Hogy gáz -e??? Háááát, ezt azért látni kéne. Amúgy, nem egészséges. Amit, már 1× megmelegítettek, +húzogatnak, az sosem lesz már ugyanolyan. Viszont, még azért jó lehet. Ha a toronynál, v mögötte nem hajlott,(torzult) akkor azért nem olyan nagy a gáz. Megnézném. Linkeld be, lehetőleg minnél jobban láthatóan.
Sziasztok!
Megtörtént a baj...Slick gumi+eső=40km/h-ról 50 m fékút... Még mindig úgy érzem magam mintha a barátnőmet veszítettem volna el, de ő nem javítható:P
Kéne a segítségetek...
Nagyon kevés pénzem van és ha bontóban vásárolnék nem jönnék ki anyagilag...
Kéne nekem (94es civic sedan ESI) homlokfal, bal oldali nyúlvány(torony előtti rész) és lökháritó és bal első index. Illetve tanácsra is lenne szükségem; ha a nyúlvány meghajlott és elferdüld az nagy gáz?
Kicsit ideges és kétségbeesett vagyok, szal várom mielőbbi válaszototokat.
Előre is köszi
Itt egy kép a betegről:
Csak nyugodtan amiben tudok segítek! Általában olyan 18h-tól 21h-ig vagyok netközelben hétköznap hétvégén pedig elég össze-vissza de azért akkor is mint pl.: most rá szoktam nézni!
Üdv a fórumon, szerintem leszünk jópáran, akik (ha persze Te is úgy állsz a dolgokhoz) alkatrészárakról, beszerezhetőségről és tapasztalatokról is kérdezgetünk majd Téged, úgyhogy ha teheted kukkants fel ide minél sűrűbben....ja és mostmár ne csak olvasó üzemmódban!
2006. november 12. 10:27:08: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #7668
Én csak az olajfogyira reagálnék, bár nem tudom pontosak-e az infók. Első olaj hígabb a bejáratás miatt, ezért az fogyhat, érdemes nézegetni a szintet. A következő rendes olajat már nem illik neki fogyasztani.
2006. november 12. 10:33:56: megválaszolva Bally + által,
→ #7669
Helló mindenki, régóta olvasgatom ezt a fórumot. Több mint két éve tulaja vagyok egy 6.gen VTI -nek.
Tetszik hogy itt mindenki segít a másikon, igaz vannak jó kis viták de néha elkel egy kis izgalom. Nyogodtan kérdezhettek tapasztalatokról két év és több mint 30000 km alatt azért történt egy és más.
Egyébként egy autósboltban vagyok eladó. Eddig nem nagyon fórumoztam még úgyhogy nézzétek el kezdeti botlásaimat.
Üdv mindekinek.
2006. november 12. 10:16:08: megválaszolva Yanou + által,
→ #7667
Tényleg az van, most értem vele haza, mert néha esténként kiviszem hogy szokjuk egymást, már lassan tegeződünk 1400km van benne, Oct legvégén vettem át, ez is ES, 1.8 benzines.
Tudni lehet, hogy egy 106000 kmnyi 1.6 borából ültem át, és minden amit mondok valszeg ahhoz képest érzem.
Szóval, először amiket kérdezel:
- eddig semmi sem nyöszörgött, nem zörgött, csak a lányom ha nyűgös, meg a feleségem 4-5 ezer rpm környékén Még a Thökölyn is olyan csendes, amilyennek szeretem.
-kijelzőt eddig mindíg jól láttam, de nyáron ugye még nem próbáltam, azért sütötte így is a nap, de nem csillant be. Be lehet állítani a fényerőt külön lámpás, és lámpátlan üzemre. Ez kicsit izés, mert én mindkíg lámpával megyek ezért nappal kicsit erőskítek rajta, este kicsit halkítom.
-én teljesen elégedett vagyok az anyagokkal, beltérrel. Bora után...legalább olyan jó, sőt az ülés nekem még deréktámasz nélkül is kényelmesebb.
-Az 1300 km alatt a computer szerint 7.6l/100 km-t evett, de tankolásból visszaszámolva az 7.9 Ez simán lejjebb megy majd, mert bejáratáshoz igyekeztem 2-4 ezer között forgatni, és erre alapvetően semmi szükség...a 2000 az 6.ban 80, tehát autópályán kívül baromira nem muszály megforgatni. Szerintem meg is van hozzá a nyomatéka (bora1.6után).
Mások:
-szeretem a +40LE-100kg (borához) mert szépen megindul.
-baromi jó kis családos autó. Csendes, kényelmes, biztonságos, amit azért kicsit lehet hajtani is ha egyedül vagyok bár ugye nem CTR, nem is VTI.
-imádom a hátsó multilinket, nagyon érezni
-amire figyelj: kb 9 fajta rádió van a leírásában, a katalógus viszont csak azt mondja, hogy 6cd-s mp3-as. Nekem olyan jutott, amin se RDS, se TP, se AF, se semmi, még repeat meg shuffle sincs a cd-hez. Viszont megtöltheted 6 korong mp3-al, az se rossz (MP3 taget bezzeg kiírja) Szóval kérdezz rá, hogy neked melyikkel hoznák.
-csak a hybridben és az autómatában van VSA sajnos.
-a 7ezer forintos szőnyeget simán kérd szerintem már az átadáshoz, mert nincs benne kivehető, és ilyen formát nem láttam benzinkúton.
-Ez a felszereltség és teljesítmény simán 6 mila felett van fókából, jettából, astrából vagy leon/altea-ból is.
-szervíztapasztalat zéró, mert még nem volt okom beszélni velük
Mit mondjak még? Kérdezz nyugodtan, ha valamire még kiváncsi vagy. Én erősen ajánlom, már nagyon megszerettem.
2006. november 13. 12:18:43: megválaszolva Elmör + által,
→ #7709 2006. november 12. 01:53:49: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #7661 2006. november 12. 01:27:33: megválaszolva mitokde 0 által,
→ #7660
Augusztus óta hajtom a 4 ajtós 1,8 ES-t, lassan közelítek az 5000 felé. Ez nem angol, török. Néha autópálya, többnyire Bp. mindenféle időszakban. Mostanában nagyobb kirándulás nem akadt. Én általában elég nyugisan járok, legfeljebb 3000 táján. Kellemes, csöndes, mint egy svájci óra, eddig semmi nem zörög, semmi hiba nem volt. Mi lesz 20 ezer km-nél, persze nem tudom, 100-nál végképp nem.
Egyáltalán nem lomha, ha valamiért mégis oda kell lépni, mint egy Boeing felszálláskor, belesüppedsz az ülésbe. Az M7 esen még augusztusban szívózott egy Peugeot, amikor kinyújottam a jobb lábam, egyszerűen állva maradt.
A változó szelepvezérlés miatt qrva jó, (most lehjet, hogy nagyon megrónak az igazi hozzáértők), városban néha 2-ből - lámpánál gyorsítás úgy 55-60-ig és még tartalék is lenne - kapcsolok 6-osba. Így persze tovább gyorsítani nem lehet (ezt érezni), gurulásra azonban 1500-2000 fordulatnál már kellemesen érzi magát - ezt is érezni. De tapasztalatom szerint azért éppenhogy érdemes sokat kapcsolgatni, kis gyorsításnál vissza 4-be-3-ba, amyennyit kell, aztán űjra 5 vagy 6. Tehát éppenhogy munkaigányes vezetni, de ez nem baj. Váltó puha, mint a vaj.
Fogyasztás persze mindíg az üzemeltetési viszonyoktól függ, nekem Bp-n 8-9 l. Összehasonlításul: az elődjénél (Corolla 1,4 Sedan - az is török volt ) általában 1 literrel jobb.
Kis kifogásom csak a felszereltséggel van - ezt írtam korábban - a hülyék 10 dolláros dolgokat hagytak ki. Ablakörlőnél szakaszos fokozatnál nincs állítógyűrű, rádió nem tud RDS-t és TP-t. Persze ezek nékül lehet élni, csak megszoktam korábban.
Ha dohányzol, a hamutartó kiesik a látótérből, vezetés közben ez veszélyes lehet .
Múszerfal jól látható, én az elején féltem egy kicsit, főleg attól, hogy sebesség helyett is a fordulatszámot nézem majd - gondolom érted, miért - de 10 perc alatt megszoktam.
Mondták, lessem az elején az olajfogyást, lestem, gyakorlatilag nem volt!!!
Szóval tök jó! Vágj bele.
Ha kérdésed van még, amit tudok, szivesen válaszolok.
Gratula! és Üdv a forumon,viszont lenne egy kérésem,ha nem gond választhatnál egy másik Nick nevet,mivel már Tom boy névvel van más regisztrálva és ez félreértésekre adhat okot.ha megvan az új nick neved szólj és átírjuk.
Üdv:malazs
2006. november 11. 23:35:35: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #7654
A 4ajtós Török összeszerelés nem Angol,ami ez esetben nagy előny,az 5ajtósnál voltak gyerekbetedgségek ha jól tudom azóta korrigálták,ez egy teljesen új modelnél előfordulhat,mivel nem egy továbbfejlesztett model hanem teljesen más,a 4 ajtós viszont nagyon jól sikerült,szvsz se nem lomha,se nem fogyaszt sokat
nagyon szép az a kocsi! és szerintem megy persze ahogy Bally is mondja mihez képest??
ilyen kategoriába ilyen áron nem találsz fürgébbet ezekről a hibákrol pedig a félet nem hiszem el bár tény és való anglia nem tesz jót a Hondának az Én szerelőm azonta még nem volt panasz a űj civicre UFO-ra se ....
aláirom, nekem ugyanilyenem van, és tényleg alacsonyan van. Én fiatal vagyok, kipattanok belőle, de faterom már van, hogy csak harmadik lendületre, és a tetőbe kapaszkodva jut ki.
Amugy a lufi tuti elment a kormányból, abban honda jel van, és uolyan anyagból, mint a kormány.