dilemma. Van nekem ugynevezett M3 style tükrök. Szép igy formára, indexes, füthetö motoros etc etc
szép a civic is. Csak nemtudom hogy a kettö együtt hogy fest.... valakinek tapasztalata ? vélemény ? vagy csereberéljem el ?
Ezekszerint, sikerült Apámnak észrevennie téged . Ő jár vele már 3 éve. Sajnos nem tartja anniyra karban mint én régen, meg nincs most pénzünk ennyi fejlesztésre egyszerre. De már megtanítottam neki, ha Hondáa köszön köszönni kell Bár magától is szokott, meg vigyázz vele, mert néha az Ő lába is ráesik a pedálra
2006. október 25. 12:16:11: megválaszolva Bally + által,
→ #7255
mint utóbb kiderül, gőz volt a magas hőmérséklettől, sem előtte, sem utána nem produkált és nem is tudtam megismételteni vele azt... para mindenesetre akkor volt rendesen
Felhívtam megvan neki. Ma megyek 2re melózni, szóval ha délig szolsz akkor ma még be tudom vinni az europarkig vagy utközbe valahol talizunk. Vagy esetleg holnap nekem bármikor jó.
El, de nagyon. Az idén májustól 2 birság volt miatta, 1 forgalmi érvényesség visszavonás fenyegetés (lezsíroztam pólóval ), 2 észrevételezés, hogy legközelebb megint ő állít meg, akkor bünti, valamint most vasárnap legutóbb, ha nem asszony vezet és nincs minden más totál rendben (öv, világítás, sebességhatár, papírok, emlékezés kapásból a műszaki-zöldkártya lejárat időpontjára), akkor ott is bünti, így is megjegyezte, hogy mekkora a felni-gumi. Unom az állandó basztatást, magyarázkodást, parázást, ha meglátok az út szélén egy rendőrt.
Ha meg arra érted, hogy 17", hát nézd, szerintem a másfél-kettővel keskenyebb és egy collal nagyobb méret miatt lóizét sem változik a felni súlya, a gumi meg keskenyebb lesz 215->205. Szóval különbség nem lesz, sem vezethetőségben, sem futóműterhelésben és kinézetben olyat keresek (e-bayon már találtam is), amivel szintén nem veszít az autó a látványosságából, ha már nem 9" széles felni lesz rajta.
Szóval kb ennyi a fáma. Hogy miért nem kisebb, hogy jobban menjen? Azért mert gyárival sem megy sehová, 1.4i, de ha már nem egy száguldó gyorsvonat, akkor legalább jól nézzen ki (pimp my ride rulez )
Én mindig írt programmal járok, nem gyárival és jobb a fogyim, szóval ha jó program van írva a vasba, akkor nem kell azt kapcsolgatni. Nem attól jó egy chip, ha sok benyát ad a motornak, ha nincs hozzá elég levegő, akkor sokkal szarabb lesz. Nekem pl. több helyen szegényítve lett a keverék a gyárihoz képest és mégis jól megy, ez már többször bebizonyosodott, pedig szinte széria.
magictuningot, magnumot, atct és a többi "nagyvállalkozást" nagy ívben kerüld el.
egyébként meg ajánlom fórum használatakor a keresés funkciót, már volt néhányszor téma.
mert lehet legközelebb nem leszel ilyen szerencsés, hogy válaszolnák már kitárgyalt kérdésre
chiphez komputercsere.
- új ECU (pl. P28) 25-40e Ft
- átalakító kábel 18-25e Ft
- chiphez előkészítés 3-25e Ft (magad csinálod vagy csináltatod)
- chip 500 Ft - 20e Ft (magad csinálod vagy csináltatod)
Ha nem értesz hozzá és nem magad csinálod valszeg úgy 80-90e Ft a vége. de 1.4-eshez kell basemap (alaptérkép, amit módosítanak), amiből hiteleset elég nehéz szerezni, mivel USAban nem forgalmaztak Hondát ilyen motorral. szóval hagynám a francba a helyedben.
teljesítményben sem sok, néhány paci max.
szürö + kipuf
Nem nagoyn értek hozzá de amit tudok:
Szürö: ha több levegö kell mocinak. Csak nem valami nagy teljesitmény növelés van ? Ahogy hallom nem. Akkor minek ? Szép lesz a hangja, nekem is van, de még lusta voltam felrakni, mert +1 vagy -1 le Söt kb semmi.
Kipuf: gondolom dob. Szép hanjga lesz, teljesitmény elöbbi.
Chip.... hmmm sztem leginkább akkor van értelme ha valamit modositottál már kocsin, és hangolni kell. Amugy az kivételessen dob is rajta. Árban ? 50-100 között. 30 ezrest felejtsd el Ha csak nincs protekciod. DE ha már chip akkor legyen kapcsolahto. Hogy dugoban araszoláskor azért inkább a gyári progi fusson. Ha meg ugygondolod hogy king of the road akkro meg kapcsolsz és tolsz neki....
2006. október 25. 07:14:17: megválaszolva Lazy 0 által,
→ #7245
hát légszűrőt azt lehet olcsóbban,az nemsok teljesítménynövekedés,ink szívóhang lesz szebb,a rendszercsere is mondjuk ha nem teljeset cserélsz islehet oclsóbban sztem
2006. október 24. 22:14:01: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #7241
sztem kicsit nagyobb átmérőjű rendszer az nem árthat,esetleg légszűrő,az nemsok paci,turboval meg chippel már mész vmire,attól függ mennyi pacit szeretnél,emg főként mennyit szánsz rá sztem
2006. október 24. 22:06:39: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #7239
Hááttt...az nem semmi. Ha lenne hozzá "kedvem", én is raknék rá 1 turbót... de nem olyan durvát, hogy elolvadjanak a dugattyúk, csak olyan félkomolyat.
jó volt az 1.5 körnek is és még csúszáshatárnál járt csak, nem driftelve , mellesleg a 60-as tempó az még kényelmes. nekem emellett -60 mm és úgy sem ért bele
4.be csak 'ugrik',inkább úgy mondom...Nem tudja kövér gáznál megfogni a betont,de csak egy pillanat mire elkapja a fonalat.Fogyogat is a gumi rendesen.De nem offolok többet.
Amúgy ma nekem is vakart. 1-ben 2500-tól, 2-ben már 3500-tól, 3-ban meg ahogy váltottam vakart és tartotta magát ugy 5000 felett Najó tudom 194Nm az annyi és kész