ez nekem USA-ból van.
és igen állíthatóak. az enyémről tudok mondani h 5-10 cm között lehet tekergetni egy kulccsal. meg nem mondom neked mi a neve.
ez csak egy rugószett.. de lehet olyat is kapni ami igen drága ahol a szett tartalmaz gátlót is állítható keménységű és magasságút. --- ezek a legjobbak...
mivel én külön vettem hozzá a gátlót és nemn agyon értettem hozzá.. nekem eléggé pattog a kocsi...
2006. október 7. 15:23:31: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #6585 2006. október 7. 15:10:22: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #6584
Szép auto de nagyon ocsmány hátsó szárnyal izlés ficam powa szvsz jobban jrtál volna ha leveszed a gyárit és egy szinrefujtat raksz rá ami vmennyire követi a kocsi vonalát persze ez magánvélemény!
Most hogy már többször is megnéztem a képeket, így már jobban szemet szúr az a szárny, és csatlakozom az előttem szólóhoz, hogy az nélkül szebb lenne, persze így is szép, de valahogy megtöri az autó egybelévőségét "szemre" az a szárny, szerintem.
Szintén gratula! Alapból nem tetszenek ezek az alu szárnyak, mert a nagy részük elbaszott nagy a kocsi méretéhez képest, de ezt le ne szedd, mert ez pont tökéletes! Remélem sok örömet lelsz majd az autódban, és sok tízezer balesetmentes kilómétert!
Az én saját fórumom a baloldali menüben van egy képfeltöltési link, igaz regizni kell hozzá, de azt használhatjátok, baromi gyors szerver, és sávszél. A képfeltöltés.hu az egy rakás sz*** ezért is csináltam ezt, baloldali menü
Senki nem érdemli meg, mert mindenki autózott már olyan határon ahol ugrana a jogsi (pl. 50-es tábla 77km/h és már helló...) és csak az tudja igazán hogy mennyire szar ez az egész szitu aki már végig csinálta...
Amúgy meg jó ha tudja mindenki, hogy 100 km/h alatt max. 50%-ig, 100km./h felett max. 30%-ig nem veszik el a jogsít, de felette már igen!!!! (persze ez nem mindig igaz, mert nagyban rendőrfüggő!) és most jöhet a volt már tábla, mert ezt már írtam...
gyerekek, ez hihetetlen ám, 12 éves autó, és simán mindenki utánam fordul az utcán. utoljára akkor volt ilyen, mikor a fiat motoros trabimmal előzgettem a sztrádán 150-el....
tök jó érzés, hogy a hondások intenek, meg villognak....
najó... +vannak a képek, de nem tudom honnan linkelni őket. csináltam regisztrációt a freeweben, de idő mire visszajeleznek még nem mutatom meg az autómat...
2006. október 6. 19:51:47: megválaszolva Balu + által,
→ #6557
Civic Type R Prototype Named Official Car For F1 Japan Grand Prix
Date: October 03, 2006 14:36
Submitted by: Jeff
Source: Honda PR (Japan)
Credibility Rating: 10
Honda Motor Co., Ltd., today announced that the prototype 4-door Civic Type R, the sports version of the Honda Civic, has been selected as the official car for the 2006 F1 Japan Grand Prix, to be held at the Suzuka Circuit in Mie Prefecture, Japan, October 6-8, 2006. A production model, currently under development, is scheduled for release in Japan in spring 2007.
The 4-door Civic Type R prototype, fitted with a 2.0l DOHC i-VTEC engine with an output in excess of 220PS and a specially tuned sport suspension, delivers exhilarating driving performance in keeping with its bold, dynamic styling.
In addition to serving as the official car (red flag car) for the F1 Japan Grand Prix, the Civic R prototype will also be on display at Honda’s exhibit at Suzuka Circuit. Civic Type R Prototype (4-door) Specifications
Engine: 2.0L DOHC i-VTEC
Output: Over 220PS
Dimensions (L x W x H): 4,540 x 1,1771 x 1,425mm
Fórdítsátok le. A széria 220, ami a pályám köröz 220+.
nagyon komoly spontán találkozót hoztunk össze a nagykörúton a blahától a nyugatiig 23:00körül!
üdv azoknak akik ott voltak (3 db 5.gen és egy 6.gen civic
2006. október 6. 20:29:16: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #6560 2006. október 6. 01:02:38: megválaszolva Vinci + által,
→ #6549
"A sportszedán a jelenleg is futó Civic Type-R 2 literes négyhengeres i-VTEC szívómotorját kapja meg, teljesítményéről pedig csak annyit árultak el, hogy 220 lóerő felett van. A kocsi ezenkívül természetesen speciálisan hangolt felfüggesztést kapott, hogy megfeleljen a versenypálya követelményeinek. "
helyes...! azért lehet nyomogatni a gázt, de tényleg, csak ésszel!
a mögötted levőkkel ne törődj, igen, aki akar megelőz..., azokra figyelj (nem miattuk, hanem magad miatt) és ugye a kreszben benne van, hogy az előzést elő kell segíteni.
amúgy meg tudod a mondást, mikor az ifa megy legelöl, mögötte meg a hosszú kocsisor... azért megy elöl az ifa, mert ő a leggyorsabb!
off
jah, menetközben kicseréli a kormány, hátraköti a haját (olyan rambóssan, piros kendővel), a műszerfalon megnyom 2-3 gombot, aktiválva a kis rejtett panelt, ami előjön, közben a kocsiban piros villogó szirénázik és az elöjővő panelen egy naaagy piros kapcsoló van..., felcsapja a védelmet róla, majd megnyomja a gombot és az accordból hátul előjön egy repülőgép hajtómű, a kocsi leül/ráhasal az útra és elindul..., nem túl gyorsan gyorsul, de kisidő után, mikor eléri a 2-3 mach sebességet rátólja az utánégetőt, amikor 3sec alatt 6mach-ra gyorsítja a már már lebegő accordot... ilyenkor bnőd arcán előjön a gyorsuló, gúúnyos vigyor és lehet látni rajta a kéjjt, ahogy tolná még a kart, de már ütközésig van tolva..., hiába van úgy besüppedve az ülésbe, hogy már szinte a hátsóülésen fexik...
on
ok, ok... remélem azért "tanultál" belőle és visszafogod azért magad 100%-ról legalább 40-50%-ra, de inkább alá!
[mikor meglett a kocsim az összespórolt pénzemből egy 94-es accord nem kötöttem rá casco-t (nem tudtam volna fizetni)..., emiatt úgy vezettem, hogy ha báááármi hüjeséget csinálok FIZETEK! Ez továbbra is így müxik nálam..., nincs cascom. mindenre és mindenkire figyelek (mintha bicóval mennék a városban és "bármi bajom" lehet), hogy még vélettlenül se kerüljek "kétes" szituba, ha történik valami bibi]