Öcsém te olyan értetlen vagy, hogy kezd elfogyni a türelmem!
Boci autója nem egy sportbetét szűrőtől 160LE keréken!
Írd már már lófasz van módósítva Boti autóján, mert én kúrvára nem találok semmit, amitől nőne egy benzines robbanómotor teljesítménye!
Hülye pédára, hülye példa: Iszicrx 153LE -nek megjelölt autóját kipróbáltam, semmivel nem ment jobban mint az enyém 134 LE-vel.Aztán kipróbálta az enyém, azt mondja nem vesz észre külömbséget, legfeljebb az enyém jobban megy alúl.padon nem lehettet megmérni az autóját az alacsony hasmagasság miatt.Ha úgy következtetnék mint Te, azt mondanám ,163LE-s autóm van, de mivel az enyém padon mért teljesítmény , azt mondtam, inkább az övé 135.
Mospheus Esi-je ugyan azzal a konfiggal (Boti)130LE volt.
Elhiszem , hogy nincs két egyforma autó , de hogy több mint 30LE különbség legyen azt be nem meséli nekem senki.
timeslip
Ide tessék rákattintani , és baloldalon a listázást megnyomni, ha bejött a lista, akkor felette jobbra be kell írni a keresésbe hogy honda. Ekkor már csak honda lesz sorrendben a listán. Minden autót azonos körülmények között tessék összehasonlítani, tehát célszerű kettes fokozatban a zöld görbe legmagasabb pontjánál a rezgést átlagolni. Ha ez megvan akkor lehet összehasonlítani az autókat. Ez alapján voltam biztos benne hogy boti autója (115 lóerő) kevesebb mint 145 lóerő. Az átlag vti-k (135-145 lóerő) jóval erősebbek itt, van persze néhány amit megközlít, de az boti dícséretére és a vti tulaj hülyeségére utal (negatív tuning -10-20 lóerővel). Ha alulról közelítem botit, tehát az 1.4 és 1.5 eredmények (80-95lóerő)alapján akkor is kiderül az igazság, hogy 20-30 lóerő a különbség (ami a gyári adat kb).
Lóerőben boti autója félúton van az 1.4 1.5 és az 1.6 1.8 vti között, éppen úgy mint a gyárilag megadott lóerő adatokban, 20-30 lóerőre van +- irányban ezektől az autóktól, és érdekes módon AVE mérése is ezt igazolja.
Ha ezt valaki nem érti meg és nem fogja fel ezek után sem, azt tudom sajnálni, mivel szart sem ért az autókhoz, pláne nem ért a tuninghoz, és a fizikához sem.
Gyengébbek kedvéért leírom hogy a zárójelekben levő adatok AVE mérési eredményei !
sztem meg az az elmélet bukik amit te mondassz.
az hogy magyarhonban nincsen megfelelő tapadás az nem mi sarunk.
bociék pont ugy eltalálták a kocsit hogy ezeknek a viszonyoknak megfelel.
nézd már meg hogy mennyit kap tölem a második 200méteren.
erre csak cc vs boci (alias calfy) példáját hoznám...
kicsit sarkított, de megbuktatja azt az elméleted, hogy a "turbósnak muszáj jobban menni"...
na de itt hasonlítgatásnak SEMMI ÉRTELME EZ ESETBEN!
csak a további viták elkerülése végett, mert akkor a tied lesz leszólva hogy nem megy, meg stb, gondolom érted miről beszélek?
a boti kocsijáról volt szó, tomboy azt mondta, hogy egy kipuftól nem lesz 135 whp-s... (163 loerős) főtengelyen (ez idézve szabadon)
azt azonban nem "olvassa" hogy más is van módosítva...
tessék szépen várni, vagy RT módjára adakozni, és meglesz a mérés :-) addig meg ha nem hoznátok fel ezt a vitát, senki nem foglalkozna vele...
Itt azzal van a gond hogy én egy ugyanolyan motorra ráraktam egy turbót és akkor ugyanazt a teljesítményt kaptam mint Boti. Pedig aztat mondják hogy egy turbóval jobban lehet növelni a teljesítményt. Turbo elött 124Le volt Csokinál mérve most 159,3Le szintén Csokinál mérve.
látom tudsz te ha akarsz... most van egy olyan gomb, hogy a következő 100 hozzászólás...
ha azokat is elolvasod, találsz még érdekes dolgokat !
szerintem elég lesz úgy 2000 hozzászólást visszaolvasnod, boti kb 10x irta már, hogy nem csak kipuff van a gépén meg benzinnyomi szabályzó, de nem írom le hogy mik még, csak keresgélj...
meglátod, milyen jó a felfedezés öröme!
kitartás....
2006. április 28. 10:39:26: megválaszolva Tonx + által,
→ #629 2006. április 28. 09:37:21: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #623
csokinak már ajánlottam, hogy ha mind2-en ennyire nem hisztek benne, akkor ajánljon fel egy mérést.. .hirtelen nagy csend volt utánna vagy 2 hétig... most megint előjösz ezzel a témával.. nem egyszerűbb lenne nem csak kötekedni mindig, hanem tenni is valamit azért hogy lenyugodjanak a kedélyek ?
2006. április 28. 09:19:06: megválaszolva tschokker + által,
→ #619 2006. április 28. 07:15:57: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #615 2006. április 27. 23:22:52: megválaszolva RT 0 által,
→ #612
én annyinak hiszem amit a pad mért de már irtam hogy veszteség elhanyagolható sztem.mérés elött amit "hittem" abból indult ki az egész "vita".azt pedig elég vszínű hogy tudja.na mind1 ne kezdjük megin,az biztos hogy fölötte van mint aminek ti gondoltátok
2006. április 27. 21:59:36: megválaszolva RT 0 által,
→ #607
Sziasztok.
Lenne egy kérdésem. crx em re vettem egy rezoncsövet a direktszűrőhöz, de a gyári kartercső a kocsiban nem ér el a rezoncsövön lévő luk ig. Rakjak be egy sima gumicsövet a régi kartercső helyére? vagy van valami jelentősége a cső hosszának?
lehet hogy kevesen fogadjak meg, de talan az az oka, hogy nem lehet kivalogatni a kamu informaciokat a valostol es mindeki okosabbnak gondolja magat annal amilyen. egyszeru pelda erre az a magat ma is makacsul tarto urban leged, miszerint az i-vtec azt csinalja, hogy alacsonyabb fordulatra teszi a vtec valtast.
inkabb azt mond meg miskolc kornyeken van-e valakinek dinoja. bar a mult heten hevizen voltam es eros kisertest ereztem hogys leguruljak pecsre egy meresre de valahogy ellenalltam neki.