Ezt ne olvassátok el, csak a képeket nézzétek, azért írok, hogy a fórum ne tiltson le, és mano ne vágja le a herémet megint, hisz már csak egy golyóm van a zacsiban a duplikált hozzászólásom miatt. Amúgy meg pina.
Ó igen - hát voltam párnál látogatóban - és megijedtem. A választék szinte csak a PoWerFul dobokból áll mindenütt + jófajta c*gányember szakmunkások dolgozzák meg az autót, ha már kiválasztottad a neked tetsző PoWeRFul dobot - nem vicc. Esetleg rendelnek (várható érkezés: 2 hónap) tipusspecifikus Remust 100k-ért. A Remus egyébként összesen 1 fajta dobot, 1 fajta véggel gyárt az EP2-re.
De ha valaki mutat jó emberkét Csongrád megyében, szivesen visszaszívok mindent.
Az M5-öt mióta megépítették minden frankó a pestre feljutással, csak úgy nem kéne 2-3 nap szabit rááldoznom az egészre, ha itt találok valakit.
Az a baj az EP2-vel egyébként, hogy mivel leginkább csak Európában honos ez a D16V1 motor, elég kevés dolog rendelhető hozzá termékenyebb országokból, így kissé mostohagyerek (a példával élve, Greddyről ne is álmodjunk). Vagyis igazából szinte semmi nincs hozzá.
EP3-hoz (ami ugye a 7gen Type-R) minden van, de tényleg, kulcsrakész Supersprint vagy ha japán kell akkor JUN, HKS, szóval bármi.
Szoktam én bújni az eBay-t, meg az online boltokat, sajna nagyobb EP2 közösség nincs Európában (na meg másutt sem) sehol, talán az angoloknál meg a németeknél egy kicsi.
sztem pesten a Jano-Dob -osok egész jó munkát csinálnak..., jópár ismerős ott csináltatta és idáig mindegyik meg volt elégedve velük - köztük én is... akár hangoltatható dobot, akár hallkat, akár hangossat..., bármit...
(még mielőtt félreértés esne, semmi közöm a jano-dobosokhoz, hogy "ennyire" reklámozom őket!)
laspring : úgy, úgy..., jólteccik látni! ...köszi!
Yanou : köcönöm!
Vinci : hihi..., direkt úgy végtam ott a képet, hogy ne látszódjon, hogy az egy lámpa! (amúgy a kép szélén picit még így is belóg..., pont ez volt a cél, hogy úgy nézzen ki, mintha az a hold lenne amúgy hosszú záridő ~5-10sec és f5 blende
2006. október 12. 09:38:43: megválaszolva Vinci + által,
→ #6764
azóta át lett írva az eprom,valami JDM progira,ezt Koczeka tudná igazán megmondani. Állítólag sokkal jobb lett,viszont 180km/h-nál vége is van,de addig sokkal jobb
Én ugye nem vagyok guru szóval ne tessék megkövezni...még Hondám sincs (3 hétig), de ez ugyanaz a motor amit én rendeltem 1.8 140LE....és SOHC a cikk szerint szóval kicsi tudásommal még nem látom hogy lehet VTi - ha a mester jól tanított, vagy ha figyeltem...
A K&N szűrő eladó, ha érdekel vkit! Bár a tuningüzletben azt állította a srác, 2000cm3-ig jó a szűrő, én inkább javasolnám kisebb motorra, 1.6, 1.5, 1.4.
Az első 30.000km-ig nem kell tisztítani. Nálam ~ 2.600 km-t ment.
Ha érdekel vkit, írjon.
2006. október 12. 08:13:20: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #6756
Te biztos vagy az EK9-ben? Mert tudomásom szerint az az első Type-R Civic volt és csak és kizárólag jobb kormányosban gyártották japánban meg szürke importtal jött angliába is.
sziasztok, épp azon vagyok hogy a 4door vtimet egy EK9es vtire cseréljem, jo esélyem van rá és megtartom a sajátomrol a kerekeket és a zenét ... tehát nekem mindenképp jo vásár.
Az érdekelne, hogy esetleg a 2000es civicecnek nincs-e más kerék (4x100) csavarozása ... (bocs nemtom hogy írják ezt helyesen magyarul)
Koszonom
Ja szerintetek - EK45 sedan 174kmel 1998as, 70000 forintot fizetek hozzá és egy 2000es, az ugye EK9.., 118ekmel 3door feketére lesz lecserélve, svájcbol behozva ... ???
2006. október 11. 20:49:30: megválaszolva grego + által,
→ #6737 2006. október 11. 20:47:25: megválaszolva Tonx + által,
→ #6736
Ajajj hát én full poénnak szántam azt amit írtam semmi más. A fáj a szívem a gépedért azt is képletesen írtam nekem az álmom egy olyan mint a tiéd, és csak ezt fejeztem ki hogy szép, tetszik és már alig várom hogy nekem is meglegyen. A beidézett hozzászólást meg valóban nem olvastam de az semmit nem változtat azon amit írtam. Egyszerűen poénkodtam semmi rosszindulat nem volt, de ha veled nem lehet, akkor nem veszem figyelembe innentől amit írsz, oszt tsá