Tényleg az van, most értem vele haza, mert néha esténként kiviszem hogy szokjuk egymást, már lassan tegeződünk 1400km van benne, Oct legvégén vettem át, ez is ES, 1.8 benzines.
Tudni lehet, hogy egy 106000 kmnyi 1.6 borából ültem át, és minden amit mondok valszeg ahhoz képest érzem.
Szóval, először amiket kérdezel:
- eddig semmi sem nyöszörgött, nem zörgött, csak a lányom ha nyűgös, meg a feleségem 4-5 ezer rpm környékén Még a Thökölyn is olyan csendes, amilyennek szeretem.
-kijelzőt eddig mindíg jól láttam, de nyáron ugye még nem próbáltam, azért sütötte így is a nap, de nem csillant be. Be lehet állítani a fényerőt külön lámpás, és lámpátlan üzemre. Ez kicsit izés, mert én mindkíg lámpával megyek ezért nappal kicsit erőskítek rajta, este kicsit halkítom.
-én teljesen elégedett vagyok az anyagokkal, beltérrel. Bora után...legalább olyan jó, sőt az ülés nekem még deréktámasz nélkül is kényelmesebb.
-Az 1300 km alatt a computer szerint 7.6l/100 km-t evett, de tankolásból visszaszámolva az 7.9 Ez simán lejjebb megy majd, mert bejáratáshoz igyekeztem 2-4 ezer között forgatni, és erre alapvetően semmi szükség...a 2000 az 6.ban 80, tehát autópályán kívül baromira nem muszály megforgatni. Szerintem meg is van hozzá a nyomatéka (bora1.6után).
Mások:
-szeretem a +40LE-100kg (borához) mert szépen megindul.
-baromi jó kis családos autó. Csendes, kényelmes, biztonságos, amit azért kicsit lehet hajtani is ha egyedül vagyok bár ugye nem CTR, nem is VTI.
-imádom a hátsó multilinket, nagyon érezni
-amire figyelj: kb 9 fajta rádió van a leírásában, a katalógus viszont csak azt mondja, hogy 6cd-s mp3-as. Nekem olyan jutott, amin se RDS, se TP, se AF, se semmi, még repeat meg shuffle sincs a cd-hez. Viszont megtöltheted 6 korong mp3-al, az se rossz (MP3 taget bezzeg kiírja) Szóval kérdezz rá, hogy neked melyikkel hoznák.
-csak a hybridben és az autómatában van VSA sajnos.
-a 7ezer forintos szőnyeget simán kérd szerintem már az átadáshoz, mert nincs benne kivehető, és ilyen formát nem láttam benzinkúton.
-Ez a felszereltség és teljesítmény simán 6 mila felett van fókából, jettából, astrából vagy leon/altea-ból is.
-szervíztapasztalat zéró, mert még nem volt okom beszélni velük
Mit mondjak még? Kérdezz nyugodtan, ha valamire még kiváncsi vagy. Én erősen ajánlom, már nagyon megszerettem.
2006. november 13. 12:18:43: megválaszolva Elmör + által,
→ #7709 2006. november 12. 01:53:49: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #7661 2006. november 12. 01:27:33: megválaszolva mitokde 0 által,
→ #7660
Augusztus óta hajtom a 4 ajtós 1,8 ES-t, lassan közelítek az 5000 felé. Ez nem angol, török. Néha autópálya, többnyire Bp. mindenféle időszakban. Mostanában nagyobb kirándulás nem akadt. Én általában elég nyugisan járok, legfeljebb 3000 táján. Kellemes, csöndes, mint egy svájci óra, eddig semmi nem zörög, semmi hiba nem volt. Mi lesz 20 ezer km-nél, persze nem tudom, 100-nál végképp nem.
Egyáltalán nem lomha, ha valamiért mégis oda kell lépni, mint egy Boeing felszálláskor, belesüppedsz az ülésbe. Az M7 esen még augusztusban szívózott egy Peugeot, amikor kinyújottam a jobb lábam, egyszerűen állva maradt.
A változó szelepvezérlés miatt qrva jó, (most lehjet, hogy nagyon megrónak az igazi hozzáértők), városban néha 2-ből - lámpánál gyorsítás úgy 55-60-ig és még tartalék is lenne - kapcsolok 6-osba. Így persze tovább gyorsítani nem lehet (ezt érezni), gurulásra azonban 1500-2000 fordulatnál már kellemesen érzi magát - ezt is érezni. De tapasztalatom szerint azért éppenhogy érdemes sokat kapcsolgatni, kis gyorsításnál vissza 4-be-3-ba, amyennyit kell, aztán űjra 5 vagy 6. Tehát éppenhogy munkaigányes vezetni, de ez nem baj. Váltó puha, mint a vaj.
Fogyasztás persze mindíg az üzemeltetési viszonyoktól függ, nekem Bp-n 8-9 l. Összehasonlításul: az elődjénél (Corolla 1,4 Sedan - az is török volt ) általában 1 literrel jobb.
Kis kifogásom csak a felszereltséggel van - ezt írtam korábban - a hülyék 10 dolláros dolgokat hagytak ki. Ablakörlőnél szakaszos fokozatnál nincs állítógyűrű, rádió nem tud RDS-t és TP-t. Persze ezek nékül lehet élni, csak megszoktam korábban.
Ha dohányzol, a hamutartó kiesik a látótérből, vezetés közben ez veszélyes lehet .
Múszerfal jól látható, én az elején féltem egy kicsit, főleg attól, hogy sebesség helyett is a fordulatszámot nézem majd - gondolom érted, miért - de 10 perc alatt megszoktam.
Mondták, lessem az elején az olajfogyást, lestem, gyakorlatilag nem volt!!!
Szóval tök jó! Vágj bele.
Ha kérdésed van még, amit tudok, szivesen válaszolok.
Gratula! és Üdv a forumon,viszont lenne egy kérésem,ha nem gond választhatnál egy másik Nick nevet,mivel már Tom boy névvel van más regisztrálva és ez félreértésekre adhat okot.ha megvan az új nick neved szólj és átírjuk.
Üdv:malazs
2006. november 11. 23:35:35: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #7654
A 4ajtós Török összeszerelés nem Angol,ami ez esetben nagy előny,az 5ajtósnál voltak gyerekbetedgségek ha jól tudom azóta korrigálták,ez egy teljesen új modelnél előfordulhat,mivel nem egy továbbfejlesztett model hanem teljesen más,a 4 ajtós viszont nagyon jól sikerült,szvsz se nem lomha,se nem fogyaszt sokat
nagyon szép az a kocsi! és szerintem megy persze ahogy Bally is mondja mihez képest??
ilyen kategoriába ilyen áron nem találsz fürgébbet ezekről a hibákrol pedig a félet nem hiszem el bár tény és való anglia nem tesz jót a Hondának az Én szerelőm azonta még nem volt panasz a űj civicre UFO-ra se ....
aláirom, nekem ugyanilyenem van, és tényleg alacsonyan van. Én fiatal vagyok, kipattanok belőle, de faterom már van, hogy csak harmadik lendületre, és a tetőbe kapaszkodva jut ki.
Amugy a lufi tuti elment a kormányból, abban honda jel van, és uolyan anyagból, mint a kormány.
Nem kell mindjárt rosszra gondolni...
Elég alacsony a kocsi, lehet, hogy a tag gerincével van valami gixer. SX4-be könnyebb beülni meg kiszállni is.
Idsapám még a gyári magasságú VTi-mből is "óóóezakocsi!!" orr alatt való eldunnyogása közepette kászálódik ki, pedig nincs semmiféle mozgásszervi baja...
2006. november 11. 20:58:16: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #7641 2006. november 11. 20:53:48: megválaszolva Bally + által,
→ #7640
Gondolkozok egy uj, 4ajtós Honda Civic 1.8ES-ben. Viszont utána olvastam a tesztekben, és - bár nem erről, hanem az ufo-ról - borzasztó rosszakat irnak! Nyikorog, zörög a beltér, elmegy az áram a múszerfalból, amit ráadásul erős fényben alig lehet látni. Tönkrement csomó mindenkinek a klima, volt akinek a kárpit berepedt, és mindezek felett eszi az olajat, a benzint, és lomha is.
Olyanokat irnak róla, hogy a Honda sem a régi ma már, és hogy kár volt angliába telepiteni a gyárat, mert szar lett a minősége. A 4 ajtós pedig annyira új, hogy még a biztositas.hu sem ismeri nemhogy tesztek, vagy totálcar-os 'népitélet' szülessen róla.
Vélemény?
2006. november 13. 13:46:28: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #7710 2006. november 12. 23:17:20: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #7699 2006. november 12. 09:29:38: megválaszolva Lazy 0 által,
→ #7666 2006. november 11. 21:42:49: megválaszolva malazs + által,
→ #7649 2006. november 11. 21:14:16: megválaszolva Tasi-r + által,
→ #7644 2006. november 11. 21:09:53: megválaszolva Szabb + által,
→ #7643 2006. november 11. 21:03:39: megválaszolva Bally + által,
→ #7642 2006. november 11. 20:51:38: megválaszolva Bally + által,
→ #7639
Mi mást ajánlánál? Szép ez is az tény.
Majd ha lesz nekem is és kész lesz megmutizom az is szép lesz
Csak tudod én háromlábú 5szemű rózsaszín húsevő elefántot szeretnék és nem pedig hosszufarkú szürkehomlokú rágottkörmű mocsári hangyát
Úgyhogy most jár az agy
Csak kíváncsiságból kérdezem, hogy a kormányon alapból nincs Honda jel középen ennél a típusnál, vagy ez már valamilyen lufipukkanás után felapplikált utgy. típus?
Köszi mindenkinek a válaszokat!
Most aztán belémbujt a mittoménmi járhat az agyam
NEm szeretném semmiképp sem elkapkodni, viszont elég konkrét elképzelésem van a jövőbeni autómról kapcsolatban és ez minden kritériumnak megfelel, már csak annyi kell hogy jó állapotú is legyen. Hamarosan valószínű (főleg a válaszotok után... ) hogy kipróbálom menet közben is és megosztom az újabb tapasztalatokat
Haveromnak van egy 95-ös 5gen 70000km-el(valos) 3ajtos türkizkék.Hihetetlen patika állapotban!!!Ha jól tudom eladná mert FRV-t szeretne helyette.Na azt érdemes megvennie aki ilyet szeretne.
Ne kapkodd el az autóvásárlást!!! Megkérdezem pontossan,és ha eladja tutira teszek fel képet meg tel számot.
ha a tartály alatti rész,akkor az cső repedés vagy laza bilincs,Lazy elmondott sokmindent,annyit hozzátennék hogy terhelve is nézzétek meg a motort,huzzasátok ki menetközben és valaki menjen mögöttetek,nézze hogy milyen szinü füstöt nyom és mennyit
Magyarul ennyit kéne alkudni pofátlanul!
Köszönöm erre voltam kíváncsi.
Még annyi hogy valamit rosszul mondhattam, mert ez a kis tartály ami lehet nem is szervó a balelső lámpa mögött van a sarokban , nem a tengelynél, nem tudom mi lehet az. Valamit a kormányszervóról mondott hogy elszakadt valami cső de már megcsinálták elvileg...
Miket nézzek még meg amik gondot jelenthetnek hogyha esetleg talán megvenném?
2006. november 11. 20:27:50: megválaszolva malazs + által,
→ #7627 2006. november 11. 20:21:31: megválaszolva malazs + által,
→ #7625 2006. november 11. 20:17:50: megválaszolva Lazy 0 által,
→ #7624
1. nem olyan nagy gáz, ha csak az rohad, de nézd meg a kereke egyformán dőlnek-e illetve a kerekek fölött egyforma távolságok vannak-e.
2. nem nagy gáz szvsz, de meg kell nézni azért honnan jön az olaj, lehet csak laza a bilincs.
3.
nézd meg az olajat, hogy milyen és mennyi van benne, valamint melegen forgasátok el tiltásig, nézd a kipuffon jön-e kék füst. Ha nem akkor az jó, ha jön akkor bizony eszi az olajat.
4. nem biztos, hogy várt, ha minden jó rajta, akkor hidegen is pöccre kell indulnia.
5. a mattság az lehet a naptól, igazából egy rétegvastagságmérővel kellene körbenézni.
6. ha nem eszi az olajat, akkor tökmindegy mennyi van a motorban szvsz.
Az első sárvédőív rohadása arra utal hogy törve volt,ez nem lenne akkora gáz ha kis sérülés és szépen megcsinálták volna,a hátsó az szériabetegség,a szervo alatti retyó vagy a szimmeringre utal,vagy sz@r a tengelye is,a Km alapján,már ha több,lassan egy gyürüzést is tervbe lehet venni,amúgy nem szokott ennyi idő alatt megmattulni a festés.
Lakatos+fényezés:250-300ezer,ha majd talán gyürüzni kell,az kb:80ezer,szervo:?+az apróságok,szvsz egy 4-500ezret félrerakhatsz a rendbehozatalára
2006. november 11. 20:13:52: megválaszolva Jaszy 0 által,
→ #7623
Ezek ennyire gáz dolgok???? Konkrétan kb a triplájáról van szó, de én hajlandó lennék úgy a dupláját adni érte, csakhogy azért kérdem meg az okosabbakat!
Ja nem mondtam!!
EZ egy 5gen FEKETE Civic Coupe 1.6!!! öööö
Na így most hogy néz ki?
2006. november 11. 20:00:03: megválaszolva Jaszy 0 által,
→ #7620
Sziasztok!
MEgnéztünk ma egy 5gen civicet. Mint azt páran tudjátok hamarosan vásárlásra kerül sor remélhetőleg, e célból vizsgáltuk meg a gépjárművet. Azért osztom meg a tapasztalatokat, mert kíváncsi vagyok a szakik meg mások véleményére hogy mennyire jelenthetnek gondot azok amiket első körbe találtam.
1. Jobb első ív és bal hátsó ív kezd korrodálni,
2. A motortérben a szervó alatt minden tiszta retyó, ebból folyhat valami
3. a motorból elvileg nem folyik olaj, állítása szerint nem is eszi (10000ként cserélt Castrolt)
4. valószínű várt minket mert pöccröff (elég hűvös volt kint), persze lehet hogy amúgyis, és a motor mint az óramű. NAgyon egyenletesen járt.
5. Az egész autó színe nagyon matt fekete (azt mondja a nap szívta ki FEKETE AUTÓTULAJOKTÓL KÉRDEM HOGY 11 éves autónál mennyire egészséges hogy mattra szívta a nap (természetes dolog e, vagy pedig körbe lett fujva mert törve volt és szarul lett fujva erre célzok hogy -e? ) )
6. Van benne 208000km (ez sok ennél az autónál? ) de a tulaj saját állítása szerint is több lehet mert 4,5 éve vette akkor 70000!!! volt benne (szerinte is visszatekerték) és ő rakott bele 130000at, de mondom a motor járása svájci óra. Bár nem mentünk vele (én hülyegyerek elfelejtettem... )
Szóval hogy jó e így ezek alapján . Alját nem láttam, tulaj ránézésre ért hozzá, gondos gazda, szimpatikus.
Kíváncsi vagyok véleményetekre mert ma nem alszok az tuti ...
2006. november 11. 20:22:12: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #7626 2006. november 11. 20:12:04: megválaszolva Lazy 0 által,
→ #7622 2006. november 11. 19:45:50: megválaszolva malazs + által,
→ #7618
Nem akarom még jobban lelombozni a gondolom amugy se tul rózsás hangulatodat de a sebességkorlátok ilyen mértékü áthágása már bűncselekménynek számít szal ha nem történik baleset csak lekap egy trafi akkor is eljárás indul ellened és elég nagy rá a sansz hogy jogsi ohne egy jó időre a te esetedben + hozzájön a többi sajnálatos körülmény és ezt akár letöltendő börtönbüntetéssel is szankcionálhatják!Ha nincs semmi stiklid régről és megállapítják a gondatlanságot akkor felfüggeszthetik a büntetést!Sajnállak téged és a baleset minden egyes résztvevőjét egyaránt!
A történet tanulsága nekünk szol szvsz. és nem is akarok ítélkezni hisz velem is előfordult már hogy puszta jaffázásból (17-18 évesen) 2 kilóval szaggatam lakott területen belül de sajnos azt az estét én is örökre bevéstem az agyamba!Mondjuk nekem kevesebb volt a tanuló pénz "csak a vasam" zuzodott felismerhetetlenségig!Szal ne érts félre én csak leirtam hogy mire számithatsz!
Ne haragudj hogy ezt írom, de 200zal elszállni felelőtlenség. Viszont azt is tudom, hogy ezt már nagyon sokszor lejátszottad magadban.
Viszont ha itt magába néz mindenki,szerintem senki nem mondhatja el magáról, hogy nem volt még olyan helyzetben a saját hibájából, amiből komoly baj lehetett volna, bár biztos van néhány ilyen felelősségteljes köztünk. A Hondák - és ezt közülünk mindenki tudja - néha ideiglenesen képesek elvenni az ember eszét. Csak berakod 1esbe VTEC és kilősz, 2es padló 3as padló és mindenkinek csak az önuralma szab határt. Ez pont példa arra hogy egy ilyen örömteli dolog hogy válik tragédiává. És ez mindenkinek aki olvassa eszébe fog jutni ha a lámpához áll és rálép a gázra.
Mélységesen sajnálom ami történt a biciklis sráccal és a családjával, de téged is, mert elég büntetés ez neked. Remélem jól alakulnak a dolgok a továbbiakban, és nem történik veled és senkivel sem hasonló!
Ténleg nagyon rosz dolog de muszály megcsinálnom az autót közel két milió ft értékűvolt ha meg csinálom egy milióbol akor csak a felét bukom és sajnos nem álok ugy hogy dobálhassam a miliókat meg az sem utolsó hogy nagy esélyem van a börtönre és nem akarom hogy anyámék vagy más fizesse a hitelt rajta ugy hogy el kell adnom ahoz meg meg kell csinálni