anno voltam suzuki gyárlátogatáson.
a kocsi elkeszul utolso allomas a probapad..
kövér ember bepréseli magát, beindítja majd 1 másodperc mulva tiltásig forgatva kínozza.
Na most ezek után ha valaki azt mondja hogy ne pörgessük 2500 fölé az nem látta még ezt a tesztet..
ami logikus.
nem tolod neki mint 1 ökör, de nem is alacson fordulaton hajtod szegényt..
tartósan mondjuk ne menj 130-al hanem gyorsíts lassíts, előzgess, autózz vele.. ilyenkor változik a hőmérséklete az égéstérnek kis mértékben és egyenletesebb "bekopást" érsz el..
99%ban a modern motoroknál még erre sincs szükség, de a régebbi motoroknál ez volt az ajánlott úgyhogy te is tegyél így szerintem..
Én baromira azt gondolom, hogy igazad van a bejáratással kapcsolatban.
Van pár gondolatom amit azért megosztok:
- Kereskedő azt mondta 1000ig kell csak kimélni (lehet hogy csak a szervíznek csinálja a melót, de a szervízkönyv is ezt mondja)
- Ez az autó 7%-al könnyebb, és 40%-al erősebb mint az előző autóm...szerinted kibirom hogy nem forgatom meg???
- én általában nyugis...nyomatékból vezetős vagyok, tehát igazából simán elmennek napok, hogy nem megyek 2500 fölé (6. ban 100km/h)
...de néha ugye élvezkedem. Isten és a szerelő bocsása meg nekem!
nekem 19300 km van a gépben.
nem zörög, megy mint állat, 8,1 az átlagfogyasztás, úgy hogyha csak tehetem leszabályzásig tolom neki még 3-ba is, olajat a 19300 km alatt 1 litert evett ami nem probléma ilyen teljesítmény mellett.
Semmi, de semmi bajom nem volt vele, még egy izzót se cseréltem. (a meganomon eddigre már körbeértünk a kocsin izzócserével!!)
jól össze van rakva, egy öröm vele menni.
5 ajtós.
méghogy nem megy....
2ezres díseleket megeszi reggelire, mind lecsoffad mikor 3 ba berakom és 150-ig tolom neki.
(320d BMW--hez még nem volt szerencsém )
persze mielőt a sok VTI CTR NSX meg S2k tulaj leszúrna, tudom hogy ez nem sportautó, de akkor is kurvajó az a 8,9 sec 0-100-ra. pláne nekem.
t
1400 km van a kocsidban , még bejáratós és már 4-5 ezer rpm?
Az autógyártók sajna tényleg arra biztatják az embereket, hogy nem kell bejáratni, de ez a valóságban nem így van. Mikor meggyűrűzték a kocsimat, tehát dugócsere nem volt és a blokk sem volt új akkor is legalább 3000 km-t mentem max 3 ezer rpm-el és csak utána kezdtem óvatosan emelni a fordulatot, de ezt mindenki maga dönti el. Én sajnálom az új autókat, amikor kiállnak ellenem versenyezni és nyomják amíg tudják, aztán még javában bejáratós!
2006. november 13. 13:52:47: megválaszolva mitokde 0 által,
→ #7713 2006. november 13. 13:52:09: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #7711
Szia.
Látom!!! -Szép. vagy nem? Sajnálom.
Sztem nemkapott ez olyaqn nagyot, h csúnyán torzuljon a nyúlvány.
Amúgy tudok segíteni a javításban is. Van pár ügyeskezü lakatosom! Nem drágák.
Küldök pv.
Nehogymár ebben a fórumban is az terjengjen, hogy szar az új civic!!!!
Ugye ezt azért Ti sem gondoljátok komolyan???
A népítéletes beírások nagyrésze kamu, ezt sokhelyen kitárgyalták.
Kérdezgess igaz tulajokat (persze tényleg nincs még olyan sok, hogy ebbe a fórumba is állandóan tanyázzon egy pár, de azért van néhány tapasztalat)!
17e km van az új 5ajtós civicembe június óta. Bpen vezetem többnyire. Számomra hibátlan ez az autó. Én ennyire tárgyat még nem szerettem. Vágytam rá mióta először megláttam, és szenvedélyesen szeretem és tisztelem azóta mióta magaménak tudhatom. Előtte volt 6gen és 7gen civicem is.
Ezen a hibák amelyeket felsorolsz hitem szerint egy-egy példányban előfordulhatnak, de időnként és külön-külön!! Nem minden autó és nem hiszem, hogy halmozottan.
Ezek bagatell hibák ahhoz az örömhöz és jó érzéshez képest, amit napról napra nyújt ez az autó.
Könyörgöm haggyjatok némi időt ennek az autónak a megismerésére is! Nincsenek elhallgatni való hibái. Lehet róla beszélni és véleményeket formálni, de kerüljük a rossz általánosításokat...
nincsmit! Spoilert fontold meg...107ezer alapozva, és akkor még fújni kell és feltenni.
Nem tudom, hogy anyósülést lehet-e emelhetővég tenni, jópénzért biztos azt is, de az nincs az extralistámon. Ha akarod elküldöm mailban, csak irj, hogy tudjam a cimed. Az enyém dezso.mitok kukac gmail.
2006. november 12. 23:18:11: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #7701
remete, mitokde, köszönöm a hsz-eket
Némiképp megnyugodtam, főleg, h nem ugyanott rakják össze, ahol az 5ajtóst. Valszeg benevezek egyre, csak még a szinen gondolkozom... Spojlereket, amiket a katalógusban mutat, láttatok élőben? Illetve asszony mániája lett az emelhető ülésmagasság, lehet olyat kérni az anyósülésre? )
2006. november 12. 22:21:18: megválaszolva mitokde 0 által,
→ #7698 2006. november 12. 18:38:45: megválaszolva Tonx + által,
→ #7695 2006. november 12. 18:31:01: megválaszolva Jk 0 által,
→ #7691
Hogy gáz -e??? Háááát, ezt azért látni kéne. Amúgy, nem egészséges. Amit, már 1× megmelegítettek, +húzogatnak, az sosem lesz már ugyanolyan. Viszont, még azért jó lehet. Ha a toronynál, v mögötte nem hajlott,(torzult) akkor azért nem olyan nagy a gáz. Megnézném. Linkeld be, lehetőleg minnél jobban láthatóan.
Sziasztok!
Megtörtént a baj...Slick gumi+eső=40km/h-ról 50 m fékút... Még mindig úgy érzem magam mintha a barátnőmet veszítettem volna el, de ő nem javítható:P
Kéne a segítségetek...
Nagyon kevés pénzem van és ha bontóban vásárolnék nem jönnék ki anyagilag...
Kéne nekem (94es civic sedan ESI) homlokfal, bal oldali nyúlvány(torony előtti rész) és lökháritó és bal első index. Illetve tanácsra is lenne szükségem; ha a nyúlvány meghajlott és elferdüld az nagy gáz?
Kicsit ideges és kétségbeesett vagyok, szal várom mielőbbi válaszototokat.
Előre is köszi
Itt egy kép a betegről:
Csak nyugodtan amiben tudok segítek! Általában olyan 18h-tól 21h-ig vagyok netközelben hétköznap hétvégén pedig elég össze-vissza de azért akkor is mint pl.: most rá szoktam nézni!
Üdv a fórumon, szerintem leszünk jópáran, akik (ha persze Te is úgy állsz a dolgokhoz) alkatrészárakról, beszerezhetőségről és tapasztalatokról is kérdezgetünk majd Téged, úgyhogy ha teheted kukkants fel ide minél sűrűbben....ja és mostmár ne csak olvasó üzemmódban!
2006. november 12. 10:27:08: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #7668
Én csak az olajfogyira reagálnék, bár nem tudom pontosak-e az infók. Első olaj hígabb a bejáratás miatt, ezért az fogyhat, érdemes nézegetni a szintet. A következő rendes olajat már nem illik neki fogyasztani.
2006. november 12. 10:33:56: megválaszolva Bally + által,
→ #7669