Nos mindenkinek köszönöm aki próbált segiteni.....de egyik sem
Mondjuk én gondoltam is hogy nem lehet a kapcsoló csak vmi. kontakthiba, mert számomra hihetetlennek tünt hogy a kapcsolón belül szét lenne választva a hátsó világitás a helyzetjelzőre és a tompitottra külön. Ezért tegnap nekiáltam és leszedtem a boritást a kormányrol, hogy lássam a kapcsoló belsejét. Kiderült hogy két részböl ál, és patenttal van összefogva. Na ennek a patentnak a karmai voltak elkopva és nem érintkezett rendesen, kellet aláraknom vmit. hogy jobban feszüljön, és láss csodát....müxik.
Ezt csak azért irtam le hogy ha vkinek. ilyen problémája van tudja hogy ez is lehet.
2005. május 11. 10:37:54: megválaszolva ZEMA + által,
→ #642
Ennek a sorozatnak típushibája ez a kapcsoló. Az a probléma vele, hogy a kormányra visszahozzák az (pl. tompitott) égők áramát. Szerintem tervezési hiba. A kapcsolód tutti rossz mert oda vannak az érintkezők benne. A megoldás -már új kapcsoló esetén!!!- a kormánykapcsoló kimeneteire relét kell tenni hogy ezek a relék kapcsolják a világítást, a kormánykapcsoló pedig csak a reléket!!!
ebben az esetben tuti hogy kormánykapcsolo...ugyhogy vegyé egy bontottat.....cirka 8.000.- körül szokott lenni....de nézd össze a lábkiosztást mert volt variálva..mégha kivülről ugyanolyannak néz is ki...
Ezek szerint a hátsó lámpá érintkezői megadták magukat. Nem ismerem a kapcsolóját ennek a típusnak, de a bontóban elmondod mi a hiba, biztosan tudnak segíteni.
Fújtam bele wd-40-et, helyzet a következő: Nem szorul, 1-es álás ugye helyzetjelző: minden lámpa müxik, elöl hátul+sipol az emlékeztető hogy ég a lámpa
2 álás tompitott: elől ég a lámpa, hátul semmi+ nem sipol az emlékeztető
Ilyenkor mi lehet a gond? Segitsetek légyszi mert megyek ma bontóba apróságokért és ha olyan akkor azt is megveszem. SOS köszi.
2005. május 11. 09:29:20: megválaszolva hetni 0 által,
→ #639 2005. május 10. 13:40:39: megválaszolva ZEMA + által,
→ #637 2005. május 10. 13:22:34: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #636
Urak, ha valaki igazán egyedi autóval akar a következő meetingen megjelenni, vegye meg ezt: Accord 1.6 Tropic. Ebből garantáltan kevesebb van az országban, mint akár NSX-ből.
Próbáld meg előtte egy kis WD40-el befújni óvatosan. Nem állítom, hogy végleges a megoldás, de lehet, hogy átmenetileg, vagy véglegesen is segít. Ha nem jönne be, akkor még ráérsz szétszedni, mert tönkre ettől nem fog menni semmi. Lehet, hogy csak a benne lévő zsír(korrózió ellen és a kenő hatása miatt szoktak ezüst tartalmú zsírt használni a kapcsolókban) összeszedett egy csomó port, ami miatt megszorul. Persze lehet, hogy elkopott valami, és akkor ha szétszeded se tudod csere nélkül megoldani a kérdést.
Sok szerencsét!
Sziasztok.
Nos kellene egy kis segitség. '88-as accord, a baloldali bajúszkapcsoló amivel a világitást kapcsolom néha megszorul mikor eltekerem a világitás kapcsoláshoz.Tehát csak a forgó része. Eddig nem volt ilyen gondom, egyik percröl a másikra jött elő.Szét lehet azt szedni vhogy?
2005. május 10. 12:00:01: megválaszolva ZEMA + által,
→ #634 2005. május 10. 10:43:22: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #630
ZEMA: annyit tanultam azért az ilyen típusú átalakításokból, hogy mindig visszaalakíthatóra csinálom. Sajna nekem nincs tapasztalatom az ATR-t illetően (jobb -e v rosszabb, ha nincs benne kat.), de ha rosszabb, akkor vissza tudom rakni. Esetleg Te próbálkoztál már kiiktatni és rosszabb lett?
A hátsó kipufogóm kezd elrohadni, így esedékes a csere. Sok vita alakult ki, hogy power szelepes -e vagy sem az ATR hátsó dobja, de jelenthetem NEM POWER SZELEPES, így a sima átmenő dob is jó rá, legfeljebb nem lesz akkora torlónyomás és alacsonyabb fordulaton eshet a nyomaték.
Na! Ha klímával eszik 10-et, akkor Qrva jó motorod van szerintem! Szerinted?
Egyébként én jobban szeretem a szelet, de tötyörgésnél melegben én is izzítom, (ill. fagyasztom vagy mi..)
Hát mittomén
Ez a táblázat tartalmazza az összes teletankolásom utáni fogyasztási adatokat, tehát az első autóval tavaly áprilistól-szeptemberig, a mostani autóval meg novembertől mostanáig.
Tehát a táblázat alsó része az klímás (mivel áprilistól szeptemberig), a felső része meg klíma nélküli (mivel novembertől-mostanáig)... huha így még szignifikánsabbnak mondható a különbség....
A klímahasználatomról csak annyit, hogy nincs lelkiismeret furdalásom használni, hogyha szükség van rá
2005. május 9. 13:16:25: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #621
Attól függ honnan nézed. Ha azt a 8.01-et nézed, akkor igen, de az utolsó három mérésed nem rossz.
Az enyém is 9-10 körül ehet, de nem lehet rá azt mondani hogy lomha!
Ma reggel melettem mentél el az Ármád hídnál... én ott álat a lekanyarodó sávba a sor végén a Teve utca felé... csak mire észrevettelek már elmentél... Mondjuk eztüst Toyotaval voltam nem hinném hogy észrevettél voln ha ráddudálok
Nekem pont olyan autóm van amit Te is nézegetsz, csak manuális váltóval. Ja de az nem 136LE-s, hanem inkább 130, esetleg 131
Íme az én fogyasztásaim:
A táblázat második fele az előző Accord-om fogyasztási adatai (uilyen volt az is)
Most nézem, hogy az kevesebbet evett volna?????
Na a lényeg, hogy tiszta városi (Bp) és télen 11,5, országúti (autópálya ~140, országút 100-110) meg 8,4.
Sztem én átlagosan gyepálom az autót, tehát nem öreguras, de nem is hajtós... 3E-ig mindig kihuzatom, ha jobban kell akkor 4Eig is.
Egyébként ezek a gyári adatok (5MT és 4AT):
Fogyasztás (L/100 km)
90 km/h 6.9 7.1
120 km/h 8.3 8.5
Város 11.1 11.9
Végülis a gyári adatok reálisnak mondhatóak összehasonlítva az én adataimmal...
Nekem álmom egy automata, de ebből az autóból nem biztos hogy szeretnék... Elég lomha ez így kézi váltóval is szvsz
2005. május 9. 12:07:54: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #619 2005. május 9. 10:45:16: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #617 2005. május 9. 10:09:24: megválaszolva grinics + által,
→ #615
Igazad van megfontolom a dolgot de sajnos nem könnyü a döntés. De oltanak a civicel is hogy az is jó kocsi nem tom mondjuk mindkettő honda és ez a lényeg csak az accord szerintem szebb.
Nagyon köszönök minden segitséget.
Nézd, nekem is kb 80-100 e pluszt jelent az Accordom az előző Off Fordhoz On képest, de ennyit meg kell, hogy érjen. Félre ne érts, néha nekem is gond, pláne télen, de ez van, erre vágytam, hát akkor ne siránkozzak.
2005. május 9. 02:24:25: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #613
Sajnos sokat autózom kb az havi egy 8 10 ropi lenne plussz kiadás és az a kocsi törlesztése mellett nem jönne össze. De még nem tom max eladom a családot.
Figyu!
12 vagy 14, ezen a szinten szerintem már oly mindegy. Sokat autózól? Számold ki, hogy havi szinten mennyi plusz költséggel járna az a +2 liter. Mert pár ezer forintot megérhet
2005. május 9. 01:31:04: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #611
Köszi a segitséget akkor fontolora veszem a dolgot mert az sajnos nem kimondottam tudnám etetni.
Pedig meglátni megszeretni van de ez egy kicsit elgondolkodtat sajnos.Mert 12 lötyit birnám
de tovább nem.De a civic gyenge az autómata meg muszáj van ötleted?
Igaz..... 98-as 2.0 Vtec (147Le) nagyon-nagyon kimélöben (szinte öreg tatásan) 11.......város néha tologatva 13....Télen rövid utakon vagy nyáron klimázva a 14.5 -t is eléri.... épp 2 orája vitattam ezta témát vkivel aki épp emiatt adta el 2 honapja a Accordját....és nem volt semmi baja a gépnek..megkimélt volt 60-70e km.rel.....
2.0i (Non Vtec): Nekem ugyan ez a moci volt Prelüdömben csak manuálissal.... 10.5 volt stabilan....az automata dob rá még 2 lityit....
ADAMJ: Mi bajod a catalisátoroddal?..mert ha semmi , akkor hozzá ne nyulj....van néhány tipus amin( ITR,CTR,ATR) csak ront ha a gyári rendszerhez nyulsz....Atr-en max a két végdobbal lehet nyerni vmit...de nem érdemes ha nincs baja......
2005. május 9. 14:37:53: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #623
Sziasztok.
Szeretném segitségeteket kérni, hogy mennyit ehet egy 1996-os 2.0 16v 136le automata váltós Accord. Eddig 13-14 litert montak ezt egy kicsit sokkallóm de jó lenne tudni hogy ez igaz e , mert most szeretnék venni eggyet.1,78-ért 130 ezer kilométer van benne meg egy kevés extra.
Elöre is köszi a segitséget.
Köszi, de most már tényleg nemtom mi baja van a gépnek. Holnap megint elviszem egy hiba kiolvasásra, mert már alapjáratom is szaraxik
Egy lambda szonda cserén túl vagyok, egy hátsó lambda szonda fűtőszál kipreparáláson túl vagyok, annyit már sikerűlt elérnem, hogy a MIL lámpa nem gyullad fel azonnal, hanem kb 1 perc után.
Most itt tartok, remélem holnap ilyenkor már okosabb leszek.
Beelzebub!
Nem tudom pontosan mi a baja a lambda szondádnak, de esetleg kipróbálhatnád a Cataclean-t!
A Mazda fórumon ezt írta egy srác a Cataclean hatásáról: Júliusban lesz 6 éves 82000 km volt benne amikor cataclean raktam bele!
A lambda szonda nem működött rendesen a kezelés előtt, és ettől nagy volt a fogyasztás! (a cataclean rendberakta)
Jobban gyorsul, és két litert csökkent a fogyasztás!
Szerintem AdamJ, még a régebbi váltóproblémámra gondol, csak ő eddig tán még nem olvasta a sztorit. Ezen a fórumon régebben hosszan siránkoztam szarkupacom műszaki állapota felett, de most a HBKM fórumon került elő a dolog, így most ott vinnyogtam.
Most jó a váltó, meg a vízpumpa, meg a kerékcsapágy etc.
Ez idő szerint a kézifék rossz...
Tele is van vele megint a tököm, de már csak kb. 250-et kell aludni, aztán húzhat a levelesbe...
Most néztem az időmérőt (F1) és előtte a BAR balhét… kicsit ciki.
Amiért írok: ATR-be a katalizátor helyér e szeretnék „sportkatalizátort” tenni, de nem tudom, lehet, hogy a méretei megegyeznek esetleg a CTR vagy a ITR katalizátoréval és így nem kell csináltatnom egy teljesen újat. Van valami infótok erről, esetleg valaki iktatta már ki a katalizátorát ATR-ből?
Üdv: AdamJ
2005. május 8. 16:48:24: megválaszolva barko 0 által,
→ #597
Az sokxor előny.... nekem az a gondom, hogy eddgi más márkában utaztam és emiatt nem ismerem a Honda szervízeket.... (szertinem ez így a jóóóó)
Azonban nemsokárra esedékes lesz a dolog!