9Jx16-os King Cup felni 4x100 ET25, 215/40R16 gumi (első Pirelli P zero nero idén májustól, hátul Fulda Carat Extremo 60%) Tavasszal volt a felni rendberakva. Görgözés nem volt szükséges (kemény, strapabíró anyagból van), de inkább megcsináltattam, polírozva, rejtett szelepek, racing revolution-os felnikupak. 160k.
Csere esetén 7 vagy 7,5Jx17-es felni 205/40-es gumival, minimális ráfizetéssel, amennyiben szimpatikus a felni.
Kép a bemutatkozásnál.
Fú gyerekek milyen faszát csapattam az előbb a vtivel!!!
Most autóztam vele először esőben, fehér aszfalton, húdájóóvóóót!!
Próbálgattam a sperrdiffit, jobban kapaszkodik-e.....háááttt.... másodikba meghúzattam, gyorsult, azt mikor váltott a vtec kipörögtek a kerekek a p***csába ÁÁÁHHHH...WRRÖÖÖÖMMM---DA-DA-DA-DA....8500nél ledadogott naná hogy dugtam a 3mat akkor is kapart....ÁÁÁHHHHHH....az a bömbölés...libabőrös lettem komolyan!!
Keményebb gázadásra simán elkezd kaparni 2be :-) Ez teccik... a cerka nem volt ilyen harapós.. Hú de jó volt!!!
2006. október 24. 19:49:05: megválaszolva Tonx + által,
→ #7215 2006. október 24. 19:32:51: megválaszolva Tonx + által,
→ #7206
Megértelek... Nekem most a fényező fogja felpolírozni, ha már 1 hétig nála van a kocsi, lesz rá ideje, most akciós áron +10.000ért megcsinálja
De utána szerzek én is egy ilyet.
Sztem ha szeretsz hajtósan közlekedni,akkor igazság szerint egy szebb fajta 14" is pont elég.Ha jó gumit raksz rá a stabilitása is pon'jó.Én is agyaltam rajta de 90 pacihoz?Inkább letettem róla...Max a 15" 195-ös!Sztem
Spanomnak asszem van gyári lámpája, 97es coupeja van, rákérdezzek és holnap délelött odaadnám vhol?!
Elvileg sztem 3D meg coupe moci teteje megegyezik..
Nekem 215/40ZR16 volt fent,örültem amikor eladtam.
1mp-vel rosszabb gyorsulás 100-ra, 11,5 literrel nagyobb fogyi.
Nyomvájuknál izomból kell tartani.
1,4-re max 195-öst raknék és a 16" sem erőltetném.
ismerem
körforgalomba körbe körbe, 2,5 kör alatt ért utol ugy hogy én kényelmesen mentem körbe, ő meg mint az állat
na visszatérve egyik ismerősnek van a kocsika alatt 215/40/17"
és neki gyári rugóval nem ér bele sehová sem.
ültetve vágot rugóval-50mm ugy ki kellett venni a doblemezt, nyáron jó télen szar
visszatérve vincire, neki nagyon széles a felnije, ezáltal nehéz is a felni
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy honnan lehetne beszerezni 6gen Civic-re spoon tükröt? Esetleg van-e valakinek innen a fórumról, aki tudna ezügyben segíteni?
Előre is köszönöm!!!
Az a doboz nem aza. :-) Amivel lesuvickoltam, az EZ! Amway-es cucc, egy kedves ismerősöm ezzel foglalkozik, izé, először udvariasságból próbáltam csak ki, de bizton állítom, többet ér az összes teszkós-ósanos kolor-médzsik-nél!! 5 mosás után is ugyanilyen dukkója van neki. Most hétvégén igazából csak rápolíroztam, mert 3hete körbedörgöltem kézzel, eléggé lógott a nyelvem a végére, oszt' most vettem egy polírozógépet. Naná hogy újrakentem a Típust!
Gumik felni topik fejécében van gumiméret kalkulátor, ott nézd meg a váltóméretedet. Szerintem a 16" még szódával elmegy, viszont a gumi kicsit drágább lesz, mint a kisebb méretűek.
Sztem valószínűleg az 1.4 leheletnyit megérezné a 16"-t, valszeg kicsit lomhább lesz, viszont ugye nagyobb kerékkel sokkal jobban néz ki. És jóval drágább lesz rá a guma, mint 14"-ra .
A nagyobb kerék/ peres gumi csökkenti a menetkomfortot, tehát jobban fog rázni a gép, onnantól minden gödör, csatornafedél halálos ellenség, a nyomvályúk miatt folyton markolni kell a kormányt, viszont az úttartása jobb lesz, pl kanyarban jobban tapad, úton marad, nem "kúszik" el oldalra mint a ballonos gumikkal.. "civic a helyén marad!" Gondold meg, ha nem akarsz vele gyorsulgatni, akkor sztem 16" még elfogadható. Sztem. Meg kell nézni a váltóméretét a 14"-al, asszem a gumibolt.hu-n ha jol emlékeszem meg lehet nézni.
Nekem 215/40 R17 van fenn a gyári 15"-ös helyett, de még nem tudom, lomhább-e így a kocsi, mert nemrég vettem a Típust, majd ha felteszem rá a 195/50 R15 téligumás lemezfelniket, megtudom mondani
Arra én a helyedbe nem eröltetném a 16collt. Vagy kérdezd meg Vincentet, neki 1.4-en van 16-os felni.
Én annyit tapasztalok, h lomhább lett a kocsi és a nyomvájúkra érzékenyebb.