egész jó, a kérdés, tényleg szükséges-e az 1.-es és a 2.-es kategória külön...

#6881 dani1121 +  2011. december 8. 21:27:43 re: #6877 (oioio-1 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
1600-as kategóriában menne a D motorkódú nem vtec crx is, aminek többsége DOHC motor, ha köbcentiben gondolkodunk. Meg egyéb más autómárkákban is van dupla tengelyes motor, pl swift sport 1.6 , az újabb opelekben még a 3hengeres mocik is 2tengelyesek, a nagyobb ccm-esek is szinte kivétel nélkül. Aki 1.6-ba esne ccm szerint és 2 tengelyes, az megy a két tengelyesek közé 1600 feletti kategóriába?
Engem nem érint ez mert sohc vtec motorom van , nekem ez a felvetés a legtökéletesebb.
Csak észrevétel, de mint mondtam nekem tökéletes ez a kiírás, és amikor csak lehet élek is ezzel a lehetőséggel hogy picit nagyobb eséllyel versenyzek az 1.6-ommal :)
2011. december 8. 21:31:14: megválaszolva juhilaci +  által, → #6883 


2011. december 8. 21:31: Szerkesztve dani1121 +  által, megtekintés

#6880 snoopy +  2011. december 8. 21:05:57 re: #6876 (Elmör + )  ←  ‹›  +2 | rejt
Szoktam vinni mostanaban erdekes autokat. Haaat nem tudom. Nekem nagyobb elmeny volt a szejjelreszelt bodeban rettegni :D Mostani autok nagyon muanyagok sajnos egy ket kiveteltol eltekintve.
Szoval amit elvezni is lehet azt nem lehet megfizetni. Legalabbis atlagembernek tuti :(


#6879 dseriesevil +  2011. december 8. 20:50:39 re: #6877 (oioio-1 0 )  ←  ‹›  +3 | rejt
Miért kell bántani az 1550-ig kategóriát?Miért akarjátok szétszedni a pl.1.5-ös hondákat a gti suzukiktól?
Inkább hozzatok be több márkát az 1-es katba(1-es kat:1550-ig)!Akkor már ha kitoljátok 1590-ig a köbcentit,sokkal több márka/típus jöhetne,mint ahogy lentebb is írtuk 1.5-ös hondák,gti swiftek,esi hondák,gsi corsak,1.0-ás turbo daihatsuk.....és még mittom én mik.



2011. december 8. 20:53: Szerkesztve dseriesevil +  által, megtekintés

#6878 Higany +  2011. december 8. 20:38:28 re: #6877 (oioio-1 0 )  ←  ‹›  +2 | rejt
mindjárt jönnek a crx-esek, akiknek D-s DOHC motorjuk van, hogy így mehetnek a vti-kel meg az intikkel.:)
zárójelben, ha az 1550 itt is 1590 lenne, akkor ez a gond is ki lenne küszöbölve.
Amúgy jó, de megkérdőjelezném, hogy szükséges-e 1,4-ig külön kat, sztem nincs értelme, jó lenne az első kat simán 1,6-ig. 1.4-ig a swift gti-knek úgyse lenne ellenfele, és a gti swiftekkel is lehet akár 14-es időt is menni, ha szán rá az ember egy kis pénzt. hondákból sincs sok 14-es időt futó 1,6-ig, ami nem vti.

2011. december 8. 20:40: Szerkesztve Higany +  által, megtekintés

#6877 oioio-1 0  2011. december 8. 20:34:16    ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Na akkor kicsit ismételten felzaklatom a vizet, nagyon úgy néz ki hogy ennél jobbat nem nagyon találunk ki, de minden lehet. nyugodt és higgadt véleményeket szívesen meghallgatunk

kategória határok:

0 - 1,4 ccm ig ccm szerint ide tartozik

1,4-1,6 ig minden autó amiben egy vezérműtengely van illetve ccm szerint ide tartozik

1,6-2,0 ig ami ccm szerint ide tartozik illetve az 1550 feletti 2 vezérműtengelyes autók

2,1-3,5 ig ccm - ig ccm szerint ide tartozik

ez minden autó típusra vonatkozóan
2012. január 7. 16:56:07: megválaszolva gpetee +  által, → #6970 
2011. december 9. 09:32:40: megválaszolva PelyV(T)i +  által, → #6887 
2011. december 8. 22:12:08: megválaszolva gpetee +  által, → #6885 
2011. december 8. 21:28:52: megválaszolva juhilaci +  által, → #6882 
2011. december 8. 21:27:43: megválaszolva dani1121 +  által, → #6881 
2011. december 8. 20:50:39: megválaszolva dseriesevil +  által, → #6879 
2011. december 8. 20:38:28: megválaszolva Higany +  által, → #6878 

#6876 Elmör +  2011. december 8. 20:20:39 re: #6875 (snoopy + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Egy Civicel nem is lenne életbiztosítás 300-al menni, de egy testesebb, súlyosabb kocsival, amin van szélesebb gumma is, miért ne? Legalábbis én egyszer szeretnék. [SMIL:/smile6.gif] [SMIL:/smile5.gif]
2011. december 8. 21:05:57: megválaszolva snoopy +  által, → #6880 

#6875 snoopy +  2011. december 8. 18:08:11 re: #6874 (Elmör + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Csak akkor lehet feket is kene ra tenni meg a virsli hatso gumikat se eletbiztositas hasznalni :D
De vegulis lehetne olyan kategoria is hogy mennyi ido alatt van 100 -200 -300 -400 - on :D
2011. december 8. 20:20:39: megválaszolva Elmör +  által, → #6876 

#6874 Elmör +  2011. december 8. 17:30:57 re: #6873 (juhilaci + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azért utcaival így sem lenne könnyű nyerni, de engem ez már sokkal inkább lázba hoz, gyorsuljon jól 300-ig. ;) :D
2011. december 8. 18:08:11: megválaszolva snoopy +  által, → #6875 

#6873 juhilaci +  2011. december 7. 22:38:35 re: #6849 (Elmör + )  ←  ‹›   →  ↑  +4 | rejt
utcai autóval lehet van értelme, de egy célgéppel? ami már mondjuk 200m után 150 fölött, 400m után 200 fölött, 600-800mnél mégis mennyivel? 300 körül menne? én tuti nem vállalkoznék rá. Bár lehet bennem van a hiba, nekem elég ha 150-200-ig jól gyorsul, soha nem hozott lázba, hogy akkor most 240-250-nel menjek :D
2011. december 8. 17:30:57: megválaszolva Elmör +  által, → #6874 

#6872 gpetee +  2011. december 7. 22:10:36 re: #6847 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  +1 | rejt
hát most, hogy megnéztem az MNASZ év végi rangsorát.
as2: 3 versenyző értékelhető egész éves versenyzésért, és 22 induló volt év közben
as3: 4 versenyző értékelhető egész éves versenyzésért, és 28 induló volt év közben.

Tehát azért annyira nem csak a vti-k voltak jellemzőek......

#6871 gpetee +  2011. december 7. 21:57:33    ‹›  +1 | rejt
és az milyen durva, hogy mennyi ilyen van csak legfeljebb nem ennyire feltűnően.....

#6870 Csyby +  2011. december 7. 21:51:41    ‹›  +2 | rejt
de az a durva hogy büszke is rá....:)

#6869 PelyV(T)i +  2011. december 7. 21:16:59 re: #6867 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  +5 | rejt
Adatlapot töltsél légyszives.

#6868 dseriesevil +  2011. december 7. 20:35:11 re: #6867 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  +4 | rejt
Ha VTi-m lenne nem jönne be........

Neked mi a problémád a Chris féle kategóriákkal?

#6867 -Törölt felhasználó- 2011. december 7. 20:24:43 re: #6865 (dseriesevil + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az idei három legjobb vTi véleményét ismerem a kérdésben, az pozitív :)
Szerintem nagy harc lenne jövőre a Civic-ek és az Integrák között.

Az alsó kategória meg lehet 1.4-ig is.
Amúgy te az 1.5-ösöddel amúgy is más márkák ellen mennél, mi a probléma?
2011. december 7. 21:16:59: megválaszolva PelyV(T)i +  által, → #6869 
2011. december 7. 20:35:11: megválaszolva dseriesevil +  által, → #6868 

#6866 dseriesevil +  2011. december 7. 19:43:40 re: #6851 (boti + )  ←  ‹›  +2 | rejt
Erről van szó Botikám!!
A biztosra lehet építeni,bizonytalanra nem!

Talán még te is visszaülnél egy Hondába...... [SMIL:/smile1.gif]

#6865 dseriesevil +  2011. december 7. 19:40:34 re: #6853 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
És ennek a Vti-sek többsége örülne szted?Nekem nagyon nem jönne be ha nem tudnék más márka ellen versenyezni!Ennyi erővel lehetne minden alkalommal Honda találkozó!Meg kellene építeni azokat az Alfákat is komolyra hogy legyen esélyük.
Na meg az 1300 alattiaknál akkor létrehoznál egy swift GTi kategóriát......
2011. december 7. 20:24:43: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #6867 

#6864 tRebroN +  2011. december 7. 19:02:16 re: #6859 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  +3 | rejt
Az még nem tűnt fel akárhogy szervezik mindig kevés az autó? (vagy egymásra szerveznek ez is nálunk bevett szokás) Romániában meg egy ilyen rendezvényen nem tudsz megmozdulni annyi az ember...

#6863 rprezident +  2011. december 7. 19:01:24 re: #6861 (Chris0604 + )  ←  ‹›  +1 | rejt
évadzárón tényleg nagyon sokan voltunk, talán 2-3-at tudtam én is menni

#6862 PelyV(T)i +  2011. december 7. 18:17:27 re: #6859 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  +9 | rejt
Én nem tudnám értékelni, ha a vti csak vti-vel menne.

Tudomásul kell venni, hogy a B16A2 akármilyen jó motor, köbcenti hátránya van az 1.8-2.0 literekhez képest. Ha izgalmas versenyt akarunk, érdemes a vti-ket egy 1590ccm határral különvenni, de ne csináljunk külön kategóriát nekik. Egyébb márkákat is lehet tuningolni, mindenki nőjön fel a dobogó első helyére.

#6861 Chris0604 +  2011. december 7. 18:05:59 re: #6859 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
kevés???
Figyi évadzáró Lacházi gyorson kb. 5-öt tudtam menni.Sztem meg kurva sok az autó.Nem ezzel van itt a probléma,hanem a kategóriákkal...
2011. december 7. 19:01:24: megválaszolva rprezident +  által, → #6863 

#6860 Chris0604 +  2011. december 7. 18:04:12 re: #6858 (PelyV(T)i + )  ←  ‹›  0 | rejt
hát lehet olyat csinálni ami tényleg mindent visz,lsd. saját magadat vagy Csokit vagy Sanyát,de azért streetnek megfelelő szabályokra már nehéz VTi-t építeni sztem.Szívóba meg pláne...


#6859 -Törölt felhasználó- 2011. december 7. 18:02:17 re: #6858 (PelyV(T)i + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Egy kategória rangját úgyis a benne futott idők adják meg.
Szerintem nagyon sok vTi lenne egy ilyen kategóriában, és növekedne a többi kategória létszáma is.
Nyilván azért van szükség változtatásokra, mert KEVÉS az autó a versenyeken. Több izgalom kell.
2011. december 7. 19:02:16: megválaszolva tRebroN +  által, → #6864 
2011. december 7. 18:17:27: megválaszolva PelyV(T)i +  által, → #6862 
2011. december 7. 18:05:59: megválaszolva Chris0604 +  által, → #6861 

#6858 PelyV(T)i +  2011. december 7. 17:57:02 re: #6857 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  +5 | rejt
Sőt legyen egy Pelyvi kategória, egy Marco kategória, és egy piros suzuki kategória is.... Miért kellene külön venni őket??? Nem a vti-k hibája, hogy más 1.6, ami hasonlóan erős, nem jár versenyezni.
Különben is, a vti MINDENT VISZ, akkor nyugodtan mehet bármelyik kategóriában :)
2011. december 7. 18:04:12: megválaszolva Chris0604 +  által, → #6860 
2011. december 7. 18:02:17: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #6859 

#6857 -Törölt felhasználó- 2011. december 7. 17:43:13 re: #6855 (PelyV(T)i + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azért, mert nincs ellenfelük :)
Szerintem ez lenne a legklasszabb kategória.
Ha lehetett volna a Vogelsinger-javaslat szerint Honda-kategória, akkor lehet Honda vTi-kategória is, nem?
2011. december 7. 17:57:02: megválaszolva PelyV(T)i +  által, → #6858 


2011. december 7. 17:45: Szerkesztve -Törölt felhasználó- által, megtekintés

#6856 Fireball +  2011. december 7. 17:42:39 re: #6854 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Nekem tetszik mint D-s motorú résztvevő. Igaz nem járok ki minden versenyre.... [SMIL:/okoska.gif]

#6855 PelyV(T)i +  2011. december 7. 17:36:43 re: #6854 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  +6 | rejt
A vti-ket miért kell megint megkülönböztetni?? Ilyen a világba nincs...
2011. december 7. 17:43:13: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #6857 

#6854 -Törölt felhasználó- 2011. december 7. 17:32:25    ‹›   →  ↑  -1 | rejt
Még 1x, szerintem:
1.kat: 1.3-ig /esetleg 1.4-ig/
2.kat: 1.3-1.8
3.kat: 1.6 vTi + 1.8 vTi és semmi más!
4.kat: 1.8-2.5

Ez kinek lenne rossz?
2011. december 7. 17:42:39: megválaszolva Fireball +  által, → #6856 
2011. december 7. 17:36:43: megválaszolva PelyV(T)i +  által, → #6855 

#6853 -Törölt felhasználó- 2011. december 7. 17:29:10 re: #6850 (dseriesevil + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
És amit én írtam, avval mi a gond?
Jönnének még 1.6-os Alfák is (szintén nem kéne vTi-kkel menniük)
És Suzukiból is többet látnánk, ha lenne rájuk méretezett kategória.
(Szerintem az én kategorizálásom amúgy nem áll távol Chris-étől)
2011. december 7. 19:40:34: megválaszolva dseriesevil +  által, → #6865 

#6852 PelyV(T)i +  2011. december 7. 17:26:05 re: #6851 (boti + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Ja variálás...

2009 és 2010-ben is nyertem a kategóriámat. Az összetettben csak azért nem rúgtam labdába, mert ebben a két évben a kibaszott superfinal döntötte el az év végi összetett eredményt, amihez kurva kevés voltam. Többek között ezért se volt kedvem különösebben idén.. erre idén ismét a pontverseny alapján ment az összetett... [SMIL:/merges/banghead.gif] [SMIL:/merges/motz_4.gif]

#6851 boti +  2011. december 7. 17:15:33 re: #6846 (dseriesevil + )  ←  ‹›   →  ↑  +4 | rejt
"Megmondom mi a gáz...!Ugyan az mint régen!Minden évben olyan változtatások vannak amikkel leszivatják az aktuális versenyzőket.Sokan ezért hagyták abba."

pontosan ez a helyzet sajnos.
ha jol emléxem 2009volt az első mnasz évad.de lehet már 2008.2008-ban le lett beszélve egy elég jo kategorizálás.akkoriban volt fapuma körül meg a stroker körül a sok szavazás....
arról volt szó,hogy 3évig bántás nélkül maradnak a kategóriák.
2008ban tele volt a kategória.2009ben is.majd amik épültek elég komoly költségvetésű gépek 2009év végén jött ,hogy na akkor ismét változtatunk.2010-ben már 1.6-2.5ig lett csomo változás turbos jött szivoval.akiknek én csináltam kocsit.80% emiatt hagyta abba.eladta szétbontotta a kocsit...1-2 fejlesztett majd autót váltott.és már nem olyan erőbedobással állnak a versenyhez közel sem mint anno... ;)
2011. december 7. 19:43:40: megválaszolva dseriesevil +  által, → #6866 
2011. december 7. 17:26:05: megválaszolva PelyV(T)i +  által, → #6852 

#6850 dseriesevil +  2011. december 7. 17:12:48 re: #6847 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Pont ez az!Kezdtek volna vissza szállingózni a régiek közül is többen,erre megint megy a variálás....

Chris-féle kategóriák tetszenek.
esi-k,1.5 vtec-ek,1.5 non-vtec-ek,swift gti-k,corsa gsi-k,daihatsu turbo-k mennének egy katban(esi tulajok többen jelezték itt a fórumon,hogy jönnének ha nem vti-vel kellene menniük együtt).

1590-1800-ig vti-integra(simán pariban vannak)
1800 fölött
2011. december 7. 17:29:10: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #6853 

#6849 Elmör +  2011. december 7. 17:10:26 re: #6837 (adinippon + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Igazad van, elhibáztam fél mérföldet akartam írni, de lehet 300m tiltáson sok lenne? [SMIL:/szetvert.gif]
Számítana a végsebesség is, izgalmasabb lenne.
2011. december 7. 22:38:35: megválaszolva juhilaci +  által, → #6873 

#6848 -Törölt felhasználó- 2011. december 7. 17:07:16 re: #6846 (dseriesevil + )  ←  ‹›  0 | rejt
HondaR-nek abban tökéletesen igaza van, hogy nem lehet arra építeni, hogy "én azt hallottam, mennyi ilyen-olyan-amolyan kocsi akar majd jönni jövőre". A 2 autót nyilván nem az idei S2-re értette, kint voltunk az összes versenyen és figyeltük azt a kategóriát, indult benne haverunk.

Azt meg te is láthattad, milyen az, amikor kreálnak egy kategóriát a nem valós igényekre: ott az S1. Na abban konkrétan volt 2 autó idén...

Szerintem az 1.5 Hondákra nehéz úgy építeni, hogy a rájuk szinte "méretre szabott" kategóriát sem lepték el tömegével idén, enyhén szólva. Elég megnézni a dragracing.hu-n a ponttáblázatot.

Amúgy az általam javasoltak messze nem érintenék őket sem negatívan, mondj annál jobb kategorizálást, mint amit leírtam!


#6847 -Törölt felhasználó- 2011. december 7. 16:58:36 re: #6844 (dseriesevil + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Két dolgot ne keverjünk.

Önmagában helytálló, hogy a S2 kategória ki tudott állítani egy döntő táblát az idei szezonban.
Csak éppen azokból a Hondásokból volt drámian kevés, akiknek a javát szolgálta az aktuális (vTi-mentesített) kategorizálás. Én erre írtam azt, hogy a Vogelsinger-féle javaslat, ami 1.6 alatti és fölötti kimondottan Honda kategóriákat adott meg, az szinte csak a Gondi Petit érintette volna negatívan a jelenlegi versenyzők közül. (Akkor annyiban tévedtem, hogy ezek szerint a Gondi Petit és téged).

Ezért nem is volt róla vita.

Én más kategóriákat gondolnék, le is írtam, azzal mi a gondod?
2011. december 7. 22:10:36: megválaszolva gpetee +  által, → #6872 
2011. december 7. 17:12:48: megválaszolva dseriesevil +  által, → #6850 

#6846 dseriesevil +  2011. december 7. 16:22:28 re: #6845 (HondaR 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Szia!

Ti ezt honnan szeditek hogy 2 autó volt,van,lesz??Amikor én kint voltam(7-ből 4) tele voltunk swiftekkel,civicekkel,daihatsuval.Mindíg komoly csaták mentek.

2004-2007-ig igen komolyan vettem ezt a sportot,az összes rendezvény összes versenyén kint voltam(még a határ melletieken is),akkor is a kis köbcentis kategóriák voltak a legnépszerűbbek!

Megmondom mi a gáz...!Ugyan az mint régen!Minden évben olyan változtatások vannak amikkel leszivatják az aktuális versenyzőket.Sokan ezért hagyták abba.
Ilyen-olyan gyűléseken,megbeszéléseken voltam nem egy,nem kettőn.Felesleges volt elmennem mert soha nem az történt mint az ott elhangzottak,megbeszéltek!Ezért sem járok már ilyenekre.

Üdv.! [SMIL:/smile5.gif]
2011. december 7. 17:15:33: megválaszolva boti +  által, → #6851 
2011. december 7. 17:07:16: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #6848 

#6845 HondaR 0  2011. december 7. 16:03:43 re: #6844 (dseriesevil + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szia!

De itt a lényeg, azt mondod, hogy többen tervezik jövőre... Magyarul azok miatt kell kategóriát csinálni, akik akarnak majd egyszer versenyezni... Mi kint vagyunk/voltunk minden versenyen! Marco is kint volt minden versenyen! Ha belegondolsz, én személy szerint nagyobb hangsúlyt fektetnék arra aki már letett valamit az asztalra, ki tudja mi lesz jövőre, ki tudja ki jön majd, lehet hogy most tervezik többen és ha nem jön össze, akkor van egy jó kategóriájuk, amiben megint lesz 2 autó ami kijár!

Egyébként amit Marco javasol, szerintem megfontolandó kategoriázálás! :)

Üdv! :)
2011. december 7. 16:22:28: megválaszolva dseriesevil +  által, → #6846 

#6844 dseriesevil +  2011. december 7. 15:51:31 re: #6842 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hello!

Te kijársz versenyekre?Netalántán az 1550 kategóriába?Mert én például ott indulok ha kimegyek(tehát engem érint a dolog).kb. 4 versenyen voltam kint,akkor megvolt a 8-as tábla!több hondással és sok átalakított/Gti swiftel.Velük nagyon nagy csatákat lehet vívni....ezért is kezdtem újra kijárni 3 év után,mégha csak streetbe is,nem profiba mint annó!
Konkrétan több 1.5 hondáról tudok akik jövőre tervezték a versenyzést......
2011. december 7. 16:58:36: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #6847 
2011. december 7. 16:03:43: megválaszolva HondaR 0  által, → #6845 

#6843 -Törölt felhasználó- 2011. december 7. 12:46:35 re: #6842 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  +1 | rejt
(kieg: de lehetne az 1.kategória akár 1.4-ig is. A 3.kategória meg hasonlóan működne, mint a 2., abból a szempontból, hogy onnan is feljebb kerülne az 1.8-2.5-be az olyan autó, mint a "Black & White Civic/HHC")

#6842 -Törölt felhasználó- 2011. december 7. 12:36:19    ‹›   →  ↑  +4 | rejt
Sziasztok!

Nem igazán értem ezt a nagy ötletelést. Mindenkinek lett volna lehetősége elmenni a szakági ülésre, vagy akár találni valakit, aki képviseli. Természetesen nem akarok senkit korlátozni abban, hogy elmondja a véleményét a kategóriákról, de befolyásolni szerintem (ha már nem vették a fáradságot arra, hogy elmenjenek) legfeljebb olyanok próbálják a Kohári Zoliékat, akik legalább kijárnak...

Nyilván nekünk sem életünk legnagyobb élménye volt végighallgatni a végtelenített "kell-e a talán jövőre elinduló Camaro-ba, meg Corvette-be búkócsövet szerelni, ami ugyan street, de slick nélkül nem tud elindulni"-operát másfél órán keresztül, 5 perces ismétlésekkel. De mi legalább ott voltunk.

Amúgy elég furcsa helyzet, hogy olyanok érdekében akarják a (ténylegesen kijáró) 1.6 vTi-ket egy kategóriában hagyni az 1.4 turbókkal meg a 2.5-ös BMW-vel, akik kint sincsenek a versenyeken. Nyilván az ülésen elmondottak nem kedveznek a Gondi Petinek, de rajta kívül ki mást érint? Mostanáig ment ez a kreált 1550 kategória, ahová jöhetett volna rengeteg Hondás, hány is jött? Bevált? Egyértelműen nem. A másik oldalról meg a vTi-sek jó része nem érezte fair-nek a kategorizálást, hogy 2.5-ig vannak besorolva, ez biztos. Nem beszélve a teljesen eltűnő Alfásokról, etc.

Az én javaslatom az lenne, hogy legyen:
1.kat: 1.3-ig (jöjjön több Suzuki, etc)
2.kat: 1.3-1.8 (így Gondi Peti is kapna új ellenfeleket)
3.kat: 1.6 vTi + 1.8 vTi és semmi más! (ez lenne a "Honda sport kategória", nem kéne kettő)
4.kat: 1.8-2.5
2011. december 7. 15:51:31: megválaszolva dseriesevil +  által, → #6844 
2011. december 7. 12:46:35: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #6843 

#6841 szarvas21 +  2011. december 7. 10:11:23 re: #6840 (aswaaa + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nincs a forgalmimban motorszám, motorkódozva lett. És a motorkódozás hivatalos.
???

#6840 aswaaa +  2011. december 7. 10:07:12 re: #6839 (szarvas21 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
" Az MNASZ szabályzata nem teszi lehetővé hogy a forgalmiban lévő motorszám és a tényleges motorszám ne egyezzen."

Profiba vagy Tesztbe indulhatsz.
2011. december 7. 10:11:23: megválaszolva szarvas21 +  által, → #6841 

 << eleje | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | 8 | 7 | 6 | 5 | 4 | 3 | 2 | 1 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.23, 0.36, 0.33
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.054 mp, 10 query