Nem tudom hogy van pontosan. Mindenesetre remélem hogy nincs akkora százalékban europai beszállítója a török gyárnak, mert akkor kurva szar minőség lesz
Hát azért nem ilyen egyszerű. Egy autó akkor lesz európai(a török is az mert van az eunak ha jól tudom velük valami megállapodása), ha megfelelő számú beszállító is európai. Nem elég az összeszerelés. Valami 70-80%-nak kell eunak lennie az összes cuccnak(ezt majd az okosok megmondják).
Óccsó a munkaerő. Hajón az alkatrészeket sokkal kompaktabban lehet szállítani mint komplett autót lévén a kocsik nagy része csak levegő. Japánban megcsinálják az alkatrészeket és hajón átviszik törökökhöz ott összerakják japán felügyelet mellett majd elhozzák europába. Igy nincs rajta a japán büntetővám meg a sok szállítási költség. Szerintem igy csinálhatják.
Nekem nagyon bejön.
Szép kivűlről, gyönyörű belülről, jól éreztem magam benne, az anyagok, a kialakítás szerintem osztályon felüli.
A csomagtartó viszont tényleg kicsi...
Ezt arra mondtam, hogy picit műanyag, hogy nem érzem magam annyira komfortosan, mint a 10 éves brit civicemben, ott legalább ami műanyag, arról nem akarták elhitetni, hogy fém. Vagy legyen fém, vagy akkor hagyják műanyagnak. Leginkább ez pont a kilincsnél ütött meg, de ez csak az egyik, a váltó a másik, nekem sem volt bejövős, de megszokható. Oldalról nagyon tetszik a formája, még első nézetből sem rossz, de hátulról én hazafelé összekevertem egy passáttal. Vagyis már a szalonban elgondolkodtam, hogy hol láttam már ezt a hátsót, aztán a lámpánál kettővel előrébb a másik sávban állt egy olyan fenék, csak közelebb érve láttam, hogy passát...
A csomagtartóban a teljes értékű pótkerék valóban érthetetlen a lyuktömítő folyadékok és mankókerekek világában.
Ezek azok amik nagy hirtelen megragadtak bennem, mert nem volt időm alaposabban megnézni és a pozitív dolgokra odafigyelni. Valószínűleg azért is ragadhattak meg bennem a negatívabb dolgok, mert épp akkor dobtam ki 10k-t fölöslegesen szervízre, tehát nem a legjobb pillanatomban ültem bele, de majd holnap újraértékelem a dolgot valószínűleg.
De lehet, hogy egyébként is hasonló dolgokat vennék észre és mivel az emberek hiába is mondjuk, de a külső alapján ítélnek, így már nem biztos, hogy nézik a motorteljesítményt, a kipuffot, felfüggesztést, vagy a felhasznált műanyagok minősége.
Nekem tecc...
Mondjuk a Jazzre hajazó zenekonzol nem az igazi, de a többi ok. 5-ért adják az 1.8 Sportot. Nem olcsó éppen...pont annyi, mint az 5 ajtós.
Hol gyártják?
Amúgy a műanyagokról annyit hogy 100x jobb anyagból vannak mint az 5D civicnél. Szerintem ebből lehet még "TALÁN" egy majdnem olyan kultuszautó mint annó amilyent az 4-5-6genből sikerült csinálniuk. A csomagtartó baromi kicsi lapos és mély, teljesértékü pótkerék van benne és arra van rárakva egy hungarocellofánból készült tartó amiben a kerékemelő meg szerszámok vannak és kb 5-8cm vastag. Ha kisméretü pótkerék lenne és a szerszámok mint régen egy bőrszerű tartóban lennének akkor sokkal nagyobb lehetne a csomi. A kipufrendszer egyenesen megy a hátsó hídig (asszem 50-es) nem mint az 5D-nél hogy az első ülés alatt már kimegy oldalra szóval valamit mintha visszatettek volna a régi Civicekből legalább is próbálkoztak. Remélem sikeres lesz.
az első az adás-vétel topicban volt már említve, ha jól emléxem és ott azt mondták, hogy a srác 980k-ért vette meg, és pár apróságot leszámítva nem igazán piszkált hozzá, elvileg jó állapotú, de lesz ez még olcsóbb is, ha nem talál egy lamert, aki ennyiért elviszi
hello HONDÁs elvtársak.
Lenne egy kérdésem.Mit tudtak erröl a két hondáról???Kérem aki tudja hogy milyen állapotban vannak irja meg.Elöre is köszike. 1.
A design rádiót inkább hagyjuk, de a többi része nagyon teccetős nekem!
Még ha kötözködni szeretnék akkor felírnám a váltókart, de sztem hamar megbarátkoznék vele...
ma én úgy voltam a szalonban kb fél órát, hogy észre sem vettem, a szemem biztos átsiklott rajta, de szerintem az agyam citynek vette , oldalról fain, hátulról, előről annyira nem, belülről nagyon műanyag, a rádió meg ámerikás, ott nem szokás az rds, meg a radio text.
Nálunk is 2 db van egyik tesztautó a másik szalon még tulaj szerintem nincs nekik, de képeket csináltam:
Tudom hogy már voltak a Civic topicban de akkor is nekem gyerebe És jövő héten már ki is lehet probálni. Amúgy hátul független felfüggesztés elöl a mekferszon van. Nincs benne VSA és a legszarabb a cd-s rádio 6os cd tárral MP3 WMA lejátszás DE RDS-t nem tudja
Ma volt szerencsém élőben megnézni a 8.gen Civic Sedan-t...
Gyönyörű forma, fantasztikus vonalak... ...nem titok, nekem az 5 ajtós nem nagyon jött be, de ez hihetetlen szép!
Sajna a fényképező nem volt nálam, így képek nincsenek.
Belseje is egészen más, mint az 5 ajtósnak, nem annyira futurisztikus, de nem is baj...
És egyenlőre csak az 1.8 ES rendelhető. Ha esetleg vki le szeretne csapni egyre Békéscsabán megteheti. 2db érkezett egy fekete és egy aranybarnás. Egyiknek sincs még gazdája, de sztem napokon belül lessz...tessék iparkodni, azonnal átvehető
92 utáni BÁRMILYEN VTI-ből való motortartó bakot keresek, azt amelyik alul a klíma kompresszorral együtt fogja a motort. Sürgős, SOS, stb stb. A típus nem érdekes, csak menjen fel a B16A1 blokkra és lógjon ki a tüske oldalra a gumibakkal együtt.
Bárki akinek van fölösleges, vagy tud olyat akinek van fölösleges kérem írjon magánba...
sajnos spoon-ek nem tul kommunikativ ceg. en anno irtam az angol meg a japo kepviseletnek is egyik se reagalt. aztan irtam megegyet a britteknek, arra mar valaszoltak h a japanok veluk is alig kommunikalnak, szal jobban jarok ha kozvetlen japanbol probalom beszerezni a cuccokat