háhhh, felröhögnék, de inkább felnyögök, mégha lenne is egy normális állapotú 4.genre zsém
max az asszonynak, de neki meg inkább a kupé, vagy 3d 5.gen. jön be
Nem mérettem, VTEC lett meg hengerenkénti injektoros és jobban húz. Elméletben 115Le gyakorlatban meg érezni is hogy jóval több mint a gyári 90. Majd szeretném mérni is. Anyagáron kb. 150E volt mindenestől: felújított hengerfej tartozékaival, új tömítések, meg apróságok, új olaj, új hűtővíz stb.
Szerintem a legtöbb tuningboltba van. Ha egyedi elképzeléseid vannak akkor érdemes valakit keresni aki legyéártja. (Ha netán dél- dunántúli lennél van rá emberem
Átalakítás project történt a ótómmal mult 7en. D15B2 blokk kapott egy D16Z6 hengerfejet meg a vele járó cuccokat és naon jól megy a vas Örül a fejem mint állat, hogy Honda tulaj lettem kis átalakítással. Köszönet Fehérváron DodgeM-nek az átépítésért
2006. október 31. 16:26:35: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #7409
de azért jó látni, hogy már 4-5en lennénk a témára
(integra_type_r, Yanou, [ Legend ], sztem Gerzson is valamint szerény személyem is látogatnám és persze akiket még kihagytam )