Hát agyrázkodásom volt de két nap után kibasztak a kórházbol és ugy varták össze a fejem hogy mennem kell plasztikáztatni sajnos.Egy hónapig csak feküdtem itthon nem nagyon volt kedvem felkelni nagyon megvisel lelkileg senkinek nem kivánok ilyet ezt sajnos soha az életben nem tudom már elfelejteni
Üdv mindenkinek
Rég voltam erre sajna de meg volt az okom.
totál let a 5gen vti-m és szeretném megcsinálni
kell egy komplet motortér meg ami benne van, két légzsák meg ..........hétvégén neki álok szét szedni és csinálok róla képeket
aki tud nekem segiten az tájékoztason legyen szives hogy mire kell oda figyelnem
papir munka hogy megy ilyenkor?
Srácok egyik Hondás pajtimnak megadta magát a motorja és most keresgélek neki!
Nem tud esetleg valaki eladó sorban lévő 6.gen /béka/ 1.6 VTI motort!Előre is thx!
Figyu.. mondtad akkor és én sem értettem, miért nincs akkora egetverő különbség a két autó között. A Tiéd 115Le, az enyém 170. A Te kocsid viszont pille 900kg, az enyém dög 1250kg. A különbség "csupán" 350kg, amire jut a csirke 55Le különbség, tehát az én +55pacim mozgat plusz 350kilót. S amikor azt mondtad sárgára indultam, igazából egyszerre parkettáztunk, csak nekem a sperrdifi miatt hamarabb elindul, amíg a Tiéd kaparászik. Egyébként tanúsítom, valóban szinte semmi különbség nincs 100ig a két kocsi között, ütősen megy a kisautód, viszont az enyém nem fogy el 100nál. Amikor kimentünk a pályára együtt indultunk, viszont 230nál már nem láttalak a tükörben..
De tényleg gratula az autódhoz, nagyon jól megy, az enyémmel pedig -már szinte mindenki tudja itt- gond van. 5000-5500 között döglött a kocsim. Majd ha jó lesz, megyünk egyet újra, ok?
Állítható magasság. kb olyan 8-9cm-t lehetett ültetve, a krokodil nem ment be alá....pedig pici fajta. Defektkor a téli gumivan (185/60r14) a gyári emelő nem ment be a kocsi alá. még jó hogy földön álltam meg...
Mivel most is olyan alacsony volt, hogy az egyik MCDriveba nem bírtam bemenni a fekvőrendőr miatt(koccolt a lökös), meg BP-en 1-2 alacsony fekvőrendőrön meg-meg húztam a kipufft igy feljebb vettem.
Egyformán ültetem elől-hátul, most kb4-5cm-t lehet ültetve. Jó csúnya igy a spoiler rajta sztem.... De legalább bátrabban tudok közlekedni.
Ja és egy érdekes dolog: Amikor egy kicsit lejjeb volt a kocsi(kb 7cm ültetés) kevésbé éreztem meg a nyomvályúkat. Most hogy felemeltem egy kicsit rángatja rendesen a nyomvályú a kormányt...
2006. november 8. 20:17:29: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #7587
Sorry ha valakit zavar hogy ide irtam a minitalit csak gondoltam ide többen benéznek. A PGM-F1-re már más is felhívta a figyelmemet, nemtom mér azt irtam amikor énis tudom a jelentését. Annak olvastam mindig véletlenül Már javitottam.
Tegnap este 4* indultunk lámpánál és nagyon hasonlóan ment a két ótó. Attól függött az eredmény ki hogy váltott és indult. Nem értem. Ennyivel nem lehet nehezebb az 1.8 VTi
Megtudakolhatnám az adatlapodon lévő "PGM-F1" rövidítés jelentését ?
Azt már meg sem merem kérdezni, hogy miért nem a Minimeet topicba került a felhívás
én multkor láttam egy metálszürkét a budai alsórakparton, kék neon volt alatta, és az oldalán metálkék undoríttttó nonfiguratív nemtommicsodák..elég kiábrándító volt...
de ez k.szép!!!-és balkormányos...szal minden lehet