Az enyémben 13.000 km van.1.8 5d.Eddig abszolut semmi jelét nem láttam annak amiket a népítéletekben írnak.A nagy része csupán csak lehúzás, irígység rosszindulat.
A fogyasztásom folyamatosan 7.5 alatt van és teljes csend van a kocsiban.
Az hogy mennyire megy nagyon szubjektív.
Korábban mazda mx3 volt 1.8 v6 motor, az nagyon szépen pörgött, de ez szerintem gyorsabb.
3-ban pont 147 a vége.Egy pillanatra beleszalad a 149-be is de a dadogástól visszaesik oda.A vége azt hiszem 217, bár ezt is csak hasonszőrű tulajok elmondásaiból tudom.(Én még sosem láttam a sajátomon világítani a "REV" nevű ledeket)
Okés, okés!
Mind neked mind Bocikának írom, hogy nem vitát szeretnék ezzel nyitni vagy leb***ást! Semmi beleszólásom a kocsitok használatához, ezért is írtam, hogy mindenki maga dönti el, hogy mennyit járatja be. Én csak azért ragaszkodtam a 3000-hez, mert többen is azt javasolták (szerelőm, barátok) és még ugye a hidegindítás utáni procedúra is ide tartozik (nem hajtom akkor sem, míg fel nem melegszik).
Írok ellenpéldát is, saját fateromat, aki 10 ezer km-ig járatja be az új autóit, na az már nekem is sok lenne! Persze azért ez nem azt jelenti, hogy akkor 10 ezer km-en keresztűl csak 100-al megy 3000-en. Olyan 4000-nél elkezdi emelni a fordulatot és 1000 km-enként 500-at emel. Persze egyszer-kétszer ő sem bírta ki, bár a 60-70 lovas autókból nincs mit kitaposni szinte.
Ja igen, ha már írtad, hogy Te előtte egy gyengébb kocsiból ültél át a Civicbe, ami 40%-al erősebb, akkor én mit szóljak, előtte lévő Fiestám 70 lovas volt és 160-ba ültem át. Ha jól számolok, akkor ez több mint 100%-al erősebb!
Szóval csak azért csodálkoztam, hogy ennyi km után már hajtod, de akkor ezek szerint nem mindig és így a helyes!
Szia!
Azt szeretném kérdezni, hogy a hütőrácsot hogyan szerkesztetted bele?
Ma jött meg az enyém is, de elég érdekesen áll pedig ugyan olyan mint a tied!
A gyáriból kell valamit átalakitani?
Előre is köszi segítséged
Mivel ez nem magyar specialitás, hanem a munkafolyamat része melyet a japcsik dolgoztak ki (erre a műveletre külön embereket alkalmaznak) így majdnem az életemet merem rá tenni hogy bizony ilyet a tied is kapott.
Kulonben ami eszembe jutott a bejáratás etc-ről. en anno azért lettem hondás mert ismerősöm 92-ben vett egy vti-t vadi ujat.. (vagyis akkor még a szülei de anyukája is lazán gyorsulgatott a városban)
200e kmt tettek bele, nem egyszer hidegen téli -10 fokban indítva egyből tiltásig forgatva saját szememmel láttam.. namost utána eladták, az eladás kb 6-7 éve volt, a srác haverja ismeri az uj tulajt a kocsi még nem eszi az olajat, és én is par havonta látom a városban a gépet tolják neki mint a diszno.. nem tudom mennyi lehet benne de 250-270e tuti, semmi baja.
Szóval nem kell a bejáratást túlmisztifikálni, mondhatni esélyed sincs hogy míg a gép nálad van a motorjához kelljen nyúlni ha olajat cseréltetsz rendszeresen..
anno voltam suzuki gyárlátogatáson.
a kocsi elkeszul utolso allomas a probapad..
kövér ember bepréseli magát, beindítja majd 1 másodperc mulva tiltásig forgatva kínozza.
Na most ezek után ha valaki azt mondja hogy ne pörgessük 2500 fölé az nem látta még ezt a tesztet..
ami logikus.
nem tolod neki mint 1 ökör, de nem is alacson fordulaton hajtod szegényt..
tartósan mondjuk ne menj 130-al hanem gyorsíts lassíts, előzgess, autózz vele.. ilyenkor változik a hőmérséklete az égéstérnek kis mértékben és egyenletesebb "bekopást" érsz el..
99%ban a modern motoroknál még erre sincs szükség, de a régebbi motoroknál ez volt az ajánlott úgyhogy te is tegyél így szerintem..
Én baromira azt gondolom, hogy igazad van a bejáratással kapcsolatban.
Van pár gondolatom amit azért megosztok:
- Kereskedő azt mondta 1000ig kell csak kimélni (lehet hogy csak a szervíznek csinálja a melót, de a szervízkönyv is ezt mondja)
- Ez az autó 7%-al könnyebb, és 40%-al erősebb mint az előző autóm...szerinted kibirom hogy nem forgatom meg???
- én általában nyugis...nyomatékból vezetős vagyok, tehát igazából simán elmennek napok, hogy nem megyek 2500 fölé (6. ban 100km/h)
...de néha ugye élvezkedem. Isten és a szerelő bocsása meg nekem!
nekem 19300 km van a gépben.
nem zörög, megy mint állat, 8,1 az átlagfogyasztás, úgy hogyha csak tehetem leszabályzásig tolom neki még 3-ba is, olajat a 19300 km alatt 1 litert evett ami nem probléma ilyen teljesítmény mellett.
Semmi, de semmi bajom nem volt vele, még egy izzót se cseréltem. (a meganomon eddigre már körbeértünk a kocsin izzócserével!!)
jól össze van rakva, egy öröm vele menni.
5 ajtós.
méghogy nem megy....
2ezres díseleket megeszi reggelire, mind lecsoffad mikor 3 ba berakom és 150-ig tolom neki.
(320d BMW--hez még nem volt szerencsém )
persze mielőt a sok VTI CTR NSX meg S2k tulaj leszúrna, tudom hogy ez nem sportautó, de akkor is kurvajó az a 8,9 sec 0-100-ra. pláne nekem.
t
1400 km van a kocsidban , még bejáratós és már 4-5 ezer rpm?
Az autógyártók sajna tényleg arra biztatják az embereket, hogy nem kell bejáratni, de ez a valóságban nem így van. Mikor meggyűrűzték a kocsimat, tehát dugócsere nem volt és a blokk sem volt új akkor is legalább 3000 km-t mentem max 3 ezer rpm-el és csak utána kezdtem óvatosan emelni a fordulatot, de ezt mindenki maga dönti el. Én sajnálom az új autókat, amikor kiállnak ellenem versenyezni és nyomják amíg tudják, aztán még javában bejáratós!
2006. november 13. 13:52:47: megválaszolva mitokde 0 által,
→ #7713 2006. november 13. 13:52:09: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #7711
Szia.
Látom!!! -Szép. vagy nem? Sajnálom.
Sztem nemkapott ez olyaqn nagyot, h csúnyán torzuljon a nyúlvány.
Amúgy tudok segíteni a javításban is. Van pár ügyeskezü lakatosom! Nem drágák.
Küldök pv.
Nehogymár ebben a fórumban is az terjengjen, hogy szar az új civic!!!!
Ugye ezt azért Ti sem gondoljátok komolyan???
A népítéletes beírások nagyrésze kamu, ezt sokhelyen kitárgyalták.
Kérdezgess igaz tulajokat (persze tényleg nincs még olyan sok, hogy ebbe a fórumba is állandóan tanyázzon egy pár, de azért van néhány tapasztalat)!
17e km van az új 5ajtós civicembe június óta. Bpen vezetem többnyire. Számomra hibátlan ez az autó. Én ennyire tárgyat még nem szerettem. Vágytam rá mióta először megláttam, és szenvedélyesen szeretem és tisztelem azóta mióta magaménak tudhatom. Előtte volt 6gen és 7gen civicem is.
Ezen a hibák amelyeket felsorolsz hitem szerint egy-egy példányban előfordulhatnak, de időnként és külön-külön!! Nem minden autó és nem hiszem, hogy halmozottan.
Ezek bagatell hibák ahhoz az örömhöz és jó érzéshez képest, amit napról napra nyújt ez az autó.
Könyörgöm haggyjatok némi időt ennek az autónak a megismerésére is! Nincsenek elhallgatni való hibái. Lehet róla beszélni és véleményeket formálni, de kerüljük a rossz általánosításokat...
nincsmit! Spoilert fontold meg...107ezer alapozva, és akkor még fújni kell és feltenni.
Nem tudom, hogy anyósülést lehet-e emelhetővég tenni, jópénzért biztos azt is, de az nincs az extralistámon. Ha akarod elküldöm mailban, csak irj, hogy tudjam a cimed. Az enyém dezso.mitok kukac gmail.
2006. november 12. 23:18:11: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #7701
remete, mitokde, köszönöm a hsz-eket
Némiképp megnyugodtam, főleg, h nem ugyanott rakják össze, ahol az 5ajtóst. Valszeg benevezek egyre, csak még a szinen gondolkozom... Spojlereket, amiket a katalógusban mutat, láttatok élőben? Illetve asszony mániája lett az emelhető ülésmagasság, lehet olyat kérni az anyósülésre? )
2006. november 12. 22:21:18: megválaszolva mitokde 0 által,
→ #7698 2006. november 12. 18:38:45: megválaszolva Tonx + által,
→ #7695 2006. november 12. 18:31:01: megválaszolva Jk 0 által,
→ #7691