HONDA fórum
2024. július 4. csütörtök, 11:28,  Ramón, Ulrik Legújabb regisztráltunk: jeklizoltan 0 



Téma neve:

Nyitotta: Gabes 0 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 28 | 27 | 26 | 25 | 24 | 23 | 22 | 21 | 20 | 19 | 18 | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | vége >> 

Téma információk
Hasznos linkek:


Honda S2000 - Wikipedia, the free encylopedia
S2000.com
UK S2000 Owners Club
S2k fejlődése az évek alatt (angol) - by integra_type_r
S2000 általános hibák és megoldásaik (angol nyelven forrás: S2ki.com)
#935 Type-R 0  2006. augusztus 27. 14:33:48 re: #933 (Bally + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
a 3.2-es quattroval már nehéz, de szerintem arra még egy audi tt tulaj se verheti a nyálát, hogy a 3.2-es über 16 millás tt-vel épphogy tartani tudtam egy 10 milleres kis 2 lityós autót.. :)
2006. augusztus 30. 13:14:42: megválaszolva Bally +  által, → #956 
2006. augusztus 27. 14:59:16: megválaszolva Andrew 0  által, → #936 

#934 Lalow +  2006. augusztus 27. 14:25:26 re: #933 (Bally + )  ←  ‹›  0 | rejt
Mindegyiket nem, de ha ügyesebb vagy, a turbot lenyomod...

#933 Bally +  2006. augusztus 27. 12:21:18 re: #932 (Lalow + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem eszi meg mind1iket :(
2006. augusztus 27. 14:33:48: megválaszolva Type-R 0  által, → #935 
2006. augusztus 27. 14:25:26: megválaszolva Lalow +  által, → #934 

#932 Lalow +  2006. augusztus 27. 12:12:45 re: #930 (csirkefogó + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ja, és ezt a CTR is megeszi...:) Az S2K-nek ez piskóta...
2006. augusztus 27. 12:21:18: megválaszolva Bally +  által, → #933 

#931 Lalow +  2006. augusztus 27. 12:07:49 re: #930 (csirkefogó + )  ←  ‹›  0 | rejt
A TT egy kalap szar.. Ne csodalkozz...

Szép munka /smile5.gif /smile2.gif

#930 csirkefogó +  2006. augusztus 27. 11:59:41    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hehe...
Érdekes tapasztalatot osztanék meg veletek...Vagy nem is olyan érdekes,hiszen ez egy HONDA?
Tegnap éjjel rámmászott egy új OFF Audi TT cabrio ON.Erőlködött nagyon,ha jól tudom,225 pacival meg füttyösturbóval meg minden marhasággal.Hááát,azt hittem,nehezebb dolgom lesz...Aztán meg úgy kellett letolni magam elől,hogy mehessek dolgomra.Kicsit többet vártam volna egy ilyen drága kütyütől mint ez a TT,viszont a drágaságom megint bebizonyította,hogy jó vásárt csináltam vele... /smile2.gif
2006. augusztus 27. 12:12:45: megválaszolva Lalow +  által, → #932 
2006. augusztus 27. 12:07:49: megválaszolva Lalow +  által, → #931 

#929 DZSÓ 0  2006. augusztus 26. 19:51:39 re: #928 (Lalow + )  ←  ‹›  0 | rejt

Sztem is igazad van. Bár Hondában nem vezettem még ilyen tipust, de más márkákban igen és ugyanez a tapasztalat... /smile7.gif

#928 Lalow +  2006. augusztus 26. 11:54:46    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Most olvasstam egy 2006-os katalogusban, hogy elektronikus gázpedál került az S2000-be is, hasonloan az accordhoz, mert hogy igy a gázreakciok még spontánabbak....

Hát azert ez hagy kivetnivalót maga után, talán pont hogy az ellenkezője nem?? Legalabbis en az ATS-be mindig ezt veszem észre, kicsit lasabb a gázreakcio, persze sokkal finombabban pontosabban adagolható, dehat akkoris....

Ja meghogy a váltót is átdolgozták igy az is még pontosabb, gyorsabb..

2006. augusztus 26. 19:51:39: megválaszolva DZSÓ 0  által, → #929 

#927 -Törölt felhasználó- 2006. augusztus 26. 03:51:35 re: #926 (Lazy 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
ezért érdekes kép :)

#926 Lazy 0  2006. augusztus 25. 20:14:26 re: #925 (Gabes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nekem nem jön be semmi a linkre sem.
2006. augusztus 26. 03:51:35: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #927 

#925 Gabes 0  2006. augusztus 25. 17:07:16    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Érdekes kép...

2006. augusztus 25. 20:14:26: megválaszolva Lazy 0  által, → #926 

#924 Lakyluke +  2006. augusztus 23. 16:18:29    ‹›  0 | rejt



Remélem még nem voltak ezek a képek

#923 [ Legend ] 0  2006. augusztus 22. 08:50:27 re: #919 (Lalow + )  ←  ‹›  0 | rejt
A felhasználó letiltva
Nekem akkor is a keménytetős változat a bejövősebb...naaa :) :) :)

#922 Gabes 0  2006. augusztus 22. 08:42:33 re: #921 (Koczeka + )  ←  ‹›  0 | rejt
Köszi!
Fain kis lap /smile1.gif

#921 Koczeka +  2006. augusztus 22. 08:39:30 re: #920 (Gabes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A felhasználó letiltva
A Spoon műhelye. Lint itt
2006. augusztus 22. 08:42:33: megválaszolva Gabes 0  által, → #922 

#920 Gabes 0  2006. augusztus 22. 08:06:59 re: #919 (Lalow + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Eltéblábolnék ebbe a műhelybe na...
/meghajol/bowdown.gif /smile1.gif
2006. augusztus 22. 08:39:30: megválaszolva Koczeka +  által, → #921 

#919 Lalow +  2006. augusztus 21. 18:49:30    ‹›   →  ↑  0 | rejt









2006. augusztus 22. 08:50:27: megválaszolva [ Legend ] 0  által, → #923 
2006. augusztus 22. 08:06:59: megválaszolva Gabes 0  által, → #920 

#918 Merkuj 0  2006. augusztus 18. 18:17:57 re: #917 (Koczeka + )  ←  ‹›  0 | rejt
Tenyleg Koczeka!

Mennyi km van a vasadban? Es hogy szuperal? ;)

Amugy az elobbiekhez hozzaszolnek :)

Nem igazan ertem hogy mi ertelme van egy s2000-el gyorsulni. Ha szivo 2000-essel ellenfell kellene akkor papirforma szinte mindig, ha szeria az ellenfel kocsija. Ez meg nem hiszem hogy nagy buszkeseggel toltene el engem :)

Ha meg nem szivo 2000, es nem is szeria az ellenfel akkor meg mirol beszelunk? Nem egy kategoria.
Eleve az s2000 nem gyorulasra valo. Relative keves nyomatek az is magas fordulatszamon, gyari kuplunk nem birja a rajtokat. A difi se idovel... Az auto mivel cabrio eleve nehez sulyban mivel ugy epitettek :)

Time attack gyerekek time attack! :) Erre valo a kocsi. Meg driftre se jo ha nincs atalakitva :)

Persze en is gyorsulgatok itt ott, de kijarni illegalra egyebekre ertelmetlen szerintem.

#917 Koczeka +  2006. augusztus 18. 08:50:35 re: #912 (csirkefogó + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A felhasználó letiltva
Az angol TODA felejtős, mert 1=1be váltják a dodót fontra... :D
(én főtengelyt nem cserélnék, csak hajtókart és dugattyút, meg tengelyt/szrugókat/sztányérokat... +leömlőt+kipuffot+légszűrőt... +ECU)
2006. augusztus 18. 18:17:57: megválaszolva Merkuj 0  által, → #918 

#916 Szabb +  2006. augusztus 17. 22:45:43 re: #896 (bosszuallo 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Hááát, sajna gondoltam hogy el fog menni...de azért a gyorsulási versenyeken a turbos (és a nitros meg egyebek) egy kategóriával feljebb indulnak!
Amúgy a 200m nem távolság (gagyifalva...) még lefutni is könnyű /smile5.gif
Hívd fel az autópályára, ott nulláról lehet menni végsebességig. Ott el kell hogy menjél!!
Akkor is S2k THE BEST!!!

#915 Lalow +  2006. augusztus 16. 22:44:59 re: #914 (Type-R 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
sztem is, igy ahogy van gyönyörű:) ezzel a felnivel kell kérni ugy latom...:)

#914 Type-R 0  2006. augusztus 16. 22:39:24 re: #903 (Lalow + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ezzel az új tsx felnivel sokkal szebb a gép mint a saját gyárijával..
szerintem :)
2006. augusztus 16. 22:44:59: megválaszolva Lalow +  által, → #915 

#913 Type-R 0  2006. augusztus 16. 22:36:37 re: #900 (Lalow + )  ←  ‹›  0 | rejt
ahh de atombrutál ez a felni.... /meghajol/bowdown.gif

#912 csirkefogó +  2006. augusztus 16. 20:50:09 re: #911 (Koczeka + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
a Toda 5900 angol font,ez meg aprópénz ahhoz képest.Persze,ha itthon nem tudják jól megcsinálni és elszáll,rögtön komplett blokkot kell számolni...
2006. augusztus 18. 08:50:35: megválaszolva Koczeka +  által, → #917 

#911 Koczeka +  2006. augusztus 16. 20:16:44 re: #910 (csirkefogó + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A felhasználó letiltva
1. én nem merném itthon
2. van pl. ericksracing és toda stroker kit is... akkor már inkább az
2006. augusztus 16. 20:50:09: megválaszolva csirkefogó +  által, → #912 

#910 csirkefogó +  2006. augusztus 16. 19:59:02    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Na okosok,erre mondjatok valamit!Itthon meg lehet ezt csinálni?Aki tud árakat,segítsen már,érdekelne a téma!Ja és bocsi a nagy méretért,így jól olvasható... /egyeb/hypnotized.gif




2006. augusztus 16. 20:16:44: megválaszolva Koczeka +  által, → #911 

#909 kjanika cc +  2006. augusztus 16. 10:50:18 re: #896 (bosszuallo 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
gondolom az ő ötletük volt a 200méteres verseny. menjetek inkább 200ig egy versenyt, 200méter az semmi. Persze hogy kilő az összkerekes. 200ig hívd ki

#908 Lakyluke +  2006. augusztus 16. 10:49:08 re: #907 (Lakyluke + )  ←  ‹›  0 | rejt
Én nagyon boldog lennék egy gyári S2000-el!!! (nem mintha a mostanival nem lennék az... /smile7.gif )

#907 Lakyluke +  2006. augusztus 16. 10:46:43 re: #904 (bosszuallo 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szeva!

Nem értem miért panaszkodtok. Nemrég haverommal kimentünk hajógyárira, és ott az ő OFF Mitsu Eclipse 2000 cm3 turbó négykerék On autóját a gyári S2k simán lenyomta. Az elején elment az E de utána az S rávert egy autót...
2006. augusztus 16. 10:49:08: megválaszolva Lakyluke +  által, → #908 

#906 Gabes 0  2006. augusztus 16. 10:42:48 re: #905 (Gabes 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ja speedster utód vagy mi.

#905 Gabes 0  2006. augusztus 16. 10:42:09 re: #904 (bosszuallo 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mosmeg az OPEL ekézett valami 260 lovas turbós (persze, hogy turbós, mimással mennének 200 LE fölé) 2000 cm2 körüli motort az S2000 elenfeleként.
Egy díjat már kapott.
A melegek megválasztották az év autójának /smile2.gif
2006. augusztus 16. 10:42:48: megválaszolva Gabes 0  által, → #906 

#904 bosszuallo 0  2006. augusztus 16. 10:30:57 re: #898 (Gabes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ja.Fak a sváboknak. Turbó meg kompresszor kell nekik ahhoz, h normálisan menjenek az autóik. Varrógépmotoros úthengerek. De szerintem egy alap s3 azért menne. Nehezen, de menne. De akkor is. Még mindíg csak szívó motorunk van. Rakjanak ide akármit 2000 cm3 ig.
2006. augusztus 16. 10:46:43: megválaszolva Lakyluke +  által, → #907 
2006. augusztus 16. 10:42:09: megválaszolva Gabes 0  által, → #905 

#903 Lalow +  2006. augusztus 16. 10:20:27    ‹›   →  ↑  0 | rejt


2006. augusztus 16. 22:39:24: megválaszolva Type-R 0  által, → #914 

#902 Tasi-r +  2006. augusztus 16. 10:20:25 re: #869 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
DE lehet hogy 10 perc alatt esett le a hó:D mivel a felni tök tiszta tuti nem hó-ban érkezett és az is tuti hogy nem régóta áll ott:D

#901 Lalow +  2006. augusztus 16. 10:18:25    ‹›  0 | rejt
És ahogy idén kijön..



#900 Lalow +  2006. augusztus 16. 10:06:29    ‹›   →  ↑  0 | rejt


2006. augusztus 16. 22:36:37: megválaszolva Type-R 0  által, → #913 

#899 Lalow +  2006. augusztus 16. 09:45:33 re: #898 (Gabes 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Jaja Gabes jol mondja. Hozanak egy szivot, dehat mint ők is mindenki tudja hogy annak nem lenne értelme.
Sajnos a Honda az Honda..:)

#898 Gabes 0  2006. augusztus 16. 09:30:10 re: #896 (bosszuallo 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez nem reális így. Szériát a széria ellen.
Hozzanak egy 2000 cm2-es szívó Audit...
Kiváncsi lennék mit mutat...
2006. augusztus 16. 10:30:57: megválaszolva bosszuallo 0  által, → #904 
2006. augusztus 16. 09:45:33: megválaszolva Lalow +  által, → #899 

#897 Koczeka +  2006. augusztus 16. 09:12:16 re: #896 (bosszuallo 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
A felhasználó letiltva
Inkább 400m kellett volna.... nehezebb nálad, lehet, hogy akár be is hoztad volna!

#896 bosszuallo 0  2006. augusztus 16. 09:07:26    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Lezajlott a tegnapi race. Elég csúnyán elment. A rajtom megint nem volt túl szép, de egyébként sem lenne mit tenni. Az összkerék miatt jelentős előnyre tett szert rajtnál, és utána pedig nem csökkent a táv kettőnk közt. Fura érzés is volt..Viszont legalább nem is nőtt. Ez 200m volt,nem tudom mi lenne hosszabb távon. De hát: összkerék+dupla intercooler+ felhúzva. Papíron 255LE és 380-390Nm. Elég szépen ment. Viszont egyáltalán nem könyvelem el szégyenként. Mi lenne, ha az s2k is feltöltős lenne? Világvége. Sztem mindenki tudja.
2006. augusztus 17. 22:45:43: megválaszolva Szabb +  által, → #916 
2006. augusztus 16. 10:50:18: megválaszolva kjanika cc +  által, → #909 
2006. augusztus 16. 09:30:10: megválaszolva Gabes 0  által, → #898 
2006. augusztus 16. 09:12:16: megválaszolva Koczeka +  által, → #897 

#895 Rain Man 0  2006. augusztus 15. 23:47:23 re: #894 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Én sem. Addig garázsban volt novembertől. Csak a fene hitte, hogy leesik márciusban a hó. Meg nyakunkon volt a találkozó és gondoltam kicsit rendberakosgatok rajta pár dolgot.

#894 -Törölt felhasználó- 2006. augusztus 15. 23:43:01 re: #893 (Rain Man 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ilyen velem is volt.. azóta soha nemjárok télen nyárival :D
2006. augusztus 15. 23:47:23: megválaszolva Rain Man 0  által, → #895 

#893 Rain Man 0  2006. augusztus 15. 23:33:49 re: #892 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hát drifteltem a lágymányosin 20 al lefele és már pesten alíg bírtam felmenni. olyan meg, hogy fékút egyszerűen megszázszorozódott kb. Elindultam az egyik lámpától a másikig és ugye azt még nappal is csőgáz a szerémin és úgy éred el. Na inkább gyök kettő és próbáltam megúszni, hogy pirosra érjek oda.

De azért hazajöttem :)
2006. augusztus 15. 23:43:01: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #894 

#892 -Törölt felhasználó- 2006. augusztus 15. 23:29:45 re: #891 (Rain Man 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
gondolom.. szopás lehetett végig...
2006. augusztus 15. 23:33:49: megválaszolva Rain Man 0  által, → #893 

#891 Rain Man 0  2006. augusztus 15. 23:27:33 re: #869 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Lehet amikor bement még nem esett a hó :D

Egyszer jártam így. Mondjuk akkor az autóval is bementem. Nem volt jó poén hazamenni nyári gumákon március közepén hóban. 50 perc lett az amúgy 7 perces út.
2006. augusztus 15. 23:29:45: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #892 

#890 -Törölt felhasználó- 2006. augusztus 15. 23:02:57 re: #889 (Szabb + )  ←  ‹›  0 | rejt
pénz! Ez az! Mi más? 400 lóerőnél már tükmindegy, hohy hogyan tudsz vezetni (aból a szempontból, hogy gyorsulni, ügyeskedni, persze uralni kell a gépet meg kell tudni vezetni), akkora a sebesség, erő, hogy nemjön ki az emberek különbsége, csak az autójé. nagyobb dicsőség egy 120 lóerős széria 1.6-ossal odaverni a pornépet, tuningosokat, mint egy 600 le-re felhúzott valamivel, amikor az ellenfélnek fele annyi lóerője sincs. Nemkell sok ész ahhoz, hogy rákölt az emberke az autóra 3 millát és felhúzza 600 lóerőre. Ahhoz kell ész, hogy megépítse, ne építesse) és ahhoz, hogy egy másik 600 lóerős vasat odalalázzon. Tök mind1, ha letol a srác, ha jobb az autója, akkor hiába vigyorog, mert nemrajta múlott, hanem rajtad, hogy nincsen pénzd feltuningolni...

#889 Szabb +  2006. augusztus 15. 22:53:00 re: #888 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Persze, anno volt egy osztrák srác egy turbos intivel és elég szépen verte a népet...Egy autó nyomta le, egy amerikai széjjelreszelt valami...
Amúgy, persze hogy pénz kérdése az egész...Ha nekem lenne rá lé-m akkor egy S2K figyelne be, Garett turboval és az úgy elég is lenne (400 Le) /smile10.gif
2006. augusztus 15. 23:02:57: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #890 

#888 -Törölt felhasználó- 2006. augusztus 15. 22:34:29 re: #886 (Szabb + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Meglehetne őt is fogni, csak autó kellene hozzá... Nemtudom, hogy egy felhúzott Integra type-R hez mitszólna? Vagy egy Toyota Suprához??? Pénz kell hozzá, ha lenne lóvém, akkor nemszarakodnék.. De anélkül is meglehet fogni, csak vezetői tudás kell hozzá (persze azért nem trabant :) ) És nefeledjétek: Elszántság + 20 le!!!!!!!!
2006. augusztus 15. 22:53:00: megválaszolva Szabb +  által, → #889 

#887 Szabb +  2006. augusztus 15. 22:15:21 re: #885 (kjanika cc + )  ←  ‹›  0 | rejt
Én mentem egy 1.8 T IV-es golf ellen "állítólag" 220 Le volt (fel volt húzva a turbónyomás és az értéket padon mérték...) Hát a VTi-met (5 gen. sedan) 1-be nagyon lelépte, de még kettőben is ment el, viszont 3-ban már nem nőtt a távolság, 4-ben már mentem rá és hoztam be a lemaradásomat. Szerintem olyan 180 körül kezdett elfogyni a kraft...Na persze azt azért hozzáteszem hogy nem vagyok egy nagy rajt-bajnok!!! /smile5.gif

#886 Szabb +  2006. augusztus 15. 22:09:40 re: #880 (bosszuallo 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
De ha fel van húzva az S3 akkor sajna kikapsz, az tuti...
A haveromnak volt egy felhúzott S3-asa és megette a 280 lovas Imprezat is, sőt megfogta a Ferrari Modena-t is (400 Le) igaz hátsókerék...De egy Mitsubishi Lancer EVO VI. elkente (Tomi Makinen Edition)
A végsebessége 265 volt....
2006. augusztus 15. 22:34:29: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #888 

 << eleje | 28 | 27 | 26 | 25 | 24 | 23 | 22 | 21 | 20 | 19 | 18 | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.35, 0.42, 0.44
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.137 mp, 9 query