Láttam már morcot szépet 6 genen. A szemöldök nem a legszerencsésebb, mégha nem is a szépség vagy rémség miatt, de felénk hallok jópár letört szemöldökről. Az első lámpamaszk meg egyenesen undorítóóóó, azt az egyet ne. Morchoz ügyes mester kell.
morcositás. Szemöldök gagyi meg szar. meg tesco
DE azt eladáskor letudod szedni No igen 6 gen el pont a lámpái miatt nem vagoyk kibékülve. amugy morcositás árábol tudnál venni angel eyest aztán az valamit dob rajta !!! és sztem többet.
ok, ebben is benne vok..., de én holnap menek le szajolra, oszt csak vasnap este érek haza, szal csak jövőhéten... ha hétközben, akkor timi nem tud jönni, így kell egy harmadik személy is, aki vezet, ahová beülök...
jah, jah... viszont, ha mostanság ilyen vagy ilyesmi naplementés képet akarunk csinálni, akkor ahhoz elég pontossan kell kimenni, időre, hogy ne legyen túl sötét, de a nap már épp menjen le... ez az időszak elég rövid max 15-20 perc. nagyon gyorsan besötétedik.
érdekesen cenzúrázva káromkodsz és csodálkozol... köszi, örülök, ha tetszenek!
(ha leglább 1-2 embernek tetszik, akkor úgygondolom már megérte megcsinálni)
muhaha..., nem is vok hibbant! ... profi fotós meg vékképnem!
bár a technika a segítségemre van, be kell vallanom, de egy 10e ft-s géppel is lehet jó képeket csinálni (ha nem is minőségre, de látványra/hatásra mindenképp! )
Te grafikusként praktizálsz Cartársam? Vagy default-ból ilyen ügyesen kezeled a fotosoppot?
Nem, nem látom a Saturnus-on készültek a képek..
Csak viccelek... átlagon felüli fotók na, el kell ismerni..
Nem mondasz hülyeséget Tomboyka, de nem földúton jártam a verdával. Másfél hónap használat után még annyira nem lepődnék meg szerintem. Mondom én, akinek a kezében van a szűrő, és látom milyen tiszta. De remélem ezen nem veszünk össze?
Kérdés!Mik a tapasztalatok 6.gen gyári fényszórós civicbe xenon beépítése.Mármint arra gondoltam hogy mennyire világít jól mert hallottam hogy a kupak miatt nem teljesen jó.Ha hülyeséget kérdeztem bocsi.
2006. október 12. 21:37:55: megválaszolva tibor 0 által,
→ #6817 2006. október 12. 18:01:49: megválaszolva Lazy 0 által,
→ #6796
muhaha..., nem mo.-n volt... prágától jöttünk lefelé (délnek és tudod, arra "lejt" a Föld - muhaha)... de tényleg, feltünően keveset kellett nyomni a gázt, meg amúgy sem mertem, mert kb a váltó/kézifék alatt szétrohadt és szét is csúszott a kipuff, így olyan hangja volt, mint egy v8-as Hoss Boss mocinak... 1800-as fordulatnál elváltottam, mert az utastérben olyan hang volt, hogy fájt..., valamint nem csak az ánuszomat csikizta a rezgés, de még a fülcimpám is beleremegett...
El fogod sírni magad. Nem szoktam nyomni neki, 3000 fölé nem megy csak ha valakivel versenyzek.
Azt pedig tegyük hozzá hetenete 50km megyek az autóval de van olyan hét hogy benne se ülök.
(Van olyan azért hogy heti 200km ha programom van hétvégén)
És van kivétel mint mult péntek amikor azért nyomtam neki. Már félig van csak a tank
Azért nem nyomom neki mert nincs még kész és nem akarom elbaszni amocit.
nekem 92-es vti-m van és pont annyit fogyaszt, amennyire nyomod!
volt már, hogy 98km-en 4,3-at fogyasztott a kocsim, bár az extrém eset volt, lukas kipuffal, kamion mögött "vákumban" (no légellenállás), 70-90km/h-s átlaggal, végig enyhe lejtőn...
váltalában ha nem nyomogatom a gázt, akkor 7-8 között..., de ha kitaposom a belét is, akkor simán van 12-14 is... tehát vegyes használattal 9-10 között lehet vele járni... (persze másnak más lehet a tapasztalata)