A topik témája a hazai gyorsulási és pályaversenyek élménybeszámolója. Képekkel, videókkal (esetleg belső felvételekkel), időeredményekkel. Kifejezetten hondásoknak.
Amennyiben tudtok ilyen rendezvényről, írjátok be a pontos dátumát, esetleg hivatalos weboldalát.
A topik nem szakmai jellegű, így elhanyagolható mértékű hosszú távú technikai - és szakmai információszolgáltatási készsége miatt csak az utolsó 2000 hozzászólást őrzi meg. Megértésetek köszönjük.
-=ADMIN TEAM=-
Ez a téma a beállítások szerint csak az utolsó 2000 hozzászólást őrzi meg.
Ne haragudj, de mi ismerjük egymást? Engem is felhozol, hogy nem kéne streetben lennem! Szerintem amíg 16-os kerék van a kocsin, minden benne van, még az üdítőm is a könyöklőben versenyen, az autó napi használatnak abszolút megfelel, kocsikázok vele, mitől lennék én profi? Azért, mert jól megy? Na bumm, alapméretes 1.6-os! És az van benne, ami a forgalmiban van!
Annyit újra kérnék mindenkitől, hogy az szóljon bele a témába, aki ténylegesen versenyez is! Ne azok az emberek győzködjék a Zolit akik unatkoznak!
Nem szégyen az, nem is azért írtam, és nem is kell magyarázkodnod. Pláne nekem nem, nagyjából tisztába vagyok a versenyzőkkel, és tudom ki honnan indult.
a kategóriákról eddig is ugyan azon a véleményen voltunk...
az utolsó mondatomba kötöttél bele, hogy streetbe ne kelljen már autót építeni, mert oda szerinted csak és kizűrólag gyári vasak menjenek. de ugye pont ezt tetted Te is, HondaR is, HHC Gyuri is, street kategóriába építettetek autót...
bocsáss meg, hogy nem versenyzek. ez talán jövőre változik, ha a tunerem (a luzer) összekapálja magát...
én a street szívó katokra írtam azt amit írtam,mivel eddig ez volt a téma
és ugy látom hogy itt konkrétan olyan kategóriákat akarnak ami a szívo hondáknak kedvez akkor miért ne legyen külön kat?
igaza volt Zolinak
jöhet a minusz
2011. december 6. 21:11:56: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #6831
Szerintem az idei kategóriákhoz képest, a vti-sek CSAK JÓL JÁRHATNAK egy módosítással, mégha együtt kell menniük az ITR-ekkel, de szerintem még a 2000ccm is beleférne nekik ellenfélnek.
nem tudom a vti-sek mit sírnak, hogy az integrákkal kellene menniük Chris féle kat alapján. oké ha a full gyári állapotokat nézzük, akkor egy intinek több esélye van, de az élmezőnyben már rég nem gyári állapotú autók vannak és egy vti-ből is ugyan olyan jó időt ki lehet csikarni, mint egy integrából (no meg azért túl sok húzott inti nem versenyez), innentől egyenlő esélyekkel indulnak. Az egy korrekt kategóriabeosztás lenne és legalább 1.6-ig vti-ken kívül is lehetne jó verseny.
Egy kérdés merült bennem fel, más márkákat nézve az 1590 köbcentis határ lehet pont olyan, hogy ők is átkényszerülnek a nagyobb katba, bár sztem tök8, hogy melyik katban nem jutnak a dobogóra.
én úgy vagyok vele,hogy azért verseny az legyen,de ne esélytelen mikor pl.:anno én gyári Vti-vel indultam egy S2000-es ellen,vagy B20Vtec ellen,na ez az aminek tökre semmi értelme.
ha normális kategóriák lennének, lehet többen versenyeznének. Pl ha engednének indulni a köbcentinek megfelelő katban, lehet elmennék én is a versenyekre emelni a színvonalat.
És leszarom mit irogattok vagy gondoltok rólam, kihasználtam egy kiskaput. A sportban ez gyakran előfordul.
neked sem esett még le ,hogy nem az én kategorimról van szó
"akkor ennyi erővel mehetne bármi is" ezt te csak tudod ,te már le tesztelted a gépátvevőket
ja és pont olyanok szolnak bele akik kurvára nem versenyeznek lol
én direkt azért építettem annó 1.5T-t hogy fel tudjam venni a versenyt a vti-kkel meg az ITR-ekkel, mert ugye tudtam h az utólagos turbó emel egy katot...ha most nem fognak streetben engedni akkor profiban semmi értelme indulnom...már idén sem volt semmi értelme mennem amikor kitalálták h külön turbós honda kat...
egyet kell értsek Higannyal... eléggé ellent mondasz magadnak.
ha Te áldozol rá, más is áldozhat ugyanúgy, tehát nem csak a profikra vonatkozik... mert ebben az esetben HondaR-t is profiban kategóriában kellene indítani, sőt ha valakinek direktszűrője van vagy csak más kipufogó rendszere már profiba kellene sorolni. nem?
2011. december 6. 20:22:32: megválaszolva ozoli + által,
→ #6818