HONDA fórum
2024. július 10. szerda, 10:29,  Amália, Bekeny Legújabb regisztráltunk: TIhummer 0 



Téma neve:

Nyitotta: mano + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 25 | 24 | 23 | 22 | 21 | 20 | 19 | 18 | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | vége >> 

Téma információk
Hasznos oldalak:


Hasznos oldal 4.gen Accorddal kapcsolatban (A 'część techniczna' alatt elég érdekes/hasznos 'mókolások' találhatóak)


Honda Accord típushibák 92-2008
#806 -Törölt felhasználó- 2005. május 24. 11:01:51 re: #805 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Elsőre tetszik! /nevet/clapclap2.gif Átnyálazom....
Te láttál itt olyat ami nekem passzol? (ne kelljen annyit keresnem.)
2005. május 24. 11:27:55: megválaszolva tschokker +  által, → #807 

#805 tschokker +  2005. május 24. 10:51:41 re: #803 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
És ehez mit szólsz
2005. május 24. 11:01:51: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #806 

#804 -Törölt felhasználó- 2005. május 24. 10:42:00 re: #802 (Koczeka + )  ←  ‹›  0 | rejt
De jó is lenne.... (keress nekem 98/7 havi Accord ECU-t ODBI-est amiben 512-es az EPROM. :(

#803 -Törölt felhasználó- 2005. május 24. 10:40:40 re: #801 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem ismertem, kösz!
2005. május 24. 10:51:41: megválaszolva tschokker +  által, → #805 

#802 Koczeka +  2005. május 24. 10:00:13 re: #801 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A felhasználó letiltva
Ott minden infó megvan... /smile1.gif
2005. május 24. 11:43:41: megválaszolva tschokker +  által, → #811 
2005. május 24. 10:42:00: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #804 

#801 tschokker +  2005. május 24. 08:59:27 re: #799 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ezt ismered?
2005. május 24. 10:40:40: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #803 
2005. május 24. 10:00:13: megválaszolva Koczeka +  által, → #802 

#800 yaffa 0  2005. május 24. 08:38:32 re: #797 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Pontosan ez a drasztikus, dadogós dolog történt.
Akkor viszont meg kellene nézetni az ECU-t, hogy esetleg egy japcsi csip van egy angol kocsiban?

#799 -Törölt felhasználó- 2005. május 24. 06:14:02 re: #795 (Gunnar + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
uszilard! Neked foglalatba van az EPROM? Nem tudod kiolvasni a tartalmát? (Én lehet, hogy ki tudnám egy kis előkészület után.) Esetleg nem beszélhetnénk meg?
2005. május 24. 11:36:31: megválaszolva Gunnar +  által, → #809 
2005. május 24. 08:59:27: megválaszolva tschokker +  által, → #801 

#798 -Törölt felhasználó- 2005. május 24. 06:12:14 re: #796 (laspring + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nézted már, hogy neked milyen ECU van benne? 96-tól már ODBII-eseket szerelnek elvileg (nekem ODBI-es van benne ennek ellenére).
Namert csak az ODBI-eseket lehet csippelni. Van bennük egy 512-es EPROM, amiben a táblázatok vannak. Ezeket lehet módosítgatni.

#797 -Törölt felhasználó- 2005. május 24. 06:08:00 re: #793 (yaffa 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Múltkor kipróbáltam kettesben, nekem 6500-6700 között szabályozgatott le. Nagyon drasztikus a dolog(rángat mint a fene), de nem a gyújtást veszi el(káros a benzin a lambdára és a katára így töményen), hanem az injectorokat, tehát a benzint. Egyébként nem tudom, hogy mennyit menne, mert 180nál még nem mentem többet vele, de egyszer ki fogom próbálni.
Én is hallottam a 180-as határról, de nem biztos, hogy ez pontos értéknél jön be. Ezért lehet, hogy neked 190 körül csinálja. Szerintem ez leszabályzás és nem más hiba.
2005. május 24. 08:38:32: megválaszolva yaffa 0  által, → #800 

#796 laspring +  2005. május 23. 21:47:03    ‹›   →  ↑  0 | rejt
na hogyan hol csippelted? mesélj már róla!
Amúgy 6800 körül szabályoz le!
2005. május 24. 11:34:24: megválaszolva Gunnar +  által, → #808 
2005. május 24. 06:12:14: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #798 

#795 Gunnar +  2005. május 23. 21:43:47 re: #793 (yaffa 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nekem szabályzott már le előzés közbe de nem tudom mennyinél, most meg írt chip van benne az meg nem szabályoz.Ha más fokozatba tovább megy a fordulat akkor ott tényleg lehet, hogy valami a sebességet figyeli.
2005. május 24. 06:14:02: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #799 

#794 yaffa 0  2005. május 23. 21:33:59 re: #785 (yaffa 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Most néztem meg mit írtam. /smile9.gif
Természetesen úgy értettem, hogy ilyen gyorsan nem akarok száguldozni, nem ilyen lassan. /smile9.gif

#793 yaffa 0  2005. május 23. 21:31:56 re: #791 (Gunnar + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
6200nál megy pirosba, 6500-ig pörgettem már, nem szabályozott még le. Itt még 5500 körül járt csak.
15"-ös felnik vannak rajta, 195/60-as abroncsok.
Javasolták, hogy a gyertyákat nézzem meg, illetve, esetleg a direktszűrő okozhatja az elgyengülést.
Megnézem még a kompi ad-e ki hibakódot.
Ugyanis nem az erő fogy el, hanem egyértelműen történik valami, ami leszabályozáshoz hasonlít.
2005. május 24. 06:08:00: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #797 
2005. május 23. 21:43:47: megválaszolva Gunnar +  által, → #795 

#792 laspring +  2005. május 23. 21:20:50    ‹›  0 | rejt
Ezzel a hozzászólással behoztuk a Civic Club Hungary hozzászólásainak számát!!!! Az a topic 1 éves, mi meg 1 hónaposak /smile1.gif Nem is gondoltam volna, hogy ilyenpörgős lesz a topic... Király! /nevet/clapclap.gif /nevet/shadeshine.gif

#791 Gunnar +  2005. május 23. 21:13:33 re: #787 (yaffa 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem 18" os felnijeid vannak?:) Én mentem vele 210et de még mewnt volna szerintem csak jött a kanyar.190 en en 1xre ott van onnét kicsit lassabban gyorsul feljebb.Gyárilag mekkora fordulatnál szabályoz le ez a motor?
2005. május 23. 21:31:56: megválaszolva yaffa 0  által, → #793 

#790 Öreg Kergyu +  2005. május 23. 20:23:30 re: #789 (Superbeat 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Hali!
Civic club topic,GodZi-t keresd,segíteni fog!

#789 Superbeat 0  2005. május 23. 19:47:18    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

A szervíz topikból jövök... '94-es Accordhoz keresek ültető rugó szettet. Merre kérdezősködjek?

Köszi!
2005. május 23. 20:23:30: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #790 

#788 -Törölt felhasználó- 2005. május 23. 18:54:46 re: #782 (tschokker + )  ←  ‹›  0 | rejt
1996 2,2 Coupe, automata. Néha kicsit esik a fordulat, kicsit lassú az ablakemelő :-) viccet félretéve, a fordulat tényleg nemnyó, meg volna rajta némi futóműves munka is...

#787 yaffa 0  2005. május 23. 15:32:17 re: #786 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Köszi. Ezt meg fogom nézni.
2005. május 23. 21:13:33: megválaszolva Gunnar +  által, → #791 

#786 tschokker +  2005. május 23. 15:28:20 re: #785 (yaffa 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
hibakódokat ellenőrizted? a kesztyűtartó alatt jobbra van egy kék színű kétpólusú csatlakozó, ha a két érintkezőt rövídre zárod egy drótdarabbal és gyújtást adsz akkor a sárga motorhibajelző lámpa a fordulatszámmérőtől balra villog ha van hiba. Ha nincs hiba akkor nem villog.
2005. május 23. 15:32:17: megválaszolva yaffa 0  által, → #787 

#785 yaffa 0  2005. május 23. 15:21:28 re: #784 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mindenesetre nem tűnik egy barátságos dolognak.
Gondoltam, hátha valami mélyebb problémát jelez a dolog, mert nem szándékom ennyivel száguldozni :-)
2005. május 23. 21:33:59: megválaszolva yaffa 0  által, → #794 
2005. május 23. 15:28:20: megválaszolva tschokker +  által, → #786 

#784 tschokker +  2005. május 23. 15:18:22 re: #783 (yaffa 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nekem is ilyen van, én még nem mentem vele ennyivel. A gyári végsebesség 200, hogy 5500-nál mi az a leszabályozás azt nem tudom.
2005. május 23. 15:21:28: megválaszolva yaffa 0  által, → #785 

#783 yaffa 0  2005. május 23. 15:08:52    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok! Ide irányítottak a szervíz topic-ból, egyenesen Csoki kartárshoz!
A következő gondom van: 94-es Accord, F20Z1-es mocival.
Elméletileg a végsebesség 210 km/h.
Múlt hétvégén próbálgattam, 190 környékén egyszer csak leszabályzott a moci. Elég drasztikusan, mintha elvette volna a gyújtást. Ezt kétszer-háromszor megcsinálta, aztán hagytam.
A fordulatszám olyan 5500 körül volt, úgyhogy nem azzal függött össze. Erő is volt még benne, ment volna.
Mi okozhatja ezt?
Hallottam, hogy Japánban 180-nál van a végsebesség leszabályzás. De ez 190.
Lehet, hogy egy angol Accord-ban japán csip van? /szomoru/confused.gif
2007. október 4. 08:36:02: megválaszolva AccordTypeR +  által, → #16115 
2005. május 23. 15:18:22: megválaszolva tschokker +  által, → #784 

#782 tschokker +  2005. május 23. 09:13:43 re: #774 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Milyen ACCORD-od van és miről van szó?
2005. május 23. 18:54:46: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #788 

#781 Öreg Kergyu +  2005. május 23. 08:07:00 re: #762 (Kergecsiga + )  ←  ‹›  0 | rejt
Hali!

Igy első olvasatra úgy tűnik,hogy nem áll fel indításnál az üzemanyagnyomás.
Meg kell nézetni gariba.....:(

#780 -Törölt felhasználó- 2005. május 23. 06:48:27 re: #760 (laspring + )  ←  ‹›  0 | rejt
Na megmértük amit lehetett. Gyakorlatilag a nyomásveszteségem 1tized bár a munka sávban. Ez azt jelenti, hogy nem hordós a henger. A szerelő srác(nagyon lelkiismeretes és profi), azt mondta, hogy szerinte nem csapszeges, inkább a 4. hengerben a dugó billeg, ami lehet a gyűrűk kopásától is. Állítólag gyűrűk kopása nem jár azonnal nyomásveszteséggel, vagy olajfogyasztással, de a vékonyodás miatt a dugó elmozdulhat sugár irányba és a végén hozzákoccanhat a hengerfalához egy kicsit. Mivel melegen sokkal hallkabban koccan, ezért ez elképzelhető, mivel ilyenkor a dugó is "megdagad", tehát kisebb a rés, kisebb a kottyanás is. Azt hiszem bevállalok egy hónólással egybekötött gyűrűzést(akkor legalább az is kiderülhet, ha a dugóval van gáz).
Azt kérezném, hogy hol lehetne jó(!) gyűrűket venni? Esetleg dugót(bontottat is érdemes lehet?)

#779 ZEMA +  2005. május 22. 22:00:28 re: #778 (laspring + )  ←  ‹›  0 | rejt
az hát..aza sűrű menetes karmos anya...

#778 laspring +  2005. május 22. 21:58:43 re: #777 (ZEMA + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ja az a krómos ami felülről van? háááát cinkes :(
2005. május 22. 22:00:28: megválaszolva ZEMA +  által, → #779 

#777 ZEMA +  2005. május 22. 21:52:07 re: #776 (laspring + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
meg van...... még kiprobálom hogy megy e egyátalán.....sajna nem találtam meg azta csavarját ami a kasztniba rögziti kivülröl..nem tom lehet e külön szerezni olyat....
2005. május 22. 21:58:43: megválaszolva laspring +  által, → #778 

#776 laspring +  2005. május 22. 21:48:27 re: #775 (ZEMA + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szia Zema! Antenna nem lett?
2005. május 22. 21:52:07: megválaszolva ZEMA +  által, → #777 

#775 ZEMA +  2005. május 22. 21:42:50    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hali Urak!

Csináltam kicsit jobb minőségű képet a felniről....

Ehun van nniiii:






Csoki úr: vmi hír a kupakokról..?


2005. május 22. 21:48:27: megválaszolva laspring +  által, → #776 

#774 -Törölt felhasználó- 2005. május 22. 10:35:43 re: #748 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok,

Csoki ti foglalkoztok Accord elektronikával? Vagy akár szervízeléssel? Nincs még szervizem, és csináltatnák rajta egy két dolgot, és elég sokat járok pécsre...

üdv,
Draccon
2005. május 23. 09:13:43: megválaszolva tschokker +  által, → #782 

#773 mano +  2005. május 21. 23:35:58 re: #772 (barko 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
nem is azt kell nezni. sokkal inkabb a fenyet /szetvert.gif

#772 barko 0  2005. május 21. 23:35:19 re: #771 (mano + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Bevallom férfiasan, ha bent ülök az autóban, én sosem látom a saját helyzetjelzőmet... /zavarbanvan/embarassed.gif /zavarbanvan/embarassed.gif /smile10.gif
2005. május 21. 23:35:58: megválaszolva mano +  által, → #773 

#771 mano +  2005. május 21. 23:32:01 re: #770 (barko 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
elarulom hogy a helyzetjelzonek pont ezert helyzetjelzo a neve, hogy lasd hol az auto orra, vagy milyen kozel van ahhoz amit eppen meg akarsz huzni :)
2005. május 21. 23:35:19: megválaszolva barko 0  által, → #772 

#770 barko 0  2005. május 21. 23:15:47 re: #769 (laspring + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Bizony. 2 éve volt szerencsém egy kis időt kint tölteni. Megveszik a legnagyobb, legerősebb autókat. Rögtön tesznek bele tv-t (szinte mindegyikben volt, amit néztem), persze nem beleillőt, hanem akárhova csavarozhatót. Fel is csavarozzák a legszebb műszerfal közepére is... :(
Ehhez rögtön ragasztanak 2 db V alakú antennát a hátsó szélvédőre. Állítólag azért ez a nagy tv-sítés, mert tényleg sokat állnak a dugóban.
Hogy teljes legyen a kép, az autó elejének sarkaira fénylő végű rudacskát csavaroznak, mert sajna parkolni az nem megy, pontosabban az utolsó centit is kihasználják, de persze fogalmuk nincs hol az autó eleje.

Én Tsukubában voltam, az egy full tervezett város Tokió mellett, nyíl egyenes négysávos utakkal. Soha nem láttam gyorshajtót...

A kamionoknak a fülke tetején kötelező elhelyezni három zöld lámpát. Attól függően, hogy milyen gyorsan halad a kamion (teherautó, kisteherautó), annyi lámpa gyullad fel =a szembejövők látják). Sosem láttam mind a hármat égni egy kamionon sem...

Érdekesek nagyon... azért még egyszer az életben kimennék... :)
2005. május 21. 23:32:01: megválaszolva mano +  által, → #771 

#769 laspring +  2005. május 21. 23:00:45    ‹›   →  ↑  0 | rejt
jah!
egyik rokon 2-3 hónapot dolgozott kint japánban. aszonja, hogy akkora forgalom van mindenhol, hogy autpályán is alig tudnak többett menni mint 50... nehéz elhinni
meg amikor a japó kollégái járnak itthon, akkor többnyire ő fuvarozza őket és amikor pl országúton mennek pl 100-al és egy kamion szembejön ugyanennyivel akkor a japók összerezzennek és hangosan kurjongatnak. Halálfélelmük van a nagy sebesség és a nagy kamion közelsége miatt...
/smile3.gif
2005. május 21. 23:15:47: megválaszolva barko 0  által, → #770 

#768 barko 0  2005. május 21. 20:40:20 re: #767 (VTiSTi 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
pfffh... pedig minek nekik ilyen autó... én még japánt gyorsan menni nem láttam...

#767 VTiSTi 0  2005. május 21. 19:58:05 re: #766 (barko 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
oket ott kinnt nem zavarja /nevet/laugh.gif , hogy mind gyari hibas /szemforgat/so...2.gif
2005. május 21. 20:40:20: megválaszolva barko 0  által, → #768 

#766 barko 0  2005. május 21. 19:55:37 re: #765 (VTiSTi 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Csak az a fránya jobbkormány... :)
2005. május 21. 19:58:05: megválaszolva VTiSTi 0  által, → #767 

#765 VTiSTi 0  2005. május 21. 19:38:22    ‹›   →  ↑  0 | rejt
japanban CSAK 5 milla 1 fasza accord :-( , japan kemeim jelentettek minap ...


2005. május 21. 19:55:37: megválaszolva barko 0  által, → #766 

#764 grego +  2005. május 21. 18:50:58 re: #763 (Gergice + )  ←  ‹›  0 | rejt
Bjútiful:D

#763 Gergice +  2005. május 21. 18:48:14    ‹›   →  ↑  0 | rejt
A garázsból kikandikáló Accord....
Nem szép látvány?
Bocsi. Kicsit elfogult vagyok :-))))

2005. május 21. 18:50:58: megválaszolva grego +  által, → #764 

#762 Kergecsiga +  2005. május 20. 22:53:39    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tisztelt Honda guru urak(főleg ŐK., Mogyi, Csoki...) !

MAYDAY, MAYDAY,MAYDAY...

Új 2.2 iCTD-i Accordom van.Van benne kb. 4000KM.

Hibajelenség : Indulásnál ráadom a gyújtást, motor majd ki ugrik, DÖ-DÖ-DÖ-DÖ hang előlről, az ütő megáll bennem... Gyújtás ilyedten levesz, pislogok, mint a vett malac, bátorságot gyűjtök, indítok- pöcre indul.

Másfél hónap alatt ma csinálta másodszor...

Nem vagyok nyugodt, bár garanciális. Jó lenne tudni, mi ez.Önindító beragad, vagy adagoló ???- azért durva lenne...

Ha van ötletetek, előre is köszi
2005. május 23. 08:07:00: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #781 

#761 -Törölt felhasználó- 2005. május 20. 10:16:03 re: #760 (laspring + )  ←  ‹›  0 | rejt
A motort még nem bontottam meg, mert előtte egy nyomásveszteség mérést akarunk csinálni, ha jól megy, akkor holnap. Abból sokminden kiderülhet. Ha lenne bizonyos dugóállásokban veszteség, akkor szét sem szedem, mert akkor a henger van kikopva, ami nem olcsó mulatság lenne javítani. De én nem tudom elhinni, hogy ilyen gond lenne, mert akkor miért csak a 4. hengernél domináns a dolog. Na majd meglátjuk...

A digit klímáról kép van a bemutatkozásom alatt, félig meddig látszik valami.
Gyárinak gyári, csak külön rendelésre tették bele a japók. Állítólag ez az egy van belőle MO-n! :)

#760 laspring +  2005. május 20. 09:10:13 re: #758 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem nekem ilyen nincs.
Egyébként benyomhatnál egy fényképet az automata klímádról, hogy megcsodálhassák a többiek, mert én szinte biztos vagyok benne hogy az nem gyári. Legalábbis még soha nem is hallottam ebben a tipusban automata klímáról...
A motort volt már időd megbontani?
2005. május 23. 06:48:27: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #780 
2005. május 20. 10:16:03: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #761 

#759 -Törölt felhasználó- 2005. május 20. 05:55:04 re: #757 (Barnus 2.2i 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Na ja! Én még ekkora teljesítményű klímát keveset láttam. Nagy hűtőteljesítmény = nagy lóerőelvonás. Energia nem vész el.....

#758 -Törölt felhasználó- 2005. május 20. 05:53:04 re: #756 (laspring + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ha megnyomom az ECO gombot, akkor állítólag kisebb teljesítménnyel és erővel hűt, ami egyébként pont elég is. ilyenkor mintha nem érezném az egyébként kicsit érezhető visszaesést.
Neked is van ilyen gombod?

2005. május 20. 09:10:13: megválaszolva laspring +  által, → #760 

#757 Barnus 2.2i 0  2005. május 19. 18:37:49 re: #756 (laspring + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Pontosan, nem érdemes :) Bekapcsolod 5 percre és úgy lehűti az utasteret hogy megfagysz, elég az nekem legalabb 10 percig :)
2005. május 20. 05:55:04: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #759 

 << eleje | 25 | 24 | 23 | 22 | 21 | 20 | 19 | 18 | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.26, 0.28, 0.32
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.444 mp, 9 query