hali
gyárilag 10cm-es van benne!13cm kisebb igazitások után belefér,de17cm-is bele lehet de kicsit nagyobb munka viszont itt sem kell lemezt vágni!tipustol függöen kiemelö gyürü lehet hogy kell!
Valaki nem tudja véletlenül, hogy mekkora hangszóró van az ajtókban, Illetve, hogy mekkora férhet bele nagyobb farigcsálás nélkül? Autó a nevem alatt...
Üdv: T.
2005. október 1. 14:13:23: megválaszolva RIHI 0 által,
→ #642
Szerintem olvassuk többen is a topikot, csak éppen érdemben nem tudunk a problémátokhoz hozzászólni. Ha azt kérdeznétek, hogy hogyan kell a Civicbe VTi mocit beapplikálni, abban tudnék segíteni, ebben sajna nem.
Üdv! Lazy
2005. szeptember 30. 12:27:03: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #634
Már megtudtam h a 86-89 B20a2 is vákumos vezérlésű és h a PH3 ECU az a JDM B20A (160LE) elektronikája. De továbbra is felmerül a kérdés h a 3g Prelude komponensei jók e az enyémhez v sem Intake Manifold csere nélkül.
Ezt szeretném megtudni valakitől. Esetleg ha vannak más alternatívák is, az is érdekelne.
nemrég beújítottam egy 88-as 2.0ex prelude-öt. Elöször csak átmeneti autónak szántam, amig az eclipse-em motorját össze nem rakjuk, de nagyon megtetszett az autó, viszont ez még a duplakarbis kivitel. Érdemes-e, illetve nagy szívás-e átrakni bele a 16v injektoros motort. Kell-e a blokkot cserélni? Láttam egyet mobile.de-n amibe még beleinvesztálnék, ha megéri a szenvedés.
Van egy 86-os Prelude-öm 2.0i-16v, EDM B20A1, ECU kód: PJ5-603 (no O2 Szenzor), Vákumos gyújtásvezérlés.
Át akarom alakítani elektronikus vezérlésűvé.
Tudomásom szerint egy 86-89 Accord EXi B20A2 motorvezérlő (PH3-603, no O2 szenzor) megfelel a hozzá tartozó kábelköteggel és a TDC/Crank,Cyl szensorral.
A kérdésem annyi h még mit kellene beszereznem hozzá hogy működjön a dolog?Bár még ezek sincsenek meg . Esetleg még annyit h a 88-89 Prelude (B20A5, PK2) elektronikája, kábele és TDC/Crank,Cyl szenzora is megfelel e vagy sem? Bár ott a szívósornál van egy EACV (Elektronik Air Control Valve) nevezetű szelep ami az enyémen nincs.
Ha valaki tud segítséget v. tanácsot adni az jólenne.
Remélem!Most is van rajta egy K&N de kicsinek tűniik!Legalább is Rain Man szerint is!! Iszonyú a szívó hangja de lehet hogy éppen az miatt mert kicsi és nem kap elég levegőt!! NA majd holnap kiderül!! akkora ér ide a 4db NGK gyertyával!!!!
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ sok a nulla!!! Na vazze!!!! Azért köszi!!!
A chipes szart aztszem Gordon mondta hogy F20A4 milyen jo motorkód!! De nem vagyok benne biztos!!! Na mindegy !! Végül is elég jól megy így is max legközelebb egy TypeR-t veszek!!!!
Köszi az infót !!Viszont ha ezt tudom akkor nem rendeltem meg volna a Tunershoptól a komplet Direktszűrő kitet ,ami kimondottan Ludéra való nem pedig univerzális!!!
2005. szeptember 26. 16:43:14: megválaszolva ZEMA + által,
→ #623
van benne egy jeladó fogaskerékhez hasonlító cucc, amihez egy oda illő csapágy lehuzo kell..nagyon könnyen lepattan a fogaiból és az potolhatatlan és általában ez a nagy hőtől összevan sülve alapból..és japán méretezés szerinti csapágy van benne....ilyen apro buktatok vannak benne
a k az sajnos ezer tehát 20k=20.000.- HUF .....a csapágy 2-3.000.- az elektronika a drágább....az bontoban 10.000.- körül van...uj utángyártottban az emlitett összeg...Lehet hogy egy komplett müködöképes eloszto lenne célszerü szerezni tarcsiban...
A Chippelést nekem Pesten senki sem vállalta be még CC úr sem kb. 3 évig járkáltam utánna, aki igent mondott az kokler volt általában.....kérdezt Csoki-t...
Ő mágus e téren mostanság.
2005. szeptember 26. 16:39:21: megválaszolva stadi 0 által,
→ #622
Nem huzható a moci!?? Nem is tudom ki mondta hogy ne vegyek 2.3ast mert azt nem lehett huzni! Viszont ami most van az teljesen jó erre a célra is! Ez komoly???Fasza!!
Szal csapágyat meg elektronikát szerezek be! 25 - 30 k jol értem az 2500 3000 ft??? És amugy ezt kapok egy normális autó alkatrész boltba???
2005. szeptember 26. 16:26:34: megválaszolva ZEMA + által,
→ #620 2005. szeptember 26. 16:20:42: megválaszolva stadi 0 által,
→ #619
Stadi: Gyujtás-elósztoba csapágy( csak profi szerelőre bízhato a csere !) ....és a gyujtás elektronikám is megadta magát sokszor....az egy kis lapos pár lábas elektronika....az nem árt ha van nálad.Gyárilag NEC márkáju..10 perc alatt cserélhető...25-30 k az utángyártott
Nem is figyeltem a csodálatos Prelűd 2.0i?..mert akkor elég felejtős az chip-tuning amin tudsz vmi plusz LE-t nyerni..... gyári komputerrel nem válalja senki ..max komputer cserével de akkor átalakito csati is kell....
2005. szeptember 26. 16:17:06: megválaszolva stadi 0 által,
→ #618
De pontosan mia neve ennek a kütymörgőnek??? Mondjuk nekem nem nyikorog de amennyit járok Pest és Szeged között meg mindenfele nem szeretnék ott maradni sehol!!!!
Tőled is meg kérdeném!! A ludémhoz tudnál valami normális chipet vagy elektronika vagy stb!Valamit tudnál esetleg ajánlani????
Elöre is kösz a választ!!!
2005. szeptember 26. 16:01:47: megválaszolva ZEMA + által,
→ #617
köszi, 99-eshez kellene, a szervízben azt mondták nincs hozzá utángyártott, de árat a gyárira nem mondtak
majd délután visszahívnak ha kiderítenek valamit
2005. szeptember 23. 14:34:51: megválaszolva malazs + által,
→ #615
nem tom pontosan milyen tipushoz gondolod.... 30-35k az utángyártott QH ha van éppen hozzá pl. egy 93as prelühőz....a gyárira ebből következtethetsz.... x2 míníum
vszeg nyelestengely csapágy.....de ezt könnyen megtudhatod, ha ilyenkor kinyomod a kuplungot és megszünik akkor tuti....
viszont nyikorgo hang jöhet fenntebbröl a gyujt elosztobol is ....általában 140-160e km-nél szokott ez elromlani...eddig 3 hondámnál állt meg ekörül a km-nél....abbol 2 prelü volt...ugyhogy erre figyeljünk oda Topiktársak...10 ezer forintos tétel de ha trélerezni kell akkor joval többre jön ki...
2005. szeptember 26. 15:53:03: megválaszolva stadi 0 által,
→ #616 2005. szeptember 21. 16:18:54: megválaszolva xxZsGxx + által,
→ #611
Indítás után, a kuplung (mármint a kuplungtárcsa ) felöl nyikorgó hang jön. De a hang rögtön megszűnik ha egy kicsit (akár egy százassal) emelem a fordulatot. De ha visszangedem alapjáratra ismét elkezdi. Az egész jelenség a motor bemelegedése után kb még 5 percig tart.
Kérdés: Vajon mi lehet? Van valakinek valami ötlete? Kinyomócsapágy? (A kuplung nem lehet ennyire kopott, mert azt érezném menet közben is.)
2005. szeptember 19. 22:04:52: megválaszolva ZEMA + által,
→ #610