HONDA fórum
2024. június 13. csütörtök, 22:21,  Anett, Antal Legújabb regisztráltunk: MDRBcivic 0 



Téma neve:

Nyitotta: nbinszky + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 18 | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | 8 | 7 | 6 | 5 | 4 | 3 | 2 | vége >> 

Téma információk
Hasznos link:

Skunk2 cuccok Magyarországon


Motorswap, kompresszió számítás és egyéb okosságok angolul



Civic mini me swap



Skunk2 cuccok hamisítása
#526 boti +  2006. április 26. 12:03:39 re: #524 (PelyV(T)i + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
mennyiért adnád?ja de a map neked nem rajta van ugye?
2006. április 26. 18:57:32: megválaszolva PelyV(T)i +  által, → #589 
2006. április 26. 13:29:12: megválaszolva nbinszky +  által, → #537 

#525 boti +  2006. április 26. 12:03:06 re: #523 (nbinszky + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ok,de bekéne járatni mert még 20mp-t se járt a motorja:)
2006. április 26. 13:27:20: megválaszolva nbinszky +  által, → #535 

#524 PelyV(T)i +  2006. április 26. 11:56:53 re: #518 (boti + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nekem van VTi szívósorom is és pillangóm is feleslegben 1-1 darab.
2006. április 26. 12:51:03: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #531 
2006. április 26. 12:03:39: megválaszolva boti +  által, → #526 

#523 nbinszky +  2006. április 26. 11:50:19 re: #521 (boti + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
lejössz ide hozzánk a minimocival egyik hétvégén és rendezünk itt a gyár melletti parkolóban motorversenyt!
:)
2006. április 26. 12:03:06: megválaszolva boti +  által, → #525 

#522 nbinszky +  2006. április 26. 11:49:04 re: #517 (Andrew 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
akkor inkább az 1.6 szivósorát

#521 boti +  2006. április 26. 11:32:52 re: #519 (RT 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
2kerekűt?:)
annak már vége,bár van egy minimocim:) /nyelvnyujt/tongueout2.gif
2006. április 26. 11:50:19: megválaszolva nbinszky +  által, → #523 

#520 RT 0  2006. április 26. 11:30:33 re: #517 (Andrew 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
teisinkább vegyé motort :)
vagy cseréld vtire :)

#519 RT 0  2006. április 26. 11:25:03 re: #518 (boti + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
vegyé motort
2006. április 26. 11:32:52: megválaszolva boti +  által, → #521 

#518 boti +  2006. április 26. 11:19:10 re: #515 (nbinszky + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
vti-jé 60-as.
nincs vkinek elfekvőben?:) ;)
2006. április 26. 11:56:53: megválaszolva PelyV(T)i +  által, → #524 
2006. április 26. 11:25:03: megválaszolva RT 0  által, → #519 

#517 Andrew 0  2006. április 26. 11:17:24    ‹›   →  ↑  0 | rejt
én amire gondoltam:

teljes kipuff,50 -es rendszer 4- leümlö
tunershopos carbon rezo+dirictszürő
fötengely+lendkerék könyités
kompresszió emelés

kéne aki ehez majd chipet irna
sport vezémütengely meg necces,hogy jol legyen beállitva jó tengely legyen meghozzá való chip

szivosoral meg nem tudom mit lene kezdeni vagy mahinálni,lehet nekem is bekéne szerezni az 1,5
vagy 1,6 szivosorát
2006. április 26. 11:49:04: megválaszolva nbinszky +  által, → #522 
2006. április 26. 11:30:33: megválaszolva RT 0  által, → #520 

#516 nbinszky +  2006. április 26. 11:13:26 re: #514 (Andrew 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
sokmindent lehet csinálni, szivósortuning, hengerfej tuning, henger+hengerfej sikolás,
esetleg a "ram air/torló levegőnyomás" felhasználása(talán ér valamit), minden tuning után utánna lehetne húzni az ecu-t, mert pl ha teszel rá egy nagy nyitott kipufogórendszert akkor már érdemes sztem egy csippet is beletenni.
Minét több mindent alakítasz a kocsin annál jobban érdemes csippelni.

#515 nbinszky +  2006. április 26. 11:06:23 re: #511 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
igen 56-os a pillangója. azért gondoltam a cserére, mert ugye nagyobb pillangón könnyebben tud bemenni a levegő+egyéb módosítás után még fordulatot is akarok emelni.

Dpfi pillangójától biztos, hogy nagyobb kellene neki, sztem jelenleg ez nekem egy szűk keresztmetszet, a
teljesítmény görbémen is ugy látom, hogy 5500rpm felett már nagyon törik lefelé. Sztem itt már nem tud elég levegő menni a motorba. Ezért akarok 1.6os HF-et + szívósort. Esetleg még a HF-t kibővíttetni + szívósort felpolíroztatni (de ez nemhiszem hogy megcsinálom).

A vti-k-re is szoktak integra pillangót tenni, bár a vti-é alapból nagyobb min 56os. 58as asszem.
2006. április 26. 12:13:59: megválaszolva tschokker +  által, → #527 
2006. április 26. 11:19:10: megválaszolva boti +  által, → #518 

#514 Andrew 0  2006. április 26. 10:58:31 re: #513 (nbinszky + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
aham thx.mindig tanul uj dolgot az ember,ha egy verdán kicserélteted kipuff rendszert,teszel be egy szüröt mit tudsz teljesimény növelés érdekében tenni,itt olyan dolgokra gondolok ami nem parasztvakitás
2006. április 26. 11:13:26: megválaszolva nbinszky +  által, → #516 

#513 nbinszky +  2006. április 26. 10:56:16 re: #510 (Andrew 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
DPFI-MPFI swap: Dual Port Fuel Injection - Multi Port Fuel Injection
Magyarul a dupla központi injekoros szívósor lecserélése hengerenkénti injektoros szívósorra.
Ez a lépés külföldön egy alaplépés azoknak akik d15B2-t akarnak tuningolni.
De rá lehet tenni az 1.6-os szívósort az 1.3-as 5gen civicre is. Külföldi barátaink ezzel a szivósorral azt irjár, hogy akár 90LE-t is el lehet érni. Bár nagy szivás+sok munka rápakolni...
2006. április 26. 10:58:31: megválaszolva Andrew 0  által, → #514 

#512 tschokker +  2006. április 26. 10:42:53 re: #507 (nbinszky + )  ←  ‹›  0 | rejt
Az előbbit neked írtam természetesen

#511 tschokker +  2006. április 26. 10:42:04    ‹›   →  ↑  0 | rejt
"5. Valahogyan nagyobb pillangót tenni az SI szívósorra"

Nem azt írtad lejjebb hogy 56-os pillangószelep van rajta ? Az bőven elég , ha egy 7000 felett forgó 2.0-ás motorra is elég 165 lóerőhöz. Azt felesleges kicserélned. Pár mérésen túl vagyok már hogy mi számít és mi nem.
2006. április 26. 11:06:23: megválaszolva nbinszky +  által, → #515 

#510 Andrew 0  2006. április 26. 09:59:58 re: #509 (nbinszky + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
mi az swap izé?
2006. április 26. 10:56:16: megválaszolva nbinszky +  által, → #513 

#509 nbinszky +  2006. április 26. 09:59:15 re: #508 (CTDpeti + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Már angol nyelven van is leírás hozzá... :)

Dokumentálok mindent, csak nemsok időm van megcsinálni a dolgokat. Tudod jól, hogy az MPFI swap-ot is már rég óta meg tudnám csinálni(már egy ideje megvan minden hozzá), csak eddig időm nem volt.
2006. április 26. 09:59:58: megválaszolva Andrew 0  által, → #510 

#508 CTDpeti +  2006. április 26. 09:46:13 re: #507 (nbinszky + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
hajrá, tessék dokumentálni! :)
2006. április 26. 09:59:15: megválaszolva nbinszky +  által, → #509 

#507 nbinszky +  2006. április 26. 09:30:58 re: #504 (CTDpeti + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ha készlesz a kocsim, akkor a DPFI-MPFI swap után motortuning projekt következik. Most még az infókat gyűjtöm. Nem versenyautó lesz, hanem csak a magam örömére akarom megépíteni. Ha elbaszom van mégegy motorom... :)

Szóval:
1. DPFI-MPFI swap
2. Csapágyak, gyűrűk(ha kell), stb kicserélése hogy bírják a tuningot.
3. 1.6ESI hajtókarok (ezek erősebbek mint a d15b2-é?, vagy valami erősebb hajtókar mint a gyári)
4. 1.6ESI hengerfej, és szeretném 1.5vtec-re megcsinálni. :)
5. Valahogyan nagyobb pillangót tenni az SI szívósorra
6. Ha ez mind kész és nem lesz elég akkor tervben van a turbósítás projekt.... :)

De előbb még talpra kell állítanom az autót. Meg amiket leírtam sem 1000ft-ba fognak kerülni. Tehát csak szépen sorjában. Az MPFI swaphoz megvan minden, utánna a többihez ha meglesz minden akkor megy az is rá! :)

2006. április 26. 10:42:53: megválaszolva tschokker +  által, → #512 
2006. április 26. 09:46:13: megválaszolva CTDpeti +  által, → #508 

#506 -Törölt felhasználó- 2006. április 26. 09:27:07 re: #505 (Andrew 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Bármilyen tippet/trükköt/tanácsot szívesen veszek.

#505 Andrew 0  2006. április 26. 09:08:09    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Kipuffon,csere és szürö beépitésen kivül tudtok még tudtok tuningolási modszert mai,hozhat % -ot teljesitményben?
2006. április 26. 09:27:07: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #506 

#504 CTDpeti +  2006. április 26. 09:06:30 re: #503 (nbinszky + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
már nekem is csak d16a6 gyujtáselosztó kellene valahonnan......
2006. április 26. 09:30:58: megválaszolva nbinszky +  által, → #507 

#503 nbinszky +  2006. április 26. 09:01:32 re: #499 (CTDpeti + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
jójó, akkor lemérem, csak most akartam tudni a méretét. Mert ugye az 1.6SI szivósoromna 56mm-es pillangója van. A DPFI ugy emlékszem jóval kissebb. csak kiváncsi vagyok mennyivel. :)
Majd este akkor szétszedem...
2006. április 26. 09:06:30: megválaszolva CTDpeti +  által, → #504 

#501 Andrew 0  2006. április 26. 08:48:01 re: #500 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
aha tuningolsz az elve valamiylen szinte nkihatással van motorra,igy az élettartalmát befolyásolja,bmilyne dobot letudnak nekd gyártani ami elfér rexben,vagyis lehet,hogy 50 cm hossz ude megvan az átmenés,rajta,probálj meg sulyt csökenteni(potkerék,hátso ülés sor,kalap tarto,müanyagok,
illetve ami motorba nem kell klima és hasonlok.50 es rendszer jó,és szelepek nem fognak be égni csak akkorr ,ha 2 hétig folymatosan tiltásban pörgeted megállás nélkül,vedd fel a kapcsolatot egy kipuffogossal neten sok van és ök minden kérdésedre választ adnak,az gond,hogy honda és honda is között van különbség, ami jó az egyiken leht ,ront másikon ezért nehez meghatározni mi jo a te verdádhoz.

#500 -Törölt felhasználó- 2006. április 26. 08:29:53    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szevasztok!

Most reg.eltem magam, mert lattam, hogy hozzaerto userek vannak itt & nekem is lenne nehany kerdesem.

Nemrég vettem egy Honda CRX (2.gen) ED9-est (jol irom?) 1.6 16v 125Le
És szeretném idővel valami kissebb gyorsuló autóvá fejleszteni. (de csak finoman, hogy utcai használatban is maradhasson.)

Milyen kipuff rendszert javallatok?
En a gyari leomlot egyenlőre meghagyom (penzhiány miatt) végigvinnék egy 50-es csövet és egy 50-es átmenő dobot raknék a végére (keresztbe, amekkora befér).
Mit szoltok az 5letemhez? Nem lesz túl nyitott? Nem fognak beégni a kipuff szelepek? Nem szeretném ilyen miatt tönkrevágni a mociját.

Előre is köszi a segítséget.

Üdv:
Bobo /smile1.gif
2006. április 26. 08:48:01: megválaszolva Andrew 0  által, → #501 

#499 CTDpeti +  2006. április 26. 08:19:57 re: #498 (nbinszky + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
sztem le kell mérned...szívőcső átmérőt találsz neten de az más mint tudjuk...:)
2006. április 26. 09:01:32: megválaszolva nbinszky +  által, → #503 

#498 nbinszky +  2006. április 26. 08:07:07    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Valaki megtudja most nekem mondani egy DPFI pillangójának az átmérőjét?
2006. április 26. 08:19:57: megválaszolva CTDpeti +  által, → #499 

#497 Veinert 0  2006. április 25. 14:09:54 re: #496 (tschokker + )  ←  ‹›  0 | rejt
értem ,nekem nincs chip a kocsimban a gyárin kívül azon gondolom nem lehet csak 1-2 becit csökkenteni max igaz?

#496 tschokker +  2006. április 25. 13:31:55 re: #494 (Veinert 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Egy rossz beállításhoz vagy rossz csiptuninghoz képest lehet csökkenteni literekkel a fogyasztást.

Példa erre, ha neked városban 7-8 litert eszik, városon kívül 6-ot akkor azt nyilván ne várd hogy 2-3 literrel lehetne csökkenteni.
2006. április 25. 14:09:54: megválaszolva Veinert 0  által, → #497 

#495 PelyV(T)i +  2006. április 25. 13:31:24 re: #476 (Veinert 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ez akkora hülyeség..... Ezek szerint az összes 1,2 es jobbat ment mint a 1,4-1,6 kategória gépei :)

Ha csak az eredményhirdetésből vontátok le ezt a következtetést akkor mondok +1 poént: az egyik motoros kategória 1-2-3 helyezését ugyanaz az ember nyerte...... ugyanazzal a motorral :)

Ha az albea lett a 2. akkor miért nem vette át a díját??? Erről a dbreceni akármiről nem érdemes több szót ejteni és következtetéseket levonni.

#494 Veinert 0  2006. április 25. 13:04:21 re: #492 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Bocs ,hogy megkérdezem ,de nem értek hozzá ténylegesen ezzel a 2-3 literrel lehet csökkenteni a fogyasztást?És hogyan?
2006. április 25. 13:31:55: megválaszolva tschokker +  által, → #496 

#493 -Törölt felhasználó- 2006. április 25. 11:58:09    ‹›  0 | rejt
Ismeri vki ezt a portékát?

#492 tschokker +  2006. április 25. 10:25:24 re: #491 (killer Bee + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
De van aki közlekedni is szeretne az autójával, és 2-3 literrel kevesebbet fogyasztani úgy hogy megvan a max teljesítmény is.
2006. április 25. 13:04:21: megválaszolva Veinert 0  által, → #494 

#491 killer Bee +  2006. április 25. 09:50:49 re: #487 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
chipet irni mérés nélkül nem lehet.az hogy mégis igy kell mert senki nem fizeti meg a mérést az nem aza én saram.

viszont az afr témához.
azért nem kell feltétlen hinni az afr nek mert ha nagy tengely van a motorban akkor valszeg ngy lessz az összenyitás is.ezért egyáltalán nem biztos hogy a mért afr-böl bármerre is el tudsz indulni.
motort a legnagyobb teljesitményre szoktunk progizni és csak elvétve kukkantok bele az afr logba.
2006. április 25. 10:25:24: megválaszolva tschokker +  által, → #492 

#488 tschokker +  2006. április 25. 09:40:06    ‹›  0 | rejt
Ha valaki nem értené az előzőt , az a lényeg hogy jó programot csak AFR mérő segítségével lehet csinálni, ha nincs akkor az esetek többségében szar az eredmény, és a szerencsén múlik ha néha sikerül naggyábol eltalálni valamit. Hetente méregetek mások által elkövetett baklövéseket.

#487 tschokker +  2006. április 25. 09:34:50    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Fasza ez a topik, megy a ködösítés meg az okoskodás, mindenki maradjon annál amihez ért !

Én a mérőpadnak és az AFR mérőnek meg az EGT mérőnek hiszek. Ha egymás után hajszálra pontosan le lehet mérni egy autót ugyanakkora teljesítménnyel úgy hogy nem változtatok semmit, akkor az a mérési eredmény engem kielégít. Ha pedig a harmadik mérésnél egy csippes verzióban mérek és szarok az AFR adatok és gyengébb a teljesítmény akkor azt is elhiszem hogy az a chip nem jó. Márpedig eddig csak ilyet mértem, HONDA témában két csippes is tevékenykedik, egyik itt a fórumon másik meg a kársztájlingon (azért ide is benézett már több kevesebb sikerrel). Egyik rosszabb eredményeket produkál mint a másik, látszik hogy így nem lehet ezt a tevékenységet korrekten csinálni, mert nincs két egyforma motor.

2006. április 25. 09:50:49: megválaszolva killer Bee +  által, → #491 

#486 Koczeka +  2006. április 25. 08:06:25 re: #460 (killer Bee + )  ←  ‹›  0 | rejt
A felhasználó letiltva
Csak 3 éve kezdtél Hondázni, mert az akkori (és nem buta) könyv? /smile5.gif
Azé szerintem a régi EK-m se volt azért olyan szar akkoriban.
A nagy titkolózás csak itthon jellemző, kint csak azon a szinten ahol 10s alatt futják a 1/4-ed mérfőldet szívó géppel pl.

Reméljül Pelyvinek beállítod faszán, ez mán hozzáállás... /meghajol/bowdown2.gif

#485 -Törölt felhasználó- 2006. április 25. 07:25:11 re: #476 (Veinert 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ez akkora hülyeség, hogy kár volt beírni.

#484 killer Bee +  2006. április 25. 07:20:52 re: #481 (RT 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
baze

#483 Vinci +  2006. április 25. 00:42:31 re: #466 (Rain Man 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
És egy jótanács:Soha ne beszélj szexről autószerelés közben,ha pizzafutárt vársz..Nagyon extrém helyzeteket produkálhat az élet... /smile2.gif Igaz,Rain?! /smile10.gif

#482 Vinci +  2006. április 25. 00:40:53 re: #481 (RT 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Te már tudod... /smile7.gif /smile5.gif

#481 RT 0  2006. április 24. 22:48:59 re: #475 (killer Bee + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
főleg ha csapágyas akkor tuti nem hazudik, azt tök jól hallani
2006. április 25. 07:20:52: megválaszolva killer Bee +  által, → #484 
2006. április 25. 00:40:53: megválaszolva Vinci +  által, → #482 

#480 RT 0  2006. április 24. 22:46:03 re: #479 (malazs + )  ←  ‹›  0 | rejt
Lehet a hétvégi Tököli nagyokosok küzül valaki erre is tud tippet adni :D

#479 malazs +  2006. április 24. 22:45:23 re: #478 (RT 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
nana! és ha volt benne csíptunying meg direkszűrő meg petrol Booster? úgy azért már jobb vigyázni /smile2.gif /nevet/laugh6.gif /nevet/laugh9.gif /nevet/comicalien.gif /nevet/rofl2.gif
2006. április 24. 22:46:03: megválaszolva RT 0  által, → #480 

#478 RT 0  2006. április 24. 22:41:50 re: #477 (Veinert 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ez LOL de ilyet én meg sem mernék kérdezni :D
2006. április 24. 22:45:23: megválaszolva malazs +  által, → #479 

#477 Veinert 0  2006. április 24. 22:13:42 re: #476 (Veinert 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Bocs helyesbítek 1/8mérföld!Bocsi
2006. április 24. 22:41:50: megválaszolva RT 0  által, → #478 

#476 Veinert 0  2006. április 24. 22:07:19    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hy mindenkinek!Nem tom ,hogy ez e a megfelelő topic,hogy a következőket leírjam ,ha nem akkor bocsi.
Ma hallottam egy szerintem nagy badarságot:Állítól Debrecenben volt vmi országos gyorsulási mostanában és innen a környékről volt ott egy fiat albea 1200ccm mocival és azt mondták,hogy 1,2 es kategóriában ,kikapott,de 1,4 és 1,6 ban 2. lett.Jelzen a motorja gyári és még állítólag a VTI-ket megette 1/2 mérföldön.
Ezt én lehetetlennek tartom,de ki tudja írjatok véleményt! /felirat/hm.gif
2006. április 25. 13:31:24: megválaszolva PelyV(T)i +  által, → #495 
2006. április 25. 07:25:11: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #485 
2006. április 24. 22:13:42: megválaszolva Veinert 0  által, → #477 

#475 killer Bee +  2006. április 24. 21:34:05 re: #472 (PelyV(T)i + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
a fülednek.halld ahogy szól az a szar.az nem hazudik.
2006. április 24. 22:48:59: megválaszolva RT 0  által, → #481 

#474 killer Bee +  2006. április 24. 21:33:17 re: #472 (PelyV(T)i + )  ←  ‹›  0 | rejt
jó lessz az új mühelyembe sormintának:) vagy fogasnak,vagy beleülök ha épp gondolkodni akarok:)

 << eleje | 18 | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | 8 | 7 | 6 | 5 | 4 | 3 | 2 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.34, 0.34, 0.32
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.217 mp, 9 query