amúgy a buzi állambácsi miatt 8 évnél idősebb külföldi autót nem lehet Mo.-n forgalomba helyezni, csak behozni alkatrésznek úgykészűlj! magyar ember csak szopja a faszt... na mind1, nem állok neki rimánkodni, ez wan sajna!
sárgán mentem át a tap elág felé, a busz meg zúzott le a Lévayn a piroson át !!!!
Fékeztem Satu de belecsúsztunk a kocsi totálkár nekem agyrázkódás mellkasi sérülés a két lánynak semmi komolyabb baja (főként zúzódások)
Köszönöm-köszönöm
Nos már beírtam 1x, de címszavakban: elvittem még1x Honda szervízbe, keressék meg a hibát.
A szerelő 3 dolgot talált ill. csinált, 1. vtec szelep csatijából kijártak az érintkező tüskék, 2. szétszedte atomjaira a vtec szelepet, kitakarította, 3. szelephézagon kellett állítani rendesen.
Az eredmény: ha 2-3szor vált a vtec, utána eltűnik a torp, csak ~félgázas gyorsításnál lehet érezni kicsit :-/
Ezért mindig padlón gyorsítok ;-) A gép sokkal csendesebb lett 8000nél, már eltűnt az a "jaj szegény már 8000nél van mindjárt elszáll-érzés", hanem végre előjött a faxa érces bömbölő Honda hangja, és sokkal jobban is megy! Meg kapott 1 nagyobb direktszűrőt is.
Szóval nem lett tökéletes, de közel van hozzá.
A szakszerelő azt mondta, nem tud vele többet kezdeni, minden jó rajta, vagy adjam el, vagy barátkozzak meg vele h ilyen. Fasza mi? Szakszervíz...
Nos eladni nem fogom.. amire gyanaxom, hogy olajcserekor tettem Prolongot az olajba... Most biztos sokan felhördülnek, de nekem igenis jól szerepelt a crx-ben!! Viszont itt a vtecváltásnak ha jól hallottam köze van az olajnyomáshoz, a prolong meg ugye teflonoz mindent...
No nemsokára itt a kövi olajcsere, akkor majd nem megy bele prolong, aztán szép lassan ha kikopik belőle, meglátjuk javul-e a helyzet.
Jól "kifogtam" ezt az autót..
De a hibái ellenére akkor is a szívemhez nőtt!
az adásvétel-ben most volt szo rola: #32186(progi árakkal) és #32137(pdf catalg képekkel)
..azt nemtom, hogy van-e júkéj-ra. jhmek-ra 4600péz. már rendeltem is!
egyébként mi a téma 5000rpm körül? jutottatok már elöbbre?
Bandi, Lazy!!Ott a pont nálatok!Most lementem és megnézetem a motortérben!Hát ott volt a bűnös!!!Ki is cseréltem és jó is!Ki a f*sz gondolna rá,hogy a belső világítást ott keresse!!?????THX everyone!!!
2006. október 19. 20:13:46: megválaszolva Lazy 0 által,
→ #7046
Oké,köszönöm a segítséget!Még egyszer átnézem,és ha nem találom a bizosítékját akkor ez lesz!!Nem tudok jobbat!Köszönök mindent!Azt hiszem, hogy jövök még ide egy párszor!!Honda4Ever!
2006. október 19. 19:25:00: megválaszolva Balu + által,
→ #7040
mondok 1 tippet: ha leveszed a baloldali A oszlop burkolatát lehet ott megtalálod a belső világitás pozitív kábelét. Ha nincs ott söt nem is megy fel, (mert azis lehet hogy szétcsúszott a sarú és valahol berázkodott a tetőkárpit valamelyik pontjára) akkor itt egy bekábelezési támpont.
2006. október 19. 19:13:12: megválaszolva Balu + által,
→ #7036
De nálam is van!!!De sajna nem tudom,hogy mihez köthették hozzá vagy hogy mi az elnevezése angolul!!!!!a biztiket végignéztem, de mind jó!!ezért nem értem!!!
2006. október 19. 19:17:37: megválaszolva Lazy 0 által,
→ #7038
A biztosíték tábla gondolom a 6.gen Civic-nél is a baloldalon alul van. A takaró ajtón nincsen meg az adattábla, hogy melyik biztosíték mekkora és minek a biztosítéka? 5.gennél így van, gondolom a tiédnél is valahol ott kell lennie.
(leveszed a biztosítéktábla fedelét megnézed melyik a belső világítás biztosítéka. Fogsz egy állandó 30-ast és felhúzod a lámpa foglalatához
, adsz neki ott egy kapcsolható testet, meg felviszel a 2 ajtókapcsólótól 1 kapcsolt testet azt szevasz
Senki...?
Akkor megnézem a Rover fórumon, már ha van ilyen. Ma le is fikázta a gépet 1 ismerős portásbá' , hogy ragasztószalag fogja oda az indexem?! Mondtam neki vegye úgy hogy 170 szilaj paripának kihullott 1 szempillája.
De kell az az index nagyon. Egyőtöknek sincs itt fehér oldalindexe??
Sziasztok!Volna egy problémám!!Azt mondták hogy Ti biztos segítetek!!Az autó amiről szó van egy 98-as 3 ajtós Honda Civic!Szóval:Az a lényeg,hogy a mennyezeti világításom nem működik!!!A kapcsolt negatív az felmegy az izzóig,de viszont aminek állandónak kéne lenni(pozitív szál!)az valami oknál kifolyólag viszont nincs !!!Nem tudjátok véletlen, hogy hol lehet az biztosítékolva???Vagy miért nincs???Segítségeteket előre is köszönöm!!!
2006. október 19. 19:14:39: megválaszolva Bandi 0 által,
→ #7037 2006. október 19. 19:10:56: megválaszolva Balu + által,
→ #7035 2006. október 19. 18:28:43: megválaszolva Lazy 0 által,
→ #7033 2006. október 19. 18:27:12: megválaszolva Balu + által,
→ #7032
Köszönöm a dícséreteket, a hirtelen nagy érdeklődésre való tekintettel egyben válaszolok
hűtőmaszk: frigate tuning, Bp. nyugatu pu. környéke (frigate.hu), ez csak a keret (kb 7-8e), venni kell mellé rácsot (2-3e), lefújni, ragasztgatni...
lámpa: PelyV(T)i kolléga az illetékes, ha jól emlékszem californiából rendelte nekem a cuccot (ebay), röpke 3 hónap alatt , ja és mivel a postások ráöntöttek vmi vaníliafagyit (magyar pista rulez) az egész dobozra, qrva jó vaníliaillatot árasztott hetekig
Köszi... nincs behorpadva... már futottam néhány kört a lehetséges hibaokokkal, most annyit javult a helyzet, ha bemelegszik a moci, párszor vált a vtec, utána eltűnik a megtorpanás.
Jelenleg arra gyanaxom, h az autó megvásárlása után rögtön olajat cseréltem, és raktam bele Prolongot..
Nos a Prolong a II.gen crx-emnél remekül szerepelt, visszatért a gyári kompresszió, de a vtec motornál lehet épp az ellenkezőjét váltja ki azzal, h mindent bevon teflonnyal..