HONDA fórum
2024. június 6. csütörtök, 15:39,  Norbert, Cintia Legújabb regisztráltunk: gyulko 0 



Téma neve:

Nyitotta: -Törölt felhasználó-


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | 8 | 7 | 6 | 5 | 4 | 3 | 2 | 1 | vége >> 

#73 -Törölt felhasználó- 2005. június 1. 18:11:41 re: #70 (Taki 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
oké gondoltam,csak had legyek egy kicsit én is okos.
ollrájgt!

üdv /pislog/blink.gif
2005. június 1. 18:14:37: megválaszolva Taki 0  által, → #74 

#72 Hondahuszár 0  2005. június 1. 17:58:17 re: #65 (Taki 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Olaj, olajszűrő, légszűrő, benzinszűrő csere. Ezeket én vittem a Nippartsból kb. 8e+20e a 8l olaj.
2db olajleeresztő csavar-alátét (motorolaj és váltóolaj), 2 db rizsszemizzó kapcsolókba, futómű és fékek átnézése + a munkadíj és a borravaló, pecsét a szervízkönyvbe (hátha mégis el kell adni) ezek együtt 19e. Összesen 47e. Hozzáteszem, jelentős kedvezményem van a szervízben...
2005. június 1. 18:16:07: megválaszolva Taki 0  által, → #75 

#71 Hondahuszár 0  2005. június 1. 17:49:39 re: #66 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  +1 | rejt
Ejha, neki mertél vágni egyedül és bejött.
Én vagyok a gépem második tulaja, az első tulajnál beszart 2 éves korában a 4WS elektronika.
Persze a szervíz computer cserét csinált gariban, 4 éve 1 millió (!) forint volt munkadíj nélkül, csak a vezérlő egység!
Ezek szerint csak ki kell venni és elektroműszerésszel javíttatni (én annyira nem értek hozzá), ami jóval olcsóbb!
Köszönjük hogy vetted a bátorságot megcsinálni és meg is osztottad velünk! Én már lélekben nyugati bontókban vadásztam compu-t, ha tönkremenne... /meghajol/bowdown.gif /meghajol/bowdown2.gif

#70 Taki 0  2005. június 1. 17:34:18 re: #69 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Elég sok motorverziót kihagytam. Főleg az amerikai típusokat. Pl. az 5.gennél csak 2.2-es VTi motorokat adtak el amerikában és azok is 195 és 200 lovasok voltak.
2005. június 1. 18:11:41: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #73 

#69 -Törölt felhasználó- 2005. június 1. 17:08:37 re: #20 (Taki 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
kicsit hiányos a történelem. szerintem! a 3.gen-ben volt /van/ 107kw-os moci is!!!!!!

üdv
2005. június 1. 17:34:18: megválaszolva Taki 0  által, → #70 

#68 -Törölt felhasználó- 2005. június 1. 15:24:14 re: #58 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Par eve voltam kaposvaron crx talakozon, akkor volt ott ket prelude (feketek) nezegettem mellette a kis rexemet, hat mondom venni kell egyet ha mas nem a crx melle... Aztan gondolatokbol elhatarozas lett, aztan tett, sajnalom a kis cerkat, nagyon jo auto volt , imadtam, csakhat ez jobban tetszik :) Egy nagyra nott crx :)

#67 -Törölt felhasználó- 2005. június 1. 15:20:16    ‹›  0 | rejt
30 ora = 30 perc :)

#66 -Törölt felhasználó- 2005. június 1. 15:18:38 re: #63 (Hondahuszár 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
code 62: rear accurator

Jellemzöen égve marad inditaskor a check lampa, aztan vagy bekacsol vagy nem a kormanyzas. Szal nagyon ecceru a hiba forrasa, szervizben szeretik azt mondani ra, hogy compu csere. Nem kell. Kicsavarozod a computer a hatso ules mogul, leszeded a burkolatat, szepen az egesz elektronikat kiszeded belole (lesz vagy 30 csavar). A nyaklap kozepen talalsz ketto relet. nah ezeknek a labai szakadnak fel a nyakrol (nah erre mondom hogy crx jellefu hiba). Extrem homersekleti korulmenyeknel nem erintkezik. Forraszd ujra oket. Ennyi. Jah el ne felejtsd levenni az aksisarut, konnyen rovidzarat lehet csinalni. Nah azota semmi bajom vele. Nah de nem vagyok am en ilyen okos, csak neki mertem latni :)
Szal ittent van e a forrasa tudomanyomnak:

As there are many asking people, I will describe what to do (it is a copy of mail sent to pervyperry):

I will describe you how to do. To do this you must be familiar with some electromechanics. If you are not, please ask someone to do this, otherwise you can permanently damage the 4WS unit. And sorry for my poor english - I have learnt it at school, but never used after.

I have bought a second 4WS unit (mine is working fine for the moment), when I put it into my car for tests it was showing a permanent error code 62: rear accurator or something like that.

As my accurator worked fine with my original unit, I considered that the problem must be inside 4WS unit. After some hours I found a problem: broken solderings inside 4WS unit, due to age of the unit or (and) vibrations.

The solution is to resolder these broken points inside the unit.

1. Disconnect battery
2. Remove 4WS unit from car (before to get access you have to take off left rear seat and rear moulding inside trunk): disconnect 3 (If I remember well) connectors, 1 or 2 grounds, remove metal cover, and finally remove the unit.
3. Open 4WS unit (6 screws) and carefully put the cover (there is an electronic board connected with one electrical stripe) on the side. I used a big large book to put the cover on and not to brake the stripe. Finally you will have cover on the left side (laying on the book) and open 4WS unit on right side.
4. Remove internal metal cover you will see on the right side (some screws) and take it off.
5. You will see a lot of electronical (and electromechanical) parts inside. There are two black boxes (about 1 cm x 1.5 cm) little under the center of the unit. These boxes are 2 small relays. The problem is there!!! , but on the other side of electronic board, so next step is....
6. Remove the main electronic board from the box: remove all screws that fix the board to the box and other components: I am unable to say you exactly how many of them you have to unscrew - I just don't remember, but you will see yourself what is keeping the board in place. Also it is necessary to unscrew 8 big transistors from box (serving as radiator).
7. When the board is unscrewed, put some protecting paper (ex. newspaper) on the cover board laying on the book and carefully extract the board from aluminium box. Put it on the newspaper with solderings side upper.
8. These 2 relays are soldered 4 or 5 points every of them. These are big solderings. I took a magnifing tool (don't know exact english name - zoom ???) and carefully watching the relays solderings I considered ALL of them were broken.
9. Resolder all relays points and mount the unit.
10. After reputting it in the car problem's GONE!!!!

Ahoj, 30 ora alatt megvan ki- beszerelessel egyutt

Udv:
Ar2R
2005. június 1. 17:49:39: megválaszolva Hondahuszár 0  által, → #71 

#65 Taki 0  2005. június 1. 15:07:58 re: #62 (Hondahuszár 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A nagyszervíz költsége publikus?
Megnéztem az első ködfényszóró gombon nem világít a lámpám.
2005. június 1. 17:58:17: megválaszolva Hondahuszár 0  által, → #72 

#64 -Törölt felhasználó- 2005. június 1. 15:01:53 re: #60 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Helyes, lehet is szeretni a kis crx-et. Jo kis gepek azok :)

#63 Hondahuszár 0  2005. június 1. 12:18:43 re: #55 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mi a 62-es és hogy orvosoltátok?
2005. június 1. 15:18:38: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #66 

#62 Hondahuszár 0  2005. június 1. 12:17:39    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Na, ma voltam 160e-es nagyszervízen.
Jelentem az 5. gen-ben van a vészvillogó-kapcsolónak világítása!
Cseréljetek benzinszűrőt, mert hihetetlenül koszos volt belül (40e km volt benne, ennyinként kell cserélni)! Eszméletlen birka helyen van, alig lehet hozzáférni: a blokk jobb oldalán (ha szembeállsz), a tűzfal és a blokk között, jó mélyen.
Új MTF II ugrott a váltóba (szemre a leeresztett is ugyanolyan volt), érzésre kicsit határozottabban ugrik be a választott fokozatba a kar.
Légszűrő 12e után szintén jó koszos volt, hála az alföldi homokos-poros levegőnek, csere.
Futómű hibátlan 160e km után (lökösök, szilentek, csuklók, talpasok stb.)!
Hátsó fékbetét 80e km-t ment, még kb. 8-10e van benne.
Ennyi jutott eszembe...
2005. június 1. 15:07:58: megválaszolva Taki 0  által, → #65 

#61 Cyclone +  2005. június 1. 11:37:57    ‹›  0 | rejt
Sziasztok,

Tud valaki segiteni a lentiekben?

-Kormány szög érzékelő (06390SS-0J60)
-VSS Front speed szenzor (nem tudok part numbert)

93-as prelude-höz kellene.
Az alvázszám: JHMBB22500C000855

kosz elore is

#60 -Törölt felhasználó- 2005. június 1. 09:46:40 re: #57 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
CRX láv.Amúgy semmi különös.:)
2005. június 1. 15:01:53: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #64 

#59 -Törölt felhasználó- 2005. június 1. 09:18:21 re: #43 (Hondahuszár 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
nincs sajna, azt tudom, hogy 93-as szériától raktak bele, de az enyémben pont nincs. Kell vagy 15 méter hogy megforduljak, borzasztó /smile9.gif /okoska.gif /smile7.gif

#58 -Törölt felhasználó- 2005. június 1. 09:11:16 re: #55 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
nekem is crx volt előtte, sztem is jobb, tekintély parancsol magának az úton, legalábbis sztem, de a
Crx azér jó mer kicsi, a
Prelude meg azér jó mer nagy /szetvert.gif /szetvert.gif
2005. június 1. 15:24:14: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #68 

#57 -Törölt felhasználó- 2005. június 1. 08:46:31    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Es eroteljesen kopaszodom :) Kell az erzes, hogy Honda, es lapos, es eros, es szep, es szereti a kanyarokat, es... es.... :)
Mi a helyzet veled mostanaban?
2005. június 1. 09:46:40: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #60 

#56 -Törölt felhasználó- 2005. június 1. 08:44:45 re: #55 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Azért mert öregszel Artúrkám!:)

#55 -Törölt felhasználó- 2005. június 1. 08:40:55    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Noh akkor en is csatalkozom ide, regen CRX, most Prelude, ugy jo ez az auto ahogy van :) Igaz mindig megfogok egyket erdekes dolgot. Eddigi problemak, hatso kerek kormanyzas 62-es hiba, kurva ecceruen orvosolhato, illetve main relay (mint a cerkanal) ezt is csak forrasztani kell. Szal ecceruen csucs a gep. Lehet megkoveznek, de en jobban szeretem mint a crxet, igaz automata
Szal gratula mindenkinek akinek ilyenje van

Udv:
Ar2R
2005. június 1. 12:18:43: megválaszolva Hondahuszár 0  által, → #63 
2005. június 1. 09:11:16: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #58 
2005. június 1. 08:44:45: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #56 

#54 Hondahuszár 0  2005. május 31. 15:51:22 re: #53 (Taki 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
No comment... /szomoru/cry4.gif

#53 Taki 0  2005. május 31. 15:44:12 re: #13 (Hondahuszár 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Úgy néz ki, már a Toyota is feladta, legalábbis Európában :( /szomoru/ashamed.gif
Búcsúznak a Toyota sportkocsik Európában?
2005. május 31. 15:51:22: megválaszolva Hondahuszár 0  által, → #54 

#52 Taki 0  2005. május 31. 13:22:53 re: #51 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Én is párhuzamosan gondoltam. Remélem lesz rá időm megcsinálni mostanában.

#51 -Törölt felhasználó- 2005. május 31. 13:14:42 re: #45 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
sztem a lámpa ívével párhuzomosan fajább lenne, szerintem /okoska.gif
2005. május 31. 13:22:53: megválaszolva Taki 0  által, → #52 

#50 Taki 0  2005. május 31. 12:36:41 re: #49 (Hondahuszár 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Igen ott van. Nem is üt el a kapcsoló a többitől. Akkor lehet, hogy gyári /pattog/bouncyhead.gif
Este megnézem, hogy világít-e.

#49 Hondahuszár 0  2005. május 31. 12:34:07 re: #48 (Taki 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ott tényleg van 1 üres hely, nekem a riasztó LED-je lett odabarkácsolva (a fénysz. magasságállítótól balra?). Opciós volt, nekem nincs. De amennyit én itt az Alföldön ködben járok, nem is hiányzik...
Ha a kapcsoló design-ja egyezik a többivel, akkor gyári!
Na és az meg van világítva?
2005. május 31. 12:36:41: megválaszolva Taki 0  által, → #50 

#48 Taki 0  2005. május 31. 12:25:07 re: #46 (Hondahuszár 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tényleg, ezt szerettem is volna kérdezni. ;)
A gépkönyvben olvastam, hogy ez opcionális volt.
Azt nem tudom, hogy gyári-e, de remélem :) A fényszórómagasságállító gombok mellett van,
a hátsó ködfényszóró kapcsoló alatt.
2005. május 31. 12:34:07: megválaszolva Hondahuszár 0  által, → #49 

#47 Hondahuszár 0  2005. május 31. 12:23:54 re: #45 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Ez csak szempilla. Jól néz ki valóban.
De ismeritek a tompított fényszórók teljesítményét, nem a legjobbak.
Az a tompított ugye, ami felül van és annak bő 1/3-át kitakarja! Ez öngyilkosság lehet éjszaka...

#46 Hondahuszár 0  2005. május 31. 12:19:20 re: #41 (Taki 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Néztem a képeid, látom elöl van köödlámpád. Gyári v. aftermarket?
Hol van kapcsoló az utastérben?
2005. május 31. 12:25:07: megválaszolva Taki 0  által, → #48 

#45 -Törölt felhasználó- 2005. május 31. 12:18:19    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Találtam egy morcos Prelüt. szerintem könnyen kivitelezhető és a képen nagyon jól mutat /tancol/banana1.gif


2005. május 31. 13:14:42: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #51 
2005. május 31. 12:23:54: megválaszolva Hondahuszár 0  által, → #47 

#44 Tamass +  2005. május 31. 12:17:53 re: #35 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Imádom/nám...
/smile1.gif /smile4.gif

#43 Hondahuszár 0  2005. május 31. 12:13:28 re: #42 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
:) :) :)
Hát magasságállítás? :)
4WS-ről nincs infod (lentebb írtam)?
2005. június 1. 09:18:21: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #59 

#42 -Törölt felhasználó- 2005. május 31. 11:50:45 re: #40 (Hondahuszár 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
4.gen ben van gerinctámasz /smile6.gif
2005. május 31. 12:13:28: megválaszolva Hondahuszár 0  által, → #43 

#41 Taki 0  2005. május 31. 11:48:15    ‹›   →  ↑  0 | rejt
A coupe magassága 1345mm volt. Tehát magasabb mint ez. :)
A magasságállítást ki fogom próbálni. Kiváncsi vagyok, hogy most milyen állásban van és milyen eredménye lesz a váltásnak.
2005. május 31. 12:19:20: megválaszolva Hondahuszár 0  által, → #46 

#40 Hondahuszár 0  2005. május 31. 11:36:07 re: #39 (Taki 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Jaja, alacsonyan ülsz, de a tető is jóval alacsonyabban van. 185 cm felett el kell felejteni a Prelu-t.
A Coupé milyen magas volt? A 7. gen. Civic sedan 1440, a Prelu meg ugye 1315.
Én is lábban vagyok hosszú. :)

A magasságállító tekerős, az a műanyag fogazott kerék állítja az ülőlap bal oldalán, ami a támladöntő kar előtt van. Sajnos gerinctámasz az nincs! 500 km után fájó a hiánya...

Örüljön aki beülhet, panasznak helye nincs! :)

Ezért vettem meg a gyári spoilert hátra, nekem is jobban tetszene nélküle, de már barátkozunk...
Azóta cm-re be tudok parkolni hátrafelé, mert látom hol a vége. És még LED-es pótféklámpa is van hozzá...
Talik idén nyáron/ősszel felejtősek lesznek, szakvizsgára készülök.
2005. május 31. 11:50:45: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #42 

#39 Taki 0  2005. május 31. 11:24:48 re: #34 (Hondahuszár 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Elöl szerintem kb. ugyanakkora a hely mind a két kocsiban.
A magasság egy kicsit fura. A Prelüdben szerintem alacsonyabban ülök, mégis a tető közelebb van. Majdnem beleér a fejem. 180 cm vagyok. De inkább a lábam hosszú, mint a felsőtestem. Csodálnám, ha egy Doci felépítésű ember elférne normálisan benne.
Van ülésmagasságállítás benne??? Hol? :)
Én már kipróbáltam 4 emberrel, nagy panasz nem volt. Valszeg nem is mertek panaszkodni :)
Azért az elejét én még nem látom a gépnek. A nagyobb baj, hogy a seggét se. Még elég nagy helyeket hagyok parkolásnál. Ezért is jó lenne egy kis szárny, az mutatná a végét.
Igen, a coupe dobfékes :(
Jössz a pesti talira?
2005. május 31. 11:36:07: megválaszolva Hondahuszár 0  által, → #40 

#38 Hondahuszár 0  2005. május 31. 11:21:12 re: #32 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Jól áll neki az S2000-es hátsó lámpa és szépen is lett beépítve.
De az a 2 szétálló kipuffvég...hát...ízlés kérdése!

#37 Hondahuszár 0  2005. május 31. 11:18:48 re: #30 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Ez a Firebird-Camaro szerű légbeömlő pocsék egy japán autón szvsz!

#36 -Törölt felhasználó- 2005. május 31. 11:18:05 re: #33 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
na ez a zsír gép /mosoly.gif /smile5.gif

#35 -Törölt felhasználó- 2005. május 31. 11:16:07 re: #33 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt

2005. május 31. 12:17:53: megválaszolva Tamass +  által, → #44 

#34 Hondahuszár 0  2005. május 31. 11:15:06 re: #27 (Taki 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
És az első helykínálat milyen a Civichez képest?
Az én 7. gen Civicemben jó nagy volt a fejtér elöl és hátul is, de elöl nem lehetett eléggé hátratolni az ülést és a combom eleje így sem ért az ülőlaphoz. Hosszú úton fárasztó volt.
A Prelu-ben már nem is kell teljesen hátratolni, de a hajam az ülés alsó állásában is a tetőt éri (185 cm vagyok).
Ettől eltekintve nagyobb benne elöl a hely és külön jó hogy a földön ülök, míg a 7. gen-ben jó magasan...
Hátul jó nagy volt a Civic, de oda sose ültem, akkor meg kit érdekel? :) :) :)
A Prelu max. 3 személyes, elöl ketten királyian elférnek, jobb hátul ki lehet bírni, ha a J1 elörébb húzza az ülést, bal hátul meg nincs lábhely mögöttem.
A hosszú motortértető minden pénzt megér és látszik is végig a vezetőülésből, még az eleje is!
Az a bajom a mai autókkal, hogy láthatatlan az elejük (Civic és a Punto is ilyen), és az új Hondák is ilyenek sajnos...
Ahol éjszaka parkolok, ott mellettem áll egy W124-es merci, annak is rövidebb az eleje!
Célkereszt a bérgyilkosoknak kell, öreganyót akarsz vadászni a zebrán (pont a combnyakat eltalálni)? /egyeb/jamesbond.gif /nevet/laugh7.gif
Hátul a Civic dobfékes, ugye?
2005. május 31. 11:24:48: megválaszolva Taki 0  által, → #39 

#33 -Törölt felhasználó- 2005. május 31. 11:14:06 re: #32 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt

2005. május 31. 11:18:05: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #36 
2005. május 31. 11:16:07: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #35 

#32 -Törölt felhasználó- 2005. május 31. 11:13:28 re: #31 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt

2005. május 31. 11:21:12: megválaszolva Hondahuszár 0  által, → #38 
2005. május 31. 11:14:06: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #33 

#31 -Törölt felhasználó- 2005. május 31. 11:12:21 re: #30 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt

2005. május 31. 11:13:28: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #32 

#30 -Törölt felhasználó- 2005. május 31. 11:10:25 re: #28 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt

2005. május 31. 11:18:48: megválaszolva Hondahuszár 0  által, → #37 
2005. május 31. 11:12:21: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #31 

#29 Tamass +  2005. május 31. 11:10:09    ‹›  0 | rejt
Hali!!

Van egy 4. gen. ezüst színű Prelude ddx-*** rendszámmal. Nem ismeri valaki véletlenül?
Kb. 1 éve keresgélek egy ilyet. /smile1.gif

T.

#28 -Törölt felhasználó- 2005. május 31. 10:49:08    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én 4. generációsat vettem volna, a család miatt Accord lett a vége. Soma után szabadon, nekem az egyik autó csalt könnyeket a szemembe, a másikat csak szeretem..
2005. május 31. 11:10:25: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #30 

#27 Taki 0  2005. május 31. 10:44:31 re: #26 (Hondahuszár 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Csomagtér és a hátsó ülésekhez tartozó hely biztos nagyobb a civicben.
De a motorház, az iszonyat hosszú. Szerintem lehet akár fél méter is a különbség.
Én ilyet merciben éreztem csak eddig, csak a célkereszt hiányzik :)
Nekem a fék is megváltás volt a coupe után. Ebben sokkal erősebbnek tűnik.
2005. május 31. 11:15:06: megválaszolva Hondahuszár 0  által, → #34 

#26 Hondahuszár 0  2005. május 31. 10:19:09 re: #24 (Taki 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Várjuk a photoshop-ot a morcosításról, vagy a szemöldökről!
Tényleg jó a modelltörténet, a lényeg benne van és jók a képek is!
4WS: a jót könnyű megszokni, nekem már fel sem tűnik! DE mikor átülök apám Puntojába
- ami ráadásul nem is szervós - akkor tűnik fel mennyivel többet kell abban tekerni a kormányon (mennyivel mehezebb is) és még mindig nem fordul, még mindig nem fordul...
Biztos van különbség Civic cuopé és Prelu között, árban, teljesítményban, tudásban (ugye CC? :) ), de a helykínálat hasonló és a csomagtér nagyobb is a Civicben, nem?
2005. május 31. 10:44:31: megválaszolva Taki 0  által, → #27 

#25 Hondahuszár 0  2005. május 31. 10:09:37    ‹›  0 | rejt
Tényleg, az 5. gen-ben lévő 4WS a következőképp működik: 30 km/h alatt a hátsó kerekek az elsőkkel ellentétes irányban - ha jól emlékszem max. 6 fokig - kormányzódnak be az első kerekek szögétől, és a kormány elfordítási sebességétől függően. 30 km/h felett már azonos irányban fordulnak el az elsőkkel. Az első esetben értelemszerűen csökken a fordulókör 10.2 m-re (4WS nélkül nem találtam adatot, szvsz. olyan 12 m lehet), a második esetben pedig utánozhatalan érzés a sávváltás sztrádán, ahol a kocsi nem átkormányzódik, hanem "átlép" egyik sávból a másikba!
A hátsó kormánymű (Showa gyártmány) szintén összekötőkkel működik, amit egy elektromotor tol ki-be. Tehát az első és hátsó kormánymű között nincs mechanikus kapcsolat, tisztán elektronikus vezérlésű. Egyszer grinics-el beszélgettünk erről, a 3. gen-ben még mechanikus volt a hátsó kormányzás, egy kardán vitte hátra az első kerekek elfordítási szögét. Az nem volt értelemszerűen ennyire fejlett, és úgy működött, hogy bizonyos kormánykerék elfordítási szög alatt egy irányban, felette pedig hirtelen váltva ellentétes irányba fordult el a hátsó kerék. Normális stílusban vezetve jó volt, de gyorsan kanyarodva - ha sokat kellett szedni közben a kormányon - a hirtelen váltás miatt kitört a hátulja. De erről ő majd többet tud mesélni...
A 4. genről nem tudok semmit 4WS terén. Vki esetleg?

#24 Taki 0  2005. május 31. 10:00:07 re: #13 (Hondahuszár 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A Civic coupe és a Prelude közt szerintem azért elég nagy különbség van.
A Prelü sokkal komfortosabb, finomabb, mint a coupe. Nekem nagy változás volt.
A 4WS meg maga a csoda nekem :)
Még ma is rosszul álltam rá a megszokott parkolóhelyre, egyszerűen teljesen más dimenzióban mozog, mint a régi. Nekem egyelőre ez tetszik a Prelüben a legjobban.
2005. május 31. 10:19:09: megválaszolva Hondahuszár 0  által, → #26 

 << eleje | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | 8 | 7 | 6 | 5 | 4 | 3 | 2 | 1 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.6, 0.41, 0.39
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.116 mp, 9 query