nem értettem én semmit félre, nyugi
én hasonlóképpen gondolom ezt mint te.
az angolok sajnos ritkán tévednek, ha ez totálkáros hír valós értéket képvisel, akkor elég elszomorító, mert lesz belőleg egy baszott nehéz gt autó. pont hogy tartani kéne a hardcore és amennyire csak lehet kompromisszum mentes örömautó imázst, csak tényleg bele kell verni 300 lovat minimum. f30c és csá.
Az NSX utódot teljesen áttolgozták. Semmiben sem hasonlít a HSC modellre. Ott egy 3.5 V6-os motor volt, elöl villany hajtással, és összeségében mintegy 400 Le vel. A kocsi tömege ennek ellenére nem érte volna el az 1200 kg-mot sem. (1150 volt a tervezett). Az új NSX egy V10 motor, nincs hibrid hajtás és sokkal nehezebb lesz. Ez az eladható és mert a LE versenybe be kell szálni. Más a koncepció és az autó. A Honda esküdött rá, hogy a HSC a jelenlegi koncepciójú V10-es NSX-et pályán legyalázta volna.
Ezt szerintem nem jól látjátok! A hír siralmas. A Honda 2004-ben akarta cserélni az S2000-et. Eredetileg csak 3 évig akarták gyártásban tartani, mert egy jubileumi medell. A gyártása súlyosan veszteséges. A régi elnök 2003-ban leállította a fejlesztéseket. Ezért kapott a S2000 2004-ben egy elég átfogó frissítést. (pl. USA F22C) Futómű áttolgozás stb... A kocsinak az az előnye, amit itt hátrányként említenek. Egyszerű célszerű könnyű és kemény. Ehhez a pörgős motorhoz nem is illik autómata váltó. Ha megnézed a piacot a Honda pont azzal rúgott labdába hogy ennyire más mint a Porsche vagy a BMW. Messze a leg kompromisszumentesebb kocsi mind közül Azért tudta eladni, mert olcsóbb, és más. Ha csinál egy kényelmesebb "luxus" sportkocsit, pont azokat az erényeket veszti el amivel itt labdába rúgott. nem sokban fog különbözni a konkurenciától. Akkor meg hogy veszed rá az embereket, hogy megvegyék. A Preztizs zéró. Olcsónak kell lenni, mert az egyetlen előny. Akkor meg veszteséges. Kicsit 22-es csapdája. Ha elveszti az erényeit mert a tömegigényeknek akarják megfeleltetni akkor nekem az nem jön be. 20011-ben a Porsche és a Z4-es is megújul. Legalább 300 Le kell hogy ütőképes legyél. By bye s4-es motor. Bye bye könnyű karosszéria. Mellesleg ha megnézed 2011-ben az sem biztos hogy benzinnel fognak menni a kocsik. Nem olyan rózsás hír ez!
utánanézek angol oldalakon is. Lehet hogy csúszott a fordítás.
Sztem USA piacra megcsinálják a zótomatát,EU-ba meg borsos extra felárért megkaphatod.
De ezt az NSX-utódot minek halasztják ennyire,azt nem tudom.Mindenesetre jó hírek!
Honda roadstere nem elég sikeres, így állítólag a közvetlen utód sem szerepelt a tervekben. Brit sajtóhírek szerint azonban a sportkocsik iránti növekvő kereslet nyomán a japán gyártó vezetése meggondolta magát.
Magas fordulatszámú motorja, hátsókerék-hajtása és egyszerűsége miatt az S2000-es általában jó kritikákat kapott mindenütt, de épp kompromisszummentes kialakítása akadályozta meg eddig, hogy igazán sikeressé váljon. A legnagyobb gondot az jelenti, hogy nincsen belőle automata váltós kivitel, így a roadsterek legnagyobb piacán, Észak-Amerikában csupán néhány fanatikus játékszere lehet, míg például a hasonló méretű és teljesítményű Porsche Boxster ugyanitt tömegesen találhat gazdára. Az S2000 következő változatának kifejlesztése persze nem megy gyorsan: az első vázlatok állítólag csak mostanság készültek el, így a szériaváltozat akkor sem jelenhet meg 2011 előtt, ha a Honda vezetése még ma jóváhagyja a gyártást.
Ez persze nem jelenti azt, hogy a Honda sportkocsi nélkül maradna a következő néhány évben: úgy tudjuk, már jövőre bemutatkozhat az XGA munkanevű, nagyobb méretű sportkupé, és persze készül a V10-es Honda NSX-utód is.
Fasza news! Eddig mit csináltak... nem értem! Ha meg automata lesz, akkor nem lesz pörgős.. ahhoz nyomaték kell! Bye bye 9000 rpm
Hehe. Én nekem jobban bejön mint az RL, jobban az én stílusom. Asszonynak egy bordó, nekem meg egy ezüst Meg amugy szerintem egy ilyen olcsóbb lenne mint mondjuk egy off 5-ös bömös, aztán az a nyomába sem ér... Vennék egy TL-t V6-osat kéziváltóval aztán nagyarcúan mennék el az off BMW-sek mellett..
whoa, azért a sötét felni is elég ütős, főleg az ablakfóliával.
toldatokat a polybauer csinálta N.o.-ban egy 5-gen sedanra felmenő lököspár átalakításával.
a japó civic feliratot meg átrajzolom normálisan, vékonyabbra, így túl vastag és ez annyira nem bejövős, aztán megmutatom majd azt is és eldöntöd, hogy melyik tetszene jobban.
na most kíváncsivá tettél, mindig is keresem és figyelem az 5d 6.geneket és bevallom őszintén kicsit büszke vagyok a sajátomra, hogy kevés hasonlóan szép van. "legalább nekem szép"
te nem szoktál az ady endre úton járni az europarknál véletlenül?
mintha ilyen autót sokat láttam volna errefelé, mikor még nem volt matricázva meg felni festve
Ezt mondom én is, nem kellene harcnak lennie, erre vonatkozik a kérdésem.
De ne áltassuk magunkat, hogy nincs, mert nap mint nap látjuk. Márpedig ha harc vesz körül, akkor fel kell rá készülni. Tök mindegy, hogy okozod a helyzetet vagy bele keveredsz, ha benne vagy akkor meg kell oldanod.
A társadalmi élet nevű játék, autózás almenüjében meg senki ne mondja, hogy mindig az együttműködő viselkedésmódot képviseli, mert ez nem igaz, sokszor észre sem vesszük, hogy milyen attitűdöt ütünk meg az adott szituációban.
Basszus, azt meg nem várhatom el, hogy akiről kiderül, hogy hülye az abban a pillanatban szülessen újra. Max együtt élhetek velük, a vérmérsékletemtől függően, az öröklött és a tanult képességeimmel pedig megpróbálhatom kezelni őket. Viszont én sem tudok kibújni a bőrömből, de ha mégis, akkor most Antonio Banderas írja e sorokat.
Hosszú lenne beidézni a teljes anyagot, de aki anno, a tanulás idején átugrotta ezt a részt, annak javaslom a linket.
"1.4. Az emberi kapcsolatok
Társas kapcsolatainkban különböző viselkedésmódokat képviselünk. A következőkben a viselkedésmódok négy csoportjával ismerkedünk meg: a félénk-bizalmatlannal, a versengővel, a megtorló-büntetővel és az együttműködővel. Már itt le kell szögeznünk, hogy e négy viselkedésmód nem négyféle embertípus jelent, hiszen a különböző helyzetekben mindnyájan hol ilyen, hol olyanok vagyunk.
...
Máskor azonban sokkal nehezebb egyáltalán észrevenni, hogy versengésbe bonyolódott. Ilyen helyzetbe kerülhetnek a zöldre váltó jelzőlámpától elinduló, egy ideig "fej fej mellett" haladó járművek vezetői, vagy azok, akik olyan pl. kanyargós, hegyvidéki úton vezetnek tartósan egymás közelében, amely próbára teszi vezetői tudásukat és járművüket.
...
Míg a versengés általában nem közvetlenül a másik ember ellen irányuló viselkedésmód, a büntető-megtorló magatartásnak nyilvánvalóan ez a célja. Bizonyára Ön is átélt már olyan helyzetet, amelyben úgy érezte, igazságtalanság történt, ártani akartak Önnek, bántották. Ilyen esetben néha az elso" gondolat a megtorlásra irányul: hogyan vehetne elégtételt, miként büntethetné meg a támadót", hogyan torolhatná meg az elszenvedett (vagy vélt) sérelmet."
lehet, hogy a civic topicba kellene, de a többi képet inkább a gumik&felnik topikba raktam
Kész a felni egy ideje, csak most jutottam odáig, hogy képet rakjak fel róla, bővebben az említett topicban: