240 LE, de ha olvastál Automagazint, ott a Hungaroringen tesztelték. Egy kalap khaki volt. Nem lehet kikapcsolni a menetstabilizálót, és egyfolytában beleavatkozik mindenbe. Persze a Seat 240 LE-vel u.e.
Szeretnék én is csatlakozni a coupéért tüntetők táborához. Nem mondom hogy ez így ronda de a coupé sokkal gyönyörűségesebb (nekem 6genbe is az tetszik a legjobban)
Az Off Seat lesz a piac legerősebb egyterűje! 240 LE-vel meg első kerékkel meg a dülöngélő magas kasztnival 1400 Kg+ és ollllyyan király lesz hogy hűűűűű. Persze a parasztok majd ott gyorsulnak vele ahol lehet.
Tessék a pozitív oldalát nézni Legalább lesz, és 200 ló lesz, igaz 2.2-es motorral. Még mindig jobb, mintha egy 2 literes 160 lovast neveznének Type-R-nek
Nekem is olyan gépem van mint neked, és ugyszintén lentvan a segge... Én elfáradt rugókra tippelek.
De ezt a témát szerintem a szerviz topikban folytassuk..
enyémnek is lejjebb van a segge de nem tudok vele mit csinálni mivel ültetés után is lejjebb van a segge. Most visszarakom a gyári rugókat hátra hátha akkor legalább normálisan fog kinézni a kocsim.
2006. február 8. 00:03:24: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #352
Én meg magyar vagyok és nekem nem jön be a 2f2f stílusú - szvsz. öncélú "karácsonyfa"- tuning.
Nem vagyok egy konzervatív típus de a tuning szó eredeti értelmének (finomhangolás) híve vagyok és nem annak hogy "még ezt is alakítsuk át" mert nehogy már gyári legyen meg egel több sor a tuningok közt és az milyen menő.
már huszadszor írom le, nem baszogatás de minden körülbelülre tippelő sziveskedjen utánanézni a facelifteknek ha már okosságot ír! nem 98-99 hanem 99-00 volt a 2. faceliftes más lámpás. Az rendjén van ha 97 10. havi elötti a tied hogy kis jeles.