A topik témája a hazai gyorsulási és pályaversenyek élménybeszámolója. Képekkel, videókkal (esetleg belső felvételekkel), időeredményekkel. Kifejezetten hondásoknak.
Amennyiben tudtok ilyen rendezvényről, írjátok be a pontos dátumát, esetleg hivatalos weboldalát.
A topik nem szakmai jellegű, így elhanyagolható mértékű hosszú távú technikai - és szakmai információszolgáltatási készsége miatt csak az utolsó 2000 hozzászólást őrzi meg. Megértésetek köszönjük.
-=ADMIN TEAM=-
Ez a téma a beállítások szerint csak az utolsó 2000 hozzászólást őrzi meg.
Te kijársz versenyekre?Netalántán az 1550 kategóriába?Mert én például ott indulok ha kimegyek(tehát engem érint a dolog).kb. 4 versenyen voltam kint,akkor megvolt a 8-as tábla!több hondással és sok átalakított/Gti swiftel.Velük nagyon nagy csatákat lehet vívni....ezért is kezdtem újra kijárni 3 év után,mégha csak streetbe is,nem profiba mint annó!
Konkrétan több 1.5 hondáról tudok akik jövőre tervezték a versenyzést......
2011. december 7. 16:58:36: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #6847 2011. december 7. 16:03:43: megválaszolva HondaR 0 által,
→ #6845
(kieg: de lehetne az 1.kategória akár 1.4-ig is. A 3.kategória meg hasonlóan működne, mint a 2., abból a szempontból, hogy onnan is feljebb kerülne az 1.8-2.5-be az olyan autó, mint a "Black & White Civic/HHC")
Nem igazán értem ezt a nagy ötletelést. Mindenkinek lett volna lehetősége elmenni a szakági ülésre, vagy akár találni valakit, aki képviseli. Természetesen nem akarok senkit korlátozni abban, hogy elmondja a véleményét a kategóriákról, de befolyásolni szerintem (ha már nem vették a fáradságot arra, hogy elmenjenek) legfeljebb olyanok próbálják a Kohári Zoliékat, akik legalább kijárnak...
Nyilván nekünk sem életünk legnagyobb élménye volt végighallgatni a végtelenített "kell-e a talán jövőre elinduló Camaro-ba, meg Corvette-be búkócsövet szerelni, ami ugyan street, de slick nélkül nem tud elindulni"-operát másfél órán keresztül, 5 perces ismétlésekkel. De mi legalább ott voltunk.
Amúgy elég furcsa helyzet, hogy olyanok érdekében akarják a (ténylegesen kijáró) 1.6 vTi-ket egy kategóriában hagyni az 1.4 turbókkal meg a 2.5-ös BMW-vel, akik kint sincsenek a versenyeken. Nyilván az ülésen elmondottak nem kedveznek a Gondi Petinek, de rajta kívül ki mást érint? Mostanáig ment ez a kreált 1550 kategória, ahová jöhetett volna rengeteg Hondás, hány is jött? Bevált? Egyértelműen nem. A másik oldalról meg a vTi-sek jó része nem érezte fair-nek a kategorizálást, hogy 2.5-ig vannak besorolva, ez biztos. Nem beszélve a teljesen eltűnő Alfásokról, etc.
Az én javaslatom az lenne, hogy legyen:
1.kat: 1.3-ig (jöjjön több Suzuki, etc)
2.kat: 1.3-1.8 (így Gondi Peti is kapna új ellenfeleket)
3.kat: 1.6 vTi + 1.8 vTi és semmi más! (ez lenne a "Honda sport kategória", nem kéne kettő)
4.kat: 1.8-2.5
2011. december 7. 15:51:31: megválaszolva dseriesevil + által,
→ #6844 2011. december 7. 12:46:35: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #6843
Én vajon milyen kategóriába esnék, ha az van a forgalmiba hogy 1.6esi, 88kw, b16a2 Ez így sikerült.
Esi-ből lett vti-m. Jövőre én is kipróbálnám magam, igaz csak az idővel szemben, mert még gyári a vti-m.
Szerintem is a chris kategorizálása a legkorrektebb. (ha megengedik az urak hogy beleszóljak, mert eddig még nem versenyeztem)
Robi szerintem azért, mert idén szinte csak páran vettünk részt az összes versenyen azért szerintem nincs több jogunk, mint másoknak akik jövőre akarnak jönni, vagy csak egy-egy versenyen jelenek meg.
Hiszen nem egy zárt körű rendezvényről van szó és az lenne neked/nekem/nekünk is a legjobb ha mindig lennének újak is akik növelik a verseny színvonalát és esetleg rá is kapnának az egész éves versenyzésre....
Peace.....
A többi meg már nem csak neked......
Én még mindig a Chriss féle kategóriákat tartom a legjobbnak, mivel akkor az esi-k, 1.5-vtecek és a többi márka sportosabb autóinak is lenne esélye (1.3 swift gti, corsa gsi...........)
as2: a vti-k, intik össze férhetnek mivel ahogy többen is mondták a vti-ből nem nehéz inti szintet csinálni és akkor az off márkák örülhetnek (golf 1-2 gti, swift sport, corolla gti/nissan sunny gti/colt gti a régiek)
as3 meg 1.8++ hondák a b20vtec, s2000, offból astra/kadett gsi, golf gti 1.8t/leon cupra (ha marad az hogy egy kat-ot emel a turbo), bmwék.......
Nekem az a meg látásom hogy a hondák között is jó lehet ez a megoldás és az off márkáknak is.
Ha valakinek fúrt/javított motorja van, akkor a 2. túl méretig nem emel kat-ot ahogy eddig is akkor az szerintem továbbra is mindenkinek jó.
itt mindenki a saját serlegét próbálja megmenteni és ez így is van jól
Csak hogy olyan nem lesz ,h mindenkinek jó.
még jó ,hogy engem csak az idő érdekel
A sztríítnek sztem is a kukk gyári motorról kéne szólnia,bár kurva nehéz azt bizonyítani mennyit forog,milyen tengellyel pl,ezért csak a látható dolgokat lehet szabályosítani....
Jogos. Motorszám stimmel, turbó nincs ráakasztva, nitro nincs, nem slick van fent elől, nincs kikönnyítve, max annyi hogy hangosabb mint a gyári, utcán használatkor nagy vonalakban nem látszik semmi belőle hogy kilógna a sorból, ha nem feltűnősködik az ember.
Az én olvasatomban ez a street. Az meg hogy erős? Pénz kérdése minden. Sokan akarunk versenyezni és nem mindenkinek van rá meg a keret.
Ui: Én sem tartom magam versenyzőnek, régen motorral próbálkoztam, idén meg az utcai 1.3 8v swiftemmel voltam két versenyen, (kipakolva az anyós és a hátsó ülés+pótkerék, gyári méretű téli gumikkal). Nálunk 1400ccm az A1 kat. és mindenki együtt megy nincs profi meg street. Így sikerült egyszer 6-iknak lennem illetve egyszer 2-iknak. Aztán meglett a coupé, az egyel nagyobb kategória. Próbálok felzárkózni, ahogy anyagi lehetőségeim engedik. "Mert az igazi racer alkalmazkodik. "
Nekem is jobb lenne az esi-vel ha nem vti-k ellen mennékde majd úgyis eldől, nekem az idő számít az az ami miatt odaállok. Egy kupa az szép meg minden, meg jó érzés , de azzal úgysem jön vissza az amit beletol anyagilag az ember.
Ne haragudj, de mi ismerjük egymást? Engem is felhozol, hogy nem kéne streetben lennem! Szerintem amíg 16-os kerék van a kocsin, minden benne van, még az üdítőm is a könyöklőben versenyen, az autó napi használatnak abszolút megfelel, kocsikázok vele, mitől lennék én profi? Azért, mert jól megy? Na bumm, alapméretes 1.6-os! És az van benne, ami a forgalmiban van!
Annyit újra kérnék mindenkitől, hogy az szóljon bele a témába, aki ténylegesen versenyez is! Ne azok az emberek győzködjék a Zolit akik unatkoznak!
Nem szégyen az, nem is azért írtam, és nem is kell magyarázkodnod. Pláne nekem nem, nagyjából tisztába vagyok a versenyzőkkel, és tudom ki honnan indult.
a kategóriákról eddig is ugyan azon a véleményen voltunk...
az utolsó mondatomba kötöttél bele, hogy streetbe ne kelljen már autót építeni, mert oda szerinted csak és kizűrólag gyári vasak menjenek. de ugye pont ezt tetted Te is, HondaR is, HHC Gyuri is, street kategóriába építettetek autót...
bocsáss meg, hogy nem versenyzek. ez talán jövőre változik, ha a tunerem (a luzer) összekapálja magát...
én a street szívó katokra írtam azt amit írtam,mivel eddig ez volt a téma
és ugy látom hogy itt konkrétan olyan kategóriákat akarnak ami a szívo hondáknak kedvez akkor miért ne legyen külön kat?
igaza volt Zolinak
jöhet a minusz
2011. december 6. 21:11:56: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #6831
Szerintem az idei kategóriákhoz képest, a vti-sek CSAK JÓL JÁRHATNAK egy módosítással, mégha együtt kell menniük az ITR-ekkel, de szerintem még a 2000ccm is beleférne nekik ellenfélnek.
nem tudom a vti-sek mit sírnak, hogy az integrákkal kellene menniük Chris féle kat alapján. oké ha a full gyári állapotokat nézzük, akkor egy intinek több esélye van, de az élmezőnyben már rég nem gyári állapotú autók vannak és egy vti-ből is ugyan olyan jó időt ki lehet csikarni, mint egy integrából (no meg azért túl sok húzott inti nem versenyez), innentől egyenlő esélyekkel indulnak. Az egy korrekt kategóriabeosztás lenne és legalább 1.6-ig vti-ken kívül is lehetne jó verseny.
Egy kérdés merült bennem fel, más márkákat nézve az 1590 köbcentis határ lehet pont olyan, hogy ők is átkényszerülnek a nagyobb katba, bár sztem tök8, hogy melyik katban nem jutnak a dobogóra.
én úgy vagyok vele,hogy azért verseny az legyen,de ne esélytelen mikor pl.:anno én gyári Vti-vel indultam egy S2000-es ellen,vagy B20Vtec ellen,na ez az aminek tökre semmi értelme.
ha normális kategóriák lennének, lehet többen versenyeznének. Pl ha engednének indulni a köbcentinek megfelelő katban, lehet elmennék én is a versenyekre emelni a színvonalat.
És leszarom mit irogattok vagy gondoltok rólam, kihasználtam egy kiskaput. A sportban ez gyakran előfordul.
neked sem esett még le ,hogy nem az én kategorimról van szó
"akkor ennyi erővel mehetne bármi is" ezt te csak tudod ,te már le tesztelted a gépátvevőket
ja és pont olyanok szolnak bele akik kurvára nem versenyeznek lol
én direkt azért építettem annó 1.5T-t hogy fel tudjam venni a versenyt a vti-kkel meg az ITR-ekkel, mert ugye tudtam h az utólagos turbó emel egy katot...ha most nem fognak streetben engedni akkor profiban semmi értelme indulnom...már idén sem volt semmi értelme mennem amikor kitalálták h külön turbós honda kat...
egyet kell értsek Higannyal... eléggé ellent mondasz magadnak.
ha Te áldozol rá, más is áldozhat ugyanúgy, tehát nem csak a profikra vonatkozik... mert ebben az esetben HondaR-t is profiban kategóriában kellene indítani, sőt ha valakinek direktszűrője van vagy csak más kipufogó rendszere már profiba kellene sorolni. nem?
2011. december 6. 20:22:32: megválaszolva ozoli + által,
→ #6818