HONDA fórum
2024. június 17. hétfő, 04:26,  Laura, Alida Legújabb regisztráltunk: jeklizoltan 0 



Téma neve:

Nyitotta: -Törölt felhasználó-


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | 8 | 7 | 6 | 5 | 4 | 3 | 2 | 1 | vége >> 

#93 CTDpeti +  2005. június 2. 09:27:49    ‹›  0 | rejt
sztem 100 alatt (1-2ben) az 1.6 esélyes hogy kicsit meglépjen (ahogy irtátok sofőr sötöbö tényezők) de felette a nyútonméter győz az tuti...

#92 malazs +  2005. június 2. 09:06:30 re: #89 (Hondahuszár 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
bocsi nem akarok bele okoskodni.de nem azért nem hozzák a gyári értékeket mert japánban jóval magasabb a benzin oktán száma ahogy én tudom.

#91 Taki 0  2005. június 2. 09:01:22 re: #89 (Hondahuszár 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
És akkor még arról nem is beszéltünk, hogy az 5. gen Civic VTi jóval könnyebb a 6. gennél. Na az tutira lenyomja a 2.2-t. De tényleg próbálgatni kell őket. Én az elején biztos kipróbálom, hogy mit tud, aztán képben leszek, hogy ki is lehet ellenfél :)

#90 Lordie +  2005. június 2. 09:00:16    ‹›  0 | rejt
5.gen 3D VTi 7.3s gyári adat alapján, 4.gen VTi picivel még ennél is kevesebb. 6.gen a leglassabb. De valóban sofőrfüggő a gyorsulás.

#89 Hondahuszár 0  2005. június 2. 08:38:29 re: #82 (RobogóRészingTím 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az 1.6 VTi-k - most vegyük mk. autóból a teljesen szériát - papíron 8.0 sec alatt vannak százon és ahogy én tudom hozzák is a papírformát (7.9-8.0 sec). A 4. gen 2.2 VTi 7.1-et, az 5. gen 7.5-öt tud százra papíron, az 5. gen tényleg nehezebb ugyanolyan motorral. A valóságban az én 5. gen-em 7.8-7.9-et tud, igaz nem vagyok egy gyorsulóbajnok, sajnálom ütni a gépet, ami ahhoz kellene hogy még pár tizedet faragjak. Szvsz a Prelu sem hozza a gyári adatot a CTR-hez hasonlóan. Takinak igaza van: sofőrfüggő a dolog, illetve szerencse kérdése, ki kapja el jobban a rajtot...
100 felett győz az 50 Nm-i nyomatéktöbblet (150 vs. 206 Nm) a 2.2 javára, mivel a tömege nem 1/3-al nagyobb, mint az 1.6 VTI-nek.
Szerintem...
2005. június 2. 09:06:30: megválaszolva malazs +  által, → #92 
2005. június 2. 09:01:22: megválaszolva Taki 0  által, → #91 

#88 Taki 0  2005. június 2. 08:21:39 re: #87 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ha csak a gyári adatokat nézzük, akkor eléggé határeset a 100-ra gyorsítás. Inkább a soförtől függ, hogy ki hogy hozza ki belőle a maxot. Én néztem a Kaposújlaki eredményeket. Nem találtam 2.2-es kéziváltós eredményt, csak 2.2-es automata váltóst és 2.0-ást. Na ezek nem nagyon verték az 1.6 VTi-ket.
Na meg az is kérdéses, hogy melyik generációs prelüdről beszélünk. Talán a 4. gen könnyebb, mint az 5. gen.
2005. június 7. 17:42:48: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #126 

#87 -Törölt felhasználó- 2005. június 2. 08:18:27 re: #85 (Taki 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Most csak vicceltek ugye?
hogy győzne már a az 1.6? azért annyira nem jó, nem egy ford sierráról van szó. Prelude leverné /smile1.gif /smile7.gif /smile5.gif
2005. június 2. 08:21:39: megválaszolva Taki 0  által, → #88 

#86 Taki 0  2005. június 2. 08:05:11 re: #81 (Hondahuszár 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
A klubtagságit tutira kiváltom, ha lesz ocsó olaj, mert így nagyon hamar behozza az árát. Ráadásul idén szinte az összes talira el tudok menni, nem úgy mint tavaly, amikor egy félre tudtam csak elmenni.
Hát igen sok üres hely már nincs a gomboknak :)
Meglesnék belülről másik Prelude-öt is, hogy mi a különbség az enyémhez képest.

#85 Taki 0  2005. június 2. 08:02:27 re: #82 (RobogóRészingTím 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Erre én is kiváncsi vagyok. Én az 1.6-ra gondolnék, de remélem a pesti talin ki tudom próbálni. Habár még biztos nem tudom majd kihozni belőle a max-ot, de viszonyítási alapnak jó lesz. Ráadásul az első gumiaim se valami nagy számok még.
2005. június 2. 09:32:58: megválaszolva boti +  által, → #94 
2005. június 2. 08:18:27: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #87 

#84 grego +  2005. június 2. 07:15:05 re: #83 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Attól függ ki vezeti......

#83 -Törölt felhasználó- 2005. június 2. 05:51:42 re: #82 (RobogóRészingTím 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
szerinted? /smile2.gif /smile2.gif /smile2.gif

PRELUDE /meghajol/bowdown2.gif /meghajol/bowdown2.gif /meghajol/bowdown2.gif
2005. június 2. 07:15:05: megválaszolva grego +  által, → #84 

#82 RobogóRészingTím 0  2005. június 1. 22:38:24    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ha egymás mellé raktok egy 2.2Vti Prelude-öt és egy 1.6 Vti-t akkor melyik győz?
2005. június 2. 08:38:29: megválaszolva Hondahuszár 0  által, → #89 
2005. június 2. 08:02:27: megválaszolva Taki 0  által, → #85 
2005. június 2. 05:51:42: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #83 

#81 Hondahuszár 0  2005. június 1. 21:57:14 re: #80 (Taki 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Dehogynem tudja, a lejtőt, emelkedő is felismeri.
Hát, idén nem váltottam klubtagságit, mert úgysem tudok talikra menni. /szomoru/ashamed.gif
ATTS nem volt az eu piacon, csak az USA-ban. Pedig biztos nagy kanyarsebességet lehet vele elérni...
Tűkörfűtés télen párszor már hiányzott nekem is.
Ablaktörlő: nem rossz dolog a szabályozható intervalumkapcsoló, de van gyorstörlés (magad uram...)
Abszolút nem koszolja a hátsó üveget, köszönhetően a limuzinos hátsónak (ugye az üveg nem nyílik és jó messze van a hátfaltól), így ez tényleg felesleges.
Hát igen, eu. piacra aut. klímást sem hoztak, csak USA, Japán piacra, ha jól tudom.Ugye mi magyarok a német felszereltségűt kaptuk, abban nem volt aut. klíma, de volt pl tetőablak és tempomat (más piacokon ezek nem voltak szériában).
Nem volt több szabad kapcsolóhely, a tetőablak v. tempomat nélküli modellekben
van fényszabályozó a műszerfalhoz.
Ülésfűtés: a Civicemben volt, sose használtam. Bőrhöz kell, de szövetkárpithoz...?
2005. június 2. 08:05:11: megválaszolva Taki 0  által, → #86 

#80 Taki 0  2005. június 1. 19:21:44 re: #79 (Hondahuszár 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akkor húz igazán, amikor le kell lassítani, majd megnyomom a Resume gombot. Na olyankor belehúz igazán, hogy utolérje magát :) A gépkönyv azt írja, hogy lejtőn és dombon nem tudja tartani a sebességet. Szerintem meg igen :)
Hazaérkezés után kipróbáltam az ülés magasságállítást. Legalúl volt, asszem nekem jó is lesz ott. Szeretek nagyon lent ülni. De tetszett, hogy van benne ilyen.
A HBKM most intézi, hogy klubtagoknak olcsó legyen a Castrol olaj. Az biztos eredeti lesz, mert a forgalmazótól (?) lehet majd beszerezni.
Kiolvastam a gépkönyvet. Hogy mennyi extrát lehetett még hozzá kérni.
Csak egy pár, ami nincs benne az enyémben:
- a legfontosabb az ATTS
- tükőrfűtés
- időzíthető ablaktörlő lapát
- hátsó ablaktörlő
- automata légkondi
- műszerfal fényességállító
- ülésfűtés
De nem panaszkodok, jó ez így is :)
2005. június 1. 21:57:14: megválaszolva Hondahuszár 0  által, → #81 

#79 Hondahuszár 0  2005. június 1. 19:06:38 re: #78 (Taki 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Engem is meglepett annak idején, hogy mennyire határozottan adja a gázt a tempomat. Ha nem lépsz le a gázról arra a kis időre, ami a gomb megnyomása és a tempomat működésbe lépése között eltelik, akkor nem is ránt. A jót könnyű megszokni...
Ülés magasságállítás?
Hidegen jóval hangosabb a 10W-60-assal és állítólag az olajnyomás visszajelző is később alszik el! Ennek ellenére - csak szigorúan nyárra - én is gondolkoztam a 10W-60-ason, de azt nem tudok Debibe olcsón szerezni. meg felreppent itt a fórumon (biztos olvastad), hogy esetleg hamisítják.
Persze mindenki csak hallott róla...
2005. június 1. 19:21:44: megválaszolva Taki 0  által, → #80 

#78 Taki 0  2005. június 1. 18:53:09 re: #76 (Hondahuszár 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én a 10W60-ast szeretném beletenni. Az esetek 90%-ában autóúton és autópályán megyek. Ott meg tolom neki :)
De legalább kihasználom a tempomatot. Eléggé durván vezet hozzám képest. Néha olyan gázt azt neki, hogy én is meglepődök :)
2005. június 1. 19:06:38: megválaszolva Hondahuszár 0  által, → #79 

#77 Taki 0  2005. június 1. 18:51:26 re: #76 (Hondahuszár 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Én a 10W60-ast

#76 Hondahuszár 0  2005. június 1. 18:39:14 re: #75 (Taki 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Csere szűrővel: 4.8l, teljes menny.: 5.9l. De a 4l nem elég, akkor inkább 8l-t veszek, mert nekem relatíve olcsóbb 4l mint 1l.
Az összeg barátinak mondható. Sokat tucc spórolni a Nipparts/Japanparts-os cuccokkal és a munkadíjam is baráti, mert régi ügyfél vagyok...
5W-50 Mobil1. Túl híg bele 160e km-hez (csipegeti), de nekem főleg 5km alatti rövid távok vannak és kevés az országút, bejön a hígabb olaj. Ja meg ebből nekem 10e ft 4l. :)
2005. június 1. 18:53:09: megválaszolva Taki 0  által, → #78 
2005. június 1. 18:51:26: megválaszolva Taki 0  által, → #77 

#75 Taki 0  2005. június 1. 18:16:07 re: #72 (Hondahuszár 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem is vészes ez az összeg.
8 liter motorolaj kell bele? Huhh, az kész vagyon :) Te milyen olajat raksz bele?
2005. június 1. 18:39:14: megválaszolva Hondahuszár 0  által, → #76 

#74 Taki 0  2005. június 1. 18:14:37 re: #73 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Azért köszi ;)

#73 -Törölt felhasználó- 2005. június 1. 18:11:41 re: #70 (Taki 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
oké gondoltam,csak had legyek egy kicsit én is okos.
ollrájgt!

üdv /pislog/blink.gif
2005. június 1. 18:14:37: megválaszolva Taki 0  által, → #74 

#72 Hondahuszár 0  2005. június 1. 17:58:17 re: #65 (Taki 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Olaj, olajszűrő, légszűrő, benzinszűrő csere. Ezeket én vittem a Nippartsból kb. 8e+20e a 8l olaj.
2db olajleeresztő csavar-alátét (motorolaj és váltóolaj), 2 db rizsszemizzó kapcsolókba, futómű és fékek átnézése + a munkadíj és a borravaló, pecsét a szervízkönyvbe (hátha mégis el kell adni) ezek együtt 19e. Összesen 47e. Hozzáteszem, jelentős kedvezményem van a szervízben...
2005. június 1. 18:16:07: megválaszolva Taki 0  által, → #75 

#71 Hondahuszár 0  2005. június 1. 17:49:39 re: #66 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  +1 | rejt
Ejha, neki mertél vágni egyedül és bejött.
Én vagyok a gépem második tulaja, az első tulajnál beszart 2 éves korában a 4WS elektronika.
Persze a szervíz computer cserét csinált gariban, 4 éve 1 millió (!) forint volt munkadíj nélkül, csak a vezérlő egység!
Ezek szerint csak ki kell venni és elektroműszerésszel javíttatni (én annyira nem értek hozzá), ami jóval olcsóbb!
Köszönjük hogy vetted a bátorságot megcsinálni és meg is osztottad velünk! Én már lélekben nyugati bontókban vadásztam compu-t, ha tönkremenne... /meghajol/bowdown.gif /meghajol/bowdown2.gif

#70 Taki 0  2005. június 1. 17:34:18 re: #69 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Elég sok motorverziót kihagytam. Főleg az amerikai típusokat. Pl. az 5.gennél csak 2.2-es VTi motorokat adtak el amerikában és azok is 195 és 200 lovasok voltak.
2005. június 1. 18:11:41: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #73 

#69 -Törölt felhasználó- 2005. június 1. 17:08:37 re: #20 (Taki 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
kicsit hiányos a történelem. szerintem! a 3.gen-ben volt /van/ 107kw-os moci is!!!!!!

üdv
2005. június 1. 17:34:18: megválaszolva Taki 0  által, → #70 

#68 -Törölt felhasználó- 2005. június 1. 15:24:14 re: #58 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Par eve voltam kaposvaron crx talakozon, akkor volt ott ket prelude (feketek) nezegettem mellette a kis rexemet, hat mondom venni kell egyet ha mas nem a crx melle... Aztan gondolatokbol elhatarozas lett, aztan tett, sajnalom a kis cerkat, nagyon jo auto volt , imadtam, csakhat ez jobban tetszik :) Egy nagyra nott crx :)

#67 -Törölt felhasználó- 2005. június 1. 15:20:16    ‹›  0 | rejt
30 ora = 30 perc :)

#66 -Törölt felhasználó- 2005. június 1. 15:18:38 re: #63 (Hondahuszár 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
code 62: rear accurator

Jellemzöen égve marad inditaskor a check lampa, aztan vagy bekacsol vagy nem a kormanyzas. Szal nagyon ecceru a hiba forrasa, szervizben szeretik azt mondani ra, hogy compu csere. Nem kell. Kicsavarozod a computer a hatso ules mogul, leszeded a burkolatat, szepen az egesz elektronikat kiszeded belole (lesz vagy 30 csavar). A nyaklap kozepen talalsz ketto relet. nah ezeknek a labai szakadnak fel a nyakrol (nah erre mondom hogy crx jellefu hiba). Extrem homersekleti korulmenyeknel nem erintkezik. Forraszd ujra oket. Ennyi. Jah el ne felejtsd levenni az aksisarut, konnyen rovidzarat lehet csinalni. Nah azota semmi bajom vele. Nah de nem vagyok am en ilyen okos, csak neki mertem latni :)
Szal ittent van e a forrasa tudomanyomnak:

As there are many asking people, I will describe what to do (it is a copy of mail sent to pervyperry):

I will describe you how to do. To do this you must be familiar with some electromechanics. If you are not, please ask someone to do this, otherwise you can permanently damage the 4WS unit. And sorry for my poor english - I have learnt it at school, but never used after.

I have bought a second 4WS unit (mine is working fine for the moment), when I put it into my car for tests it was showing a permanent error code 62: rear accurator or something like that.

As my accurator worked fine with my original unit, I considered that the problem must be inside 4WS unit. After some hours I found a problem: broken solderings inside 4WS unit, due to age of the unit or (and) vibrations.

The solution is to resolder these broken points inside the unit.

1. Disconnect battery
2. Remove 4WS unit from car (before to get access you have to take off left rear seat and rear moulding inside trunk): disconnect 3 (If I remember well) connectors, 1 or 2 grounds, remove metal cover, and finally remove the unit.
3. Open 4WS unit (6 screws) and carefully put the cover (there is an electronic board connected with one electrical stripe) on the side. I used a big large book to put the cover on and not to brake the stripe. Finally you will have cover on the left side (laying on the book) and open 4WS unit on right side.
4. Remove internal metal cover you will see on the right side (some screws) and take it off.
5. You will see a lot of electronical (and electromechanical) parts inside. There are two black boxes (about 1 cm x 1.5 cm) little under the center of the unit. These boxes are 2 small relays. The problem is there!!! , but on the other side of electronic board, so next step is....
6. Remove the main electronic board from the box: remove all screws that fix the board to the box and other components: I am unable to say you exactly how many of them you have to unscrew - I just don't remember, but you will see yourself what is keeping the board in place. Also it is necessary to unscrew 8 big transistors from box (serving as radiator).
7. When the board is unscrewed, put some protecting paper (ex. newspaper) on the cover board laying on the book and carefully extract the board from aluminium box. Put it on the newspaper with solderings side upper.
8. These 2 relays are soldered 4 or 5 points every of them. These are big solderings. I took a magnifing tool (don't know exact english name - zoom ???) and carefully watching the relays solderings I considered ALL of them were broken.
9. Resolder all relays points and mount the unit.
10. After reputting it in the car problem's GONE!!!!

Ahoj, 30 ora alatt megvan ki- beszerelessel egyutt

Udv:
Ar2R
2005. június 1. 17:49:39: megválaszolva Hondahuszár 0  által, → #71 

#65 Taki 0  2005. június 1. 15:07:58 re: #62 (Hondahuszár 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A nagyszervíz költsége publikus?
Megnéztem az első ködfényszóró gombon nem világít a lámpám.
2005. június 1. 17:58:17: megválaszolva Hondahuszár 0  által, → #72 

#64 -Törölt felhasználó- 2005. június 1. 15:01:53 re: #60 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Helyes, lehet is szeretni a kis crx-et. Jo kis gepek azok :)

#63 Hondahuszár 0  2005. június 1. 12:18:43 re: #55 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mi a 62-es és hogy orvosoltátok?
2005. június 1. 15:18:38: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #66 

#62 Hondahuszár 0  2005. június 1. 12:17:39    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Na, ma voltam 160e-es nagyszervízen.
Jelentem az 5. gen-ben van a vészvillogó-kapcsolónak világítása!
Cseréljetek benzinszűrőt, mert hihetetlenül koszos volt belül (40e km volt benne, ennyinként kell cserélni)! Eszméletlen birka helyen van, alig lehet hozzáférni: a blokk jobb oldalán (ha szembeállsz), a tűzfal és a blokk között, jó mélyen.
Új MTF II ugrott a váltóba (szemre a leeresztett is ugyanolyan volt), érzésre kicsit határozottabban ugrik be a választott fokozatba a kar.
Légszűrő 12e után szintén jó koszos volt, hála az alföldi homokos-poros levegőnek, csere.
Futómű hibátlan 160e km után (lökösök, szilentek, csuklók, talpasok stb.)!
Hátsó fékbetét 80e km-t ment, még kb. 8-10e van benne.
Ennyi jutott eszembe...
2005. június 1. 15:07:58: megválaszolva Taki 0  által, → #65 

#61 Cyclone +  2005. június 1. 11:37:57    ‹›  0 | rejt
Sziasztok,

Tud valaki segiteni a lentiekben?

-Kormány szög érzékelő (06390SS-0J60)
-VSS Front speed szenzor (nem tudok part numbert)

93-as prelude-höz kellene.
Az alvázszám: JHMBB22500C000855

kosz elore is

#60 -Törölt felhasználó- 2005. június 1. 09:46:40 re: #57 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
CRX láv.Amúgy semmi különös.:)
2005. június 1. 15:01:53: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #64 

#59 -Törölt felhasználó- 2005. június 1. 09:18:21 re: #43 (Hondahuszár 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
nincs sajna, azt tudom, hogy 93-as szériától raktak bele, de az enyémben pont nincs. Kell vagy 15 méter hogy megforduljak, borzasztó /smile9.gif /okoska.gif /smile7.gif

#58 -Törölt felhasználó- 2005. június 1. 09:11:16 re: #55 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
nekem is crx volt előtte, sztem is jobb, tekintély parancsol magának az úton, legalábbis sztem, de a
Crx azér jó mer kicsi, a
Prelude meg azér jó mer nagy /szetvert.gif /szetvert.gif
2005. június 1. 15:24:14: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #68 

#57 -Törölt felhasználó- 2005. június 1. 08:46:31    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Es eroteljesen kopaszodom :) Kell az erzes, hogy Honda, es lapos, es eros, es szep, es szereti a kanyarokat, es... es.... :)
Mi a helyzet veled mostanaban?
2005. június 1. 09:46:40: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #60 

#56 -Törölt felhasználó- 2005. június 1. 08:44:45 re: #55 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Azért mert öregszel Artúrkám!:)

#55 -Törölt felhasználó- 2005. június 1. 08:40:55    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Noh akkor en is csatalkozom ide, regen CRX, most Prelude, ugy jo ez az auto ahogy van :) Igaz mindig megfogok egyket erdekes dolgot. Eddigi problemak, hatso kerek kormanyzas 62-es hiba, kurva ecceruen orvosolhato, illetve main relay (mint a cerkanal) ezt is csak forrasztani kell. Szal ecceruen csucs a gep. Lehet megkoveznek, de en jobban szeretem mint a crxet, igaz automata
Szal gratula mindenkinek akinek ilyenje van

Udv:
Ar2R
2005. június 1. 12:18:43: megválaszolva Hondahuszár 0  által, → #63 
2005. június 1. 09:11:16: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #58 
2005. június 1. 08:44:45: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #56 

#54 Hondahuszár 0  2005. május 31. 15:51:22 re: #53 (Taki 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
No comment... /szomoru/cry4.gif

#53 Taki 0  2005. május 31. 15:44:12 re: #13 (Hondahuszár 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Úgy néz ki, már a Toyota is feladta, legalábbis Európában :( /szomoru/ashamed.gif
Búcsúznak a Toyota sportkocsik Európában?
2005. május 31. 15:51:22: megválaszolva Hondahuszár 0  által, → #54 

#52 Taki 0  2005. május 31. 13:22:53 re: #51 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Én is párhuzamosan gondoltam. Remélem lesz rá időm megcsinálni mostanában.

#51 -Törölt felhasználó- 2005. május 31. 13:14:42 re: #45 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
sztem a lámpa ívével párhuzomosan fajább lenne, szerintem /okoska.gif
2005. május 31. 13:22:53: megválaszolva Taki 0  által, → #52 

#50 Taki 0  2005. május 31. 12:36:41 re: #49 (Hondahuszár 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Igen ott van. Nem is üt el a kapcsoló a többitől. Akkor lehet, hogy gyári /pattog/bouncyhead.gif
Este megnézem, hogy világít-e.

#49 Hondahuszár 0  2005. május 31. 12:34:07 re: #48 (Taki 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ott tényleg van 1 üres hely, nekem a riasztó LED-je lett odabarkácsolva (a fénysz. magasságállítótól balra?). Opciós volt, nekem nincs. De amennyit én itt az Alföldön ködben járok, nem is hiányzik...
Ha a kapcsoló design-ja egyezik a többivel, akkor gyári!
Na és az meg van világítva?
2005. május 31. 12:36:41: megválaszolva Taki 0  által, → #50 

#48 Taki 0  2005. május 31. 12:25:07 re: #46 (Hondahuszár 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tényleg, ezt szerettem is volna kérdezni. ;)
A gépkönyvben olvastam, hogy ez opcionális volt.
Azt nem tudom, hogy gyári-e, de remélem :) A fényszórómagasságállító gombok mellett van,
a hátsó ködfényszóró kapcsoló alatt.
2005. május 31. 12:34:07: megválaszolva Hondahuszár 0  által, → #49 

#47 Hondahuszár 0  2005. május 31. 12:23:54 re: #45 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Ez csak szempilla. Jól néz ki valóban.
De ismeritek a tompított fényszórók teljesítményét, nem a legjobbak.
Az a tompított ugye, ami felül van és annak bő 1/3-át kitakarja! Ez öngyilkosság lehet éjszaka...

#46 Hondahuszár 0  2005. május 31. 12:19:20 re: #41 (Taki 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Néztem a képeid, látom elöl van köödlámpád. Gyári v. aftermarket?
Hol van kapcsoló az utastérben?
2005. május 31. 12:25:07: megválaszolva Taki 0  által, → #48 

#45 -Törölt felhasználó- 2005. május 31. 12:18:19    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Találtam egy morcos Prelüt. szerintem könnyen kivitelezhető és a képen nagyon jól mutat /tancol/banana1.gif


2005. május 31. 13:14:42: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #51 
2005. május 31. 12:23:54: megválaszolva Hondahuszár 0  által, → #47 

#44 Tamass +  2005. május 31. 12:17:53 re: #35 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Imádom/nám...
/smile1.gif /smile4.gif

 << eleje | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | 8 | 7 | 6 | 5 | 4 | 3 | 2 | 1 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.13, 0.28, 0.31
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.124 mp, 9 query