A fotón biztos az új minta van, a képeken a bal oldalinak felel meg. A két jobb oldali erősebben van vágva.
Ha tényleg friss sütés, akinek jó a méret, harapjon rá!!! Ennyiért egy pályára járónak ajándék ebben a méretben, ezért a pénzért!!!
Toyo-val rengeteg gond van....siralmasan gyenge az oldalfala.... 2 hete 2db-ot dobtam ki.....egy kátyuba beleugratsz az annyi.... eddig 6 db adta meg magát az elmult 4 év alatt 2 auton...vagy csak én volt balszerencsés
Gyerekek, még mielőtt a végén gyakorlatilag az összes alsó, közép, felső és prémiumkategóriás gumit piedesztálra emeljük, engedtessék meg beleböfögni annyit, hogy ne azon mérje a gumiját senki, hogy hóban, esőben, sivatagban, de egyébként az adott időjárási körülmények közt normális használatban, majdhogynem ideális körülmények között ott tartja az úton az autót. Ezt minden gumi tudja. Annak kell örülni, ha nincs rá tényleg szükség, hogy adott gumi bizonyítson valami komolyabb történet miatt.
Szóval ár értéket számolni igazából nem tudhatunk, más kérdés, hogy a tesztek meg megbízhatatlanok.
Konkluzió -> na az nincs, gumit, mint féket megy minden ehhez hasonlót körültekintően.
Én legalábbis nem merem ajánlani a saját gumimat, és nem azért mert nem vagyok elégedett vele, de még soha nem kellett bizonyítania (és remélem, hogy nem is fog kelleni, bár elég drága volt ahhoz, hogy akár még tudni is akarhassam), hogy mit tud jobban/rosszabbul mint az összes többi. Lehet vele menni az úton, de csak emiatt még nem kiemelkedő.
A Kumho-n gondolkodom én is erősen, mert azért annak már csak van valami neve is, amit én legalábbis jobban ismerek, többre tartok (lehet, hogy hibásan) a hasonló árkategóriában lévőknél. Szívem szerint a toyo proxes tr-t venném, de a tárcám sajna mást diktál.
2006. február 8. 10:23:51: megválaszolva ZEMA + által,
→ #58
Eddig is ugyanez a méret volt, csak Fulda Carat Extremo-val, és igen, megfogja, csúnyán, de egy 1.4-et egyébként sem gyorsulásra használok (az 1.4 daewoo azért megvan ), de kanyarban fenemód élvezem, ahogy arcpiritó módon sokkal nagyobb teljesítményű atókat tolok magam előtt/megyek el mellette mert nem mer/tud menni. Meg még ma is hallom Kerge hangját, ahogy a hátsó ülésen kajabál a körforgalomban, hogy: "Vinceeeent hagyd abbaaa, kifolyik az agyaaaaam!!!!"
Sőt ha a kerékjárati ívtől elférne, aláraknám a 235-öt is, mert az inkább való a 9" széles felnire, mint a 215.
Nálam nagyon jól bevált az olcsóbb kategóriából a Kormoran SNOWPRO. Nálam bizonyított. Letakarítatlan autópályán 5-10 cm-es hóban több, mint 200 km-en keresztül ott tartott az úton rendesen. Utána 100 km-en keresztül ónos esőben is levzsgázott. Nem azt mondom, hogy nincs ennél jobb, de ár érték arányban nagyon megfelelő szerintem. Nekem darabja 11.000 HUF volt újonnan, szereléssel.
Hi!
3D 1,5ils civicre akarok márc. végéig felnit és gumit venni. 16"-ra gondoltam, de meg szeretnélek Titeket is kérdezni. Szóval 15" vagy 16" a "jobb" választás? Gondolok itt a teljesítmény csökkenésre és egyéb hátárltató tényezőre. Gumiból is kérnék ajánlást. Köszi!
Ha valakinek nincs sok pénze van 2db Michelin Pilot Primacy 205/55/16 gumim egy nyarat még el megy. Pár ezerér odadom vagy 2db téli 14 gumira cserélném réfizetéssel.
téli gumiban nálam a GT radial bizonyított amikor leesett a nagy hó.minden körülmény mellett jól viselkedik,de hóban kimagasló.a conti wintercontact ts790,michelin alpin,pirelli w210 és semperit sport-gripet összehasonlítva üti.
Nekem a régi kocsimon volt ilyen barum, csak 175/70R13 méretben. Az szar volt. Az oldalfalai kilágyultak kb3-4e km után és utánna labilis volt a kocsi... Meg nagyon kopott is. Ja és nem igazán fogta az utat.