HONDA fórum
2024. július 16. kedd, 17:55,  Ria, Valter Legújabb regisztráltunk: TIhummer 0 



Téma neve:

Nyitotta: mano + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 24 | 23 | 22 | 21 | 20 | 19 | 18 | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | 8 | vége >> 

Téma információk
Hasznos oldalak:


Hasznos oldal 4.gen Accorddal kapcsolatban (A 'część techniczna' alatt elég érdekes/hasznos 'mókolások' találhatóak)


Honda Accord típushibák 92-2008
#756 laspring +  2005. május 19. 18:30:11    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Na Barnus Te vagy aki megmonta a frankót! /smile10.gif /nevet/clapclap2.gif
Legalábbis így már értem, hogy miért csak ebben a kocsiban tapasztaltam még eddig ezt a ki-be kapcsolgatást, illetve egy ilyen megoldással a hirtelen bekapcsolási "sokk" is kezelhető (vagy rosszul gondolom).
És hogy lehet ilyenre átalakítani a mi autónkat??? /pattog/bouncegreen.gif /smile2.gif
Gondolom sehogy, vagy nem érdemes :(
2005. május 20. 05:53:04: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #758 
2005. május 19. 18:37:49: megválaszolva Barnus 2.2i 0  által, → #757 

#755 Barnus 2.2i 0  2005. május 19. 17:30:10    ‹›  0 | rejt
A klíma nekem is nagyon megérződik a motoron de ne felejtsétek el hogy ezekben régebbi típusú klíma van: bekapcsolod, meghúz a kuplung és megy teljes gőzzel. Az új kocsikban mindig megy a klíma csak a csőben egy szeleppel szabályozzák az átmenő mennyiséget, így az nem érződik meg annyira mert lehet csak kis teljesítménnyel megy folyamatosan. Vagy valami ilyesmi :) .

#754 [ Legend ] 0  2005. május 19. 17:11:40 re: #721 (Gunnar + )  ←  ‹›  0 | rejt
A felhasználó letiltva
Most nincs, de majd csinálok. Ebben spec. egy 2.0, 12 v motor van.

#753 laspring +  2005. május 19. 17:10:32    ‹›  0 | rejt
találkozott már valaki pollenszűrővel az 5.gen Accord-jában?
nekem az előzőben nem volt az tuti. Lehet hogy gyárilag nem volt?

#752 laspring +  2005. május 19. 16:47:59    ‹›  0 | rejt
de biztosan Te is és sokan mások is tudják, csak a megszokás miatt a lóerőket veszik figyelembe mindig.
Ahogy mondod, csak a megszokás miatt! /smile10.gif
210Nm?? Hú az már döfi, akkor abban az autóban már bevállalnám a zótomatát! /smile10.gif /smile2.gif

#751 Koczeka +  2005. május 19. 16:46:07 re: #748 (tschokker + )  ←  ‹›  0 | rejt
A felhasználó letiltva
Cool...

Pécsi vagyok, Pesten dolgozom, Dunakeszin építkezem... :-)

#750 laspring +  2005. május 19. 16:45:12    ‹›  0 | rejt
jegesmedve... ez jó /smile2.gif
engem sem feltétlen a venti kapcsolgatása zavar, hanem az alapjárat változása, meg a fékpedál "beesése" (persze működik a fék, fog rendesen). Nem egy ilyen autóhoz méltó tünetek ezek /smile9.gif /okoska.gif

#749 Tonx +  2005. május 19. 16:44:09    ‹›  0 | rejt
Na akkor pofátlanul berakok egy kicsit off autó tesztképét:


#748 tschokker +  2005. május 19. 16:29:26 re: #747 (Koczeka + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Itt mindenki pécsi vagy pécsi volt vagy Pécsen lakott??? Gyere, csak szólj előtte pár nappal, hogy ne csináljunk más programot.
2005. május 22. 10:35:43: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #774 
2005. május 19. 16:46:07: megválaszolva Koczeka +  által, → #751 

#747 Koczeka +  2005. május 19. 16:19:26 re: #746 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A felhasználó letiltva
Csoki kolléga!

Ha hazajutok eccer Pécsre valamelyik 7végén, akkor pl. szombat délelőtt van lehetőség a fekete bálnámat leméretni nálad? /smile1.gif Megbeszéljük az ECU témát is személyesen...
2005. május 19. 16:29:26: megválaszolva tschokker +  által, → #748 

#746 tschokker +  2005. május 19. 14:56:50    ‹›   →  ↑  0 | rejt
1.3 vvti suzuki teljesítmény és nyomaték görbe. A teljes fordulatszámtartományban 120Nm az átlag. De jó lenne ha az ACCORD-om teljesítmény és nyomaték adatai hasonló jellegűek lennének a lökettérfogattal arányosan.
2005. május 19. 16:19:26: megválaszolva Koczeka +  által, → #747 

#745 -Törölt felhasználó- 2005. május 19. 13:55:27 re: #743 (tschokker + )  ←  ‹›  0 | rejt
És az mekkora?

#744 grego +  2005. május 19. 12:27:53 re: #743 (tschokker + )  ←  ‹›  0 | rejt
Elvileg az lenne az ideális motor.

#743 tschokker +  2005. május 19. 11:55:28 re: #739 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
2000-től 6000-ig szinte teljesen vízszintes a suzuki nyomatékgörbéje, most mértünk nemrég egyet.
2005. május 19. 13:55:27: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #745 
2005. május 19. 12:27:53: megválaszolva grego +  által, → #744 

#742 Gunnar +  2005. május 19. 11:50:41 re: #725 (laspring + )  ←  ‹›  0 | rejt
Igazából nem tudok nyilatkozni, mert gáz kéne a klímámba, de anyámék OFF Perimera ja is ki be kapcsolgatja, meg ugye a hűtőszekrények is :) Meg kicsit felemeli az alapjárati fordulatot, meg kb 1l el többet fogyaszt /1,6 16v dohc/. A fékkel nem történik semmi.Apám Hiace-a meg a gázt "húzza" kicsit be.

#741 Gunnar +  2005. május 19. 11:47:49 re: #724 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›  0 | rejt
csak a a bevitt üzemanyag mennyiségen állítagatott Csoki meg a karakterisztikán?Pl, hogy nagyobb fordulaton adja le a max teljesítménít és nyomatékot?

#740 grego +  2005. május 19. 10:36:18 re: #739 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
RÁJT!

#739 -Törölt felhasználó- 2005. május 19. 10:33:51 re: #734 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Na a végére egészen jól körülírogattuk itt a dolgot szerintem.
A nyomatékra visszatérve, a legegyszerűbben úgy lehet nyomatékosabbá tenni egy motort, hogy közben ne növekedjen a teljesítménye, hogy turbót teszünk rá(elviekben persze), amit úgy állítunk be, hogy a felső fordulattartományokban gyakorlatilag ne is töltsön. Ezzel az alsó tartományokat egy 2.0-ás motort fel lehet nyomni akár 300Nm fölé is, de a teljesítmény nem megy fel 180LE fölé sem, főleg ha a felső fordulatszám is korlátozva van(vannak országok ahol a teljesítmény szerint kell a kötelezőt fizetni és nem mindegy mennyit. Erre a gyártók is figyelnek ma már, lásd az 1,8-as turbómotorokat(150Le-sek csak, mikor simán lehetnének 200-is)....).
Valahogy így oldják meg a rally-sok is, hogy a szabályok között maradjanak. Aztán megnézném, hogy melyik autó gyorsulna le egy "csak" 300LE-s, 600Nm-es WRC-t! Még ha a valós görbéjét nem is ismerjük! :)
A lóerőt viszont legegyszerűbben úgy növelik meg(lásd Mi autónk minimum 94 LE-je), hogy pörgetik szerencsétlent és arra hangolják a motor nyomaték götbéjét is. Eredmény egy szűk tartományú 90-ig elég fürge autó, ami alulról egyáltalán nem húz, de az a 94 LE többet sejtetne. A számokkal való bűvészkedés lett ebből is, mint a "HIFI"-ben! Minnél nagyobbat tud mondani valaki annál jobban viszik. Hát ez van.
2005. május 19. 11:55:28: megválaszolva tschokker +  által, → #743 
2005. május 19. 10:36:18: megválaszolva grego +  által, → #740 

#738 grego +  2005. május 19. 09:44:31 re: #737 (tschokker + )  ←  ‹›  0 | rejt
Elképzelhető.......

#737 tschokker +  2005. május 19. 09:33:19    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Egy fontos dologról ne feledkezzünk meg, az autó tömegéről. Az ACCORD TYPE S ha annyi kg lenne mint a CIVIC TYPE R akkor szerintem lazán legyorsulná a CIVIC-et, pedig az ACCORD papíron gyengébb.
2005. május 19. 09:44:31: megválaszolva grego +  által, → #738 

#736 grego +  2005. május 19. 07:09:29 re: #735 (DomE 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Dömce! Rájt! Nade itt is hiba van: azért mert a P = M x omega az nem azt jelenti automatikusan hogy a teljesítmény a nyomatékból ered.
Én még mindig azt mondom hogy az aktiv erők ami a tengelyen ébred a bevitt hőteljesítményből ered azaz mechanikai munka eredménye.
Szal egy aktiv erőt csakis energiaáramlás tarthat fent.....ha kell mondok példákat:D

#735 DomE 0  2005. május 19. 07:04:10 re: #732 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szerintem az a baj, hogy azt hiszik emberek hogy ez a két tényező egy-egy külön "erő" tényezője a motornak miközben tulajdonképpen egy és ugyanaz, merthogy a Le a nyomatékból és a fordulatszámból adódik nem? szal ami alul erős arra azt mondják hogy nyomatékos miközben inkább azt kéne mondani hogy alul lóerős:)
2005. május 19. 07:09:29: megválaszolva grego +  által, → #736 

#734 grego +  2005. május 19. 06:50:43 re: #733 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igaz igaz! De azt szeretném kidomboritani hogy az se mond igazából semmit egy autóról hogy x LE meg y Nm.
Nagyon nem mindegy hol vannak a fordulatszám értékek a két jellemző max értékénél illetve mi a redline és milyen a görbék alakja!!
Sajna itt most rajzolgatni is kéne de álljon itt egy elméleti agymenés:

Vegyük a VTI mocit: 160 LE, 150Nm.....ez még semmit nem mond. Mégis elég jó menetteljesítményeket produkál mert olyan fordulatszámokra képes illetve olyan helyen vannak a csúcs értékek hogy az versenyre kel egy olyan motorral aminek magasabb max nyomatéka van és nem sokkal kisebb max teljesítménye, viszont korlátozott a fordulatszám tartománya és megszokott helyen vannak az értékek.
Szal egy alacsony fordulaton nagy nyomatékú de magas fordulaton alacsony teljesítményű motor semmivel nem fog jobban gyorsítani VÉGEREDMÉNYBEN egy kocsit mint egy lent kis nyomaékű de fent nagy teljesítményű motor. Azaz az egyik alul indul meg és a végére fullad ki mig a másik alul szar és a végén hozza be azt amit az elején elvesztett. Végerednmény ugyanaz. (persze váltó, tömeg stb is bejátszanak de az most messzire vezet):D
2005. május 19. 10:33:51: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #739 

#733 -Törölt felhasználó- 2005. május 19. 06:37:58 re: #732 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igen nézőpont kérdése. Valóban egy görbe adja meg a valós összehasonlítási alapot ezen nincs mit vitatkozni, de a lóerő korlátozása mellett igen jó lehet emelni a nyomatékot(mint a példában említettem).
A lóerőt inkább határadatként szokták megadni, tehát nem mindegy hogy egy 160Le motor 120Nm-el, vagy egy 150Le-s 200-al. (az adatok csak példák). A két motor karakterisztikája nem lesz azonos, és azt a váltóval lehet korrigálni. Kicsit valóban összetetteb a dolog annál is amit próbáltam fejtegetni, de annál sokkalta, hogy egy megadott Le értékel hasonlítgatjuk össze a menet teljesítményeket.
2005. május 19. 06:50:43: megválaszolva grego +  által, → #734 

#732 grego +  2005. május 19. 06:16:59 re: #731 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azért hadd pontositsak kolléga!:)
Tök mindegy minek mondjuk. Vagy a teljes fordulatszám tartományban lóerővel számolunk vagy nyomatékkal. Olyan nincs hogy x fordulat alatt a nyomaték számit (ott is van LE) és felette meg a LE számit nem a nyomaték. Ebben érzek kicsi zavart, hogy a nyomatékot és a teljesítményt között éles különbséget tesznek pedig nem szabadna. Bár hozzá kell tegyem hogy a motorban egységnyi idő alatt elégetett benzinből (ami ugy hőenergia felszabadulásából eredő teljesítmény alakul át mechanikai munkává azaz tengely teljesítménnyé, csak az nem mindegy hogy ez milyen fordulaton és lám ott is van az EBBŐL eredő nyomaték). Bármelyikkel is számolunk a teljes fordulatszám tartományban ugyanaz az eredmény lesz szal tök mindegy. Ezért áll fel a hajam amikor hasonlókat olvasok: a nyomaték számit az LE meg nem és forditva.

Ami számit a nyomaték VAGY a teljesítmény görbe alatti terület!

Várom a rieksönt:D
2005. május 19. 07:04:10: megválaszolva DomE 0  által, → #735 
2005. május 19. 06:37:58: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #733 

#731 -Törölt felhasználó- 2005. május 19. 06:07:15 re: #723 (laspring + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hidd el, hogy nem a lóerő ami számít. Már több fórumon elmondtam, de biztosan Te is és sokan mások is tudják, csak a megszokás miatt a lóerőket veszik figyelembe mindig. Szóval a gyorsulásnál, főleg a rugalmasságál a nyomaték ami számít. A végsebességnél meg a lóerő. Szorosan nem kapcsolódik a két érték egymáshoz egy motorban. Pl. a rally autók 300Le-sek de 5-600Nm-t nyomnak(a 300 egy szabály miatt annyi amennyi). Ma már ott tartunk lassan, hogy egy diesel autó a hatalmas nyomatékával lenyom egy benyóst. Egyenlőre csak a kisebb fordulatszám tartománya a hátránya, de ezt a hosszabb váltóval korrigálják. Az eredmény közel azonos(vagy bagyobb) nyomaték a keréken(mert ugye ott számít és ezt a váltó befolyásolja), és hasonló gyorsulás, mint a benzineseknél.
A 2,2-es VTEC 200-210Nm-e nagyon jó adat a fordszámtartományához képest(6000). Ha a motort elengednék 7-8ezerig, mint a VTI-ket, akkor nem 150 lóerős lenne (mert ugye a lóerő egy szorzás végeredménye, ahol a tagok a nyomaték és a fordulatszám).
Egy kis érzékkel ki lehet kombinálni, hogy mikor mi a jó, és mikor mi számít.
2005. május 19. 06:16:59: megválaszolva grego +  által, → #732 

#730 -Törölt felhasználó- 2005. május 19. 05:55:45 re: #725 (laspring + )  ←  ‹›  0 | rejt
Szerintem sincs semmi gond, nekem is ilyen. Igaz nem nagyon érezni, de érezni lehet, ha bekapcsol még menet közben is. Az alapjáratom nem esik lejjebb, de keményedik a hangja. A venti nekem is ki-be kapcsolgat, nekem ez fel sem tűnt.
Egyébként az említett járgányokon biztosan nem volt ekkora bazi nagy klíma, mert ez akkorát hűt, hogy a múltkor benézett egy jegesmedve! :)

#729 -Törölt felhasználó- 2005. május 18. 23:34:12    ‹›  0 | rejt
AWE!

1. A klíma kompresszor kb. 5-10 Le-t elvesz, hiszen ebből a forgó energiából alakít át hőenergiát. Ezt az 5-10Le-t bármilyen motorod van megérzed.
2. A klíma le van védve a túlhűtéstől! Ez azt jelenti, hogy egy bizonyos hőmérséklet alá nem engedi a rendszert, ezért automatikusan kapcsolgatja magát, annak ellenére, hogy Te mennyire állítottad a hőfokot. Ezen önszabályozás mértéke nagyban függ a környezet hőmérséklettől!
3. A fékpedál beesése a rásegítőben lévő vákuumtól (is) függ. Nem kell vele törődni, addig amíg megvan a kellő nyomás: tudsz fékezni.

Üdv /smile5.gif

#728 Wicked Belzebub 0  2005. május 18. 23:14:11 re: #727 (laspring + )  ←  ‹›  0 | rejt
Hááát őőőőőő, igen.
Nem volt ilyen hangja a klímának, de pl elindulásnál megérezte jobban, sőt autópályán fix temponál is éreztem a ki-be kapcsolgatást.
A Civicem ilyen szempontból a legrosszabb volt, ott nagyon sokat levett a telj-ből.

#727 laspring +  2005. május 18. 23:00:55 re: #726 (Wicked Belzebub 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
de akkor egy nyamvadt egyhatos régi fókuszban hogy tudták megcsinálni, hogy az alapjáraton alig érződik a klíma? (persze az autó erején érződik, de akkor is kulturáltabb az összhatás...)
neked volt is kókuszod! Ugye hogy jobb volt e tekintetben?
2005. május 18. 23:14:11: megválaszolva Wicked Belzebub 0  által, → #728 

#726 Wicked Belzebub 0  2005. május 18. 22:28:59 re: #725 (laspring + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ennek így kell működnie. Az enyémben is "traktoros" ha megy a kompresszor, és bizony megérzem a motor erején, persze nem annyira mint a Civicemen, de akkor is.
2005. május 18. 23:00:55: megválaszolva laspring +  által, → #727 

#725 laspring +  2005. május 18. 21:35:21    ‹›   →  ↑  0 | rejt
watt, uszilárd, Csoki, meg akinek 5.gen 2.0-ja van!
Klímával kapcsolatosan nekem a következő anomáliáim vannak, melyek attól félek természetesek, de legyetek szivesek erősítsétek ezt meg, illetve hogyan lehetne ezeken enyhíteni?
1. Szóval ha bepakcsolom a klímátot, akkor az igencsak észlelhető a motoron. Leginkább az alapjáratán. Nem igazán azért mert esik a fordulatszám, hanem picit olyan traktorosan erőlködősebb a hangja és nehezebben pörög fel, és visszaesésnél is érezni rajta hogy le van terhelve a motor.
2. kb félpercenként ki-be kapcsolgat a klíma, mert ugye hallom az alapjáraton! Ez normális? Régebben mondta valaki (talán Zema), hogy ez természetes, különben teljesen lefagyna a klímahűtő, de érdekes módon pl a régi off Asztmámban ezt a kapcsolgatást nem vettem észre, holott az alapjáratot ott is befolyásolta. De az a legmelegebb, amikor állok a dugóban a fékpedálon és egy ilyen klíma kikapcsolódásnál egy néhány mm-t lejjebb megy a fékpedál!!!!!

Az előző Accord-omon is ugyanezen anomáliák jelentkeztek a klíma működésével, szóval mint mondottam valószínüleg ez már csak ilyen. De mit lehetne tenni a tünetek enyhitésére????

2005. május 19. 11:50:41: megválaszolva Gunnar +  által, → #742 
2005. május 19. 05:55:45: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #730 
2005. május 18. 22:28:59: megválaszolva Wicked Belzebub 0  által, → #726 

#724 Öreg Kergyu +  2005. május 18. 21:24:02 re: #722 (Gunnar + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem lehet felhúzni a turbónyomást, mert annyira "intelligens" az Accord,hogy nem engedi,letilt!:)
Meg egyébént is,a növelt turbónyomáshoz több gázolaj is kell,tehát nem ilyen egyszerü a történet...

Itt Pécsen a Csokiék megcsinálták korrektűl Mogyi topictársunk Accordját,nem volt olyan egyszerü történet,finomítani kellett a dolgon,mert pl. 3.-ban erős kihuzatásnál letiltott az elektronika ( ECU).Ez megtörtént,most rendben van az autó,a turbónyomáshoz nem nyúltak,az a gyári KELL!!!,hogy maradjon.

A kocsi paraméterei most:
167 Le
380Nm
2005. május 19. 11:47:49: megválaszolva Gunnar +  által, → #741 

#723 laspring +  2005. május 18. 21:14:41 re: #719 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
nem tudom.
a 2.0-ba szerintem nem való mert az túl lomha még kézivel is szvsz. hogy a 2.2-es 20LE-nyi előnye mennyire teszi fickóssá azt nem tudom, de abban már lehet hogy bevállalnám a zótomatát :)
2005. május 19. 06:07:15: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #731 

#722 Gunnar +  2005. május 18. 10:12:25 re: #708 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szerintem fel lehet húzni ennyire, csak utána pár 10e km múlva meg jön a hengerfej repedés és társai.Gondolom jól felhúzzák a turbó nomást aztán bírja amig bírja :) ))))
2005. május 18. 21:24:02: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #724 

#721 Gunnar +  2005. május 18. 10:07:34 re: #689 ([ Legend ] 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hi! Előröl és motor térről nincs képed? Milyen motor van ebbe egyébként?
2005. május 19. 17:11:40: megválaszolva [ Legend ] 0  által, → #754 

#720 -Törölt felhasználó- 2005. május 18. 08:58:43 re: #719 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Automatát akartam írni!

#719 -Törölt felhasználó- 2005. május 18. 08:58:09 re: #706 (laspring + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én meg direkt olyan gépet kerestem, amiben nincs automata, de minden más földi jóval meg van áldva!
Nem szeretem, mikor helyettem csinál valamit a gép! A végén még kormányozni sem kell! :)
Kézi váltó nem való egy 2,2-es VTEC-be, vagy tévednék!?
2005. május 18. 21:14:41: megválaszolva laspring +  által, → #723 
2005. május 18. 08:58:43: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #720 

#718 Jugo +  2005. május 18. 05:20:55 re: #717 (ZEMA + )  ←  ‹›  0 | rejt
Szép, de a színkeverő srác szerint ezt vékony színezett lakkrétegekből viszik fel, éshogy ilyen kis felületen is csak kisebb hibákkal tudják felvinni. Nagy felületen az éleknél összefolyik és csúnya lesz. Ezt nem én mondtam. A Mondeo túl lila, a Mazda 3-at még nem tudta fejből a srác. Pedig annak szép Mica kékje van.

#717 ZEMA +  2005. május 17. 21:31:06    ‹›   →  ↑  0 | rejt



ez a szin is szép azért :)
2005. május 18. 05:20:55: megválaszolva Jugo +  által, → #718 

#716 Jugo +  2005. május 17. 18:28:27 re: #715 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Nekem ilyen ia meg fog felelni! /smile5.gif

#715 -Törölt felhasználó- 2005. május 17. 18:27:08 re: #709 (Jugo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
mert yamaha kék, de le van védve! /smile2.gif
2005. május 17. 18:28:27: megválaszolva Jugo +  által, → #716 

#714 Jugo +  2005. május 17. 18:23:20 re: #713 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
140. De nekem kombi is, meg most lesz rá csináltatva küszöb, meg lökhárítótoldatok. meg egy hátsó szárny. Ma megnéztem a Subaru kéket az lesz a végső úgy tűnik. A Kawasakira azt mondta a színkeverős srác, hogy gyönyörű lenne de autóra nem tudják megcsinálni!

#713 -Törölt felhasználó- 2005. május 17. 09:40:52 re: #709 (Jugo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
milyen árakat adtak neked festésre?
2005. május 17. 18:23:20: megválaszolva Jugo +  által, → #714 

#712 [ Legend ] 0  2005. május 17. 08:29:09 re: #693 (Wicked Belzebub 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
A felhasználó letiltva
Az érdekelne is csak,csak az ára.....az még kicsit drága...nekem.

#711 [ Legend ] 0  2005. május 17. 08:27:19    ‹›  0 | rejt
A felhasználó letiltva
"Bár megjegyzem, kéziváltóval már komoly büntetőautó is tud lenni"- na engem meg pont ez motivál, a kéziváltóban.

#710 Öreg Kergyu +  2005. május 17. 07:33:41 re: #708 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Szia!

Mogyi accodjában van!
ATC értékei szépek mint mindig, túl szépek csalnak rendesen!
Kérdezd őt!

#709 Jugo +  2005. május 17. 07:12:48 re: #701 (ZEMA + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Most lilás kék az autóm, de inkább valami királykéket vagy olyasmit mint MAD-é! Ezt a KAwasaki kéket kerestem de nem találtam! Idáig A Mondeo ST220 szine és a Mazda3 Mica kékje tetszik. Amit subaru WRX kék is szimpi.
2005. május 17. 18:27:08: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #715 
2005. május 17. 09:40:52: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #713 

#708 -Törölt felhasználó- 2005. május 16. 23:17:41    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok Accordosok,

A TotalCar népítéletben egy 2004es Accord 2.2 diesel mellett ezt írta valaki (Példaképp,hogyan kell JÓ autót csinálni címmel):
"... mióta az ATC-ben "meggyógyították"(180Le,430Nm) ... "
Mi ez? Valami chip tunning? Van valakinek ilyenje? Ha igen legyen szives írjon róla pár sort, mert az a 430 Nm (hacsak nem elírás, de miért lenne az?) elég komolyan hangzik.
Mi a gyorsulás 0-100 km/h -ra? A fogyasztás hogyan változott chiptunning után? Van rá garancia vagy ilyesmi? Nekem nem tetszene, hogy egy 2 év múlva bekövetkezett motorgenerál után a szervíz a chpttunningról beszéljen nekem , a horror számla aláfestése képpen.

Köszi a segítséget, üdv:
da_lamer
2005. május 18. 10:12:25: megválaszolva Gunnar +  által, → #722 
2005. május 17. 07:33:41: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #710 

#707 FF Zoli 0  2005. május 16. 15:39:23 re: #680 (laspring + )  ←  ‹›  0 | rejt
/nevet/yes.gif

 << eleje | 24 | 23 | 22 | 21 | 20 | 19 | 18 | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | 8 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.3, 0.45, 0.48
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.471 mp, 9 query