Lezajlott a tegnapi race. Elég csúnyán elment. A rajtom megint nem volt túl szép, de egyébként sem lenne mit tenni. Az összkerék miatt jelentős előnyre tett szert rajtnál, és utána pedig nem csökkent a táv kettőnk közt. Fura érzés is volt..Viszont legalább nem is nőtt. Ez 200m volt,nem tudom mi lenne hosszabb távon. De hát: összkerék+dupla intercooler+ felhúzva. Papíron 255LE és 380-390Nm. Elég szépen ment. Viszont egyáltalán nem könyvelem el szégyenként. Mi lenne, ha az s2k is feltöltős lenne? Világvége. Sztem mindenki tudja.
2006. augusztus 17. 22:45:43: megválaszolva Szabb + által,
→ #916 2006. augusztus 16. 10:50:18: megválaszolva kjanika cc + által,
→ #909 2006. augusztus 16. 09:30:10: megválaszolva Gabes 0 által,
→ #898 2006. augusztus 16. 09:12:16: megválaszolva Koczeka + által,
→ #897
Én sem. Addig garázsban volt novembertől. Csak a fene hitte, hogy leesik márciusban a hó. Meg nyakunkon volt a találkozó és gondoltam kicsit rendberakosgatok rajta pár dolgot.
Hát drifteltem a lágymányosin 20 al lefele és már pesten alíg bírtam felmenni. olyan meg, hogy fékút egyszerűen megszázszorozódott kb. Elindultam az egyik lámpától a másikig és ugye azt még nappal is csőgáz a szerémin és úgy éred el. Na inkább gyök kettő és próbáltam megúszni, hogy pirosra érjek oda.
De azért hazajöttem
2006. augusztus 15. 23:43:01: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #894
Egyszer jártam így. Mondjuk akkor az autóval is bementem. Nem volt jó poén hazamenni nyári gumákon március közepén hóban. 50 perc lett az amúgy 7 perces út.
2006. augusztus 15. 23:29:45: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #892
pénz! Ez az! Mi más? 400 lóerőnél már tükmindegy, hohy hogyan tudsz vezetni (aból a szempontból, hogy gyorsulni, ügyeskedni, persze uralni kell a gépet meg kell tudni vezetni), akkora a sebesség, erő, hogy nemjön ki az emberek különbsége, csak az autójé. nagyobb dicsőség egy 120 lóerős széria 1.6-ossal odaverni a pornépet, tuningosokat, mint egy 600 le-re felhúzott valamivel, amikor az ellenfélnek fele annyi lóerője sincs. Nemkell sok ész ahhoz, hogy rákölt az emberke az autóra 3 millát és felhúzza 600 lóerőre. Ahhoz kell ész, hogy megépítse, ne építesse) és ahhoz, hogy egy másik 600 lóerős vasat odalalázzon. Tök mind1, ha letol a srác, ha jobb az autója, akkor hiába vigyorog, mert nemrajta múlott, hanem rajtad, hogy nincsen pénzd feltuningolni...
Persze, anno volt egy osztrák srác egy turbos intivel és elég szépen verte a népet...Egy autó nyomta le, egy amerikai széjjelreszelt valami...
Amúgy, persze hogy pénz kérdése az egész...Ha nekem lenne rá lé-m akkor egy S2K figyelne be, Garett turboval és az úgy elég is lenne (400 Le)
2006. augusztus 15. 23:02:57: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #890
Meglehetne őt is fogni, csak autó kellene hozzá... Nemtudom, hogy egy felhúzott Integra type-R hez mitszólna? Vagy egy Toyota Suprához??? Pénz kell hozzá, ha lenne lóvém, akkor nemszarakodnék.. De anélkül is meglehet fogni, csak vezetői tudás kell hozzá (persze azért nem trabant ) És nefeledjétek: Elszántság + 20 le!!!!!!!!
2006. augusztus 15. 22:53:00: megválaszolva Szabb + által,
→ #889
Én mentem egy 1.8 T IV-es golf ellen "állítólag" 220 Le volt (fel volt húzva a turbónyomás és az értéket padon mérték...) Hát a VTi-met (5 gen. sedan) 1-be nagyon lelépte, de még kettőben is ment el, viszont 3-ban már nem nőtt a távolság, 4-ben már mentem rá és hoztam be a lemaradásomat. Szerintem olyan 180 körül kezdett elfogyni a kraft...Na persze azt azért hozzáteszem hogy nem vagyok egy nagy rajt-bajnok!!!
De ha fel van húzva az S3 akkor sajna kikapsz, az tuti...
A haveromnak volt egy felhúzott S3-asa és megette a 280 lovas Imprezat is, sőt megfogta a Ferrari Modena-t is (400 Le) igaz hátsókerék...De egy Mitsubishi Lancer EVO VI. elkente (Tomi Makinen Edition)
A végsebessége 265 volt....
2006. augusztus 15. 22:34:29: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #888
Sztem kurva szoros lesz akkor, ha neked sikerul jobban. Akkor nyerhetsz egy kevéskével. Ha viszont érti a dolgát a gyerek, sajna ragasztás.. 4wd az 4wd..
1.8T első kerék, S3 összkerék.... Böngészgess katalógusokat mielőtt kihívsz valakit
Ha balfék a gyerek, Te meg jó, akkor lenyomhatod. Hátha befullad a startnál az összkerék miatt. Kérdezd Killer Beet mit csinálj. Nála autentikusabb forrás nem nagyon van
A srácnak van egy húzott 1.8T-je. Amikor abban ülsz,azt mondod,hogy úrissten,ez mennyire megy,mert iszonyat húz a turbó. Állítólag valahol 220 LE körül van. Amikor vele gyorsultam,akkor őt 2-3 autóra nyomtam le 200m-en. Az vicces volt. Erre most kerítettek egy s3-mat. em szeretnék beégni. Én is abban reménykedem,h a végén be tudom fogni, mert az eleje tuti bukás.
2006. augusztus 15. 22:09:40: megválaszolva Szabb + által,
→ #886 2006. augusztus 15. 17:12:37: megválaszolva kjanika cc + által,
→ #885 2006. augusztus 15. 14:51:37: megválaszolva Lalow + által,
→ #884 2006. augusztus 15. 14:38:01: megválaszolva Bullett + által,
→ #881
Nagyobb súly, de összkerekes... Az elején elmegy, és talán a végén befogod, ha nem váltod el. De szerintem nem Persze én roppant szarul gyorsulok, és nem is értek hozzá annyira. Pályán szarrá vernéd!!! Az tuttó!
Mit mondtok rám és egy papíron 255 LE audi s3-ra? Este bizonyítanom kell. Szerintetek mi lesz?
Kinek fog kelleni a hungarocell a hátsó lökhárítóra,nekem, vagy neki?
Számomra egyik sem hihető...
Talán az a jobb, amelyik a felső tartományban alacsonyabb fordulaton hoz LE. Tehát a K&N 57 FIPK Gen 2: Igazából a kép alapján teljesen olyan mint a gyári. A szűrő meg nem tudni meddig fog ilyen jól szuperálni...
Halli!
Nem tudja véletlenül vki,h a comptech CAI hány lovat dob a gépen? Próbáltam utánakeresni,de nem találom konkrétan sehol. Vacilálás: Comptech CAI vs. K&N 57i Gen2 kit. A K&N-nél le van írva,h legalább 9.55 lovat dob rajta, de a comptechről semmit sem találok konkrétan.
Ezt a spilerkittet már láthattuk Hellfire "előadásában" az 586-os hsz.-ben.
Nekem túl "organikus".
Csatlakozom Lalo-hoz, jobb az eredeti, bár így hirtelen nem tudom Gabes spoilerét felidézni, lehet, hogy az a jobb.
2006. augusztus 11. 11:14:23: megválaszolva Lalow + által,
→ #856 2006. augusztus 11. 08:18:50: megválaszolva Gabes 0 által,
→ #855
Nem sok s2k-t lattam meg atalakitva ami szebb lett volna mint a gyári.
Ez pl kifejezetten csunya
Gabes elsö spoilerén kivül en mast nem nagyon tennék rá.. Az viszont jol néz ki.
Bocs Lalo, hogy meggyanusítottalak egy RX-8-al
Betudható annak, hogy nem ismerek senkit a topikból, és nem tudok autót párosítani a nevekhez.
Persze, ha mindenki betenne egy fotót a sajátjáról könnyebb lenne, bár akkor eltérnénk a fórum témájától a sok ctr fotó miatt
Köszi Gabes, nagyságrendileg ilyenre számítottam én is, lévén azért ez egy sportautó, amit illik sportosan vezetni, és mint tudjuk az energiát benzinből nyerik még a Hondák is.
Ohh, itt félreértés történt..
Sajnos nem vagyok sportkocsi gyűjtő, bár ha azt lehet mondani, az első lépéseket már megtettem a CTR-emmel...
Nem rólam volt szó itt az elmult nehany hszben.....
De egyébként igy van ahogy leirtad, az off RX-8-nak on nulla nyomatéka van, ha nincs prögetve, tenyleg nem megy...
Az S2K motorja pedig annyira ki van hegyezve, hogy ha nincs karbantartva, könnyen meghibásodhat..
A fogyasztás ha jól tudom 12 liter körülire tehető, de erre pontosabb választ majd a többiek adnak...