a 3.2-es quattroval már nehéz, de szerintem arra még egy audi tt tulaj se verheti a nyálát, hogy a 3.2-es über 16 millás tt-vel épphogy tartani tudtam egy 10 milleres kis 2 lityós autót..
2006. augusztus 30. 13:14:42: megválaszolva Bally + által,
→ #956 2006. augusztus 27. 14:59:16: megválaszolva Andrew 0 által,
→ #936
Hehe...
Érdekes tapasztalatot osztanék meg veletek...Vagy nem is olyan érdekes,hiszen ez egy HONDA?
Tegnap éjjel rámmászott egy új OFF Audi TT cabrio ON.Erőlködött nagyon,ha jól tudom,225 pacival meg füttyösturbóval meg minden marhasággal.Hááát,azt hittem,nehezebb dolgom lesz...Aztán meg úgy kellett letolni magam elől,hogy mehessek dolgomra.Kicsit többet vártam volna egy ilyen drága kütyütől mint ez a TT,viszont a drágaságom megint bebizonyította,hogy jó vásárt csináltam vele...
2006. augusztus 27. 12:12:45: megválaszolva Lalow + által,
→ #932 2006. augusztus 27. 12:07:49: megválaszolva Lalow + által,
→ #931
Most olvasstam egy 2006-os katalogusban, hogy elektronikus gázpedál került az S2000-be is, hasonloan az accordhoz, mert hogy igy a gázreakciok még spontánabbak....
Hát azert ez hagy kivetnivalót maga után, talán pont hogy az ellenkezője nem?? Legalabbis en az ATS-be mindig ezt veszem észre, kicsit lasabb a gázreakcio, persze sokkal finombabban pontosabban adagolható, dehat akkoris....
Ja meghogy a váltót is átdolgozták igy az is még pontosabb, gyorsabb..
2006. augusztus 26. 19:51:39: megválaszolva DZSÓ 0 által,
→ #929
Nem igazan ertem hogy mi ertelme van egy s2000-el gyorsulni. Ha szivo 2000-essel ellenfell kellene akkor papirforma szinte mindig, ha szeria az ellenfel kocsija. Ez meg nem hiszem hogy nagy buszkeseggel toltene el engem
Ha meg nem szivo 2000, es nem is szeria az ellenfel akkor meg mirol beszelunk? Nem egy kategoria.
Eleve az s2000 nem gyorulasra valo. Relative keves nyomatek az is magas fordulatszamon, gyari kuplunk nem birja a rajtokat. A difi se idovel... Az auto mivel cabrio eleve nehez sulyban mivel ugy epitettek
Time attack gyerekek time attack! Erre valo a kocsi. Meg driftre se jo ha nincs atalakitva
Persze en is gyorsulgatok itt ott, de kijarni illegalra egyebekre ertelmetlen szerintem.
Az angol TODA felejtős, mert 1=1be váltják a dodót fontra...
(én főtengelyt nem cserélnék, csak hajtókart és dugattyút, meg tengelyt/szrugókat/sztányérokat... +leömlőt+kipuffot+légszűrőt... +ECU)
2006. augusztus 18. 18:17:57: megválaszolva Merkuj 0 által,
→ #918
Hááát, sajna gondoltam hogy el fog menni...de azért a gyorsulási versenyeken a turbos (és a nitros meg egyebek) egy kategóriával feljebb indulnak!
Amúgy a 200m nem távolság (gagyifalva...) még lefutni is könnyű
Hívd fel az autópályára, ott nulláról lehet menni végsebességig. Ott el kell hogy menjél!!
Akkor is S2k THE BEST!!!
Na okosok,erre mondjatok valamit!Itthon meg lehet ezt csinálni?Aki tud árakat,segítsen már,érdekelne a téma!Ja és bocsi a nagy méretért,így jól olvasható...
Nem értem miért panaszkodtok. Nemrég haverommal kimentünk hajógyárira, és ott az ő OFF Mitsu Eclipse 2000 cm3 turbó négykerék On autóját a gyári S2k simán lenyomta. Az elején elment az E de utána az S rávert egy autót...
Mosmeg az OPEL ekézett valami 260 lovas turbós (persze, hogy turbós, mimással mennének 200 LE fölé) 2000 cm2 körüli motort az S2000 elenfeleként.
Egy díjat már kapott.
A melegek megválasztották az év autójának
2006. augusztus 16. 10:42:48: megválaszolva Gabes 0 által,
→ #906
Ja.Fak a sváboknak. Turbó meg kompresszor kell nekik ahhoz, h normálisan menjenek az autóik. Varrógépmotoros úthengerek. De szerintem egy alap s3 azért menne. Nehezen, de menne. De akkor is. Még mindíg csak szívó motorunk van. Rakjanak ide akármit 2000 cm3 ig.
2006. augusztus 16. 10:46:43: megválaszolva Lakyluke + által,
→ #907 2006. augusztus 16. 10:42:09: megválaszolva Gabes 0 által,
→ #905
Lezajlott a tegnapi race. Elég csúnyán elment. A rajtom megint nem volt túl szép, de egyébként sem lenne mit tenni. Az összkerék miatt jelentős előnyre tett szert rajtnál, és utána pedig nem csökkent a táv kettőnk közt. Fura érzés is volt..Viszont legalább nem is nőtt. Ez 200m volt,nem tudom mi lenne hosszabb távon. De hát: összkerék+dupla intercooler+ felhúzva. Papíron 255LE és 380-390Nm. Elég szépen ment. Viszont egyáltalán nem könyvelem el szégyenként. Mi lenne, ha az s2k is feltöltős lenne? Világvége. Sztem mindenki tudja.
2006. augusztus 17. 22:45:43: megválaszolva Szabb + által,
→ #916 2006. augusztus 16. 10:50:18: megválaszolva kjanika cc + által,
→ #909 2006. augusztus 16. 09:30:10: megválaszolva Gabes 0 által,
→ #898 2006. augusztus 16. 09:12:16: megválaszolva Koczeka + által,
→ #897
Én sem. Addig garázsban volt novembertől. Csak a fene hitte, hogy leesik márciusban a hó. Meg nyakunkon volt a találkozó és gondoltam kicsit rendberakosgatok rajta pár dolgot.
Hát drifteltem a lágymányosin 20 al lefele és már pesten alíg bírtam felmenni. olyan meg, hogy fékút egyszerűen megszázszorozódott kb. Elindultam az egyik lámpától a másikig és ugye azt még nappal is csőgáz a szerémin és úgy éred el. Na inkább gyök kettő és próbáltam megúszni, hogy pirosra érjek oda.
De azért hazajöttem
2006. augusztus 15. 23:43:01: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #894
Egyszer jártam így. Mondjuk akkor az autóval is bementem. Nem volt jó poén hazamenni nyári gumákon március közepén hóban. 50 perc lett az amúgy 7 perces út.
2006. augusztus 15. 23:29:45: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #892
pénz! Ez az! Mi más? 400 lóerőnél már tükmindegy, hohy hogyan tudsz vezetni (aból a szempontból, hogy gyorsulni, ügyeskedni, persze uralni kell a gépet meg kell tudni vezetni), akkora a sebesség, erő, hogy nemjön ki az emberek különbsége, csak az autójé. nagyobb dicsőség egy 120 lóerős széria 1.6-ossal odaverni a pornépet, tuningosokat, mint egy 600 le-re felhúzott valamivel, amikor az ellenfélnek fele annyi lóerője sincs. Nemkell sok ész ahhoz, hogy rákölt az emberke az autóra 3 millát és felhúzza 600 lóerőre. Ahhoz kell ész, hogy megépítse, ne építesse) és ahhoz, hogy egy másik 600 lóerős vasat odalalázzon. Tök mind1, ha letol a srác, ha jobb az autója, akkor hiába vigyorog, mert nemrajta múlott, hanem rajtad, hogy nincsen pénzd feltuningolni...
Persze, anno volt egy osztrák srác egy turbos intivel és elég szépen verte a népet...Egy autó nyomta le, egy amerikai széjjelreszelt valami...
Amúgy, persze hogy pénz kérdése az egész...Ha nekem lenne rá lé-m akkor egy S2K figyelne be, Garett turboval és az úgy elég is lenne (400 Le)
2006. augusztus 15. 23:02:57: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #890
Meglehetne őt is fogni, csak autó kellene hozzá... Nemtudom, hogy egy felhúzott Integra type-R hez mitszólna? Vagy egy Toyota Suprához??? Pénz kell hozzá, ha lenne lóvém, akkor nemszarakodnék.. De anélkül is meglehet fogni, csak vezetői tudás kell hozzá (persze azért nem trabant ) És nefeledjétek: Elszántság + 20 le!!!!!!!!
2006. augusztus 15. 22:53:00: megválaszolva Szabb + által,
→ #889
Én mentem egy 1.8 T IV-es golf ellen "állítólag" 220 Le volt (fel volt húzva a turbónyomás és az értéket padon mérték...) Hát a VTi-met (5 gen. sedan) 1-be nagyon lelépte, de még kettőben is ment el, viszont 3-ban már nem nőtt a távolság, 4-ben már mentem rá és hoztam be a lemaradásomat. Szerintem olyan 180 körül kezdett elfogyni a kraft...Na persze azt azért hozzáteszem hogy nem vagyok egy nagy rajt-bajnok!!!
De ha fel van húzva az S3 akkor sajna kikapsz, az tuti...
A haveromnak volt egy felhúzott S3-asa és megette a 280 lovas Imprezat is, sőt megfogta a Ferrari Modena-t is (400 Le) igaz hátsókerék...De egy Mitsubishi Lancer EVO VI. elkente (Tomi Makinen Edition)
A végsebessége 265 volt....
2006. augusztus 15. 22:34:29: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #888